ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.02.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: sub 20 ani
    DIN: Hunedoara
    ÎNSCRIS: 08.02.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JAN-2010
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    3 AD. + - COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    51.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 33 USD
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 6 MIN

    5* pe tabela, in realitate maxim 3* + experienta excursii

    TIPĂREȘTE

    Din momentul in care am aterizat inE gipt, aeroportul Hurghada, mi s-a spus de catre un agent Tez Tour (caci cu aceasta agentie am ales sa organizez vacanta, nestiind ca e ruseasca) ca hotelul nostru este primul din statiune.

    Am calatorit pana in zona hotelurilor fericita nevoie mare, pana cand am intrat in receptie unde o coloana de flori de plastic kitchoase de-a dreptul ne-au intampinat. Pana si receptia se imbibase de mirosul acela de "vechi" specific hotelurilor. Pe jos, erau covoare persane urate, pline de praf, vechi si ponosite. Am avut parte de un receptioner dragut (oare din pricina celor 10 $ din pasaport?) care ne-a oferit sa alegem o camera in cladirea numarul 4 sau cladirea numarul 1. Dupa nenumarate deliberari cu familia, am ales-o pe cea din numarul 4, etajul doi, vedere partiala la piscina (camera 4303). Ajunsi in camera, am avut o neclaritate cu un mecanism al usii, fapt pentru care am sunat la receptie si am fost imformati ca trimit in acel moment un mecanic. A ajuns intr-o ora.

    Lihniti de foame din calatorie, am ales sa mergem la masa, desi era ora 24 (am ales serviciul all-inclusive). Restaurantul Principal era vechi, cu decoratiuni cel putin kitchoase, bufeturi curatate rar. Salile de mese erau murdare, ruginite, lipicioase, dar vesela era curata, la fel si tacamurile. Preparate erau de 2 stele, maxim, multe dintre ele cu gusturi ciudate si dubioase. Fara repros in materie de patiserie si tocanita de vita. Prajiturile, desi in sortimente variate, aveau acelasi gust, iar budincile erau cel putin scarboase.

    Treaca-mearga, am ajuns in camera hotelului unde baia era construita parca de un copil de 12 ani. Siliconul cu care era fixata cabina de la baie era intins de faianta, dusul functiona pe principiul dusului scotian (apa rece-apa calda-apa rece), fapt pentru care m-am ales cu niste arsuri urate in zilele urmatoare. Nici urma de covoras la iesirea de la dus, ci un prosopel aruncat in sila pe jos. Sapunul de la chiuveta si gelul de dus erau in sistem dozator, ca in baile publice. Toaleta fara urma de sigiliu, iar intreaga sala de baie pastra mirosul binecunoscut al hotelurilor cu regim de functionare 12 luni (sincera sa fiu, ma asteptam sa miroase cel putin a clor). Nu am gasit insa papuci de baie de unica folosinta, asteptandu-ma sa primesc asa ceva intr-un hotel de 5 stele. De halat nici nu mai vorbesc.

    In camera, mobilierul era sarac si vechi, insa aveam asternuturi curate zilnic. In mini-frigider, desi la all-inclusive, aveam doar o sticla de 1. 5 litri de apa, asta pentru doua persoane (imaginati-va cum era sa o caram in excursiile interminabile de la Luxor sau Cairo).

    In materie de menaj, cameristii erau atenti, schimband asternuturile zilnic, aducand apa, stergand pe jos (banuiesc), insa nu au sters nici macar cu laveta uscata oglinda de la baie si sticla cabinei de dus.

