GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cazare proasta si putină țeapă
Am venit cu gandul sa ne odihnim si sa ne simtim bine.
Uitându-ne pe pozele de prezentare din booking, am constatat ca marea majoritate sunt poze din hotelul Grand hotel Varna (de 5 stele).
Sunt 3 hoteluri care apartin acestui complex. Dolphin, Dolphin marina si Grand hotel varna. Curtea este la comun cu toate piscinele.
Barul de la GHV NU SERVEŞTE si fraierii cazati la celelalte doua hoteluri. Bratarile sunt diferite. Preturile sunt cam aceleasi. diferenta de 100 lei.
La barul de la Dolphin bautura este proasta rau rau... nici berea nu este buna. Sucurile sunt doar de la dozator.
La Grand hotel varna au bauturi de toate soiurile... la restu... poşircova????????
Trimis de viviserifu* in 24.07.17 11:21:52
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor suny beach elenite nessebar
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viviserifu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.22649029 N, 28.01196098 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun revenit pe sait, după o pauză de 5 ani, ca autor de review.
Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
--
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 80&ridAnt=79595
@webmasterX: Ultimul rewiev a fost pe 24 iunie 2015. Verificati si nu mai duceti lumea in eroare si voi. Sau numarați si voi ca Roberta Anastase! Ce va spun este exact realitatea de aici. Minibarul din camera lipseste, televizorul este unul cu tub ce 37cm, mobilierul foarte uzat, rupt si reparat prost. Mancarea aceeasi in fiecare zi si foarte putin diversificata. Cine spune ca a fost minunat, ori a fost doar cu cortul pâna sa vină aici, ori este agentie de turismcare vrea sa îşi vanda biletele.
@viviserifu:
”Ultimul rewiev a fost pe 24 iunie 2015.
Era vorba de ultimul review scris de TINE - nu de ultimul review de la acest hotel- care e fix din 16.06.12 09:10, adică acum 5 ani!
@viviserifu:
”Ultimul rewiev a fost pe 24 iunie 2015. Verificati si nu mai duceti lumea in eroare si voi. Sau numarați si voi ca Roberta Anastase!
Ciudat. În usercardul tău apar doar două articole, inclusiv cel de faţă:
”A] - IMPRESII ÎNCĂRCATE PE SAIT [2 in total] - INDEX
Anteriorul a fost postat în data de 16.06. 2012, deci aproximativ acum CINCI ani.
Cu această ocazie, nu pot să nu constat că TU ai o problemă cu număratul.
”Sunt 3 hoteluri care apartin acestui complex. Dolphin, Dolphin marina si Grand hotel varna. Curtea este la comun cu toate piscinele.
De fapt, sunt exact PATRU hoteluri în cadrul complexului, la cele enumerate de tine adăugându-se şi hotelul Lebed 4*, pe care l-ai omis.
Şi nu l-am trecut la socoteală şi pe răposatul hotel Rubin, neştiind exact ce se va construi în locul acestuia .
Nu ma incalzeste cu nimic ca sunt 4. Asa este aunt 4 si unul in constructie. MAI ESTE unul demolat, pe plaja... AM SCRIS MAI AUS. AI DATA ULTIMULUI MEU REWIEV. VEZI HOTELUL YELKEN TURCIA. 2015+2 ANI =2017. Tot încerci sa duci cititorii in eroare. Sau poate nu ai o baza de date asa buna.
@viviserifu: te referi cumva la acest review - vezi impresii?
În acest caz, l-ai scris de pe un alt cont, nu de pe cel actual.
Nu e nimeni mama-omida să ghicească ce-ai mai scris pe ALTE conturi.
Pe contul viviserifu ai doar 2 reviews-uri — cel de mai sus și unul din 2012, de la Rachoni Bay.
Am condensat cele 2 conturi - vivilica și viviserifu, mutând totul pe contul curent folosit - ”viviserifu”.
Contul vivilica a fost închis - provoacă, iată, confuzii inutile.
@viviserifu:
Aoleu, tu eşti ăla cu măslinele .
De ce n-ai zis aşa de la început?
@nicole33: da eu sunt. Ăla cu maslinele. Te deranjează? Nu inteleg ce ai de râzi asa cu poftă? Am impresia ca ma iei la misto! Sa nu imi spui ca ai fost si aici la acest hotel.
Normal... tu vinzi bilete peste tot! Nu ai putea sa zici ceva de rau ca ti-ar scadea vanzarile. Ar fi fost frumos dim partea dumitale sa ne spui dinainte ce probleme sunt. Ca vad ca stii foarte multe lucruri despre acest hotel. si nu numai.
@webmaster: nu inteleg cum am avut 2 conturi cu acelasi mail. Dar sa trecem peste...
