ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.12.11
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
MAY-2024
DURATA: 2 nopți
Familie
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 155
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotelul viitorului

TIPĂREȘTE URM de aici

Citatul zilei: “Atunci când călătoreşti este ca şi cum ai flirta cu viaţa. E ca şi cum ai spune ‚Aş rămâne aici să te iubesc, dar trebuie să cobor; am ajuns în staţie” – Lisa St. Aubin de Terán.

 

Când am plecat în acest sejur prin Țările Baltice nici prin cap nu-mi trecea ca voi gasi într-una din ele, un hotel căruia să-i atribui o asemenea titulatură! Și uite ca totuși asta s-a întâmplat chiar la primul hotel la care am stat in Estonia.

Pentru scurta sedere în Talinn capitala Estoniei, am ales un hotel situat cumva central, dar și în apropierea portului, pentru că a doua zi dimineața aveam ferry catre Helsinki. În mod natural ochii mi-au căzut pe Citybox Talinn City Center,  hotel situat în Porto Franco Harbour Complex, deci după cum foarte bine îi spune si denumirea, chiar în zona portuară!

Am ajuns în jurul prânzului la acest hotel. Din centrul orașului Talinn am făcut cam 15 minute de mers pe jos. Dar de ce l-am denumit hotelul viitorului!? Asta pentru că toate operațiunile necesare cazării, le faci singur,  fără nici cea mai mică interacțiune umană!

În clădirea înaltă și modernă, toată în geamuri, chiar la intrare aveam un automat, unde ne-am făcut singuri checkin-ul. Chiar dimineața am primit pe telefon un cod de acces. După ce ne-am luat cartela, am luat un lift ultramodern și am mers în camera ce ne-a fost repartizată.

Un atribut al viitorului este lipsa spațiului. Ei bine și camera noastră era foarte mică, doar 13 mp și din acest motiv toate erau gândite cu cap,  ca să ocupe căt mai puțin loc, dar și să ai spatiu de întors prin cameră!

Toate prin cameră erau cu gust și de foarte bună calitate, începând cu mocheta de pe jos, continuând cu patul super confortabil. Nu aveam prea multe prin camera, dacă aveam strictul necesare. O masă, un scaun, un cuier întregeau mobilierul, iar ferestrele mari și luminoase erau acoperite de o draperie foarte utilă noaptea. Spun foarte utilă pentru că am prins nopțile albe când se întunecă foarte târziu și se luminează foarte devreme. În schimb priveliștea din cameră spre un șantier abandonat nu este cel mai frumos lucru pe care vrei să-l vezi dimineața!

Camera de baie era evident tot mică. Era dotat doar cu duș, iar toate obiectele sanitare și de igienă erau de o calitate superioară. Apa caldă nu lipsea,  așa că totul a fost bine și la acest capitol.

Prosoapele nu ni le schimba dimineata. Daca aveam nevoie de ceva mergeam singuri in camera specială de unde ne luam prosoape ori produse de igienă. Totul l-am facut singuri la acest hotel. Efectiv nu am interacționat fizic, nu am văzut niciun angajat.

WI FI gratis exista și mergea foarte bine. Și la acest capitol au stat foarte bine!

Toate bune si frumoase, până la un punct! În prețul camerei aveam inclus și micul dejun, care se servea la parter într-un restaurant dedicat! Problema era programul acestuia, deschidea abia la ora 8. De obicei in țările astea cu nopți albe micul dejun de servește foarte de dimineață, am întâlnit la un hotel prin Finlanda chiar la ora 4. Evident nu aveam așa pretenții, dar ora 7 mi se părea mai potrivită. Ei bine din acest motiv nu am putut beneficia niciodată de aceasta facilitate, aveam plecări dimineața devreme și cu ferry, dar și cu autubuzul. De altfel acesta a fost singurul punct negativ al acestui hotel. Ei bine a mai fost unul, când am scris conducerii hotelului nemulțumirea mea vis a vis de ora de deschidere a localului, care credeți că a fost reacția lor? Cică trebuia să mă informez mai bine. Și m-a inchis, sah mat!

Să mai spun că la subsol exista o parcare generoasă utilă celor care aleg să vina motorizat până aici.

Exceptand problema cu micul dejun  , la acest hotel ultramodern ne-am simtit foarte bine! La plecare nu știam unde să lăsăm cardul de acces, dar am observat lângă automatul de unde ne-am facut checkin-ul o cutiuta special pentru acest lucru,  pe care am folosit-o rapid! Cam asta e cu hotelul viitorului! I-aș fi dat nota 10, dar din cauza de mic dejun îi dau doar nota 9.

P. S. Sper sa nu va incurce faptul ca nu am scris cu diacritice, tastatura mi-a facut feste si nu m-a lasat sa o fac! Voi remedia cat de curand! Done! Am remediat de pe telefon! 😀😀😀

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de robert in 19.09.24 11:43:07
Validat / Publicat: 19.09.24 13:40:06
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în ȚĂRILE BALTICE
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Algeria, Argentina, Bahamas, Benin, Brazilia, Camerun, Chile, China, Coasta de Fildeș, Cuba, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Etiopia, Europa, Gambia, Ghana, Guineea Bissau, Honduras, Hong Kong, India, Indonezia, Insulele Cayman, Jamaica, Kenya, Macao, Maldive, Mexic, Pakistan, Republica Centrafricana, Republica Dominicană, Rusia, Senegal, Sheychelles, Sri Lanka, SUA, Tanzania, Thailanda, Togo, Tunisia.

VIZUALIZĂRI: 216 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robert); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 hotel Citybox
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 29300 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.09.24 13:39:03]
»

Mutat în rubrica "Citybox Tallinn City Center Hotel, TALLINN" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

robertAUTOR REVIEW
[19.09.24 13:50:10]
»

@webmasterX: da corect!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterPHONE
[19.09.24 15:31:07]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

robertAUTOR REVIEW
[19.09.24 16:21:25]
»

@webmaster: mersi frumos!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051181793212891 sec
    ecranul dvs: 1 x 1