ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.11.2009
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 13.11.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 4 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 35 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

La pomul laudat sa nu te duci cu sacul....

TIPĂREȘTE

In iulie 2009 am contractat prin intermediul agentiei Deizy Tour SRL din Bucuresti un sejur de 7 nopti in perioada 26. 08. 2009 - 02. 09. 2009 in statiunea Konstantin si Elena (Bulgaria) la Hotel Azalia. Spre marea noastra surprindere am constatat la sosirea in hotel ca nu exista o rezervare conforma cu voucher-ul nostru, motivul invocat fiind: over-booking, receptionerul declarind fara echivoc ca nu isi explica cum de agentia a emis un voucher fara acoperire. Intr-un interval de aproximativ 1 ora am fost contactati de catre reprezentantul agentiei Solvex (prezentat ca partenerul Deizy Tour din Bulgaria) care ne-a explicat ca nu avem ce face, ca se mai intimpla si ca propunerea ar fi sa stam 3 nopti la un alt hotel dupa care pentru celelalte 4 sa revenim acolo unde ar fi trebuit. Fortati de imprejurari am acceptat aceasta varianta de compromis si asa am ajuns la Hotel Aqua Azur SPO, pentru perioada 26-29 august, o varianta mult inferioara celei pe care am optat initial. Am solicitat sa ni se spuna cum rezolvam cu diferenta de pret care ar trebui sa ni se returneze pt. serviciile turistice alternative oferite, si ni s-a comunicat ca trebuie discutat cu Agentia din Romania. Ideea a fost ca Hotelul dadea vina pe Agentie si invers pe situatia creata si noi stateam cu copilul mic in hol uitindu-ne cum dau din umeri.

Mentionez ca situatia noastra a fost intr-un fel similara si cu a altor familii sosite din Romania in aceeasi zi, la acelasi hotel, intr-unul din cazuri doua familii (fiecare cu copii mici) au fost nevoite sa locuiasca o noapte in aceeasi camera, iar o alta familie a obtinut o "rezolvare" ca si in cazul nostru prin mutare la alt hotel pt. citeva nopti.

Camera primita la Azalia pentru cele 4 nopti ramase a fost probabil cu pozitia cea mai dezavantajoasa, deasupra restaurantului, cu miros specific toata ziua si vedere catre o terasa cu pietris... Altfel conditii OK de masa, toboganele nu merg decit 1-2 ore pe zi, barul bine "garnisit", seri cu activitati distractive reusite.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de dorel in 13.11.09 22:32:50
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6111 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dorel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Un sea view fortat, in realitate era mai rau
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 400 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.79 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    crima
    [14.11.09 12:35:26]
    »

    Amfostacolo (. ro si eu in perioada 25-30 aug '09, cu AATravel (Ro), tot prin Solvex (Bg). Citind pe net ca se poarta overbooking-ul, atat de catre agentii, cat si de catre hoteluri, am solicitat hotelului, prin mail, confirmarea rezervarii. Am primit raspuns in aprox. 10 min de la expedierea mail-ului!

    from: "reservations@azaliahotel. com"

    Hello,

    we confirm the reservation.

    Best regards

    N. Marinova

    Faptul este consumat, evident, dar iti recomand sa soliciti confirmarea rezervarii oricand, oriunde...

    @wm, daca nu-i ok, te rog sterge numele agentiei/iilor

    dorelAUTOR REVIEW
    [14.11.09 14:01:45]
    »

    Am trimis si eu email, exact in aceasta idee, noi fiind din Brasov iar Agentia din Bucuresti am vrut sa verificam ca totul este OK. In cazul nostru n-au catadicsit sa raspunda... probabil stiau de ce... Am intrebat si la Receptie, atunci cind am ajuns acolo, de ce nu ne-au confirmat rezervarea pe email. Raspunsul a fost ca nu se discuta cu clientii care au facut rezervari prin Agentii de turism, ci doar cu Agentia. Cerind ceor de la Deizy Tour email-ul care confirma rezervarea mi-au spus ca n-am ce sa vad in el ca scrie doar atit: "confirmed" ..... oricum am fost instiintati telefonic despre "confirmarea rezervarii" foarte tirziu dupa ce am platit INTEGRAL sejurul (la cca. 7-8 zile).

