GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
De evitat, raportul pret/calitate nesatisfacator
Atentie la Hotel Crystal in Istanbul (Receppasa caddesi), in piata Taksim - asa-zis de 4stele. Desi este ok ca pozitionare si are o receptie si restaurantul care se prezinta bine, camerele mi s-au parut extrem de uzate (mobilier, pereti, echipamente de baie) - din acest punct de vedere, nici vorba de 4 stele, poate 3. In rest, camerele sunt curate, dotate cf. clasificarii de 4 stele...
Am ajuns acolo, la acest hotel, pentru ca intotdeauna cand merg la Istambul caut cazare in zona Taksim, dar din pacate Hotelul Divan (absolut exceptional, in opinia mea) este in renovare. Asa ca am preferat un hotel apropiat cu tarif de max. 120 Euro/ noapte si fara sa fie un hotel mare (aglomeratie la lift, restaurant, bar, piscina).
L-am rezervare pe internet ( 84 Euro B&B), bazandu-ma pe un rating de 78% (bunicel), citit pe forumurile de reviews-uri. Am avut un "feeling negativ" de cand am intrat in hotel... In momentul cazarii i-am dat receptionerului bacsis 20YTL (cam 12 Euro) pentru a-mi da o camera cat mai buna. Ma intreb cum ar fi aratat o camera mai rea... Din fericire am stat numai 2 nopti....
Va sfatuiesc sa evitati si hotelurile Golden Age I si II si Hotelul Lion, tot din Istanbul (fac parte din acelasi grup).
Trimis de keto* in 10.09.08 10:59:05
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (keto*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)