    Plaja, in schimb, a fost grozava. Amenajare superba, poate cea mai buna din toata statiunea, in schimb angajatii de la barurile din proximitatea piscinelor erau murdari si aroganti. Sticlele erau lipicoase si iti era putin sila de modul in care serveau, lipsindu-le total tactul de barman. Prosoapele pentru sezlonguri erau curate, dar ponosite. In primele 3 zile, nu am reusit sa gasesc piscina incalzita de care stiam de la agentie si de pe site-ul hotelului, iar cei de la receptie se faceau ca nu stiu despre ce vorbesc. In fine, in ultimele 2 zile, a treia piscina (cea de dupa cea olimpica) a dat semne de incalzire, ridicandu-i-se temperatura cu vreo 3 grade, rezultand o apa cel putin calduta (avand in vedere vantul de afara pe care l-am prins de-a lungul sejurului, nu era destul, fiind foarte rece cand ieseai afara).

    Distractia si animatia mai mult decat proasta. Animatoarele faceau lectii de aerobic, yoga (desi trebuiau sa mai existe bellydancing, water-aerobic - care desi anuntat prin statie nu se intampla niciodata pentru ca apa era rece), explicate exclusiv in rusa (aspect pe care il voi trata mai jos), deci erau toate dupa ochi, asta daca te hotarai sa le urmezi. Muzica era veche, difuzata din cand in cand, insa cea de la barurile de langa piscine era relaxanta si in surdina. Show-urile de seara erau penibile si multe dintre ele trebuia sa le platesti (show oriental - 20 $). In fine, am fost la 2 gratuite, cel de Miss Desert Rose, exclusiv in rusa, cu niste domnisoare mai mult decat suspecte si cel de fakir-i care calcau pe sticla (cioburi din plastic mai exact). Desi trebuiau sa fie zilnice, au fost doar 2 in 8 zile.

    Cei de la security erau ciudati, "masurandu-ne" pe mine si pe mama in continuu. Te simti foarte prost de la o vreme. Stiu mentalitatea araba, dar ma asteptam la mai multa rezerva intr-un hotel.

    Baazar-urile din interiorul hotelului sunt foarte ok, nici nu merita sa le vizitezi pe cele din fata hotelui (de afara) sau pe cele din Hurghada. In baazar-urile hotelului am obtinut o narghilea la 25 $ cu tot ce trebuie, fara multa balacareala tipic araba, fara negocieri la sange, avand in vedere ca in afara hotelului am negociat 30 minute pentru acelasi tip de narghilea ca sa o primesc cu 25 $. In afara hotelului, suvenirurile sunt prost lucrate, fara tact si nu merita comparate cu cele din incinta hotelului. Platesti cu 5 $, poate, mai mult, dar sunt lucrate frumos, de calitate si nu pierzi ore ca sa primesti un pret ok.

    In materie de excursii, a fost ok. Autocare cu aer conditionat. Timp cam putin alocat vestigiilor, probabil din cauza distantelor dintre Cairo, Luxor si Hurghada. In excursia din Luxor am avut un ghid apatic, arogant, care refuza sa se oboseasca sa explice prea mult, stand majoritatea drumului cu castile in urechi si dormind. Era arab si nivelul sau de romana era mediu, injurand in araba (fapt pe care il stiu sigur, cunoscand limba araba la nivel incepator) pe cei care ii cereau informatii aditionale. Mergea inainte grupului si ne striga precum strigi oile. In Valea Regilor am fost nevoita sa fiu ghidul grupului (fapt care mi-a facut placere insa si m-a apropiat de ceilalti turisti romani), avand in vedere ca am studiat Egiptul 9 ani. Astfel, cei din grup veneau si ma intrebau ceea ce ii interesa in materie de picturi, sculpturi, reprezentatii arhitecturale si artistice. Cel din Cairo (Ayman) a fost dragut si gentil, tot arab, cu o romana buna. Se straduia sa vorbeasca corect si raspundea serviabil la intrebari. Nu ne-a spus nimic pe parcursul drumurilor, dar macar a venit cu noi peste tot si ne-a explicat ceva mai mult. Astfel, nu stiu daca merita sa alegeti Tez Tour.

