ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.07.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 10.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

3 stele cu mare indulgenta!

TIPĂREȘTE

Tocmai am revenit dintr-o vacanta petrecuta in familie la acest... ''resort'' si as vrea sa va impartasesc din impresiile mele, pe considerentul ca at putea fi utile. Va rog insa sa tineti minte ca sunt evident subiective si ca, pina la urma, totul este o chestiune de gust.

In fine: am calatorit prin Perfect Tour, partenerTez Tour, cu cursa charter Bucuresti Antalya. La dus, plecare cu o jumatate de ora intirziere, la revenirea in tara, escala neprevazuta la Cluj, stat 2 ore blocati in avion pe aeroportul din Cluj si zbor apoi de inca o ora la Bucuresti. Mizerabil.

Am inteles ca este o practica deja comuna, de care insa nu ne-a spus nimeni nimic, sa se ia pasageri din Cluj care stiu ca zboara direct in Antalya, sa fie lasati sa astepte 2 ore in Otopeni ca sa se umple avionul, urmind ca la intoarcere sa se procedeze invers. Repet, infect, mai ales ca noi cei cu copii, alegem Turcia ca destinatie si din motivul ca se zboata doar o ora jumate in loc de a petrece 6 ore in avion la un drum.

Acum, hotelul.

La ceva distanta de Belek, vis a vis de un teren in constructie reletiv abandonat, deci mai mult o groapa de gunoi. O receptie comunista unde seara se aprind 30% din lumini si pare dezolanta. Personalul de la receptie cel mai nesimtit si mai jegos vazut vreodata. Toate holurile dau o senzatie de bezna si de saracie nemaipomenita.

Camera este insa relativ spatioasa, are un balconas cu 2 scaune de plastic, dar baia este cel putin spus modesta. Prosoapele au fost cindva albe si pufoase poate, iar cele 3 produse cosmetice din baie - un minisapun si 2 sticlute de sampon si balsam de cea mai prosta calitate. Curatenie cred ca se face zilnic, dar cum la noi camerista venea doar dupa ora 15 cind cel mic dormea, am ratat vreo 4 zile din 8, desi am avut discutii zilnice pe teme asta. La fel si cu refillul de minibar, in care se aflau doar 4 sticle de carbogazoase turcesti si o apa plata.

Nu este un resort, ci un hotel extins pe o arie foarte mica. O piscina de adulti cu 3 tobogane, una minuscula de copii cu 2 si o alta ptr bebelusi. Se da un prosop cacaniu de persoana in schimbul unei cartele si poti sa-l schimbi doar o data pe zi.

Linga piscine e un bar cu bauturi exclusiv turcesti, de cea mai proasta calitate si sucuri la dozator, gen Tec. Ptr restul se plateste, desi este un UAI, si tot nu prea ai ce alege.

Restaurantul pricipal este de fapt o cantina cu o terasa pe care se fac si gratare. Mincarea este mereu aceiasi, cam gretoasa si de calitate proasta. Trebuia oricum sa vii la orele la care incepea masa, ptr ca nu se facea niciodata refill si mereu nu stiau cum sa stringa mai repede. Era de-a dreptul jenent sa-i vezi cum iti luau platoul desi te serveai din el cind mai erau 15 minute pina la finalul alocat mesei. Personalul murdar, putind a transpiratie de la prima ora a diminetii, fara sa stie o boaba de engleza sau franceza, sictirit si ineficient.

Cele 3 restaurante a la carte sunt niste terase, au cite 5 mese si nu sunt admisi copiii sub 10 ani in ele. Faci programare si ai alocat un interval de 20 de minute. Sa mai adaug ceva?

Animatie practic inexistenta, niste spectacole indoielnice seara dupa showl dedicat copiilor care era de toata jena. La ora 23 gata, mergi in camera. Daca ai platit sea view, ca noi, ai de fapt sea side view si te poti delecta cu galagia de la celelalte hoteluri (pe o latura Vera Mare, pe alta Siam Elegance), care pe la 12 inceteaza si ea.

Plaja mare si lata, cu pietre la intrare si foarte abrupta ptr copii intrarea. Nu exista niciun bar pe plaja sau servicii, muzica, etc.

Spaul este micut si accesibil ca pret. Ti se cere sa faci programare chiar si la sauna, iar ptr masaje te poti tocmi cu ei ca la bazar.

