ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 21.12.17
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2024
DURATA: 14 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 7
PREȚ SEJUR 44860 lei
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 135 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

O vacanță frumoasă

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel în jurul orei 11.30. Ne-a întâmpinat un tânăr foarte amabil, care ne-a invitat sa luam loc pe canapea, care ne-a comandat băuturi și ne-a luat pașapoartele pentru a efectua formalitățile de cazare. Nu am avut deloc contact direct cu cei de la recepție. Ne-a informat ca deocamdată camera nu este gata și ne-a însoțit către un restaurant deschis 24/7 pentru a mânca ceva între timp. După masă, camera a fost gata și același tânăr ne-a însoțit la etaj, bagajele fiind aduse ulterior de niște bellboys.

A fost creat un grup de whatsapp per familie, din care făceam parte eu, soțul și un consultant personal. Au fost 3 consultați care s-au rotit pe toată durata șederii.

Consultantul ne informa zilnic despre programul activităților, programul de la clubul de copii, spectacolele, orarul restaurantelor (cu link către fiecare) si absolut orice nelămurire, solicitare, rezervare, ajutor, informație se rezolva prin intermediul acelui consultant. A fost ca și cum am fi avut un secretar personal. Din nou, nu am avut niciun fel de contact cu recepția.

Camera în care am fost cazați a fost Superior- sea view. Foarte generoasa ca spațiu, cu 2 paturi 140× 200 fiecare (care au fost unite foarte bine și pus ceva între ele, astfel încât au făcut un singur pat imens) si un pat pliant de copii (destul de zdravăn și comod, încât nici nu părea pliant). Priveliștea absolut superba, oglinzi, o masa de toaleta, o comoda, un raft pentru valiza și un șifonier foarte generos, cu fier de calcat vertical, cu aburi. Baia mare, cu cabina de dus pe toată lungimea peretelui și dotată cu produsele de igiena și toaleta specifice, marca Ela Excelence.

Pe jos era parchet, se făcea curățenie zilnic, pe paturi lenjerie alba de bumbac satinat, foarte plăcută la atingere, care era schimbata la 2 zile. Prosoape la baie, o groază. Am primit halate și papuci, iar încântarea maxima a fost din partea băiețelului nostru, care a primit papucei de hotel, mărimea lui, hălățel și un ursuleț de pluș. Minibarul era alimentat zilnic și conținea bere Tuborg Gold (în sfârșit am scăpat de Efes), Cola, Cola Zero, Fanta, Sprite, apa plata, apa minerala, sucuri de fructe la cutie, lapte cu cacao, ice tea marca Fusetea, o punguta cu chipsuri, un pachet de biscuiți sarati și napolitane cu ciocolata.

Din punctul de vedere al camerei, nu am nimic de reproșat.

La mâncare: nu am mâncat decât la restaurantul deschis 24/7, la restaurantul La Sofa, iar în rest doar la restaurantul principal.

Mâncarea nu neapărat multă dar foarte foarte gustoasa. Printre cele mai gustoase și mai "curat" gătite, în sensul ca nu au băltit în ulei și nu au căzut greu la stomac. Având în vedere experienta ultimilor ani petrecuți în Turcia, am tendința ca cred ca s-a mai domolit puțin conceptul de mâncare cu cada de baie.

E mai putina, dar mai fina și mai de calitate. Nu ne-am plictisit de mâncare, pot sa spun ca nu am mâncat același lucru cât am stat. Chiar și prăjiturile, foarte foarte bune. Inghetata gen sorbet, genială. Am mâncat zilnic.

Per total, mâncarea excelentă.

