GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Monstruos de fructuos - nefericitii de noi!
De 5 ani mergem in Bulgaria. Dar asa ceva in viata mea n-am trait.
Nici nu stiu cu ce sa incep. Cazarea in camera a decurs lin pana am ajuns la ea, mizerabila de camera de hotel de 4 stele ce este ea. La parter, cu perdele si draperii care au curs efectiv jos cand am tras de ele. Nisip suficient pe jos cat sa faci o plaja scurta. Praf pe mobilier cat sa lasi mesaje de pace urmatorilor nefericiti. Cearceafuri rufoase, cu o usoara tenta de gri-sobolan, aerul conditionat functiona ca o vaga amintire, ce sa va mai spun! M-a pocnit brusc o durere de cap si am fugit cat am putut spre receptie sa cerem explicatii.
Adevarat ca receptionerele cunosc limba engleza. Dar cu ce ne ajuta pe noi chestia asta? Sa va spun. Ne-a ajutat ca ne-au dat alta camera de data asta la etajul 2 camera 233, care camera era la fel de JEGOASA si pe deasupra avea pe pereti multe, multe pete de sange de la tantarii striviti acolo de alti turisti fericiti ca au posibilitatea sa doarma in acest minunat hotel in schimbul unor sume modice de euro. Ca noi romanii castigam multi, multi euro si ne permitem sa fim batjocoriti in felul asta de niste nesimtiti. Mi s-a zbarlit parul pe mine pentru ca sincer am crezut ca sangele ala pe pereti asa mult putea sa fie de la alt tip de insecte adica plosnite. Ca am mai auzit de asa ceva! In fine, dupa ce am facut ca trenul in gara, a venit o tanti si a curatat peretii. O jumatate de ora.
Alte probleme? Mancarea execrabila - branza si rosii am papat la greu ca erau bune si fructe.
Lifturile functionau cu incetinitorul, cel din mijloc se bloca, firesc, cu turisti in el, din cand in cand, nu mereu, nu va speriati! Asteptai in medie cam 15 minute sa urci la masa, asa ca mai bine folositi scarile.
Personalul acru ca niste muraturi, cu fete lungi, obosite, scarbite absolut de oricine le solicita ceva.
Sezlongurile la plaja fara saltelute, ne-am rupt cocoasa pe ele ca nu ne-au dat de la receptie decat 2 prosoape de 1 metru lungime.
Apa in piscina era clorinata bine, in fiecare seara era unul care arunca dintr-o galeata clor la greu, in apa in care a doua zi copii, adulti se balaceau fericiti ca puteau inspira aerosoli de clor bulgaresc.
Lenjeriile, prosoapele n-au fost schimbate niciodata.
Animatorii de pe plaja? Care animatori, care atmosfera de vacanta? Este prima oara in viata mea cand am fost fericita ca plec spre casa dintr-o vacanta.
Am mai fost in vacanta in Bulgaria de cateva ori-la Nisipurile de aur; la Obzor, asa ca pot sa fac comparatie cinstita.
Daca ati luat vacanta la acest hotel absolut INFECT anulati si incercati altceva, ca sunt slava Domnului destule alte locatii.
Nu dau numele tour operatorului care mi-a vandut vacanta dar cine a fost stie ca are banere peste tot acolo. Sa le fie rusine si lor mai ales ca au mizeria asta de hotel in portofoliu si o mai dau si ca destinatie recomandata. Ce rau imi pare de banii si de timpul pierdut acolo!
Trimis de myrtie in 19.07.11 00:43:30
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur - Bolero, Obzor - Sol Luna Bay
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (myrtie); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.22663500 N, 28.01255600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Sincera sa fiu, m-am amuzat copios citindu-ti review-ul, cu toate ca este mai mult de plans. Ce pot sa-ti mai spun decat: Bine ai venit pe site! si la cat mai multe vacante de nota 10! Cat a costat distractia?
Distractia a costat fix 240 euro. In care au intrat ca bonus tot ce v-am descris in comentariu plus urmatoarele atractii specifice acestui focar de infectie: celor care se duc cu copiii le recomand sa urmareasca cu atentie impreuna, desigur, colonia de furnici din jurul bolurilor cu cereale, a canilor cu lapte, de pe masa unde sunt asezate la micul dejun. Din restaurantul hotelului ,,sigur ca da! Apoi mi-a lasat o amintire deosebit de pregnanta mirosul de apa statuta, de oua clocite ce invada aerul in preajma anemicei plaje cu sezlonguri. Miasme care soseau valuri-valuri din zona piscinei. Daca aveti proasta inspiratie sa folositi toaleta aferenta plajei, va spun: fugiti cat va tin picioarele in camera de hotel. Eu una am intrat si am inchis instant ochii si mi-am tinut respiratia cat am focalizat incinta. Horror! E bine sa ai termen de comparatie. Eu cred ca mai jos de atat nu se poate in privinta serviciilor unui hotel de 4 stele. Cu indulgenta l-as clasifica la 2 stele. Si asta dupa o deziinfectie si deziinsectie serioasa. Pleci in vacanta sa te incarci pozitiv nu sa vii mai deprimat decat ai plecat! Va doresc o zi buna!