    Am mai avut ocazia sa calatorim peste hotare pentru sejururi estivale, odata in Grecia, Halkidiki, Anthemus Sea, si un an mai tirziu in Turcia, Antalia, Miracle .... in fiecare caz mi-au raspuns la email, totul a fost perfect, inclusiv vacanta. Din punctul familiei noastre de vedere Bulgaria nu mai exista ca optiune de vacanta ....

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [14.11.09 14:16:06]
    »

    Gasesc prea drastica afirmatia din final, dorel. Problemele par sa se datoreze agentiei, si nu tarii in sine!

    Conteaza evident mult si alegerile pe care le faci - atat a agentiei, cat si a statiunii/hotelului. Eu merg de ani buni cel putin odata pe an in Turcia; anul acesta prima data in BG si iti spun ca am gasit acolo un fel de a doua Antalya! (in Duni am fost).

    crima
    [14.11.09 15:36:02]
    »

    Si eu tind sa cred ca, totusi, agentia a cam incurcat borcanele...

    In ceea ce priveste camera (inteleg ca doar pozitionarea/vederea te-a deranjat), este clar, ai avut ghinion. Am observat ca ai avut pat suprapus (2 copii? ), este posibil nici sa nu fi avut alte variante. Eu am stat intr-o camera din latura nordica (in partea opusa piscinelor), la nivelul -1 (acelasi nivel cu restaurantul), probabil ca mai bine nici ca se putea. Intr-o singura dupa-amiaza, au tacanit si trancanit 2 rusnaci la masa de ping-pong, dar fiimea i-a ignorat si a dormit bustean...

    dorelAUTOR REVIEW
    [14.11.09 16:48:15]
    »

    Am avut pat suprapus desi am mers doar cu fetita noastra, baietelul care nu implinise inca un an a ramas acasa. Pentru noi era suficient un simplu extra-bed, deci nu am primit camera respectiva pentru ca avea pat suprapus, ci pur si simplu pe aia am "meritat-o" dupa 3 nopti de "exil". Asta fara sa mai adaug ca in camera alaturata era debaraua serviciului de curatenie cu tot ceea ce implica treaba asta. Concluzie: nu inteleg de ce review-ul vi s-a parut atit de slab, pentru noi a fost o reala deziluzie respectivul hotel, vina in opinia mea apartinind in egala masura ambelor parti: Hotel & Agentie

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [14.11.09 17:04:05]
    »

    Mie mi se pare un review obisnuit, deloc slab. Nu votasem, o sa o fac acum pentru ca simt ca singurul vot exprimat pana acum nu exprima suficient de echilibrat situatia reala.

    crima
    [14.11.09 17:39:11]
    »

    Nici mie nu mi s-a parut deloc slab review-ul (cred ca webmasterul poate confirma ca nu eu l-am votat cu -100 PMA; de fapt nu l-am votat deloc). Am postat pentru ca, asa cum am scris aici, eu am plecat de acolo "multumit, aproape incantat". Nu am vrut sa te contrez, sau sa insinuez ceva, chiar cred ca ai avut ghinion.

    magdalena
    [25.01.10 07:57:31]
    »

    Mai degraba consider ca review-ul se refera la proasta coordonare intre agentie si hotel privind booking-ul si nu la hotel in sine.

    Fireste ca in fiecare hotel exista cateva camere mai dezavantajoase - cam asta am vazut ca a fost principala problema, prin urmare o sa detaliez un sejur petrecut aici.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crima, dorel, magdalena
    Alte impresii din această RUBRICĂAzalia (Azaleea) Hotel & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031200885772705 sec
    ecranul dvs: 1 x 1