Atentie la ofertele pachetelor turistice [tip circuit]! O mare teapa la achizitionarea acestora!!!
Am achizitionat de la o anumita agentie, prin intermediul altei agentii de turism, un circuit in Italia. Pentru a fi inteleasa, precizez ca pe site-ul agentiei organizatoare exista, de regula, 4 tipuri de pachete: Pelerin Plus, Best Deal, Promo si Standard +, avand preturi diferite, in realitate, fiind o mare teapa!!!
Pachetul nostru a fost de tipul STANDARD +, explicandu-ni-se telefonic (pe site nefiind precizat pozitia locurilor in autocar ca la pachetele Pelerin Plus si Best Deal), ca prin acest tip de pachet vom avea locuri de la jumatatea autocarului spre spatele acestuia, insa locurile atribuite au fost cu numerele 45 si 46, exact in spatele autocarului. Adica oferta aferenta pachetului BEST DEAL, care era mai ieftin cu 112 euro pentru ambele persoane.
In consecinta, la intoarcere, am reclamat acest aspect, raspunsul primit de la agentia organizatoare, fiind acesta:
”Departamentul Relatii Clienti - [...]
Către: [...]
Stimate partener,
Va transmitem in cele ce urmeaza raspunsul nostru cu privire la reclamatia turistilor dumneavoastra, avand nr de rezervare 571747.
In primul rand, va multumim pentru feedback-ul transmis, acesta fiind foarte important pentru imbunatatirea calitatii serviciilor noastre. Am incurajat si vom incuraja intotdeauna feedback-ul constructiv primit din partea clientilor nostri. Doar analizandu-l si implementand schimbarile necesare putem sa fim mai buni.
Turistii dumneavoastra au optat pentru un program turistic de tip circuit cultural desfasurat in perioada 15.09-26.09.2018 sub denumirea Italia DAmore. Tariful la care turistii au achitat acest program a fost STANDARD PLUS, lucru ce garanteaza locuri in autocar dupa primele opt si inaintea ultimelor cinci.
Autocarul ce a efectuat acest circuit a fost B 142 CHR, autocar cu 53 de locuri. Avand in vedere faptul ca turistii dumneavoastra au ocupat locurile 45+46, inseamna ca aceste locuri au fost in conformitate cu planul tarifar pe care l-au ales.
Luand in considerare aspectele semnalate, va rugam sa aveti in vedere ca nu putem fi de acord cu returnarea sumelor solicitate, intrucat turistii au beneficiat de toate serviciile de transport cazare si masa contractate.
In speranta ca veti intelege punctul nostru de vedere, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra cu cea mai mare placere.
Cu stima,
Si atunci… …. de ce pe site nu apar aceste precizari? Clar, nu optam pentru pachetul STANDARD +, ci pentru BEST DEAL, LOCURILE FIIND ACELEASI.
Trimis de Eu40 in 31.10.18 16:12:01
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun venit pe AmFostAcolo.ro
--
Mutat, la reorganizare, în rubrica "AVERTIZĂRI, DE LA LUME ADUNATE - COMUNITATE" (deja existentă pe sait)
--
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
--
Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
--
Ne-am bucura să găsești timp să ne scrii și impresii despre acel circuit, locurile vizitate, cazările pe care le-ați avut...
@Eu40:
”locurile atribuite au fost cu numerele 45 si 46, exact in spatele autocarului.
OK; dar totuși operatorul susține (în răspunsul pe care l-ai atașat mai sus) că oferta pentru locurile tip BEST DEAL este (la acel autocar) aferentă locurilor 53, 52, 51, 50 și 49. Așadar... nu văd care e de fapt nemulțumirea?!?
Dacă chiar 150 € contau mai mult decât ocuparea unui loc mai în față de astea 5, zău dacă pricep de ce nu ai optat pentru oferta mai avantajoasă ca preț?
PS și la cum circulă autocarele alea, eu chiar aș vrea să stau cât mai în spate - e mult mai sigur.
@Eu40: Buna ziua. Ceva asemanator am patit si eu. Am achizitionat o excursie Transfagarasan si Transalpina si mi s-au dat locurile pe ultima bancheta a microbuzului. Nu mai spun de conditiile foarte proaste care sunt pe acea bancheta (nu ai loc cu picioarele, iar geamul din dreptul banchetei este de fapt in dreptul scaunelor din fata).
Pe site-ul agentiei scrie clar ca pentru primele locuri se plateste 10% din pretul excursiei, dar, tot asa scrie ca pentru ultimele locuri ai reducere 10% din pretul excursiei. Am recitit contractul si am constatat ca agentia trebuia sa-mi faca acea reducere, dar ei nici macar nu m-au anuntat ca voi sta pe ultimele banchete. Poate ca renuntam la excursie, dar ei ca sa nu piarda bani, au tacut.
