GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Vreau sa spun ca sunt total dezamagiy de acest hotel, am plecat cu un gust amar din lefkada.
Personalul si managerul neprofesionalist.
Nu se respecta bookingu, am ajuns acolo 10 persoane si am aflat ca 6 din noi trebuie sa stea in alta locatie care nu apare pe booking.
Noi am avut 5 camere duble, cand am ajuns, libere erau doar 2 pt ca restu erau ocupate, motivarea managerului fiind ca am ajuns prea tarziu (era ora 10:00 dimineata)... de parca nu platisem deja camerele cu cateva luni inainte... totala lipsa de respect,
mancarea aceiasi zilnic, dupa 3-4 zile mancam in oras toate mesele... foarte condimentat.
La cina nu iti da de baut nici macar apa (am fost nevoit sa cumpar cu 4 eur sticla)... un adevarat dezastru...
imi pare rau de insula si de peisaje care erau foarte frumoase.
Va recomand insula dar nu locatia... evitati pe cat posibil!!!
Nu recomand la nimeni acest hotel, sunt sanse 50-50 sa regreti ca ai ajuns in Lefkada
Trimis de dtavi90 in 04.08.16 15:18:35
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Thassos, hotel Aeolis 4*, foarte frumos, la anu ma intorc acolo dupa cosmarul din acest an...
39 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dtavi90); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 38.70946900 N, 20.71128400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review - pg. 1 / 2
39 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@dtavi90: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
”Nu se respecta bookingu, am ajuns acolo 10 persoane si am aflat ca 6 din noi trebuie sa stea in alta locatie care nu apare pe booking.
Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[. ]ro.
După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.
@dtavi90: Pacat de ghinionul ca cazarea... Poate nu v-ati stricat vacanta si v-ati bucurat de frumusetea insulei.
Nu am inteles cat a costat. Pretul acela e in euro si se refera la tot grupul sau doar la cei cazati acolo?
Când rezervi pe booking nu ar fi rău sa ai și nr lor de telefon. Dacă ai fi sunat atunci sunt sigur ca altele ar fi fost datele problemei. Pretul mi se pare mare media de 550 € per camera și de acum câteva luni fiind cu muuult mai mare decât cea normala...
@iulian68 - am mers cu [...], dar cu transport propriu, oferta se poate verifica pe situl lor.
@dtavi90: am înțeles ca pe booking... asa ai scris. dar pe ăștia de la [...] ii știam serioși... Mai puțin pe șoferii lor. Oricum trebuia sa suni și sa le faci atmosfera. Iar dacă ai ceva probe ca nu ai beneficiat de serviciile plătite ai putea sa le trimiți un mail și sa ceri din bani înapoi. Nu știu dacă le-ar pica bine sa fie denigrați sau chiar trimiși în judecata...
@dtavi90, iulian68 - ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@dtavi90 - Prima dată ai afirmat că ai făcut rezervarea pe booking, ulterior spui că ai mers prin agenție!
Până la urmă cum e? Că nu mai înțeleg nimic?!
Conteaza? Am mers prin agentie... deci am platit cu 5 luni inainte, integral toate cele 5 camere
@webmasterX: ti. am trimis mail cu dovada rezervarii/platii
@dtavi90: Contează! Pe booking ai un nr de contact, dacă e ceva în neregula ii suni și rezolva ei. Prin agenție e altceva... Ideea e ca trebuia sa te ocupi acolo de remedierea situației, era mai ok și nu te mai enervat...
@dtavi90 - Confirm primirea dovezii / a rezervării.
Întrebare (importantă): alternativa de cazare care v-a fost oferită o consideraţi "de acelaşi nivel (sau superior) " hotelului George?
am comandat 5 camere cu baie in camera si am primit 2 camere si un apartament cu 3 cam si 2 bai... a fost foarte romantic si foarte retras cu baile pe hol la 6 oameni...
@dtavi90 - am înţeles = alternativa propusă v-a nemulţumit. Probabil profund.
În acest caz, având în vedere dovada deja primită: Unitatea a fost inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo, pentru o perioadă de 12 luni.
Am înştiinţat hotelul prin email, invitându-l să scrie un eventual drept la replică referitor la situaţia prezentată mai sus.
