ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2018
DE elsa
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 31.07.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 135 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

O vacanță frumoasa... dar incompletă! Agenţia stie de ce!!!

TIPĂREȘTE

Atentie maxima când va alegeți vacanța! Tour operatorul face diferența! In sensul ca... daca nu o ruineaza, mai taie din ea!

De data aceasta, [***] nu a încurcat doar vacanța noastra, ci si a celor aprox. 190 TURISTI, aflați în avionul cu care am călătorit spre Antalya! În loc de 7 nopti cat am achitat, am stat 6! Chiar asa! După 4 modificari ale zborului... s-au hotarat: plecare 22.30. Aterizare 00.30. În realitate mai tarziu. La hotel am ajuns la orele 03.30a. m., noi fiind primii... Ela Quality Resort fiind cel mai apropiat resort de aeroport. Restul turistilor spre dimineata. Plecarea, la sf. de sejur, 8.30-9.30 dimineata functie de norocul distanței resort-aeroport. Doar o oră întârziere, la întoarcere!!!

Sa nu credeti ca serviciile operatorului au afectat doar turistii ghinionisti ai acestei curse aeriene: de cand a inceput sezonul estival, toți turistii au fost recompensați cu o zi tăiată. Altii (A se apela la Google) au petrecut ziua tăiată prin aeroport... 6-8 ore intarziere) !!! Nu cred ca e cazul să povestesc despre serviciile ghizilor agenției, ca e grobian: nesimțire, tupeu si ma opresc aici din motive lesne de inteles.

RESORTUL ELA QUALITY este un resort in care poti petrece o vacanță plăcută! Are 5 stele, dar pentru cei care au așteptări de 5 stele, precum și termen de comparatie, nu se ridica la acest standard, având multe deficiențe în ceea ce priveste curățenia superficială, personalul insuficient instruit in lumina acestor standarde.

Masa - bufet bogată și diversa. Restaurantele "a la carte" toate cu rezervare prealabila contra cost. Aici [***] a mintit din nou! Pentru iubitorii de sea food, erau preparate dar... de proastă calitate!

Un punct forte al hotelului este intrarea lina in mare, nisip fin, apa calda si frumoasa!

Pentru copii, un loc de joaca mare... unde puteau petrece ore bune in conditii de siguranta!!

Deși romanii, numeric, se aflau cam pe locul 3 ca prezenta după turci și ruși... nu erau recompensați cu vreo vorbuliță românească... Dar asta tine probabil de prestigiul natiei noastre!


[fb]
---
Trimis de elsa in 21.07.18 22:18:45
Validat / Publicat: 21.07.18 22:49:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5348 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elsa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 135.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [21.07.18 22:48:10]
    »

    @elsa:

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... =7&ridAnt=87563

    ===

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [21.07.18 23:42:19]
    »

    @elsa:

    Este trist când un orar de zbor foarte dezavantajos ştirbeşte bucuria vacanţei. Eu nu am avut niciodată asemenea neplăceri, alegând mereu transportul cu maşina personală.

    Are 5 stele, dar pentru cei care au așteptări de 5 stele, precum și termen de comparatie, nu se ridica la acest standard, având multe deficiențe în ceea ce priveste curățenia superficială, personalul insuficient instruit in lumina acestor standarde.

    Având în vedere că ne-ai prezentat un hotel de cinci stele bun, scump şi bine apreciat, ar fi util de precizat şi termenii de comparaţie avuţi, cu ce alte hoteluri din Antalya l-ai comparat pe acesta.

    Restaurantele "a la carte" toate cu rezervare prealabila contra cost.

    Nu este chiar aşa. Singurul restaurant a la carte la care trebuie să plăteşti ceea ce consumi este cel japonez. Toate celelalte sunt gratuite, plătindu-se doar o taxă de rezervare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dan_gina2006
    [22.07.18 12:25:19]
    »

    @elsa: Acelasi lucru l-am patit si eu. Am plecat spre Marmaris pe data de 18 iunie la ora 23.30, desi initial aveam plecarea la ora 8.30. Sotul meu a fost mai ambitios si a fost la agentie de unde a obtinut plata pe o noapte de cazare la hotel ales. In ce priveste zborul ne-am interesat, si am facut reclamatie la flight claim. Va recomand sa faceti acelasi lucru. Toate aceste intamplari nefericete pe banii nostri se intampla pentru ca nu facem reclamatii. Se pare ca tour operatorul isi bate joc de noi toti. Bafta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ecaterina_t
    [22.07.18 17:13:50]
    »

    @dan_gina2006: Buna ziua,

    Deoarece si noi am patit acelasi lucru, va rog, daca doriti, sa-mi spuneti pe adresa mea de email, ce demersuri a facut sotul dvs la agentie (daca puteti sa-mi spuneti si prin ce agentie ati rezervat) si pentru avion cum ati trimis reclamatia: direct la firma de transport aerian sau ati completat acel chestionar pe flight claim.

    Multumesc mult

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster26
    [22.07.18 18:04:23]
    »

    @ecaterina_t: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    elsaAUTOR REVIEW
    [22.07.18 21:23:30]
    »

    @ecaterina_t: Aseară ne-am intors. Urmează să găsesc luni modalitatea de a acționa. Agenția este XXXX. Eu cred ca este o practică a acestei agentii-tur operator!

    webmaster26
    [22.07.18 21:28:10]
    »

    @elsa: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    elsaAUTOR REVIEW
    [22.07.18 22:16:08]
    »

    @webmaster26: Da. Multumesc!

    muresanoana
    [23.01.19 09:23:18]
    »

    @elsa: buna ziua,

    am o intrebare, plaja este cu umbrele sau para soloar, noi am vrea sa mergem anul asta si nu stim daca merita avand in vedere cometariul tau de mai sus.

    multumesc!

    elsaAUTOR REVIEW
    [23.01.19 10:24:14]
    »

    @muresanoana: plaja are umbrele. Intrarea în mare e lină.

    Nu e rau! Problemele au fost cu compania aeriană /agenția

    Mergeti cu un tur operator serios.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dan_gina2006, ecaterina_t, elsa, fra, muresanoana
    Alte impresii din această RUBRICĂEla Excellence Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04262113571167 sec
    ecranul dvs: 1 x 1