ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 07.04.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 10,8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
20.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Total dezamagitor

TIPĂREȘTE

Am ajuns la Flamigo pentru ca mai fusesem in urma cu 3 ani de 1 mai si am fost foarte multumiti. Am fost in grup de 4 familii cu copii intre 7 luni si 10 ani. Pentru ca pretul era similar cu all inclusive la hoteluri bune de 4* la Bulgari ne asteptam la calitatea serviciilor. Total eronat!

- Pachetul include demipensiune. Din start am crezut ca cina inseamna macar apa la masa... gresit! Plateai orice comandai de baut! inadmisibil din punctul meu de vedere, macar un dozator de apa si tot era normal, avand in vedere ca platesti "cina".

-Personalul foarte neprofesional: in prima seara nu ra minidisco, iar noi care veniseram cu copiii, am intrebat la receptie. Ni s-a spuscu mult tupeu ca nu e treaba lor, ca animatorii nu sunt angajatii hotelului, ca trebuia sa fim atenti la anuntirle pe care le fac la piscina animatorii ca sa stim programul lor!!! Nici acum nu mi revin cata nesimtire!!!

- La piscina podeaua era plina de cuie iesite. Cand am sesizat acest lucru nu s-a remediat.

- Complexul nu avea pic de securitate. Oricine din strada putea intra in zona picinei. Unor prieteni li s-a furat prosopul de pe sezlong de catre cineva care venea de pe strada. erau in piscina si au vazut, dar din pacate nu mai puteau face nimic.

- Cum nu existau garduri am observat ca intrau si ieseau de la piscina multi care aveau cazare in alte hoteluri din Albena. Stiu asta pentru ca vorbeam cu ei si spuneau ca stau in alte hoteluri, dar cum nimeni nu-i intreba de sanatate...

- Animatorii groaznici, inceti, fara pic de viata, ii vedeai ca se straduiesc sa faca ceva, dar in dorul lenii

- Cada si dusul nu erau bine izolate, drept urmare curgea apa in baie ca se forma o piscina in toata baia cand faceai dus.

- Gandaci MULTI pe hol si cativa in camere

- Seara la cina se facea coada la intrarea in restaurant pentru ca nu erau destule mese.

Nu as mai reveni la acest hotel niciodata. Imi pare rau caci camerele sunt mari, zona e linistita.


[fb]
---
Trimis de mamii in 09.08.16 13:37:57
Validat / Publicat: 09.08.16 14:17:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Este al 8 lea an in care mergem in Bulgaria.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2740 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mamii); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 2 gandaci... pe hol la Flamingo
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [09.08.16 14:17:23]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 31&ridAnt=71727

    alex1968
    [09.08.16 22:01:33]
    »

    @mamii - Dacă aţi fost în urmă cu trei ani, nu ştiaţi că nu este inclusă nicio băutură? Şi eu am fost de Paşte, tot în urmă cu trei ani, am avut atunci pensiune completă dar - la fel - nicio băutură inclusă, nici măcar apa.

    În ceea ce priveşte "gândacii mulţi", cu scuzele de rigoare, îmi vine foarte, foarte greu să cred aşa ceva...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mamiiAUTOR REVIEW
    [09.08.16 22:46:02]
    »

    @alex1968: nu e nici o problema ca nu credeți ca erau extrem de mulți gândaci. Chiar am fotografiat cu telefonul dar nu am avut timp sa pun pozele.

    Cât despre pachetul avut de noi acum 3 ani includea si băutura la masa, nu am fost de Paste, am spus ca am fost in mai, nu de Paste.

    Mie cei 10-15 gândaci pe care ii vedeam de fiecare data pe hol (e adevărat ca seara si dimineața erau mai mulți, ziua mai erau cameriste pe hol) in drum de la lift spre camera mi s au părut mulți. Mâine voi încarca pozele cu gândaci pentru a interpreta singur dacă sunt mulți sau nu...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex1968
    [09.08.16 23:24:30]
    »

    @mamii - Eu nu am spus că nu vă cred, ci că îmi vine greu să cred. Am avut şi eu o "întâlnire" cu o insectă anul trecut, în baia unui hotel de top din Nisipuri (probabil cel mai apreciat hotel). Ce-i drept, era doar un singur "exemplar", dar destul de voluminos. Am avut inspiraţia să-l filmez, înainte să-i vină de hac soţul meu. Le-am arătat dimineaţă la recepţie şi, în loc să spună că le pare rău, recepţionera a început să urle la mine că n-o interesează, că trebuia să-i chem pe ei, nu să fac film. Am avut noroc că nu m-a luat la bătaie. M-a deranjat foarte tare acea reacţie, mai ales că eu nu revendicam nimic, ci doar le explicam video de ce am distrus unul dintre imaculatele prosoape albe din baie, care s-a pătat foarte urât de la acea insectă (care - repet - era mare şi foarte "zemoasă", după cum arăta şi pata). Reacţia foarte agresivă a recepţionerei m-a făcut să postez imediat acel filmuleţ pe Facebook-ul hotelului. Cred că nu au trecut 10 minute şi m-am trezit în cameră cu un coş cu fructe, prăjituri şi o sticlă de vin din partea managerului. Iar la plecare directoarea hotelului mi-a oferit un cadou simbolic, un semn de carte foarte frumos cu însemnele lanţului hotelier din care face parte hotelul respectiv.

