ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 29.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 ad AD. + 1 copil COPII -- v: 15 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Esec total . Dezamagire maxima !

TIPĂREȘTE

Nu e prima data cand merg in Bulgaria in concediu, ce-i drept in Albena. Dupa experienta din anii anteriori ma asteptam sa fie cel putin la fel, tinand cont de faptul ca Hotel Elena are regim de ULTRA ALL INCLUSIVE ****+.

In primul rand oferta prezentata pe net nu coincide cu realitatea; 1. Cand am ajuns acolo, am constatat ca parcarea nu este inclusa in costul biletului, ca pe deasupra la hotel nici nu mai erau locuri libere de parcare si ca, a trebuit sa platesc 70 leva pt cele 7 nopti, timp in care masina a stat intr-un garaj insalubru.

2. Hotelul este dotat cu o piscina ff mica compartiv cu nr locurilor de cazare, iar sezlongurile sunt inghesuite, fara saltele, cu umbrele mici, incapabile sa tina umbra.

3. Vazand ca spatiul la piscina e inadecvat, am hotarat sa mergem la mare, in speranta ca asa cum stiam din anii trecuti vom avea sezlonguri, saltele, umbrele si un bar rezervate pt clientii hotelului. Din pacate, ic in toate acestea nu existau pe plaja si am fost nevoiti sa platim 41 leva p-e zi pt 3 sezlonguri, 3 saltele si o umbrela, iar ceea ce era la barul de pe plaja trebuia platit in mod separat.

4. Mancarea foarte prost gatita, iar felurile de mancare se repetau in fiecare zi. Pestele avea gust de mucegai, salatele erau parca buruiene taiate pentru porci, iar la micul dejun era doar parizer prajit. Din punctul meu de vedere si al multor altora cu care am discutat acolo (90 % romani in acest hotel) si-au exprimat nemultumirea fata de calitatea alimentelor si a racoritoarelor. Berea, vinul si alte bauturi, inclusiv apa care daca nu era de la chiuveta, atunci sigur era amestecata, aveau un gust dezgustator. (Noroc ca am avut 2 baxuri de apa plata Dorna. Luati apa plata cu voi daca mergeti! Si nu glumesc.) In schimb, pentru bauturi mai de finete trebuia platita o suma in plus.

In concluzie, facand o comparatie intre ceea ce a fost in anii precedenti litoralil bulgaresc si ceea ce mi s-a intamplat acum, recomand tuturor romanilor in special, dar nu numai, sa-si schimbe optiunea de vacanta sau sa se pregateasca cu mult capital pt a manca si a bea ceea ce doresc din alta parte decat de la HOTELUL ULTRA ALL INCLUSIVE DE 4 STELE PLUUUUUS!!! .


[fb]
---
Trimis de RalucaBv in 30.07.11 00:19:01
Validat / Publicat: 30.07.11 01:50:36
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena- Hotel Kaliakra , Hotel Ralitsa.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1513 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (RalucaBv); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1348 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [30.07.11 01:48:24]
    »

    @RalucaBV: prin mini-dialogul purtat inainte de validarea review-ului (prin ecourile sterse intre timp) echipa administrativa nu a pus deloc la indoiala faptul ca tu ai cumparat un sejur *UAI* la acest hotel, ci mai degraba si-a exprimat consternarea ca acest hotel continua, din cat se pare, sa fie vandut cu acest regim desi pe pagina oficiala a hotelului este specificat clar -- All-Inclusive (simplu).

    Posibil ca schimbarea proprietarilor sa fi adus cu sine si o decizie de schimbare a regimului oferit, insa in mod de neinteles agentiile nu isi actualizeaza oferta!? Aceste doua informatii - posibila schimbare a proprietarilor si a regimului - e important sa fie aduse la cunostiinta cat mai multor viitori clienti ai acestui hotel.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    RalucaBv
    Alte impresii din această RUBRICĂElena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036690950393677 sec
    ecranul dvs: 1 x 1