Acest hotel nu poate fi cotat cu mai mult de 3 stele in opinia mea. Nu exista nici=o farima de lux in el.

Sunt la al patrulea an in Antalya si am stat mereu la 5 stele (Rixos, Calista, Sungate, ClubMed), mai scumpe, ce-i drept. Dar am fost foarte multumita si de locatii si de servicii. Insa diferenta se simte din plin si aici nu faci o afacere ca platesti mai putin, ci pur si simplu pierzi toti banii si ratezi complet o vacanta.

Iertati-ma ca m-am lungit atit, dar oricum ar mai fi multe de spus, si nimic de bine, din pacate.

Vacanta placuta tuturor si stati departe de acest hotel.


[fb]
---
Trimis de fashionista in 10.07.09 14:07:51
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6390 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fashionista); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 500 PMA (din 2 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    26 ecouri scrise, până acum

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [10.07.09 15:19:27]
    »

    Cunosc hotelul si mi se pare judecata mult prea aspra - pentru pretul platit pe acest hotel, asteptarile trebuiau clar cel putin injumatatite fata de "Rixos, Calista, Sungate". De altfel, dupa ce ai fost pe la hotelurile mentionate, orice hotel ieftin-spre-mediu ti se poate parea la fel. Asta nu inseamna insa ca altcuiva (care merge poate pentru prima data in Antalya, de exemplu) nu i se poate parea super - sunt chiar convins ca se poate simti foarte bine aici.

    argus
    [10.07.09 16:12:43]
    »

    Faza cu avionul e intr-adevar urata, insa din cate vad este anuntata: http://www.teztour.ro/modificari_orar_zboruri.php

    if
    [11.07.09 00:23:09]
    »

    Draga fashionista [... ]

    Am fost si eu cu familia de mai multe ori in Antalya si da poate sunt si hoteluri mai sus ca servicii, dar uiti sa amintesti si diferenta de pret!

    Daca doreai bauturi fine trebuia sa stai acasa si sa ti le bei acolo! In general toate hotelurile din Turcia servesc alcoolice locale si ti se si spune asta in toate prezentarile. Berea este Efes si consder ca este destul de buna. Sucurile nu sunt Tec decat in mintea ta!

    Mancarea este destula si buna chiar daca se mai repeta (acasa mananci banuiesc in fiecare zi altceva [... ]).

    Personalul este in limitele bunului simt, iar camera si baia sunt FOARTE CURATE, inclusiv prosoapele.

    Nu o mai lungesc, nu vreau decat sa sfatuiesc pe oricine sa citeasca cu discernamantul propriu impresiile si sa aleaga cu incredere acest hotel, mai ales familiile cu copii.

    [... ]

    Admin
    [11.07.09 00:31:34]
    »

    if, o regula elementara de pe acest site (si, de altfel, din viata civilizata) spune ca poti ataca ideile si parerile exprimate, dar niciodata persoana care le-a enuntat.

    Presupun ca poti fi de acord cu aceasta regula, pe viitor (esti nou-inscris, poate ai nevoie de timp sa te familiarizezi cu acest site). In caz contrar, poti fi sigur ca un al doilea astfel de virulent atac va fi clar si ultimul.

    fashionistaAUTOR REVIEW
    [11.07.09 02:59:20]
    »

    Draga If,

    1. In ultimul paragraf, acolo unde enumar hotelurile in care am mai stat, spun foarte clar ca acelea sunt mai scumpe, dar precizez ca diferenta de calitate este neta.

    2. Ce maninc eu si ce beau acasa ma priveste strict pe mine, nu beau bere in general, dar beau multe sucuri si alea de acolo erau mai proste decit Tekul nostru. Mincarea era si nu aveai cum sa mori de foame, chit ca mincai paine cu salata, dar era de proasta calitate si searbada, in fiecare zi aceleasi feluri, foarte...economice.

    3. in medie asteptai un sfert de ora sa ti se aduca un suc la masa, ospatarii puteau la 7 dimineata a transpiratie, uniformele erau toate patate si soioase, nu un zimbet, nu un buna ziua, nimic. Iar cei de la bufetul copiilor daca te asezai cu cel mic la masa, sa-i dai in gura, iti explicau aproape tipind in ruso-turca ca adultii nu au voie sa stea cu copiii acolo si aproape te trageau de mina sa iesi din spatiul ala sau te puneau sa stai in picioare in spatele bancutei cit minca progenitura acelasi meniu zilnic: orez, spagheti cu sos rosu, cartofi prajiti si crenwursti in sos rosu.

