ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2017
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Tg-Jiu
ÎNSCRIS: 27.09.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 16,7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Evitati acest hotel

TIPĂREȘTE

De evitat acest hotel. Scriu in cunostinta de cauza, credeti-ma, este al patrulea sejur pe care l-am facut in Sunny Beach, impreuna cu sotia si cei doi copii.

E adevarat, se stie ca check-in-ul se face incepand cu ora 14, insa era un fel de regula nescrisa, soseam in statiune in jur de ora 11-12, si chiar daca nu aveau o camera disponibila, totusi ne puneau bratarile la mana si intre timp puteam si noi sa mergem la masa sau la bar, ca sa mai treaca timpul. In fond, trebuie inteles faptul ca, dupa o calatorie de circa 11 ore toti oamenii simt nevoia de un pic de relaxare, de sentimentul ca in sfarsit ai ajuns si te poti bucura acum de o vacanta.

Astia nu! Ne-am rugat de ei, daca se poate bineinteles, sa ne faca check-in-ul, urmand ca mai apoi sa ne dea cheia de la camera. Nimic! Fix la ora 14 zero zero ne-au primit actele si ne-au dat camera.

Mai apoi am inteles ca erau atat de disperati ca nu cumva sa ne ducem la masa de pranz, incat ne tineau intentiionat pana la 14, adica fix ora la care se inchidea restaurantul...

Degeaba am incercat sa le explic ca, oricum in ultima zi nu o sa mergem la masa de pranz (datorita distantei trebuie sa plecam in jur de ora 10...), au fost nazisti pur si simplu. Nu si nu!

Am mai fost cazat pana acum la Bellevue (exceptional aproape), la Mena Palace (bun) si la Park Continental (bunicel). Toti ne-au primit cu zambete, ne-au urat bun-venit si ne-au pus bratarile ca sa putem merge si noi la bar sau la masa, dupa 12 ore de drum...

Astia au fost pur si simplu azisti. Nici un zambet de bun venit, nici o atentie, absolut nimic. Imi aratau de zor pe ceas ora 14 si pa! Plus ca nici unul nu vorbea altceva in afara de bulgareasca.

Cand in sfarsit am primit cheia de la camera, a durat 0 ora pe ceas ca s-o gasesc!

Incredibil, nu? pai hai sa va spun: am avut camera 3001 (apartament). La receptie mi-a spus acritura aia: tri etaj! (adica etajul 3, cum mi se parea si normal).

Iau luftul pana la 3 (cu bagaje, cu copiii, cu catel si purcel) si-ncepem sa cautam. Nici urma de 3001! Dupa vreo 10 minute, ma las pagubas si incropesc o discutie cu o camerista zarita pe hol. ii arat cheia si-ntreb: unde camera? Gde camera? Where is the room? Nimic! Pamant! Dupa vreo 2 minute in care incerc toate limbile pamantului, se uita la mine si zice: Ne, ne, peti etaj! Adica etajul 5. Ma uit ciudat in ochii ei si-ntreb, esti sigura cucoana ca e vorba de etajul 5? Ca nu prea pare si la receptie mi-a zis ca-i la 3! Da, da, peti etaj! Las familia pe hol, si le zic: stati voi aici, si pornesc eu in cautare.

Urca la cinci si-ncep iar sa caut, nici urma de 3001! Ma enrvez, gasesc o alta camerista, ii arat cheia si-o iau de la capat cu intrebariel! Ne, ne, treci etaj! Adica la 3! Bah, te bat, ii zic! Pai zi, ori la 3 ori la 5! Da, da peti etaj! Treci i peti etaj! Adica si la 3 si la 5! Imi vine s-o strang de gat pe camerista aia, nu stiam daca s-o bat sau nu. Cobor la receptie, si ma-nfig in aia. Bah, zi odata, e la 3 sau la 5? Ne, ne, pet i tri! Adica si la 3 si la 5. o iau de mana si--i zic come with me! Se crizeaza, incearca sa-mi spuna ceva ca nu acum ca-i ocupata, o tin strans de mana si-i zic nervos ca sa lase naiba treaba si sa imi arate camera. Pufneste nervoasa dar pana la urma vine cu mine. eram curios cum n-am fost in viata mea sa vad ce draq face aia sa ajunga in camera. Fiti atenti! luam un lift pana la etajul 5, mergem pe niste culoare stanga-dreapta stanga-dreapta, apoi dam intr-un alt hol (un fel de aripa separata) si-mi arata un alt lift si-apoi imi ztriga: treci etaj! Noo, tu vii cu mine, Pufneste iar, cheama liftul, coboram la 3, stanga-dreapta stanga-dreapta, mergem de ne plitisim, apoi intr-un final, la capatul unui hol, se iveste in toata splendoarea camera 3001!

