GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Folk Boutique Hotel(încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Un hotel cu mult supraevaluat
Pentru ca am stat 3 nopti, am cautat un boutique hotel autohton si nu unul care face parte dintr-un lant hotelier international, observand faptul ca multe dintre acestea aveau o cotatie foarte buna pe site-urile de specialitate.
Dupa ce am facut o selectie riguroasa, pe lista scurta, de 3 hoteluri, fata de comentariile care il clasau pe pozitie superioara (9,5 puncte pe Booking, excelent pe Tripadvisor), am ales acest hotel pentru faptul ca, printre putinele informatii date de turisti, era cea ca se afla la 10 minute de mers pe jos de centrul istoric, ca are un mic dejun foarte bun si izolatie fonica, avand in spate un mic parc.
Legat de amplasare, am circulat doar cu taxi-ul, care este ca pret un pic mai ieftin fata de noi, deci nu cred ca ar conta foarte mult acest aspect.
Un alt factor pentru care am ales 3 camere la acest hotel este acela ca am dorit un early check inn gratuit, mai precis sa fim cazati fara cost suplimentar la orele 5-6 dimineata, cand am ajuns dupa zborul de noapte.
Probabil ca aici a existat o confuzie datorata faptului ca nu am inteles exact ceea ce mi s-a comunicat.
Am cerut early check in gratuit pentru ca in ultima noapte plecam la ora 4 din hotel si mi s-a spus ca vom primi in limita disponibilitatii, dar daca vreau sa fie garantat, sa platesc pretul unei nopti, daca ma cazez inainte de ora 5, sau jumatate daca ma cazez dupa ora 6.
Mentionez faptul ca aceasta concluzie, a ceea ce au raspuns ei am tras-o dupa o reanaliza atenta a textului in engleza, care era destul de echivoc.
Citind initial raspunsul lor, am inteles ca vor ei garantarea printr-un depozit de jumatate sau toata suma unei zi de cazare (era vorba de 3 camere) si le-am spus ca nu e nevoie de depozit, putem plati tot sejurul (in ideea ca am cerut si mi s-a spus ca ocuparea inainte a camerei e gratuita).
Au spus ca ofera un discount de 5 % daca platim in numerar si ca vom plati la proprietate.
Inca odata credeam ca s-au lamurit ca suntem seriosi si ca nu mai trebuia depozit pentru early check in.
Am platit o camera standard fara balcon, fara insa a mi se oferi discount, a doua zi receptionera mi-a zis ca trebuie platit early check inn-ul, am avut un schimb de replici in care eu am sustinut contrariul, cert este ca a doua zi altcineva, nu stiu daca o supervizoare sau managera, mi-a spus ca a inteles ca au existat probleme, dar e ok, sa stau linistit, m-a intrebat ce probleme sunt si i-am spus sa fie atenti la detalii, ca telecomenzile sunt pline de praf si ca pe birou sunt urme de pahare si sa compenseze discountul cu ce am consumat de la minibar, pentru ca nu il primisem.
Am crezut ca a fost o discutie constructiva, mi-a trimis o sticla de vin alb in camera, am multumit (nu beau vin alb si nu de asta am vorbit), ca sa ma trezesc seara ca receptionera imi cere iar diferenta pentru early check inn.
L-am platit (cum au platit si ceilalti prieteni), am adus sticla de vin inapoi si evident ca m-a deranjat, am tot primit mesaje de la manager, cred ca pentru un hotel cu cotatiile astea nu discutiile erau importante si scuzele, ci evitarea unor astfel de probleme si mai ales nervi in vacanta.
Evident ca nici petele de pahare nu disparusera dupa discutia de dimineata cu supervizoarea, nici praful de pe telecomenzi, imi tot spunea (era ora 23/24) cum sa rezolvam problema, de parca eu as fi cerut ceva la schimb…
Am spus ca poate e vina mea, ca nu am inteles initial, ca eu ceream gratuit ei au zis ca da, dar m-au taxat, inclusiv dupa ce m-au asigurat ca totul e in regula in legatura cu early check inn ul gratuit, dar aspectul legat de cum arata camera nu se schimbase si le-am spus ca poate se asteapta sa curat eu petele si telecomenzile.
Dupa ce au facut ei socoteala cu cat s-a compensat din discountul neoferit cu consumatia din minibar, pentru ca sucul si mini brandy-ul fusesera deschise inainte de compensare, la plecare imi spun de acea bautura, cum ca ar trebui sa o platesc, aspect firesc, dar le-am replicat ca o deschisesem si bausem jumatate inainte de a se face socoteala si a retine ei cat au crezut, receptionera nu a mai insistat…
Am ajuns in tara si am primit un mesaj de la manager, in care repeta aceleasi scuze, care incepea cu “Draga Andreea”, Andreea fiind insa colega care nu a mai venit si si-a si anulat camera… I-am replicat ca daca ar fi fost atenti la clienti in general, nu se intampla nici ce am evocat si nici aceasta confuzie.
Desi aceasta situatie poate fi generata de o neintelegere, poate chiar datorata mie (pana la momentul in care mi s-a spus verbal, la micul dejun ca totul este ok) si ca era vorba de o suma de 25/30 euro, a fost enervanta atitudinea si multitudinea de mesaje de scuze, care mi s-au parut de complezenta, mai ales cele legate de curatenie.
Legat de neintelegere, un hotel care se respecta (cu cotatii meritate, de “excelent”) facea early check in gratuit si trimitea menajera sa curete petele, telecomenzile, sa pastreze un calificativ foarte bun…
In afara de problema cu petele lasate de pahare de pe birou si parful de pe telecomenzi, usa de la wc se inchidea greu, desi era din material termopan, mobila este uzata si cu zgarieturi vizibile, mocheta pare decolorata sau murdara, in general nu isi merita calificativele.
Parerea mea este ca este un hotel de maxim 8,5 puncte, nu 9,5.
Este adevarat ca personalul a fost amabil in general, ne chemau taxi-uri, pareau foarte ospitalieri, dar amabilitatea fara fapte in situatia data, denota amatorismul lor in industria hoteliera si nu este corect fata de noii clienti sa fie indusi in eroare cu privire la ce ofera, mai ales ca Tbilisi are foarte multe hoteluri bune si cu cotatii similare.
Ca sa fiu insa obiectiv, patul era foarte bun si micul dejun excelent.
Intr-adevar omleta, ouale ochiuri etc se faceau la comanda, dar bufetul continea de la spumant si sucuri, la supa, mancare gatita (cum se vede in poze), placinte, mezeluri, branzeturi de calitate, salate, dulciuri, bufetul intr-adevar ridicandu-se la apelativul excelent.
Cred ca cineva care doreste sa mearga la acest hotel trebuie sa aleaga in deplina cunostinta de cauza, avand in vedere ce am scris mai sus, personal eu avand asteptari de nota 9,5 …
Trimis de geop in 06.11.19 16:37:55
- A fost prima sa vizită/vacanță în CAUCAZ
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geop); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 41.68488800 N, 44.82055000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Folk Boutique Hotel, TBILISI" (nou-creată pe sait)
--
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)