    4. Nu e normal sa faci curatenie intr-o camera dupa ora 15, si tot atunci sa umpli minibarul. Am vb la receptie 3 ori despre chestia asta si mi s-a raspuns ca asta e. Din 8 zile s-a facut curatenie de 3 ori si nu s-a dat niciodata cu aspiratorul. Nu am spus ca prosoapele sunt murdare, ci doar vechi.

    5.Nu inteleg cu ce sunt copiii privilegiati la acest hotel. Mincarea ptr ei este identica zilnic, nesanatoasa, bauturile ptr ei sunt niste chimicale carbogazose. Piscina este mica, toboganele merg in 2 transe de 2 ore pe zi, intrarea in mare este cu pietre si foarte abrupta. Nu exista pontoane de lemn, o lada frigorifica sa iei o apa pe plaja, nimic. Locul de joaca este o groapa cu nisip cu un leagan si un tobogan, in plin soare, fara un pom alaturi. In camera de jocuri platite au optiunea de a se juca la un Playstation si un Wee si la o masa de forbal, cei pina in zece ani nefiind lasati sa joace bowling sau biliard, care mai sunt acolo. Chiar nu pricep de ce e recomandat familiilor cu copii acest hotel.

    6. Cum am spus si la inceput, totul se reduce la subiectivism si e o chestiune de gust. Eu consider ca am pierdut 1500 Euro si chiar daca e jumatate din cit costa celelalte hoteluri amintite, sunt tot bani munciti, iar aceasta era vacanta noastra, deci e normal sa ma doara sufletul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    if
    [11.07.09 11:01:04]
    »

    Nu vreau sa intru in polemica de fapt cu nimeni. Dar draga webmaster ceea ce a folosit fashionista in review cuvinte ca "nesimtit si jegos", "prosoape cacanii", nu sunt de fapt jigniri aduse unei terte persoane care nu se poate apara? Astea nu sunt opinii ci jigniri de-a dreptul pe care nu le-ati cenzurat. Eu nu am spus decat ca este snoaba si am adaugat cateva fraze mai virulente, pentru ca sunt satul de astfel de persoane care vorbesc si jignesc aiurea. Nu am obiceiul sa scriu pe site-uri dar chiar am fost revoltat pentru ca stiu realitatea. Si nu imi cer scuze! Sunt un pic mai in varsta ca dansa si stiu si ce inseamna o receptie comunista. Stiu si ce inseamna o cenzura comunista! Pacat. Si, apropo cine a jignit mai mult? Cunosc foarte bine poporul turc si nu pute a transpiratie, munceste din greu pe bani foarte putini, nu fura, impart tot ce primesc cu ceilalti colegi, zambesc la clienti chiar daca nu se simt bine. Fashionista trebuia sa sesizeze ca sunt aceiasi angajati in fiecare zi de la 5 dimineata la 11 seara. Pot sa mai si transpire! Si apoi nu cred ca la banii dati se astepta la conditiile de la Calista sau Cornelia sau Rixos. Asa se face comparatia! Repet pentru toata lumea ca este un hotel foarte bun si foarte linistit!

    argus
    [11.07.09 11:15:36]
    »

    Nu mi se pare OK sa numesti snob o persoana pentru simplul motiv ca are standarde mai ridicate ca ale tale, si mai mult de atat fiecare are dreptul la o opinie, fie ca esti sau nu de acord cu ea. Relativ la igiena poporului turc vad ca ai generalizat, referirea fiind strict la cativa chelneri, a caror vina era ca nu au mai multe uniforme asigurate de hotel.

    if
    [11.07.09 11:29:53]
    »

    De unde stiti ca nu aveau mai multe uniforme? Eu vorbeam de limbajul folosit! Si totodata imi cunoasteti mie standardele? Lucrez intr-un domeniu apropiat si cunosc de fapt standardele reale asa ca ma pot pronunta in cunostinta de cauza. La acest hotel UAI inseamna ULTIMATE ALL INCLUSIVE si nu ultra all inclusive! La! pretul platit nu cauti standarde de Ritz-Carlton

    argus
    [11.07.09 11:48:17]
    »

    Draga If, aici fiecare isi exprima gradul de satisfactie in mod subiectiv. Este plauzibil ca o persoana se simte bine si alta nu ca urmare a asteptarilor avute, a perioadei in care a fost, a unor incidente care s-au intamplat numai ei etc. Si mie mi s-a intamplat sa nu fiu de acord cu unele opinii cu privire la diferite resorturi, dar mi-am dat seama ulterior ca punctajul nu reprezinta calitatea resortului ci gradul de satisfactie al celui care l-a vizitat.