La băuturi, au stat la fel, foarte bine. O mare varietate de băuturi de import, dintre cele de notorietate, redbull (și clasic și light), bere (Tuborg gold, Corona, Carlsberg etc.), coniac, whisky, votcă, gin de tot felul. Puteai sa ceri oricâte doze la pahar, dar sticla intreaga era contra cost. Și nu tocmai puțin, preturile fiind cel puțin 100 euro. Cocktailurile care erau servite seara erau "semnătura" fiecărui barman și niciodată aceleași. La fel, foarte bune, fără gheata și cu o cantitate ideala de alcool.

Tot personalul a fost prompt și atent, fiind mereu întrebați dacă totul e ok, dacă avem nevoie de ceva. Chiar si de consultantul nostru. Țin foarte mult la impresiile turiștilor, indiferent cum sunt.

Spectacolele, specifice zonei Belek. Seara, show-uri de dans, fie acrobatic, fie stil poveste, după care urma un concert de muzica live la barul de la piscină.

Echipa de animație, vreo 6-8 fete, la vreo 20 de ani, care treceau pe la fiecare masa, în timpul cinei și te invitau la spectacol și cam atât. Destul de anemice.

La fel și activitățile de la piscină. Puține, spre deloc. Fără muzică, fără jocuri, fără concursuri, fără petrecere cu spumă. Doar ceva aqua gym, la care participau vreo 8 turiști. În rest, pe relax total.

Piscina- cea principală, imensa, care cuprindea o parte dreptunghiulara (olimpica), în rest se șerpuia pe toată suprafața. Pentru copii un Aquapark, de genul bazaconii cu tobogane, scări, stropitori, găleată deasupra care se umplea și apoi se revărsa toată apa și vreo 2 piscine rotunde pentru bebeluși.

Pentru adulți, Aquapark mare cu tobogane. Nu detaliez, căci știți la ce ma refer.

Complexul este foarte frumos amenajat, cu multe plante, cu pergole cu leandri și alte flori agățătoare, puțin stil roman, cu ghivece din piatra și marmură. Plantele aveai agățat și un cod Qr, dacă voiai sa afli mai multe.

Undeva era și o fântână arteziană rotunda, cu măsuțe și scaune din fier forjat, de jur imprejur, stil piazettă italiană. Întrarea în mare- cea mai lina de pana acum.

Trecând la partea care nu mi-a placut si singura: nu exista umbră. Sau ma rog, stau foarte prost.

80% din complex e în plin soare. Fântâna arteziană, barul de la piscină, aleile, piscina de copii. Nu ai unde sa stai la umbră și sa bei ceva.

La șezlonguri erau umbrele, dar crem, vreo 2 copăcei și vreo 5-6 locuri sub niște pergole și cam atât. Unde era umbră dimineața, era soare după amiaza și invers.

Pe plaja nu există umbrare. Sunt umbreluțe din răchită împletită, cu impletitura rară și care cu indulgență cuprindeau 2 șezlonguri. Practic, erau cam degeaba.

Singurele posibilități sa ai umbră pe plaja, erau fie pe ponton (sub același umbrele crem ca și la piscină), fie sa închiriezi un foișor.

Pentru familiile cu copii e o problema destul de mare.

Din cauza acestui aspect și a faptului ca hotelul era ocupat cam 40%, nu a fost bătaie pe ocupatul șezlongurilor.

La orice ora găseai loc, căci nu exista loc bun.

Dacă ar fi avut mai multe zone cu umbră, pentru noi ar fi fost hotelul perfect.


[fb]
---
Trimis de Raluk0207 in 26.07.24 22:54:13
Validat / Publicat: 27.07.24 00:55:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Cornelia Diamond, Korumar, Royal Wings, Baia Lara, Royal Palace Holiday, Gural Premier Belek, Papillon Zeugma, Delphin Be Grand

VIZUALIZĂRI: 171 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Raluk0207); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9100 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 135.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [27.07.24 00:52:51]
    »

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    webmaster
    [27.07.24 11:04:13]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    hlli
    Alte impresii din această RUBRICĂEla Excellence Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049665927886963 sec
    ecranul dvs: 1 x 1