DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE

A fost o experiență de coșmar pe care nu vreau să o mai trăiesc niciodată.
Am ajuns târziu în noapte, la 00:30. Ne doream cu disperare să intrăm în orice fel de cameră ca să facem un duș și să dormim, dar la recepție am fost întâmpinați de un domn care ne-a spus că nu are camere disponibile pentru că un turist și-a rupt piciorul și a trebuit să mai stea o zi. O minciună! Dar asta nu contează. Ne-a spus că ne oferă o altă cameră cu un rating mai bun în Heraklion. Nu ne-a convenit, având în vedere ora târzie, dar în cele din urmă am acceptat pentru că tot ce ne doream la ora aceea era să dormim. Ne-a chemat un taxi, nu știm ce a vorbit cu șoferul de taxi, dar ne-a pus bagajele și ne-a trimis la plimbare. Nicio adresă, nimic. Doar o bucată de hârtie cu codul ușii. Între timp era ora 1:00.
Șoferul de taxi a condus o jumătate de oră până la Heraklion și apoi a mai petrecut o jumătate de oră căutând adresa. A oprit diverse persoane pe stradă să întrebe de adresă, la un moment dat ne-a întrebat pe noi unde trebui sa ne ducă, era clar că nici el nu știa unde trebuie sa ajunga. Apoi s-a oprit lângă niște tombetoane de gunoi căutând numărul 26. Ne tot întreba unde să ne ducă. Și noi nu știam nimic pentru că nu ne dăduse o adresă, doar ne-a arătat interiorul camerei pe telefon. Până la urmă, taximetristul obosit ne-a arătat numărul 22 pe un bloc și ne-a spus să căutăm noi înșine numărul 26. Nu ne-a venit să credem!! Deci, voi, greci, născuți acolo, vorbind limba voastră, nu găsiți o adresă și ne puneți pe noi, turiștii, la 1:30 dimineața, să căutăm o adresă.
Am cerut să ne întoarcem la hotel, am sunat la agenție, cei de la agenția de turism [... ] au sunat foarte prompt la hotel încercând să remedieze situația. În zadar! Recepționera le-a spus că sunt probleme tehnice cu camera și că refuzăm să fim mutați într-o altă cameră, mult mai bună. Am spus de 10 ori în engleză și apoi cu Google Translate în greacă că nu am fost duși în nicio locație, taximetristul voia pur și simplu să ne lase lângă niște containere, dar recepționera era Zen. Apoi mi-a arătat pe telefon că mașina nu putea ajunge exact la locația respectivă și că ar fi trebuit să coborâm cu bagajele și să ocolim clădirea pentru a intra în ea. Păi, de unde să știm, dacă taximetristul nu știa? Între timp, era ora 3:00. Dormeam pe canapelele din hol.

AmFostAcolo fără reclame?
- Utilizatoriii LOGAȚI văd o versiune cu mai puține reclame
- Ai dori o versiune COMPLET fără reclame? — devino membru afaFanClub -- citește mai mult
Trimis de crass in 24.08.25 10:58:04
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: THASSOS, ATENA, RHODOS, TSALONIK, METEORA, LEFKADA
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (crass); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.33621120 N, 25.08798720 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați minim o noapte la această unitate.
-
Unde v-ați cazat, până la urmă?
@adrianaglogo:
”Si cum s-a terminat povestea?
Cel mai probabil, după noaptea dormită pe canapelele din recepţie, a doua zi au primit camera rezervată şi plătită.
@nicole33: Da, după 24 de ore de când trebuia sa primim camera am fost cazați. Cei de la agenția prin care am fost, ne-au sprijinit si a obligat hotelul sa ne returneze banii pe o noapte. Dar am scris aici pentru a trage un semnal de alarma pentru ca am înțeles ca in Creta se practica foarte mult aceste relocari. Chiar când am plecat, receptionerul trimitea alta familie in alta locație decât acel hotel. Nu știu unde, dar i-am văzut debusolați si dezamăgiți.
@webmasterX: la acel hotel. Am primit a doua zi la ora 14.00 camera mult dorita.
@webmasterX: Am stat 5 nopți acolo. A doua zi ne-au cazat.
@crass: Da, ați pațit-o urât.
Nici nu-mi pot imagina cum v-a plimbat taxiul prin oraș.
Măcar de era ziua, vedeați orașul... glumesc desigur!
Pare ireală o astfel de atitudine.
Sper că restul vacanței a fost bine și că ați reusit să treceți peste debutul de groază.
Peste ani o să vă amuzați despre această întâmplare.
Vacanțe fără ghinioane să aveți!
@crass:
”Da, după 24 de ore de când trebuia sa primim camera am fost cazați.
Exact cum bănuiam. După atâția nervi și multă oboseala acumulata, ați primit in final camera pentru care ați plătit
”Cei de la agenția prin care am fost, ne-au sprijinit si a obligat hotelul sa ne returneze banii pe o noapte.
Macar atât. Restul nu se pot evalua in bani.
”Dar am scris aici pentru a trage un semnal de alarma pentru ca am înțeles ca in Creta se practica foarte mult aceste relocari.