@webmaster: ma bucur, sper sa nu se mai tapeasca nimeni, mai ales ca Lefkada este o destinatie de vis, plaje superbe si mancare foarte diversificata la preturi accesibile
Buna ziua, haideti sa spunem ADEVARUL!
Acest grup de tineri, au omis sa spuna adevarul: Datorita faptului ca doar 3 camere au fost la George Hotel, celelalte 2 camere, au fost la Vila (care apartine de George Hotel).
Datorita acestui fapt, ghidul Daniela, a vorbit cu Maria, managerul hotelului, sa le dea A. C. free, in compensare, deci, hotelul, din punctul meu de vedere, a fost absolvit de acest neajuns.
Mincarea la hotel, este foarte proaspata, variata, hotelul este curat, vila, de asemenea, este luxoasa.
apa, nu este inclusa la half board (demi pensiune), iar la masa v-am vazut tot timpul, niciodata la restaurant!
Deci, cei care vor sa vina in Nidri, si vor o cazare buna, chiar este recomandat sa mergeti aici.
Va multumim d-lor tineri, ca ati omis sa spuneti adevarul!
Buna ziua, tin sa mentionez, ca apartamentul care le-a fost dat tinerilor, avea 3 camere, dar doar 2 cupluri au stat acolo, ci nu 3 cupluri, asa cum era mentionat de catre acest grup de tineri, doar ca ei au profitat de acest aspect, ca sa denatureze adevarul, omitind sa spuna, caci tot apartamentul cu 3 camere, le-a fost pus la dispozitie, li s-a dat a. c. gratis, drept compensare pentru greseala hotelului.
Daniela, le-a facut reduceri la excursii, le-a pastrat locuri bune pe vapor in excursia "ODISEEA", le-a facilitat a. c. free, iar tinerii, "au omis "toate aceste beneficii!
Asa doriti sa evoluat in viata, dragii mei?!
Danutza25s mai investigheaza partea cu 2 cupluri in Vila, probabil managerul simpatic va confirma ca a 2a zi ne. a fortat sa se mai mute inca un cuplu acolo. AC am primit doar cei din Vila, te asigur ca nu puteai locui fara AC acolo, 2 din 3 camere sunt la mansarda.
Cei de la apartamente din hotel George au primit AC a3-a zi cand a venit managerul cu raportul acela in care au trebuit sa semneze ca nu sunt probleme si alte porcarii ca sa dea ei bine la voi la agentie.
Vila aceia nu apare pe oferta Hotel George, pe nici un site de booking. Nu au legatura benefiicile obtinute inafara cazarii cu ceea ce am reclamat eu. Trebuie mentinut ca reducerile au fost oferite pt ca am fost un grup numeros.
Pe scurt: degeaba a incercat hotelul george sa ne "mituiasca"... adevarul este ca primirea a fost groaznica, nu si. au respectat intelegerea initialA, cea pentru care am platit, nu ce au incercat ei apoi sa ofere. Tu daca erai in locu meu, la 1.200 km de casa si constatai ca nu ai unde sa stai, ce faceai, te intorceai si iti cereai banii inapoi de la agentie sau acceptai concesii si inghitzeai in sec?
Hai sa nu mai fim noi romanii impaciuitori, am platit un serviciu pe care nu l. am obtinut, nu am fost cazati acolo unde am platit, vila nu apare in oferta, primirea groaznica. Eu asta reclam.
Agentii companiei de booking, si. au facut treaba, au incercat sa obtina maxim posibil de la o astfe de incurcatura, dar asta e meritul agentiei si nu al hotelului george care si. a batut joc de 10 turisti romani care au platit serviciile, integral, cu 6 luni inainte!!! Asta e adevarul!
@danuta25s: Am citit ecourile tale și nu înțeleg în ce calitate scrii, pentru că nu pari turist. Dacă mă uit la user name-ul tău aș zice că ești Daniela, cea despre care scrii la persoana a treia în ecoul tău.
Dacă nu mă înșel, nu era mai corect să îți asumi identitatea?
Povestea aerului conditionat la Hotel George Lefkada
Buna seara!
Daca v-ati fi citit contractul, ati fi observat, desigur, ca se specifica, ca aerul conditionat, este in dotare, dar nu este inclus (gratuit).