A doua zi am facut sesizare, le-am indicat si ce scrie in contract si intr-o saptamana mi-au dat inapoi 10% din pretul excursiei.
Problema este ca te pun in fata faptului in ziua plecarii, cand esti bine dispus ca pleci in excursie, ca iti doresti sa-ti incarci bateriile, si ei isi bat joc de timpul tau liber şi de bani.
eu cred ca la o excursie cu autocarul, mai ales daca stii ca vrei anumite locuri, dupa ce te documentezi asupra traseului urmatoarea intrebare care trebuie sa o pui este cum se repartizeaza locurile in autocar, atunci sigur vor disparea aceste discutii
@Eu40: Cred că știu despre ce agenție este vorba. Se pare că este o practică pentru ei să nu comunice toate amănuntele.
Noi am fost în luna iunie o excursie-circuit în Maramureș și am luat și noi țeapă cu locurile: rândul cu penultimele scaune. Făcând „sondaje” la vecinii noștri de poziție a locurilor, ne-au spus că și ei cumpăraseră mai târziu data excursiei, locurile fiind distribuite funcție de data cumpărării, lucru care nu ne-a fost comunicat din start!
Într-adevăr, cei din primele rânduri cumpăraseră biletele cu câteva luni înaintea noastră. UITATI-VĂ BINE LA CONTRACT, dacă sunt specificate aceste amănunte, și cu ce tip de autobuz mergeți, câte locuri și ce confort oferă.
Pe noi ne-a deranjat foarte tare înghesuiala dintre scaune: suplimentaseră nr. de scaune, ca să încapă mai mulți turiști - deci, să ia bani mai mulți la un transport - și se micșorase tare mult distanța dintre scaune, abia puteai să intri și să te așezi!
Surpriza mare a fost că, fiind mai mulți în autocar, ultimii înscriși, deci și noi, am fost cazați la un loc diferit de cel plătit de noi, și anume: în loc să stăm la un hotel de 4*, ne-au cazat la o pensiune din apropierea hotelului, de 3*.
Am făcut sezizare la agenție - când ne-am întors -, însă ei ne-au răspuns că nu au nici o vină.
Nu ne-am lăsat și am făcut reclamație la ANPC, unde am avut câștig de cauză, și ne-au returnat diferența de 62 de euro.
Încercați și reclamați la ANPC, poate veți reuși, cu toate că mă îndoiesc!!! Din răspunsul pe care l-ați primit de la agenție, se pare că ei au dreptate: au respectat, la limită, ce-i drept, nr. de 5 locuri înaintea ultimilor.
Trebuie să insistați la ANPC pentru LIPSA EXPLICATIILOR referitoare la locurile ocupate, și pe dorința - dacă erați avizați - de a cumpăra pachetul mai ieftin!
Vă doresc să aveți noroc!
@Dragos:
Buna Dragos!
Nemultumirea provine din faptul ca pe site-ul agentiei nu sunt postate precizarile din email!
Intrucat am o problema cand merg cu autocarul (nu un moft), am intentionat sa achizitionez pachetul Pelerin Plus, adica locurile din fata, insa, telefonic, mi s-a comunicat ca sunt epuizate, spunandu-mi ca mai sunt locuri la pachetele Standard + si Best Deal (redus cu 10%).
Aici intervine problema!!! Pe site nu era precizat nimic vis-a-vis de locurile la Standard +, doar la Best Deal - ultimele locuri!!! Am intrebat ce inseamna si mi s-a comunicat ca la Standard +, locurile sunt de la jumatatea autocarului spre spatele acestuia, si stiindu-mi problema, am preferat sa dau bani in plus si sa nu am probleme. Clar ca daca mi se explica ca tot in spate voi ajunge, optam pentru Best Deal, care, mai avea si o reducere de 10%!
Mai departe stii... !
O seara placuta!
@doinafil:
Buna seara!
Da, o sa-i reclam la ANPC! Intrucat pe site-ul lor nu exista explicatii privind "ultimele locuri" si nici telefonic nu iti explica ce inseamna, sunt revoltata!
Luam din start pachetul BEST DEAL.
Multumesc de ideea cu ANPC-ul!
Toate cele bune!
M-am uitat de curiozitate in usercardul tau, vad ca esti inscrisa pe site din 2015, insa nu ai scris nimic pana acum, cand te plangi de ceva.
Insa acest site nu se numeste "reclamatia.ro"!!!
@Andox:
Aceasta postare nu este o "reclamatie"!!! Este o avertizare pentru noi toti, care ne-am saturat de tepele altora!
