GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Pot sa spun ca serviciile hotelului sunt bune insa nu sunt CLAR de 5 stele... Din prima zi s-a vazut o discrepanta, in sensul ca cei de la receptie au vrut initial sa ne dea alt gen de camera, desi noi platiseram pt cam. double... Ei voiau sa ne dea un fel de apartament cu 2 camere nedecomandate... Ma rog... am reusit sa le explicam ca nu asta este ceea ce am platit si ca drept urmare ne-au dat camera double, insa pentru persoane cu dizabilitati... Baia nu avea cabina... nu avea decat bateria pentru dus si efectiv apa curgea pe gresie... nu va inchipuiti ce baltoaca faceam acolo...
Mancarea este insa de 9 stele... pana si chelnerii, in ansamblu erau simpatici... evident ca daca te dadeai cu aere la ei... te uitau si ei pe tine... doar nemtii si rusii aveau dreptul sa aiba aere cu ei... insa daca ai luai cu "my friend"... era oki
Ca idee de ansamblu: grupul tinta il reprezinta familiile cu copii, nemtii sunt mai mult decat gadilati si pupati... undeva... ca deh... si avand in vedere ca hotelul este al unui rus, va dati seama ca si rusii...
Ca activitati aveai ce face... insa toate sunt pentru trecerea mai usoara a timpului... dupa ceva exercitii la piscina, trebuia sa dansezi... sa faci tot felul de miscari puerile... evident ca nemtii erau in extaz... SPALARE DE CREIER... insa daca faceai haz de necaz... putea sa fie si asta o distractie.
Spre norocul nostru, noi am fost un grup mare, toti din craiova si toti tineri astfel incat am facut noi distractia noastra...
Pentru cei doresc sa plece cu masina... SA NU FACETI TAMPENIA ASTAAA!!! Pentru ca asha am facut noi... e foarte obositor si, pana la coada, nu economisesti foarte multi bani... credeti-ma!!
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (raluka); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.83458800 N, 31.16077200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
D-n V[...] sper că ma-ţi reţinut, această problemă cu camera noi am discutat-o, dumnevoastră aţi avut mai multe oferte pentru a vă alege camerele, dar fiindcă ca-ţi venit în grup aţi insistat să fiţi cu camerele unul lîngă altul. Deci oricum am o rugăminte faţă de cei care doresc să facă vacanţa în grup sau doresc camere vecine sau doresc camere cu privelişte la mare sau alte dorinţe, scrieţimi pe rezervare chiar în romînă, nu tot timpul dorintele dumneavoastră de la rezervarea din Româniea ajung pînă la hotelul nostru (ceea ce fac europenii).
Al 2 conţinut, proprietarii hotelului sunt de naţionalitate Turcească, 3 fraţi medici care au şi o policlinică privată şi construiesc al 2 lea hotel.
În limba română avem scris peste tot regurile piscinelor, panourile cu informaţii, meniurile şi-n camere informaţia completă a hotelului.
În prezent avem peste 200 oaspeţi români şi numai 16 camere cu ruşi, adică 50% nemţi, 15%ollandezi, francezi şi belcieni, 10% ruşi, sirbi şi turci şi 25 români.
Grupa Dumneavoastră a fost tare gălăgioasă şi-n deosebi după discotecă la 2: 00-3: 00 de noapte pe terasă vă distraţi şi vorbeaţi cu voce tare, care îndeferent de naţionalitate sau plîns de desconfortul produs.
Vă rugăm să vă exprimaţi corect din partea personalului că nimeni nui pupă pe nemţi, ruşi în...
Programul de distracţii... vă lăsăm la părere de gusturi şi de culori, ... şi lăsaţi naţionalizmul... dacă veniţi la vacanţa proprie de relex şi odihnă nu faceţi politică.
Eu nu doresc să mă îndreptăţesc, dar am multe dovezi de a demonstra că Hotelul Belek Beach Resort doreşte să lucreze pe piaţa Română.
Cu respec, noi vă aşteptăm şi promitem că veţi fi mulţumiţi de vaca petrecută la noi.
Se pare ca nu numai raluka a fost nemultumita/dezamagita de prestatia hotelului, ci si acesta de comportamentul "gastii" domnisoarei; se pare ca resortul a inceput sa isi justifice "neajunsurile" si sa se preocupe din ce in ce mai mult de impresiile turistilor, ceea ce mie mi se pare admirabil; asta dovedeste ca sunt interesati sa colaboreze cu romanii la fel ca si cu nemtii, rusii,etc; sincer nu mi se pare favorizata nicio nationalitate. In functie de nr. majoritar de turisti dintr-o anumita tara, hotelul isi "adapteaza" personalul: introducand notiuni elementare ale unor limbi (germana, rusa, si mai nou, romana) in vocabularul acestuia. Sincerele mele felicitari;servicii de calitate la un pret decent...
@ victoria ene: dvs lucrati la departamentul "relatii cu clientii" din cadrul hotelului? As vrea sa va adresez cateva intrebari in legatura cu noile schimbari ce au loc in hotel. Daca nu va deranjeaza, imi puteti lasa o adresa de mail?