Sunt surprins de cele postate de dvs, si totodata tare dezamagit ca incepand cu 26.07 "voi lua teapa". Cum as putea lua legatura telefonic cu Dvs. pentru detalii suplimentare, ca as vrea sa-mi schimb biletul daca lucrurile stau asa de rau?
Sunt foarte surprinsa de review-ul dumneavoastra intrucat intamplator m-am aflat in hotel impreuna cu cateva familii cu copii mici in aceasi perioada. Este drept ca am cumparat sejurul la oferta speciala si pentru tariful de 38 euro/ noapte am beneficiat de servicii aproape ireprosabile.
In primul rand curatenia, camera foarte spatioasa dar si serviciile de masa. Copii s-au bucurat din plin de toboganul cu apa dar si de plaja.
Un minus al hotelului ar fi lifturile care in plin sezon nu prea fac fata situatiei. Din pacate in jurul meu am vazut si turisti romani care se comportau ca si cum n-ar mai fi vazut mancare in viata lor.
Atat noi dar si familiile cu care am mers am fost foarte multumimiti avand in vedere si tariful pe care l-am achitat, culmea la acelasi turoperator care are bannere in tot complexul.
Am mai calatorit in Bulgaria pana acum si am fost atat la hoteluri de 5 stele cat si la 4 stele iar acest hotel se ridica la nivelul celor de 4 stele. Iar daca ar fi sa comparam cu litoralul romanesc, dar nu numai, dar si cu cel grecesc, partea continentala este net superior avand in vedere calitatea/ pret.
E mai simplu sa aruncam cu pietre decat sa vedem partea plina a paharului.
@amouse04: opinia mea e ca in multe asemenea cazuri atitudinea TURISTULUI e cea care poate face diferenta intre un sejur reusit si unul perceput ca "dezastruos".
Te-as invita sa scrii propriul review din sejurul la acest hotel. procend astfel ai avea ocazia sa contribui, prin notele pe care le vei exprima, la o medie generala mai reprezentativa a acestei destinatii.
N-am inteles ce legatura are faptul ca ai vazut turisti romani care se indopau cu mancare cu ce am scris eu despre conditiile execrabile de cazare. Cum sa nu arunc cu piatra daca asta am simtit, asta am trait acolo? Poate voi ati fost mai norocosi si ati primit camere bune de la bun inceput. Habar n-am. Pentru noi a fost o vacanta ratata, si sincer chiar daca a costat putin asta nu inseamna ca trebuie sa acceptam insolenta, aroganta, nesimtire. Curatenia costa foarte putin, dar pentru asta ai nevoie oameni capabili sa o faca. Nu stiu de ce suntem atat de atenti la comportamentul compatriotilor nostri si nu vedem realitatea serviciilor turistice. Va doresc o zi buna!
Legatura este una foarte simpla si anume lipsa bunului simt a acelor turisti care isi incarca farfuriile si de multe ori prin indolenta mai scapa si pe jos. Sincer nu vad cum s-ar putea face curatenie in mod continuu cand avem de a face cu astfel de oameni si in acele restaurante se serveste masa. In ceea ce priveste curatenia camerelor, asa cum am mai spus, atat a noastra cat si a prietenilor nostrii a fost impecabila fara a da un cent in plus.
Ca un fapt divers, eu v-am vorbit cu dumneavoastra si continui sa o fac dar dumneavoastra m-ati luat la pertu. Asta denota respectul pe care il aratati fata de oameni. Din acest moment consider discutia incheiata si voi posta un review separat obiectiv, asa cum m-a rugat si administratorul, care sa arate plusurile si minusurile acestui hotel.
Va doresc o zi buna!
ma regasesc in totalitate in ce e scris mai sus. Am crezut ca a fost un accident mancarea proasta de ieri, insa oamenii astia ne testeaza ficatul pana la capat. Experienta cu liftul am trait-o deja, am apasat la 5 a urcat pana la 4 apoi am aterizat la 1, e palpitant ca nu stiam ca avem si parc de distractii inclus in pret.
Inca insist sa ramanem pana la sfarsitul sejurului, imi plac surprizele maxim. NUmai bine.
Foarte controversate parerile asa ca ma abtin! In schimb pot sa ma laud ca am petrecut 7zile de vis la Sozopol, o statiune care merita vazuta si pentru vizitarea orasului vechi.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2017 Niciodata nu voi reveni aici nici platit — scris în 05.01.18 de Chinezu81 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2017 2 stele cu indulgență — scris în 24.08.17 de CrisTinaTim din HARGHITA - nu recomandă
- Jul.2017 O vacanță dulce - amară. ???? — scris în 07.08.17 de Valentin Val din CORUNCA [MS] - nu recomandă
- Jul.2017 Atenție la bunurile de valoare, fură cameristele!!! — scris în 24.07.17 de Dragos40 din PLOIEşTI - nu recomandă
- Jun.2017 Totul peste aşteptări — scris în 10.06.17 de Gabriela_K din BOBâLNA [HD] - RECOMANDĂ
- May.2017 O vacanță super — scris în 08.06.17 de dtrualex* din SLOBOZIA (IL) - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Nu recomand decât celor care sunt obişnuiţi cu parizer şi mâncare de cantină — scris în 30.08.16 de Eu acolo din BRAşOV - nu recomandă