Salutare.
Am rezervat pe cel mai cunoscut site de rezervari si care incepe cu book...com un sejur de 3 nopti -4 zile de 1 mai la acest hotel (Sol Nessebar Bay Resort & Aquapark)
Am inregistrat si datele cardului, ca de, suntem oameni seriosi.
Cu 1 zi inainte de declararea starii de urgenta, hotelul mi-a retras banii integral pe sejur.
Cand i-am contactat si le-am explicat ca nu au dreptul asta, fiind caz de forta majora, hotelul a inceput sa faca negocieri pe banii mei -sa facem o rezervare pentru vara, pentru la anu' etc.
La insistentele mele, ne-au promis returnarea completa a banilor, dar au tras de timp cu diferite pretexte.
Rezolvarea a fost la banca: am facut cerere de returnare a banilor pentru retragere ne-autorizata.
In cateva zile banca mi-a returnat banii integral, inclusiv comisionul.
Hotel serios, angajatii tot bulgari jepcari.
Sa ne auzim sanatosi! Nu va lasati pacaliti!
Tranzactiile trebuie sa fie insotite de facturi si obligatii din partea hotelului. Eventual contract cu drepturi si obligatii.
Nu sa se dea acceptul de retragere la terti fara permisiunea voastra asa aiurea.
Trimis de NIKYSAN in 09.04.20 07:45:18
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, cf politicii saitului, în rubrica "AVERTIZĂRI, DE LA LUME ADUNATE - COMUNITATE" (deja existentă pe sait)
[Rubrica inițială: Sol Nessebar Bay Resort & Aquapark]
@NIKYSAN: Poate ca multi stiu toate acestea, altii nu (eu aici ma incadrez) asa incat consider util acest articol.
Felicitari, votat cu mare drag.
Si eu am patit-o cu acest site faimos. Banii au fost incasati de doua ori. Si de catre booking, si de catre hotel. Tot cu banca, am rezolvat.
@cristina47: eu m-am perpelit cam 3 saptamani in mailuri si cercetari pe net pana m-am dus la banca.
Exista un termen de 90 zile in care poti face cerere de anulare tranzactie on-line.
Te cam resping aia la ghiseu cu cererea, dar eu am cerut raspuns scris de la ei si s-a rezolvat.
Site-ul e de cacao, au si operatori romani, dar care sanchi doresc sa rezolve pe cale amiabila cu proprietatea.
In cele mai multe cazuri proprietatea nu mai returneaza banii.
Consiliul protectiei consumatorului european-alta caterinca.
Vor sa rezolve pe cale amiabila cu proprietatea. Alti functionari inutili consumatori de bani de la buget.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2024 [Larnaca] Mare atentie — scris în 04.10.24 de BIBILOI73 din BUCURESTI
- Sep.2024 [Nessebar] Țeapă mare la parcare aveți grijă citiți mesajul meu — scris în 14.09.24 de viohoney din BUCUREșTI
- May.2024 [Side, Turcia] Atenție la magazinul de aur!!! — scris în 08.05.24 de Luca95 din BUCUREșTI
- May.2024 Cum sa iti strici vacanta / Calea ferată Oravița - Anina — scris în 03.05.24 de Camie din GIURGIU
- Dec.2023 [Aeroport Munchen] Groaznic — scris în 03.12.23 de ux131866 din DEVA
- Aug.2023 Atentie la neatenție sau Lungul drum către casă — scris în 25.08.23 de Lucia Roxana M. din BUCURESTI
- Aug.2023 Hoti deghizati in politisti civili cu acte false pe autostrada spre Istanbul — scris în 14.08.23 de Dandan2023 din BUCURESTI