GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nici vorba de " deluxe 4 stars modern design hotel"
Hotelul este f. aproape de aeroportul Schiphol, max 10 min, taxiul a costat 23 EUR.
Este departe fata de centru, nici macar nu apare pe harta turistica a Amsterdamului. Nu este nimic de vazut/facut prin preajma, sunt numai sedii de multinationale sau apartamente. De la hotel se poate ajunge in centru cu masina 145 care opreste chiar in spatele hotelului. Se fac cam 15-20 min pana in zona centrala, Leidsplein, biletul costa 2 EUR. Se poate merge in centru si cu tramvaiul nr 2 numai ca pentru a ajunge la acesta se strabate o zona verde, rezidentiala, linistita, cam 15 minute distanta la care se adauga calatoria de 20/30 minute catre centru. Costul este de 2,7 EUR. Daca veti calatori mai mult este bine sa va luati un card valabil pe min. 24 ore care costa 7,50 EUR.
Hotelul este intr-o zona foarte linistita, departe de aglomeratia orasului. Este in special folosit de catre turistii veniti in grupuri organizate sau de oameni de afaceri. Atmosfera este a unui hotel de business, destul de rece. Este un fel de IBIS.
Daca preferati linistea, locatia este foarte buna. La concluzia aceasta am ajuns noi dupa ce ne-am lovit de vacarmul din centrul orasului (pe intregul sejur de 6 zile am prins Ziua Reginei, parcul de distractii in Dam Square, Ziua Comemorarii victimelor din razboi, Ziua eliberarii, castigarea campionatului de catre Ajax).
La hotel desi am avut rezervare pentru o camera superioara cu 2 paturi, am primit una foarte mica, modesta, cu mobilier vechi (cam. 147). Nici vorba de "design room". Uitasera sa puna prosoape la baie, am cerut noi. Baia a fost extrem de mica, doar cu cateva articole disponibile. A fost imposibil sa o schimbam, am dat de o sefa de receptie foarte rece si neprietenoasa care ne-a replicat ca toate camerele sunt la fel. Nu este adevarat, am rugat o camerista sa ne arate si altele.
La micul dejun sunt cateva articole disponibile, este un mic dejun continental obisnuit, fara specialitati. Mesele se debaraseaza cu greutate, serviciul este foarte prost. Erau 4 tipuri de iaurturi dar cum niciun produs nu avea eticheta, a trebuit sa testam sa vedem despre ce este vorba.
Serviciul in restaurant dar si calitatea produselor sunt foarte bune pentru prinz si cina (pentru ca se plateste cam scump, nu sunt incluse in pret ca micul dejun).
Daca sunteti pe cont propriu, puteti sa va inscrieti la receptie pentru excursii, exista serviciu de pick-up de la hotel (nu este valabil la intoarcerea din excursie, se ramane in zona Central Station). Preturile sunt rezonabile. Noi am fost intr-o excursie la Dreft & Haga& Madurodam si una la Anvers & Bruxelles.
Trimis de aneta67 in 18.05.12 14:58:44
- A fost prima sa vizită/vacanță în BENELUX
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aneta67); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Apr.2012 Frumos, dar cam departe... — scris în 18.04.12 de getty75 din BUCURESTI - RECOMANDĂ