Nu înțeleg de ce se pretează la asemenea șmecherii, câștigul in bani neputând fi compensat de pierderile la capitolul imagine, dar poate ca nu duc lipsa de clienți și atunci fac ce vor
@adrianaglogo: Pai sa va spun cinstit chiar ne-am speriat când am văzut ca insista sa ne dam jos acolo lângă tomberoane, noaptea la ora 2,30.
Da, restul sejurului a fost frumos. Am vizitat Insula Spinalonga si Insula Santorini. La Insula Spinalonga am avut parte de o masa pe vapor, am oprit la o plajă superba unde am făcut baie. A fost frumos. Am închiriat o mașină cu care am mers la orașul Chania. Orașul Chania foooarte frumos si curat. Daca as mai merge in Creta, acolo m-as duce. Un alt lucru pe care il recomand este închirierea unei mașini. Este mai ieftin sa închiriezi o mașină, decât sa mergi cu mijloacele lor de transport. Pe noi mașină ne-a costat 70 euro iar dacă luam autobuzul ne costa 80 de euro plus ca depindeam de orarul lui. La intoarcere am oprit asa aiurea la o alt plaja care ne-a iesit in drum, unde șezlongurile erau gratuite daca cumpărai o înghețată. Marea la fel superba.
N-am apucat sa spun dar plaja din Amoudara nu o recomand. Administratorii ei nu prea au treaba cu hârtiile care sunt pe jos sau paharele de bere. Prima grija este sa colecteze taxa. Am plătit 12 euro doua șezlonguri. Nu a fost mult. Marea, frumoasa, limpede, calda, lina.
Am vizitat si orașul Heraklion. Frumușel! Și cetatea Knossos.
Însă legat de aceste relocari am înțeles de la ghida, ca cei din Creta fac frecvent acest lucru. Tocmai de aceea am scris aici ca să știe cei care aleg aceasta destinație, ce surprize pot avea la cazare. Nu știu de ce fac acest lucru, pentru ca, per ansamblu ei mai mult pierd decât câștiga. Cei de la agenție au fost si ei supărați, si ne-au oferit excursia de la Spinalonga gratuit. Va dați seama că si ei au ieșit un pic in pierdere si tocmai de aceea ne-au spus ca vor renunță la aceasta locație la sfârșitul sezonului. După cum am spus nici lor nu le-a convenit si ne-au ajutat foarte mult chiar atunci noaptea. Au fost foarte prompți si au discutat de vreo câteva ori cu receptionerul. Nu stiu daca am voie sa spun aici agentia dar, am numai cuvinte de lauda. Un sfat pentru cei care aleg destinații de vacanta in alte tari ar fi, sa meargă printr-o agenție. Dacă am fi luat noi cazarea de pe net, nu știu cine ne-ar fi ajutat.
@crass: Ma bucur ca restul vacantei a fost bine. Si o nota buna pt agentie, oferirea unei compensatii da dovada de respect pt clienti.
@adrianaglogo:
”Si o nota buna pt agentie, oferirea unei compensatii da dovada de respect pt clienti.
Nu ştiu dacă este chiar aşa povestea cu respectul faţă de clienţi.
Nu cred nici faptul că o excursie oferită gratuit, toate excursiile fiind la preţuri oricum mult umflate, ar putea compensa stresul prin care a trecut autoarea, plimbată aiurea pe coclauri în miez de noapte etc.
Respect faţă de turist ar fi fost, în opinia mea, ca agenţia să nu fi colaborat de la bun început cu asemenea hoteluri dubioase, dar probabil foarte ieftine, cu atât mai mult cu cât, din spusele ghidei aceleiaşi agenţii, asemenea practici de relocări erau deja cunoscute şi destul de frecvente.
@crass:
”Însă legat de aceste relocari am înțeles de la ghida, ca cei din Creta fac frecvent acest lucru. Tocmai de aceea am scris aici ca să știe cei care aleg aceasta destinație, ce surprize pot avea la cazare.
Eu nu m-aş grăbi să generalizez la nivelul întregii insule. Am fost şi eu în Creta şi am primit exact ce am plătit. În plus, nu am auzit despre astfel de incidente extrem de neplăcute nici pe transfer şi nici pe aeroport deşi au fost câteva autocare pline cu turişti români.
”Nu stiu daca am voie sa spun aici agentia dar, am numai cuvinte de lauda.
Menţionarea agenţiilor este interzisă de Regulamentul saitului.
Personal, nu găsesc motive de a lăuda agenţia. Poate doar pentru că au răspuns la telefonul de urgenţă în plină noapte.
Doar de curiozitate: alegerea acestui hotel ţi-a aparţinut sau a fost recomandarea agenţiei?
@nicole33: Eu așa am considerat, e strict părerea mea.
Eu nu am retinut din articol ca agenția ar fi știut de practica relocării.
@nicole33: Alegerea hotelului mi-a aparținut in totalitate.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2018 Hotel Georgia - un monument de nesimtire si inselaciune — scris în 19.09.18 de aschimodius din IAşI - nu recomandă
- Aug.2012 O alegere nefasta — scris în 08.08.12 de ancaiacob din IASI - nu recomandă
- Sep.2011 Sejur minunat - cazare nefericita — scris în 20.09.11 de voiajor din FLOREşTI [PH] - RECOMANDĂ
- Jul.2008 Ospitalitatea conteaza mai mult ca numarul de stele — scris în 17.09.08 de imparatul* din BUCURESTI - RECOMANDĂ