    Roxelle*
    [11.07.09 11:54:15]
    »

    Hotelurile Crystal si Vera Mare sunt aproape identice (ma refer la cladiri).Vera Mare este deschis din aprilie 2008 asa ca totul este nou,de la mobilier pana la vesela,tot.Eu am fost acolo acum 3 saptamani.

    Margeti la Vera Mare,este super !

    Roxelle*
    [11.07.09 12:12:56]
    »

    AM uitat sa precizez ca cele doua hoteluri sunt vecine sau "gard in gard".

    Cine vrea sa mearga in concediu la un complex hotelier unde sa gaseasca plaja curata,prosoape si sezlonguri noi si in bune conditii,mancare proaspata si variata,camera aerisita si totul din camera sa fie nou,angajati comunicativi si amabili,animatie sa incerce Hotel Vera Mare.Si eu am avut emotii pt ca am mers cu baietel de 1 an si a fost totul OK!! Am vb inainte si cu cei de la hotel prin e-mail.

    Cine are fitze atunci sa meraga.....in Bahamas!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Roxelle*
    [11.07.09 12:15:33]
    »

    Poze si comentariul meu despre VERA MARE din Belek gasiti aici, tot pe amfostacolo.

    fashionistaAUTOR REVIEW
    [11.07.09 12:51:10]
    »

    Chiar nu inteleg cum acest review a putut da nastere la polemici atit de patimase. Toamai azi citeam pe Tripadvisor comentariul unei familii de romani care practic desfinta Rixosul si nu s-a mai scandalizat nimeni. O sa ma scoata unii ca jignesc poporul turc, ca nu stiu ce a fost comunismul, etc.

    Nu e vina mea ca ei muncesc de dimineata pina noaptea si ca nu au timp sa se spele -acei chelneri-, eu sunt turist, platesc si nu ma intereseaza aspectele astea, nici rata somajului la ei, nici citi mor de foame, nici ce probleme au cu sindicatul. Eu astept sa ma simt bine, sa mi se spuna ''Bine ai venit la noi'' la receptie, nu sa mi se bage fata nici-o formula de salut un formular in fata si sa trebuiasca sa ne caram singuri bagajele in camera.

    Bineinteles ca asteptarile au fost injumatatite, nu am vrut terenuri de golf, spauri elaborate, sampanie la mic-dejun, fructe de mare la discretie, aquapark, hectare sa te plimbi, bouticuri de lux. Am vrut UAI, 5 stele Belek, facilitati ptr copii. Si nu am gasit asta si nu voi simti vinovata sa am impartasit cu cine vrea sa citeasca impresiile mele. Asta nu ma face nici snoaba, nici stupida. Si nu sunt inconstienta ca sa zbor 18 ore cu un copil de 5 ani in Bahamas, iar Turcia chiar are hoteluri absolut spectaculoase si confortabile. Doar ca nu e cazul la acesta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    if
    [11.07.09 13:52:57]
    »

    Draga fashionista cand vorbim despre 5 stele trebuie sa stim ce vorbim. In Antalya nu este niciun hotel de 5 stele in sensul evaluarilor occidentale doar noul Mardan Palace din Lara care are cazari cu mic dejun iar o apa plata costa 10 euro. Restul sunt variatiuni pe aceeasi tema!In Turcia, Egipt, Tunisia criteriile de evaluare sunt altele mai putin stricte. La Rixos daca dai de 2 ori mai mult e normal sa ai si pretentii mai multe . Dar nici chiar Rixos nu este de 5 stele clasice sau occidentale. Noua romanilor ne plac spa-urile elaborate mai nou, fructele de mare, sampania la micul dejun etc. Hai atunci toti la Ritz! Asta-i snobism pentru ca nu suntem chiar buricul pamantului!