Uau zic, deci ca sa ajung la 3 trebuie mai intai sa urc la 5 apoi sa cobor! va dati seama ca la coborare era invers? trebuia sa mai intai sa urc apoi sa cobor!

Intre timp uitasem pe unde lasasem familia! Incerc cand la 3 cand la 5, ii gasesc, si in final dupa o ora intreaga ajungem in camera!

De camera ce sa zic, ... Mobilier usor dezmembrat, curatenie aproximativa, pe la pranz ne baga un miros de la bucatarie de trebuia sa stam cu ambele usi de la bacon si usa de la intrare deschise, apa era pe boiler electric, bateriile de la dus si chiuveta terminate, aveau doar 2 pozitii, foarte fierbinte si rece!

Cealalta familie cu care am fost primise camera normala, mobilierul era rupt, baia murdara de nu se poate, mizerie pe la rosturi, ce sa mai, nici vorba de 4 stele!

Tot in prima zi am ramas socat sa vad ca la masa se statea la coada pentru a intra in restaurant! Cred ca habar n-aveau astia sa dimensioneze programul de se facea coada!

Toate cele 7 zile am sperat sa ma uimeasca cumva cu mancrea lor de 4 stele: sincer a fost cel mai prost loc unde am mancat in Bulgaria. Nici nu cred ca are rost sa intru in detalii, ne-au omorat cu tocanitele si amestecaturile lor de carne cu sosuri, ouale miroseau groaznic dimineata, fructe foarte putine si palite, aproape nimic nu mirosea a proaspat, mancarea se termine repede si la revedere, aveai de ales, ori stateai la coada la prima ora ca sa mai prinzi ceva, ori mancai ce prindeai!

Parcarea aproape goala (doar masini romanesti si bulgaresti, restul vin cu avionul sau autocarul). Ah, la masa statea tot timpul cheful si te verifica de bratara, apoi iti lua mana si se uita bine la ea inainte sa te lase sa intri, apoi chipurile ca sa mai spele rusinea se facea ca da noroc cu tine pumn in pumn, Avea un ecuson la piept pe care scria Jimmy, dar el era bulgar get beget!

Parcarea costa 10 leva/zi, adica foarte scump. program artistic am avut o singura data, ceva destul de lesinat...

Bauturile oribil de proaste. Pe la 4 dupa amiaza iti dadeau niste forneti si bucatele de pizza dar ca sa beneficiezi trebuia sa stai la niste cozi infernale. barul se deschidea la 5 si se-nchidea la 10 fix. daca veneai de la plimbare la 10 si cinci, gaseai totul inchis.

Niste calici incredibili! La plecare nimic, nici o urare, nici un zambet, nu tu drum bun, nimic nimic. Doar niste acrituri de care trebuia sa te rogi ca sa-ti deschida poarta sa iesi odata cu masina!

Disperati cu prosoapele, sa vezi ce numarau la ele, parca erau aurite! Curatenia in camera aproape inexistenta, .

Cred ca ar mai fi multe de zis, daca vreti alte informatii va mai spun, dar concluzia ramane aceeasi: in nici un caz asta nu e hotel 4 stele. Cu mare ingaduinta i-as da 2. Cel mai bine invatati de la cei patiti si cautati in alta parte!


[fb]
---
Trimis de taviciobanu in 31.08.17 12:34:59
Validat / Publicat: 31.08.17 13:15:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Mena Palace, Bellevue, Park Continental
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1587 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (taviciobanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Cu viteza asta am plecat de-acolo....
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [31.08.17 13:15:24]
    »

    @taviciobanu: Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 94&ridAnt=81503

    cris1982
    [31.08.17 15:28:56]
    »

    @taviciobanu: Ce m-a distrat faza cu cautatul camerei! N-am mai auzit pana acum de vreun caz in care sa fie atat de greu sa gasesti o camera!