P.S. Sunteti din Republica Moldova asa cum ati specificat pe site? Din ce vad mai sus va descurcati remarcabil in lb romana, dar totusi ma intrebam daca va pot scrie in romana sau nu... Multumesc
Bravo si din partea mea serviciului CR "aftersales" al hotelului.
INSA rog nu mai dati numele in clar ale oamenilor [cel putin nu fara acordul lor]
[later] - CR = relatii cu clientii, scuze de acronime, dformatie profesionala (proiectez/scriu, printre altele, programe CRM, adica managementul CR, in viata de zi cu zi) (non-turism related, anyway)
chiar era nevoie de o astfel de clarificare: tocmai incercam sa descifrez )
stimata d-na V, imi cer scuze daca limbajul folosit de mine in review-ul trecut nu vi s-a parut tocmai de buna crestere... am incercat sa fiu cat mai sincera...
nu stiu daca cineva din grupul nostru a facut galagie in timpul orelor ulterioare discotecii, pe terasa hotelului... insa in situatia in care a fost intr-adevar asa... nu am auzit de la prietenii mei sa fi venit cineva din hotel (receptie sau oricine altcineva din staff) sa faca observatie... pana la urma imi cer eu scuze in numele lor!
nu am de adaugat decat faptul ca in momentul cazarii, nu am solicitat camere cu nici un fel de specific (sa fie una langa alta, sau sa aiba vedere la mare, etc) credeti-ma, la cat de obositi eram, nu voiam decat un pat... s-a tras pe undeva concluzia asta de catre cei de la receptie...
poate nici eu nu am fost suficient de elocventa in relatarea mea cu privire la problemele avute: fratele meu, ulterior cazarii, a observat ca usa de la baie este stricata (fiind stil evantai, ii lipseai bucati bune din structura, astfel incat putea chiar sa se strecoare o persoana prin acea crapatura)... si vorbim de 5 stele... stiti cum a fost rezolvata problema??? imediat dupa ce fratele meu e solicitat, daca se poate, o alta camera, in cea cu usa stricata a fost cazat tot un roman...
nu neg ca am avut un sejur extraordinar, pentru ca pana la urma, au fost si alti factori care au influentat IN BINE desfasurarea unui concediu reusit...
fiind romani, si prin urmare "prietenosi" chiar daca uneori galagiosi, am discutat cu alte persoane de alta nationalitate... si nu au avut nici o problema in camera... absolut niciuna... nu vreau sa par nationalista, chiar nu sunt, dimpotriva, consider ca, noi romanii, avem ce invata de la alte natii, insa am simtit, pe undeva un discomfort...
Era necesar sa postezi acest comentariu ca si review? E un simplu ecou si cred ca asa ar trebui sa ramana, adica sa fie mutat ca ecou si sters ca review.
o sa il mute webmaster oricum; scrie explicit mai jos in ce conditii trebuie postat un review/ecou dar se pare ca informatiile sunt ignorate...
raluka este posibil oare sa atasezi si cateva fotografii atunci cand iti faci putin timp? trebuie sa iti sustii cu ceva afirmatiile, nu? sunt curioasa cum arata cabina de dus si crapatura aia prin care se putea strecura o persoana...
P.S. tu chiar crezi ca era nevoie sa vina cineva de la receptie sa va faca observatie pentru comportamentul, poate, neadecvat?!? Pe hotelieri nu ii intereseaza catusi de putin comportamentul, felul in care ne purtam noi (atata timp cat hotelurile de pe litoralul turcesc sunt ocupate la capacitatea lor maxima de turisti in mare majoritate de romani; crezi ca ii mai intereseaza de gradul lor (al turistilor) de cultura?!? Imi cer scuze de pe acum daca te-a deranjat limbajul folosit de mine; insa chiar am fost surprinsa de replica ta: "nu am auzit de la prietenii mei sa fi venit cineva din hotel (receptie sau oricine altcineva din staff) sa faca observatie..."
D-na Victoria, sint foarte multi romani carora le-a placut la Belek Beach, noi am fost acum o luna, stiti din mangalia, si acum regretam ca nu am mai stat, dar la anul venim iar. Salutari si ne vedem la anul. Super hotelul
buna ziua!
as vrea sa o intreb pe Doamna Victoria cum as putea sa ii trimit un mail legat de cazare ( urmeaza sa petrec un sejur la hotel si as vrea sa o rog sa ma ajute sa primesc 2 camere apropiate).
am incercat sa trimit mesaj, dar nu am reusit.
multumesc!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 O vacanta horor — scris în 11.06.22 de ux125270 din BAIA MARE - nu recomandă
- Mar.2019 Extrasezon cazare pe circuit Hotel mediocru de 5* — scris în 19.07.19 de marival din BUCURESTI - nu recomandă
- Apr.2018 Belek Beach Resort Hotel — scris în 02.05.18 de cristimicle din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2016 Nota 7 — scris în 23.09.16 de calatormn din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2016 Un sejur frumos — scris în 26.01.17 de belcea corinel din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Recomand — scris în 02.08.16 de aguero din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2015 Belek Beach — scris în 28.04.16 de andreeadeea13 din GALATI - RECOMANDĂ