    Nu este bine sa-i jignesti pe cei din alta cultura sau alt popor fara sa-i cunosti! Daca te vad cu capsa pusa te eticheteaza ca atare. Te servesc cu amabilitate, iti zambesc dar nu trebuie sa te ia si in brate. Nu stiu cum nu v-au ajutat la bagaje la noi nu s-a intamplat nici macar la 4 dimineata cand am plecat! Trebuia sa le spui, sa comunici cu ei si se rezolva. Dar trebuie sa stii sa comunici . E adevarat ca e bine sa le dai si un bacsis modic. Si la noi sa da bacsis numai ca turcii il impart nu il baga in buzunar! Cand alegi o tara, un hotel, trebuie sa te interesezi inainte unde te duci sa citesti despre hotel, dar si despre popor si cultura acelei tari. Iti va fi mai usor decat daca stai cu nasul pe sus si esti tot timpul nemultumit. Te vor respecta crede-ma, am ajuns sa-i cunosc foarte bine pe turci sunt extraordinari! Ar fi bine sa avem si noi macar un hotel ca acesta cu tot cu personal la noi la mare, dar nu avem din pacate. Nu te duci in Antalya crezand ca ai plecat la Monte Carlo! Nu se face!

    PS Daca vorbim despre receptii comuniste cand acum 20 de ani aveam cativa anisori, inseamna ca vorbim ca sa ne aflam in treaba. Si ca sa stii turcii nu prea au sindicate!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    barcelonarul
    [22.07.09 09:40:11]
    »

    Am stat si eu la acest hotel la inceputul lui iunie si mi s-a parut totul super ok. Probabil a fost asa ca era inceput de sezon, iar personalul era fresh (a fost primul charter tarom pe Antalya din an).

    E a patra oara cand merg in antalya la 5 stele (Limak de 2 ori si Kervansaray), dar Crystal Family e peste cu mult. Probabil ca nu se compara cu cele foarte scumpe, dar are ceva in plus pt copii ce-i face foarte fericiti. Sa nu uitam ca e un hotel unde daca te duci fara copil poate nu vezi lucrurile asa de roz (si asta doar din cauza zonei unde este amplasat hotelul). Cred ca daca copii sunt fericiti si se simt bine atunci si parintii traiesc aceleasi sentimente.

    Recomand cu mare placere acest hotel celor cu copii!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    florianais
    [28.07.09 09:42:14]
    »

    Am scris primul review la acest hotel. De atunci am fost in 2008 la Papillon Ayscha si in 2009 la Delphin Palace. Cu toate ca ultimele 2 hoteluri sunt peste Crystal, imi mentin in totalitate cele scrise despre acest hotel. Mergeti linistiti la el. E super OK.

    Pentru fashionista:

    - anul viitor incearca MAMAIA, HOTEL REX sau VEGA. Iti spun ca va fi super. Din toate pdv. Inclusiv ca pret. Facilitati pentru copii????? Probabil un tobogan. Dar vei vedea vedete autohtone pe plaja. Ehh, asta da vacanta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Miss Butterfly
    [28.07.09 10:01:37]
    »

    ticula sunt de acord cu tine )

    Fania
    [28.07.09 11:18:33]
    »

    Mai oameni buni, eu chiar nu va inteleg inversunarea.

    Femeii nu i-a placut.

    Ce e atat de tragic in asta? Chiar trebuie sa ne placa tuturor toate resorturile din Turcia? Eu clar voi ocoli acest hotel si pentru aceasta postare si pentru faptul ca pe tripadvisor este cotat ca al 36-lea hotel din 60 in Belek, de regula eu merg pe recomandarea agentiei si nu am gresit niciodata.

    In ceea ce priveste personalul aici nu sunt de acord cu if. Si eu lucrez tot in domeniu, este o industrie a ospitalitatii unde daca nu intelegi acest lucru nu ai ce cauta.

    Putin il intereseaza pe turist cate ore lucrezi tu pe zi, pe ce bani, daca te strang pantofii sau daca ti-a murit pisica. E o industrie in care pentru asta muncesti, pentru turist, el te plateste nu patronul. Deci atitudinea personalului pentru mine nu are nici o scuza, dovedeste doar o lipsa de management eficient.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    florianais
    [28.07.09 12:50:19]
    »

    Fania!

    Nu are nimeni nimic cu fashionista. Dar eu am fost acolo (la acest hotel) si stiu ce vorbesc. Imi place doar adevarul si nu denaturarea lui.

    tataee
    [28.07.09 15:39:29]
    »

    Referitor la discutia cu fashionista, e ok, nu i-a placut, insa vreau sa va povestesc ce am facut eu anul trecut. Am ales cu prietenii un hotel 5*care se cheama surmeli in kusadasi si la un moment dat apare un comentariu si niste poze care pur si simplu desfiintau hotelul din toate punctele de vedere. Unii au zis, hai sa renuntam, eu nu si am mers pana la urma cu totii acolo.