    Cred ca din cauza labirintului pe care trebuie sa-l parcurgi pentru a ajunge in camera au denumit hotelul Colosseum.

    petreseceleanu
    [01.09.17 12:09:45]
    »

    @taviciobanu: Apartament 7 nopti 560 e in sezon este de asteptat sa fie naspa!

    taviciobanuAUTOR REVIEW
    [01.09.17 21:26:49]
    »

    @petreseceleanu:23-30 august nu e in sezon sorry

    petreseceleanu
    [02.09.17 09:06:05]
    »

    @taviciobanu: In hotelurile cu pretenti toata luna august este sezon plin, ii crezi prosti pe Bulgari?

    taviciobanuAUTOR REVIEW
    [02.09.17 10:24:11]
    »

    @petreseceleanu: incepand cu 24 august scad tarifele la pachetele de servicii, sezon este la inceputul lui august, nu la sfarsit, vrei sa-ncepem o discutie despre ce-nseamna sezon?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.09.17 10:55:07]
    »

    @taviciobanu:

    Fix la ora 14 zero zero ne-au primit actele si ne-au dat camera.

    În opinia mea, cei de la recepţie nu au greşit cu absolut nimic. Ora oficială de check in este 14.00 şi se pare că au respectat-o la secundă .

    Într-adevăr, atunci când există camere disponibile, ca gest de ospitalitate şi nicidecum obligaţie, poţi fi cazat şi înainte de ora 14.00.

    Tu însă nu ai avut o cameră obişnuită, ci un apartament, acestea sunt mult mai puţine în orice hotel şi poate că nu fusese finalizată curăţenia acestuia.

    Cand in sfarsit am primit cheia de la camera, a durat 0 ora pe ceas ca s-o gasesc!

    Epopeea localizării camerei este extraordinară. Am râs cu lacrimi.

    Acest hotel de patru stele nu avea bell boy?

    Nervii şi alergătura cu liftul de la un etaj la altul cu bagaje şi toate cele puteau fi evitate elegant prin solicitarea serviciilor unui bell boy care te-ar fi dus direct în camera repartizată şi pe care îl puteai recompensa ulterior cu o sumă modică gen 2 euro sau 5 leva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    petreseceleanu
    [03.09.17 09:03:59]
    »

    Nu vreaua nici o discutie, vreau sa te sfatuiesc sa pleci bine informat in B. G. eu am o experienta de 11 veri si stiu bine ce spun

    taviciobanuAUTOR REVIEW
    [04.09.17 11:56:39]
    »

    @nicole33: Draga Nicole, nici macar nu au luat in calcul posibilitatea de a ne caza putin mai devreme, singura lor grija era sa nu cumva sa le mancam masa de pranz, care se termina fix la ora 14. O fi scriind acolo ca check-in ul se face la 14, dar la nivel uman ne-au vazut ca suntem cu copii mici, ca suntem de pe drum, obositi, si mai stiau ca romanii nu stau niciodata in ultima zi sa prinda masa de pranz. Pana la urma n-ar fi fost nici o paguba. Si ce castigi daca enervezi turistii inutil? Risti ca cele 7 zile regulamentare de all-inclusive sa se transforme intr-un dezmat razbunator, numai de-al draq, asa... Are vreun rost sa faci pe corectul lui peste doar asa?

    Iar in ce priveste alergatura se putea evita foarte simplu angajand dracului o receptionera care sa stie mai mult de 5 cuvinte in engleza, mi se pare de bun simt, daca nu chiar obligatoriu. Hi mi friend! How can i enter the room, because i dont find it? Well, you take the normal elevator till 5-th floor, then you take ANOTHER elevator to the 3-th floor, located to the end of the lobby and there she is! Dar ei sunt doar corecti, nu?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    taviciobanuAUTOR REVIEW
    [04.09.17 12:01:24]
    »

    @petreseceleanu: nici n-are importanta prea mare, nu inteleg ce ai cu pretul. In Bulgaria stelele de pe frontispiciul hotelurilor se acorda foarte usor, n-au nici o legatura cu stelele din Romania. Am intalnit hoteluri in Bulgaria care chiar corespundeau standardelor conform cu stelele pe care le afisau. Acest hotel nu merita cele 4 stele. Nu stiu cum le-a obtinut, probabil cu spaga, dar lumea trebuie sa stie.E si opinia majoritara a celor care au trecut pe acolo. Probabil ca nu suntem toti nebuni...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, petreseceleanu, taviciobanu
    Alte impresii din această RUBRICĂColosseum Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049099922180176 sec
    ecranul dvs: 1 x 1