    In final, cea mai mare dezamagire a mea, densitatea rusilor. Eu si familia mea am fost singurele romance si singurele de alta nationalitate din hotel. Prima data, desi stiam de acest aspect din alte review-uri, am crezut ca nu e chiar asa de deranjant, dar, credeti-ma, te simti cel putin stingher si pierdut. Toata lumea te abordeaza in rusa, angajatii vorbesc mai bine rusa decat engleza, totul este prezentat in rusa, nu intelegi nimic. Rusii, in sine, sunt deranjanti, urla noaptea, se imbata, se imbulzesc. O natie de tarani. Acest aspect ne-a fost explicat de ghidul Tez Tour ca are ca sursa faptul ca agentia este ruseasca si Rusia trimite pe saptamana 35 de avioane catre Egipt, fata de Romania care trimite unul singur.

    In concluzie, nu recomand acest hotel nimanui. Multi mi-au spus ca aceasta deriva din faptul ca Egiptul este o tara cu regim de "functionare turistica" de 12 luni sau ca The Desert Rose Resort nu face parte dintr-un lant hotelier. Parerea mea este ca daca vrei sa te simti bine si mai aproape de 5 stele, trebuie sa optezi pentru hoteluri ca Steigenberger Al Dau Hurghada sau Albatros Palace. Inca stau pe ganduri daca sa mai aleg Tez Tour ca si agentie sau nu.


    [fb]
    ---
    Trimis de ankmartin* in 08.02.10 10:20:31
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3563 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ankmartin*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P06 La bazaar-ul hotelului, niste draguti, o experienta unicat
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 800 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.30 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    ghecamelia
    [08.02.10 10:28:56]
    »

    buna ankmartin:

    imi cer scuze ca mesajul apare aici dar nu ai bifat casuta cu mesageria si nu pot sa-ti scriu in alta parte, daca esti fata cu mama cea blonda... sunt camelia (de la albatros palace) as vrea sa vb pe mess: ID: ghecamelia

    Acest mesaj se poate sterge dupa citirea lui. Multumesc.

    david
    [08.02.10 11:43:52]
    »

    Din pacate unde este all inclusive in special in Turcia, Egipt vom intalni intodeauna rusi badarani care au lasat vaca in porumb si au venit in vacanta.

    Totusi sunt "simpatici" cum cum apar ei la cina in maieu cu gaurele, pantaloni de stofa si adidasi.

    Florina38*
    [08.02.10 16:13:12]
    »

    Buna! Te inteleg perfect! Agentia prin care ai plecat tu, ne-a oferit noua cand am fost in Turcia niste excursii. Dupa ce ca am ales una ingrozitoare si am asteptat 2 ore un amarat de vas sa ne duca intr-o asa-zisa croaziera, nu puteai comunica cu ei in nicio limba. Cunosc cateva dar rusa chiar nu o stiu si nici nu sunt curioasa.

    Nu te-ai interesat de hotel inainte? Nu ai cautat poze cu el? Si eu caut ceva in Egipt dar la hoteluri de care sunt convinsa ca sunt ok. Daca macar ai venit bronzata, tot e bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ankmartin*AUTOR REVIEW
    [08.02.10 23:02:00]
    »

    @ david: Sunt simpatici atata timp cand nu ajungi sa te simti prost pentru ca te simti in vacanta din EGIPT precum in MOSCOVA.

    @ Florina38: Nu am prea avut timp de review-uri, sincera sa fiu, grabindu-ne sa facem rezervarea. Am vazut niste impresii negative aici si pe trip adviser, dar credeam ca se poate intampla sa fie doar pareri nefondate (mi s-a intamplat cu un hotel din Turcia). In sfarsit, oferta a fost bunicica (pentru 2 persoane, adulti, nu 3 cum am scris mai sus => erata), nu am murit de foame, dar se putea la banii aia, perioada aceea un Hilton sau ceva mai bun. Data viitoare merg la unul din hotelurile de care v-am spus in review. Adevarate 5* (sau macar chiar se chinuie).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ankmartin*, david, Florina38*, ghecamelia
    Alte impresii din această RUBRICĂDesert Rose Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.25009298324585 sec
    ecranul dvs: 1 x 1