ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.06.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 29.06.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Concediu placut

TIPĂREȘTE

Salutari.

Noi azi ne-am intors de la Belek Beach Resort. (29. 06. 09) [cuplu cu o fetita de 1 an si 10 luni]

Probabil am fost in aceeasi serie cu userul Timisoara

As dori sa enumar cateva fapte concrete pentru a clarifica problemele amintite.

1. Drumul cu autocarul catre hotel. A fost intr-adevar lung si a parut de 3 ore, dar nu a fost. Am aterizat la 18: 30 si am ajuns la hotel la 20: 45. [deci maxim ar fi fost 2 ore si 15 min. din care se mai scade asteptatul bagajelor, impartirea turistilor in autocare in aeroport, etc. ]

Din punctul meu de vedere ghidul de autocar nu a fost destul de operativ, iar acest lucru nu a fost vina hotelului, ci a organizatorului. Cu toata neplacerea cauzata, noi stiam de la bun inceput ca va dura mai mult transferul, fiind cea mai indepartata locatie fata de Belek.

2. Check-in-ul a fost destul de rapid. La fel am primit si noi camera in "cladirea anexa". Aici sunt camerele de tip "Family Room". Pentru detalii, www. belekbeach. com, rubrica fact sheet. Noi am platit Standard room. Intr-adevar se auzea discoteca de langa hotelul din vecinatate. Dar cred ca se auzea si in celelalte cladiri la fel.

Langa noi erau destule familii din Germania:) Ma gandesc ca ei au cerut si platit Family Room.

3. 5*

In agentie cand am ales acest pachet, ne-au cerut un buget, deoarece posibilitatile variau de la 800 eur la 90. 000 eur Este foarte clar ca la un scor de aprox 1500 eur nu poti avea luxul de 5* gen Rixos [ca tot acest brand il folositi] sau Hilton. Plus ca 5* sunt turcesti, plus ca si Rixos e de 5*. Astfel criteriul dupa care te poti ghida este pretul platit. In schimb, in catalogul aratat in agentie, era clar mentionat ca este un hotel mai degraba de 4*+.

4. Dezavantajarea clientilor dupa origine. Sunt tare mirat de acest lucru, desi nu ar trebui sa fiu. Turistii romani au acest trend de a culpabiliza hotelul ca nu trateaza clientii la fel. Pentru mine, cei de la receptie zambeau si incercau sa imi explice orice, cu toate dificultatile de limbaj, dar in momentul in care am terminat discutia, ambele parti erau satisfacute, iar zambetul a ramas pe buzele amandoura. [am cerut un card in plus, am cerut activarea safe-ului din camera etc. ]

5. Mancarea.

Cand am plecat in Turcia, stiam ca voi duce lipsa de carne de porc. Asta e. Ca nu imi place carnea de oaie. Asta e. Mancarea a fost buna. Foarte frumos prezentata si destul de variata. Si proaspata. Aveai de unde alege. Repet, porc lipsa. Iar cinele de langa piscina cu preparatele proaspete sunt placute si frumoase. Ca din cand in cand era plin si trebuia sa iti deschizi ochii sa gasesti o masa libera? Eu o consider ca daca era asa, multimea de oameni totusi manca si savura din plin cina.

6. Plaja si piscinele.

Impresionant, desi nu extra lux, dar: curat, placut. Si acest lucru e mare lucru. Avand in vedere ca din pacate, turistii din Romania isi mai trimiteau copii mici in piscina fara slip / scutec pt baie, desi era clar scris, in 4 limbi, printre care si engleza, ca acest lucru este interzis cu desavarsire. Ca nemtii/rusii/chinezii sau brazilienii au invadat sezlongurile de dimineata, posibil. Noi am gasit sezlong la orice ora, ba chiar au fost cazuri in care, gasind doar un singur sezlong si asezand multitudinea de jucarii/prosoape etc avute la noi, cei de langa, nemti fiind, ne-au eliberat inca un sezlong.

Un lucru foarte bun este faptul ca bazinul pentru copii [de 40cm], respectiv sezlongurile de langa acest bazin sunt in umbra. Toata ziua, deoarece au un acoperis dintr-un material special

7. Wellness

Nu prea am vazut sa scrie lumea despre acest lucru, dar acest hotel are o baie turceasca si un masaj foarte placut. Nu sunt expert, poate la Rixos e si mai bun, dar dupa o vizita la baia turceasca cu masaj m-am simtit la fel cum se numea si programul de masaj: sultan.

8. Program pentru copii.

Penntru copii peste 3 ani exista Solino Club. Animatori, animatie, programe etc. Este adevarat ca este pentru copii vorbitori de limba germana. In cadrul clubului exista 2 incaperi cu jocuri si jucarii unde parintii pot merge cu copii chiar si mai mici de 3 ani si nu numai, se pot juca impreuna ceea ce se poate dovedi un lucru deosebit de util pentru cei cu copii mici [sub 3 ani] Noi [toti trei] ne-am simtit in Solino Club foarte bine, cu toate ca de multe ori se uita lumea la noi cu o mirare accentuata: ce cauta aici parintii cu copilul? Cum de se joaca impreuna cu copilul? Locul asta e sa iti lasi copilul si sa pleci de acolo... fara copil…Oare?

In incheiere, noi ne-am simtit foarte bine la Belek Beach Resort. Toti trei. Plimbarile dupa cina in gradina frumoasa si ingrijita, timpul petrecut in leaganele si hamacurile din gradina ne-au relaxat dupa o zi de plaja.

Raportul de pret/calitate mi se pare unul deosebit de bun.

Consider ca este un hotel foarte bun si ca sa te simti bine intr-un concediu, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa vrei sa te simti bine.


[fb]
---
Trimis de pepi2421 in 29.06.09 22:58:11
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1257 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pepi2421); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    iuvetravel*
    [22.07.09 17:30:46]
    »

    un review foarte echilibrat de la un Turist Roman (mai inteligent decat noi cei care lucram in turism - eu de 16 ani). Multumim.

    Miss Butterfly
    [09.08.09 15:30:18]
    »

    pepi2421 ai putea sa-mi spui te rog cat ai platit pentru activarea safe-ului? M-a intrebat un user ceva mai devreme , dar eu cum nu am considerat necesara activarea lui in perioada in care am stat la hotel nu stiu cat costa si nu am putut raspunde intrebarii userului respectiv; poate ma ajuti tu..

    Merci

    pepi2421AUTOR REVIEW
    [09.08.09 20:07:18]
    »

    salutare. safe-ul era 2 eur / zi, platibil la receptie

    Miss Butterfly
    [09.08.09 20:09:08]
    »

    merci mult

    manumarcu
    [12.02.10 11:52:01]
    »

    Spune-mi te rog, aveau si ceva mincare pentru copii sub 1 an (la alte hoteluri au servicii speciale pentru copii si mincare separat pentru ei) ?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    iuvetravel*, manumarcu, Miss Butterfly, pepi2421
    Alte impresii din această RUBRICĂBelek Beach Resort [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047873020172119 sec
    ecranul dvs: 1 x 1