ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.08.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Landshut
ÎNSCRIS: 07.01.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2022
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 33 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hurghada, Desert Rose in august...

TIPĂREȘTE

cazarea am ales o dupa o lunga informare pe internet, de real folos ne au fost si recenziile luate de pe amfostacolo.

Am zburat de pe aeroportul din Munchen, drumul a durat c am 3,5 ore. Am avut si o intarziere de 45 minute la plecare. In avion am primit un pahar de apa gratis in rest cine a vrut a putut sa isi cumpere si ceva de mancare, un sandwich de exemplu 5 euro.

Ajunsi in fata resortului nu am avut senzatia aceea de „Wooau” pe care o ai cand esti fata in fata cu un resort de 5 stele din Turcia de exemplu...


despre SERVICII

... Peste tot„tips„chiar de la sosire pe aeroport. am fost asteptati de cei de la agentie unde pe langa cei 25 de euro pentru viza ni sa mai cerut inca 3 euro pentru „apa” Nu am inteles despre ce este vorba si am intrebat „ce apa?” ,

aeroportul plin, 3 avioane aterizate simultan, lume obosita, nervi, eu am timp de intrebari? Omul de la agentie imi intinde vizibil deranjat un bonulet de hartie... asta o dai in autocar si primesti apa gratis. Nu aveam nevoie de apa, totusi iau bonul, la fel fac si cei din spatele meu, inaintam spre primul control. ni se cere sa punem din nou tot ce avem la noi in cutii. pasaport, portofel, telefon, curele, dau sa trec... Stop. si adidasii tot in cutie - Ma aplec sa ma descalt, pe jos miroase puternic a transpiratie de picioare nespalate.

Controalele 3 la numar, foarte deranjante,

In fine, odata ajunsi in autocar ne am relaxat in racoarea aerului conditionat dat la maxim... transferul a durat putin de la aeroport pana la hotel nefiind distanta lunga.

cei de la receptie, obositi, plictisiti. Am pus 20 euro in pasaport la primirea camerei lucru care nu cred ca au avut vre un efect.

Barmanii, chelnerii trebuia sa ii alegi din ochi. unii cu chef de munca altii plictisiti...

.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Pe scurt o sa spun ce ne a placut aici si ce nu. sa incepem cu punctele forte care nu sunt multe din pacate...

Am fost cazati foarte repede. am primit ceva mancare chiar daca era ora 3.30 noaptea, cand am ajuns in camera bagajele erau deja duse la camera de catre cei de la receptie, curatenie in fiecare zi in camera, barul era umplut cu doua ape minerale la 1,5 l plus o sticla de coca cola si o cutie de fanta mici, asta o data la doua zile, aer conditionat din belsug.

Lucruri negative, mobilierul foarte vechi, mizerie peste tot incepand de la intrare in corpul 5000, urcand pe scari in sus, holuri si camera peste tot praf, frunze duse de vant. faianta si gresia uzate, urme de ciobituri chit aruncat in gauri si nefinisat, silicon vechi mucegait pe la colturi, crapaturi, urme de rugina...

La un resort de 5 stele ai alte asteptari. din punctul meu de vedere cazarea e undeva de 3 stele maxim...

Televizorul din camera nu functiona, probabil era defect ori telecomanda nu mai avea baterie, nici nu ne am mai obosit sa le spunem ca oricum nu aveam nevoie de Tv...


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

mancare din belsug, dar nimic iesit din comun. dimineta am mancat doar omleta, branza, masline si clatite cu ciocolata sau dulceata. Multe mezeluri sau carnati care aratau foarte dubios, nu am avut curaj sa le incerc.

La amiaza am mers mai mult pe carne la gratar si orez sau cartofi prajiti. Ciorbele foarte bune, Am mancat ciorba pentr u tot anul. prajiturile se repeta, mereu aceleas, foarte dulci, multe si de slaba calitate. seara, am gasit din nou ciorba sau supa ca mereu le confund intre ele. multe mancaruri cu sos, Nu am incercat decat cateva pentru ca mi a fost frica.

Din 5 persoane cati am fost, toti am avut probleme cu stomacul, Cu toate ca am evitat sa mancam pepene sau mancaruri dubioase si ne am spalat pe dinti doar cu apa imbuteliata.

Am facut rezervare la doua restaurante a la carte, cel libanez si cel mexican. Am fost doar la cel libanez care ne a dezamagit total.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

golfuletul din interiorul resortului extraordinar, apa mereu linistita si niciodata scazuta la reflux,

de langa pontonul mare se poate cobora spre reciful de corali care e foarte frumos, am facut snorkelling in fiecare zi, cu putina teama ce i drept dupa atacurile rechinilor din statiunea Sahl Hasheesh.

plaja e doar din nisip, foarte multe umbrele si sezlonguri. intrarea in apa foarte lina, recomandat celor cu copii.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

destul de multa galagie in statiune, explicabil totusi daca stai sa te gandesti ca peste 70 % din turisti erau arabi, unii cu multi copii.

locuri destule si la piscina, sezlonguri din belsug. La animatie in zona piscinelor nota 4. Nu vedea i picior de animator prin zona. Am intalnit cativa pe plaja la yoga sau la volei.

Spectacole in fiecare seara, dar slabe calitativ.

Shopping se poate face vizavi de hotel, plin de magazine.

Barurile destule la numar, bauturi alcoolice slabe calitativ si deloc variate. In schimb am gasit din belsug cola, fanta, sprite la sticla. Un red bull 4 euro. o bere de export 5 euro.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de sologiuc eugen in 28.08.22 14:47:06
Validat / Publicat: 28.08.22 17:58:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: albatros palace hurghada

VIZUALIZĂRI: 7534 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sologiuc eugen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 rasarit in hurghada.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.30 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.08.22 17:57:43]
    »

    Bun revenit pe site, cu impresii -- și încă un review remarcabil prin consistență!

    sologiuc eugenAUTOR REVIEW
    [28.08.22 22:06:02]
    »

    @webmasterX: multumesc. bine v am regasit.

    catacarmenPHONE
    [14.02.23 20:52:34]
    »

    Pacat ca nu ati vizitat restaurantul mexican si cel cu specific pescaresc care serveau preparate foarte bune.

    Noi am fost in martie, ne a placut foarte mult, chelnerii au fost foarte amabili si ne asteptau mereu cu bauturile pe care le serveam.

    Camerele intradevar erau depasite, dar erau mereu curate.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    catacarmen, sologiuc eugen
    Alte impresii din această RUBRICĂDesert Rose Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032762050628662 sec
    ecranul dvs: 1 x 1