A avea in dotare, nu inseamna a avea gratuit, ca nu stiu oamenii sa faca diferenta, tine de limba Romana!
Am vazut cum inteleg unii romani, si nu fac referire la dv, ci pur si simplu s-a intamplat la acest hotel, cand un grup mare de turisti cu bani din Bucuresti si Prahova, si-au luat libertatea de "a-si include aerul conditionat in pachetul lor turistic", adica pe romaneste l-au furat fara sa-l plateasca!
Nici o companie de turism, nu are aerul conditionat gratuit la acest hotel!
Cine doreste, poate sa-si achizitioneze contra cost, doar traim intr-o tara civilizata, si ma intreb cum pot oamenii sa stea asa transpirati in camerele de hotel, si sa nu-si doreasca sa-si platesca civilizat un A. C. ?
Ne-am invatat sa le primim pe toate degeaba!?
Camerele sant destul de mari, exact cat un dormitor primitor, foarte curate, se schimba asternuturile destul de des!
===
BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.
Da, cazarea provizorie in alta parte se mai practica, au patit si un cuplu care au calatorit cu noi: au fost cazati in apropierea vilei (sincer conditiile au fost net superioare) o noapte, pana s-au eliberat camere.
Am uitat sa trec in review (vezi impresii) faptul ca dupa ce am calatorit 20 si ceva de ore am fost nevoiti sa asteptam cateva ore check in-ul, nefiind gata camerele.
In rest, mancarea noua ne-a placut, diversificata (in afara de micul dejun, tip bufet). La cina nu se ofera bauturi de niciun fel.
@danuta25s: Buna ziua! Scuze, citind ecoul dumneavoastra cum ca A. C. ESTE IN DOTARE, DAR NU GRATUIT, ma intreb ce mai detineti in dotare si nu este... gratuit??? Toalete... etc???
@nrs: Și nu numai în Grecia... Dar chiar mi se pare un nonsens sa se bata moneda pe chestia asta. Dacă vorbim de Grecia, făcând abstracție de hotelurile de 5* și de unele de 4*, 95% din celelalte unități de cazare care au aer condiționat încasează în medie 5€/zi pentru acces. Unele mai pretind bani chiar și pt frigidere.
Ideea principala este însă aceea ca acest aspect cu AC este stipulat și în contract dar mai cu seama în ofertele agențiilor sau pe sait ul unității de cazare. Inchei nu înainte de a-mi exprima dezacordul cu nemulțumiții pentru ca am fost pana acum de 12 ori în Grecia, în loc uri diferite, însă am știut sa nu-mi stric concediul chiar dacă de multe ori au fost situații neplăcute...
@dtavi90: Nu aici, mai sus! De fapt dacă nu citești ecourile pierzi firul... E normal la cate informații apar pe parcurs...
Eu zic ca nu are rost sa fim off-topic. S-aluat o decizie, eu zic ca este una corecta. Eu am relatat doar ce s-a intamplat. Este latitudinenea cititorului daca va merge sau nu la acest hotel.
@dtavi90: M-ai înțeles greșit. Dacă ai observat, în ecourile de început am fost de acord cu tine, iar hotărârea luata de admin. a fost cea corecta. Asta nu înseamnă că trecerea pe lista neagra s-a adorat faptului ca nu ai avut AC gratuit. Oricum nu mai discut niciun subiect, se pare ca nu accepți sa fii contrazis.
eu inteleg ce spui, si sunt de aceiasi parere in ceea ce priveste AC-ul, eu l-am platit peste tot in Grecia. Aici a fost ceva special ca sa zic asa
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2017 Regret ca am ales acest hotel — scris în 09.08.17 de rby din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2016 Nu isi respecta rezervarile!! — scris în 03.11.16 de XOV007 din RâMNICU VâLCEA - nu recomandă
- Jun.2016 Ma declar pe deplin multumita!!! — scris în 23.02.17 de Bica Diana* din TG-JIU - RECOMANDĂ
- Aug.2014 Nydri, Lefkada, Hotel G. George — scris în 12.09.14 de Roxie din TIMIşOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2014 De nota 5 — scris în 14.08.14 de Iustin1 din IASI - nu recomandă