    Ajunsi la hotel, cu inima indoita, surpriza, totul a fost super si acolo nu e vorba de banii din Antalya, mai inspre jumatate.

    Concluzie: daca ti se pune pata pe un hotel te duci si gata, se stie ca nu toti pot fi satisfacuti, dar eu socotesc ca e rau sa rasucesti cutitul in ranile altora.

    Eu sunt la al 13-lea concediu in turcia si anul acesta am ales crystal family belek, unde sper sa fie totul ok, dupa cum mi-au zis niste vecini care au fost in 2008

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Fania
    [28.07.09 23:43:00]
    »

    Ideea este sa respectam fiecare opinie, nu sa incercam sa o desfiintam chiar daca nu este in concordanta cu opinia noastra.

    Repet, lucrez in acest domeniu si lunar se primesc review-uri ale turistilor dupa care se intocmeste un punctaj al hotelului in lantul de care apartine.

    Exista opinii total diferite pe aceeasi tema, dar ele sunt evaluate si intotdeauna observatiile turistilor mai "pretentiosi" te ajuta sa ai servicii mai bune si un plus pe piata hoteliera.

    Exista turisti care reclama lucruri mult mai marunte decat a facut fashionista, si da, este de bun simt sa spui clientului "Bine ati venit in locatia noastra si va dorim... ... ... ", nu mai vorbesc de standarde unde ai zeci de obligatii in formula de adresare sau de a raspunde la telefon. Dar, noi asta am ales, si asta e job-ul, sa faci turistul sa revina in locatia unde muncesti.

    Mentalitatea lasa ca merge si asa, (gandind ca la noi pe litoral e mai rau), nu ajuta nimanui si nici nu e nimic rau in a fi exigenti, platim niste servicii, diferenta e ca turistii straini stiu sa aprecieze foarte corect, la fiecare euro, acel "Value for Price Paid".

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fashionistaAUTOR REVIEW
    [03.08.09 13:39:14]
    »

    Tocmai ne-am intors din vacanta nr. 2 a verii si am dat de noile ecouri. Foarte pe scurt, si fara a dori sa mai polemizez, vreau sa spun totusi ceva. Care nu are legatura cu plaja de la Vega, desigur.

    Cred ca am inteles acum de unde vine incrincenarea despre care vorbea si Fania, incrincenare pe care am rumegat-o in ultimele sapt, fara sa-i dau de cap. M-am tot intrebat de ce sunt unii asa disperati sa ma scoata snoaba si sa ma puna la zid ptr ca am detestat un hotel si am spus asta pe un site care reda impresiile de calatorie si parerile subiective ale turistilor. Ca doar nu am insinuat nimic peiorativ despre cei care s-au simtit bine acolo si nu am atacat pe nimeni.

    Dar am cunoscut un director al unei mari agentii de turism turcesti care ne-a explicat. Te duci la agentie si intrebi ce iti recomanda ei ptr Turcia, iar ei promoveaza niste hoteluri despre care stiu sigur ca nu prea ai ce le reprosa dar care invariabil, sunt mai scumpe. Omul zice ca astia sunt sarlatani si vor doar sa-ti ia bani la greu pe ce au ei mai luxos si cere varianta mai ieftina a sejurului. Atunci i se prezinta un nr de hoteluri low cost despre care agentia stie ca nu sunt la standarde de 5 stele, dar data fiind diferenta de pret, se presupune ca turistul stie la ce minusuri sa se astepte, minusuri care nu i se prezinta clar si comparativ cu alte 5 stele de top, ca sa vinda produsul si ca nu-l faca pe om sa se simta cu ceva inferior. Desi evident nu e cazul. Varianta standard de discurs e in general: da, e frumos, mai micut, dar intim, cochetel, oricum nu se compara cu Romania, daca are o piscinuta si un tobogan ptr copii, sigur veti sta linistiti, mincare si bautura la discretie, plaja e curata si nici nu saraciti.