    Am vrut să subliniez că - exceptând-o pe recepţioneră, din cauza căreia am postat filmuleţul - conducerea hotelului a fost foarte receptivă faţă de existenţa unei insecte în cameră, directoarea a venit personal să mă asigure că este o excepţie, o întâmplare total nefericită şi că atenţia acordată curăţeniei este maximă. A fost prima şi ultima dată când am găsit o insectă într-un hotel din Bulgaria (şi am fost în foarte multe). Şi, repet, este - probabil - cel mai bine cotat hotel din Nisipuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mamiiAUTOR REVIEW
    [10.08.16 01:21:53]
    »

    @alex1968: acum 3 anicand am fost la flamingo managerul - cel in varsta, origine german cred, a fost foarte atent la toate sesizarile clientilor, primirea a fost cu sampanie la receptie.

    Anul acesta chiar si managerul parea ca este deranjat ca ii aratam ca ies cuiele din podeaua de la piscina sau ca gratarul de langa piscina e spart in unele zone sau lipseste in altele, lasand un golin care orice om, mai ales copiii, se pot rani.

    Iar gandacii erau cu zecile, spre dimineata majoritatea morti. E adevarat ca sotul meu spunea ca sunt o specie care e greu de combatut odata aparuta in zona (mari, negri), dar am considerat important sa nu ascund ca acest aspect a fost total neplacut (mai ales pentru prietenii nostri cu copii mici, care foloseau biberoane si alte ustensile de gatit piureuri pt bebelusi).

    Anul trecut am fost la Melia Grand Hermitage in Nisipuri, posibil sa vorbiti despre acel hotel? Noi ne am simtit bine acolo si copiii au apreciat foarte mult topoganul urias si animatorii (plus gogosile la mic dejun...)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster45
    [10.08.16 06:14:19]
    »

    @mamii -

    Anul trecut am fost laMelia Grand Hermitage in Nisipuri,

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    myk007
    [22.08.16 09:46:39]
    »

    In zilele urmatoare sper sa-mi fac timp sa scriu si eu o recenzie despre recent incheiatul sejur la Flamingo Grand. Gandacii de care vorbesti apareau seara... dar nu sunt gandaci de bucatarie, sunt gandaci zburatori de gradina. Sunt inofensivi.

    Coada la masa de seara aparea la inceputul intervalului orar (18.30-19.30)... drept urmare noi coboram mai tarziu; dupa ora 20 (masa de seara fiind pana la 21.30).

    Bauturile neincluse (si destul de scumpe : ex. 2,20 leva o sticla de apa Devin la 330ml sau 6 leva un "pahar" de vin de 100ml) mi-au creat si mie un usor disconfort.

    Deasemenea, am fost surprins si deranjat de faptul ca la piscina hotelului avea acces oricine, indiferent la ce hotel ar fi fost cazat... plus ca sezlongurile erau atat de inghesuite unul-intr-altu ca, practic, te cam atingeai cu vecinul (la 5 stele!).

    Animatorii nu mi s-au parut "inceti", "lenti" etc... doar ca aveau zilnic exact acelasi program, ceea ce este plictisitor. Pentru copii, animatia de seara dura doar 30 minute de la 20.30 la 21.00 si cuprindea aceleasi 5-6 melodii, cu aceeasi coregrafie... absolut plictisitor (plus faptul ca se suprapunea cu orele de masa!).

    DAR: dotarile, suprafetele si finisajele camerelor sunt cele mai bune din Albena (si superioare celor de la Duni - Marina Royal Palace 5*). Insa... cam atat.

    Pe toata perioada petrecuta la Albena- Flamingo Grand am regretat experienta avuta la Duni - Marina Royal Palace.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mamiiAUTOR REVIEW
    [22.08.16 10:10:58]
    »

    @myk007 - Fiecare percepe conform cu personalitatea si asteptarile lui conditiile din hotel. Eu daca as fi citit un review in care sa mi se spuna ca sunt gandaci in hotel de 5*, fie ei si zburatori, nu m-as fi dus.

    Am fost si noi de 2 ori la masa mai tarziu, e clar ca oferta de mancare era mult diminuata fata de orele de mai devreme.

    Nu stiu de dotari si finisaje, astea ma intereseaza mai putin cand stau in camera doar ca sa dorm la mare. In schimb mi-ar fi placut sa am wifi, sa ma stiu in sigurata la piscina, sa nu ocoleasca copiii cuiele din podea...

    Faptul ca exista un wc de serviciu in camera - da, asta il consider un avantaj la familii. Dar ca daca faci baie, la dus sau in cada, baia devine ea insasi o piscina din cauza proastei izolari - nu, asta nu poate fi ok.

    review ul a fost scris obiectiv, chiar daca notele au fost poate subiective. Nimic din ce am scris in review nu este departe de adevar, totul este exact asa cum s-a intamplat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, mamii, myk007
    Alte impresii din această RUBRICĂFlamingo Grand Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051233053207397 sec
    ecranul dvs: 1 x 1