@Eu40: Sincer in cazul tau, eu nu vad nici o teapa. Nu ti-a dat ultimele locuri din autocar deci dupa parerea mea sunt acoperiti.
Insa daca agentia este cea care o banuiesc eu, dupa descrierea ta, ai ales una, daca nu cea mai neserioasa agentie din RO!
@Eu40:
”Intrucat am o problema cand merg cu autocarul (nu un moft), am intentionat sa achizitionez pachetul Pelerin Plus, adica locurile din fata, insa, telefonic, mi s-a comunicat ca sunt epuizate, spunandu-mi ca mai sunt locuri la pachetele Standard + si Best Deal (redus cu 10%).
Eu nu prea înţeleg exact nemulţumirea ta, în fapt obiectul reclamaţiei.
Ai ştiut dinainte de a rezerva că locurile plătite de tine pot fi ORIUNDE în autocar de la jumătate spre în spate, mai puţin ultimele şi totuşi ai acceptat.
Ghinionul a făcut să-ţi pice locuri foarte aproape de ultimele din spate, dar totuşi în marjă.
Acum regreţi că ai plătit mai mult şi te gândeşti să recuperezi, retroactiv, măcar reducerea de 10%.
Mie nu mi se pare tocmai ok.
Înţeleg foarte bine că ai o problemă cu autocarul. Ştiu exact ce însemnă din proprie experienţă, dar eu nu aş fi plătit excursia dacă nu puteam obţine, contra cost, desigur, un loc în primele rânduri din faţă, sănătatea nepermiţându-mi să risc să primesc eventual ultimele locuri din cele Standard, cum a fost cazul tău. Alegerea celor Best Deal nu ar fi fost o opţiune pentru mine nici măcar dacă mi-ar fi fost oferite gratuit .
@nicole33:
Buna Nicole!
Esti angajata firmei cu pricina? Altfel nu-mi explic aciditatea cuvintelor. Si da, doresc recuperarea sumei (119 euro) pe care i-am platit si nu am beneficiat de servicii. Nu solicit contravaloarea sejurului. Alte explicatii, sunt de prisos!
O seara buna!
@Andox:
Pai, chiar ultimele! pe cele 5 locuri din spatele nostru - 3 erau libere. Situatie in care, noi am platit integral circuitul cu 5 saptamani inainte de plecare, iar alti turisti, cu locuri in fata noastra, cu 2-3 saptamani.
Cum vine asta?
@Eu40:
”Esti angajata firmei cu pricina?
Sigur că da
”Si da, doresc recuperarea sumei (119 euro) pe care i-am platit si nu am beneficiat de servicii.
Este doar părerea ta.
SuccesURI!
Dar până îţi recuperezi banii poate îţi faci timp să ne povesteşti nouă câte ceva din acest circuit
@Eu40:
”Multumesc de ideea cu ANPC-ul!
Serios?! ce vrei sa reclami?! ca ai primit locuri in autocar aferente sectorului pentru care ai platit, dar nu au fost cu 2 randuri mai in fata?!
NU lucrez la ANPC dar mi-as face cruce cu 2 maini daca mi s-ar ''pasa'' reclamatia asta!
Acum, ca unul care ma documentez temeinic inainte de a alege ceva (cazare, excursie) te intreb: locurile in autocare sunt numerotate, cand ai achitat banii DE CE nu ai cerut grila cu ocuparea lor?!!
O să vezi banii ăia (care nu ți se cuvin, cf contractului - pe care nici nu l-ai citit) la SF. Așteaptă!
Site-ul ăsta, așa cum spunea și @Andox nu este reclamatie.ro (nefondata), încearca la Protv, aia aveau o emisiune de genul asta.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2024 [Larnaca] Mare atentie — scris în 04.10.24 de BIBILOI73 din BUCURESTI
- Sep.2024 [Nessebar] Țeapă mare la parcare aveți grijă citiți mesajul meu — scris în 14.09.24 de viohoney din BUCUREșTI
- May.2024 [Side, Turcia] Atenție la magazinul de aur!!! — scris în 08.05.24 de Luca95 din BUCUREșTI
- May.2024 Cum sa iti strici vacanta / Calea ferată Oravița - Anina — scris în 03.05.24 de Camie din GIURGIU
- Dec.2023 [Aeroport Munchen] Groaznic — scris în 03.12.23 de ux131866 din DEVA
- Aug.2023 Atentie la neatenție sau Lungul drum către casă — scris în 25.08.23 de Lucia Roxana M. din BUCURESTI
- Aug.2023 Hoti deghizati in politisti civili cu acte false pe autostrada spre Istanbul — scris în 14.08.23 de Dandan2023 din BUCURESTI