    Agentia unde era domnul in cauza nu promoveaza in Romania acest hotel, tocmai ptr ca au ales sa fie scutiti de nemultumirile si discutiile ulterioare. Am inteles de la el ca la OPCP abunda reclamatiile privind pachete turistice, invocate fiind motive diverse. De exemplu, ca la 5 stele nu au avut oameni papuci si halat in camera, ceea ce e prevazut ca fiind obligatoriu. M-a umflat risul, gindindu-ma ce reactii ar fi fost daca mai mentionam si acesta lipsa. Tot el mi-a spus ca dupa ce un om da un ban si merge in mult asteptata vacanta in Turcia, nu e fericit sa-i faca unul hotelul unde a stat de 2 lei si sa citeasca eventual si vecina de bloc sau colega de birou reviewul si sa-l caineze ca a luat tapa. Poate ca multi stiu insa la ce sa se astepte sau nu sunt foarte pretentiosi si apoi sunt foarte multumiti, fapt ptr care ii invidiez. Eu chiar nu am treaba cu orgoliile astea si ramin la parerea mea cum ca acest site promoveaza impresii, nedand verdicte, fiecare folosindu-se de ele cum doreste, filtrandu-le personal si adaugandu-le la alte informatii date sau ignorandu-le.

    Iar pentru cei care stiu deja ca vor merge acolo, mult succes.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    someone
    [12.08.09 20:43:53]
    »

    Draga fashionista!

    O singura observatie am legata de "am stat mereu la 5 stele (Rixos, Calista, Sungate, ClubMed), mai scumpe, ce-i drept "

    - tarifele sunt pentru o plecare oarecare din luna august.

    Crystal Family - Belek - 1351 euro (2 adt + chd pina in 12 ani, toate taxele incluse)

    ________________________________________

    CALISTA LUXURY RESORT 5 * - 4120 euro (2 adt + chd pina in 12 ani toate taxele incluse)

    RIXOS HOTEL PREMIUM BELEK 5 * - 3670 euro (2 adt + chd pina in 12 ani toate taxele incluse)

    GLORIA SERENITY 5 * - 3496 euro (2 adt + chd pina in 12 ani toate taxele incluse)

    PS. "Ce-i drept sunt cam de 3 ori mai scumpe".

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    florianais
    [13.08.09 10:17:04]
    »

    Si inca ceva fashion-ista!!!

    Are dreptate "someone".

    Cam dramatica incercare de vacanta de la peste 3000 de Euro la 1400 de Euro.

    Oare chiar sa fi fost la Rixos, Sungate etc sau ...........

    De fapt exista multe site-uri cu informatii despre hoteluri de lux din Antalya. Trebuie sa te pricepi doar la citit.

    fashionistaAUTOR REVIEW
    [13.08.09 11:23:50]
    »

    Someone, poti sa pleci si mai ieftin, daca prinzi o oferta buna, dar basic, ai dreptate sunt de 2-3 ori mai scumpe si de 10 ori mai bune. Nu stiu Gloria, dar orice e mai bun decit Cristal oricum.

    Ticula, acum am vazut ca ai mai polemizat si cu altii care se plingeau de conditiile de la Cornelia si ii puneai tu la punct, trimitindu-i la mare la noi.

    Tu nu ai inteles ca asta nu e locul potrivit sa faci tu program de vacanta oamenilor, sa le planifici bugetul si sa faci presupuneri ...stupide despre ei.

    De, nu stiu sa citesc si mai si mint ca am fost prin locurile alea.... Webmaster, aici vb de hoteluri sau de frustrarile domnului?

    Am inteles cu totii ca a fost hotelul si vacanta vietii tale, ca vrei sa mearga tot omul acolo ca mai bine nu se poate. Foarte bine, respect asta si chiar te rog, mergi tot aici ca ti se potriveste, nu incerca Calista sau Sungate. Nu te-ai simti bine, garantat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [13.08.09 11:33:21]
    »

    Personal, nu cred ca hotelurile de lux mentinate sunt "de 10 ori mai bune" decat Crystal Family. Cel mai probabil sunt undeva in jurul a... de trei ori mai bune

    ---

    Oookey, consider ca s-a spus tot ce se putea spune UTIL despre acest sejur - si binisor in plus, e adevarat.

    INCHID firul de discutie, nu se mai pot adauga Ecouri. Daca cineva doreste sa adreseze INTREBARI autoarei, ma poate contacta pe Feedback, pentru o eventuala redeschidere

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte impresii din această RUBRICĂCrystal Family Resort [Bogazkent]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050117015838623 sec
    ecranul dvs: 1 x 1