Am uitat sa va spun de toaleta din holul receptiei. Miroase mai rau ca WC-ul public din Obor!
@viviserifu:
”nu inteleg cum am avut 2 conturi cu acelasi mail. Dar sa trecem peste...
Acest lucru era imposibil din punct de vedere tehnic. Însă nu era același mail, la unul ai folosit o adresă de yahoo, la celălalt - una de gmail.
Dar trecem, trecem, peste.
@webmaster: vad ca te tii scai de o problema ce nu este legata de acest hotel. Deranjează cele aduse la cunoştință sau ce??? Daca va deranjeaza spuneti si scriem doar atunci cand este bine. Eu am apus ce am avut de spus si voi bateti câmpii ca am amintit doar de 3 hoteluri si defapt sunt 4... va legati de postare mea mai veche... ca sunt ala cu maslinele etc. daca voua va place parizer prajit nu aveti decat sa mancati. Eu acolo nu am gasit ceva care sa imi placa si am mancat masline. Si am spus asta pentru a informa si alti turisti care cred in ce apune fatuca de la agentie. REPET, nu vad unde este problema dumneavoastra??? Nu vreau sa intram in polemica amandoi dar vad ca te tii scai de mine. Mai bine scrie ce stii despre neregulile din hoteluri. Nu doar sa va pacaliti clientii.
@viviserifu:
”Sa nu imi spui ca ai fost si aici la acest hotel.
Da, ştiu hotelul.
Nu, nu am fost niciodată la acest hotel şi nici nu intenţionez, fiind mult sub standardul cu care sunt eu obişnuită.
După ce am fost la câteva din cele mai bune hoteluri de pe litoralul bulgăresc, Marina Royal Palace 5* din Duni de cinci ori, Kaliakra Superior 4* din Albena de două ori, la Miramar 4* din Obzor, la Viva 4* din Nisipuri şi altele, cu siguranţă nu voi alege acest hotel şi nu voi lua ţeapă
”Normal... tu vinzi bilete peste tot! Nu ai putea sa zici ceva de rau ca ti-ar scadea vanzarile.
Iar nu ai nimerit-o. Nici nu mă mir
Şcolile absolvite şi experienţa profesională acumulată îmi permit să desfăşor o cu totul altă activitate decât aceea de a vinde bilete de orice fel (la teatru, la film etc.) .
Insinuările tale sunt fără obiect.
”Ar fi fost frumos dim partea dumitale sa ne spui dinainte ce probleme sunt. Ca vad ca stii foarte multe lucruri despre acest hotel. si nu numai.
Dacă m-ai fi întrebat, ţi-aş fi spus cu toată sinceritatea părerea mea despre toate hotelurile din complexul GHV. Nu ai făcut-o, ai luat ţeapă . Asta-i viaţa.
Ştiu foarte multe despre multe, deoarece mă plimb suficient de mult, mă documentez infinit mai mult şi astfel fac doar alegeri excelente. Nu este lipsă de modestie, ci chiar realitatea, dovedită de vacanţele mele foarte reuşite din ultimii zece ani.
Prin parcul complexului GHV m-am plimbat cel mai recent de Crăciunul trecut, cazată fiind la cel mai bun şi cel mai scump hotel din această staţiune.
Parcul acesta mi-a plăcut mult dintotdeauna, la fel ca şi cel din Sunny Day.
@viviserifu & nicole33: Deja ați trecut la alte ''subiecte'' care pot degenera!
Am rugămintea să rămâneți focusați pe subiectul Dolphin Hotel.
Restul pe privat (mesaje personale) !
Dacă nu știti cum să transmiteți un mesaj personal urmați instrucțiunile:
click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
M-am lamurit si de nicol si de webmaster si de hotel. Am spus ce am avut de spus. Sper sa mai scrie si cei carora le-a plouat in camerele de la etaj in urma ploii torentiale de noaptea trecuta. Este vorba de camerele de la ultimul etaj. La ora 00:00mutau paturile prin camere. Dar ii las pe ei sa relateze.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2019 Fara pretentii (totusi???) — scris în 16.06.19 de doinagherasim* din PIATRA-NEAMţ - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Mai mult nu, decât da — scris în 08.08.18 de laur_stef din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2017 Un concediu nereusit — scris în 08.08.17 de M. Mihaela din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2017 Hotel Dolphin — scris în 09.08.17 de casinuta din PLOIEşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Nu recomand! Hotel Dolphin 4* Constantin si Elena — scris în 29.07.17 de nicoplici din JILAVA [IF]
- Jul.2017 O vacanţă reuşită — scris în 23.07.17 de LauraComan din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Concediu perfect — scris în 19.08.16 de bobu din SIBIU - RECOMANDĂ