ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2018
DE msnd
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 05.07.13
STATUS: CONSUL
TIMP CITIRE: 3 MIN

Nu voi mai folosi serviciile acestei agenții

TIPĂREȘTE

Îmi doream de mult să ajung în Maramureș. De aceea, când am găsit pe internet o excursie cu câteva mini-circuite prin zonă, nu am stat pe gânduri și m-am înscris. După un schimb de mail-uri, primesc o „Factură proforma”, în euro, și dau fuga la o sucursală din apropiere pentru plata avansului. Era în data de 05 martie 2018. Totodată, semnez și contractul. Programul excursiei, foarte atractiv, derulat între 11 și 15 iunie 2018, a fost descris de mine într-un articol anterior. Prin contract, dar și în cadrul serviciilor oferite, menționate în factura de plata avansului, era prevăzută cazarea pentru 4 nopți într-o cameră dublă standard la Hotel Secret Garden, clasificat la „4 stele”.

După euforia începutului, ajung acasă și mă gândesc: „De ce a trebuit să plătesc, pentru o excursie în România, în euro? Eu nu încasez pensia în euro, iar cheltuielile agenției de organizare a excursiei se plătesc în lei. ”. Pun această întrebare la sucursală, la următoarea vizită la sucursală, când am plătit și restul, tot în euro. Mi se răspunde: „Aceasta este politica agenției. Dacă doriți, puteți plăti în lei, la cursul BNR + 2%”. La afirmația mea, cum că, folosind respectiva sumă de lei la o casă de schimb, pot să cumpăr mai mulți euro decât trebuie să plătesc, nu mai primesc nici un răspuns. La o documentare ulterioară, aveam să aflu că această „politică” încalcă Regulamentul Băncii Naţionale a României nr. 4/2005 privind regimul valutar, completat de Regulament nr. 6 din 9 mai 2012, care stabilesc în ce condiții se fac plăți în valută pe teritoriul României. Sunt menționate aici numai excursiile externe.

În plus, în momentul ajungerii la hotel, am aflat că voi fi cazat la o pensiune din vecinătate. Diferența de confort a fost substanțială. În aceeași situație au mai fost încă trei familii. La hotel am aflat că repartiția pe unități de cazare o face agenția de turism, și aceasta este o situație care se repetă de fiecare dată, deoarece vând mai multe locuri decât capacitatea de cazare a hotelului.

Precizez că nu am nimic de reproșat pensiunii. De fapt, Doina a și scris un articol favorabil despre aceasta - vezi impresii, dar nu a fost ceea ce am plătit.

Întors acasă, în conformitate cu contractul, am solicitat în scris agenției, la data de 18.06.2018, restituirea unei sume de bani, pe care am apreciat-o că ar corespunde diferenței de confort, în euro, moneda în care am plătit eu excursia. Aceasta îmi răspunde în data de 17.07.2018, respingând solicitarea mea, în baza unei afirmații ce nu corespunde cu contractul. Se afirmă în acest răspuns: „Contractul pe care dumneavoastră l-ați încheiat în agenție a fost pentru o cameră standard dublă la Casa Francu.”

MINCIUNĂ!

În data de 18.07.2018 trimit agenției punctul meu de vedere asupra răspunsului, la care, până în prezent nu există nici o reacție.

Luând în considerare cele de mai sus, am hotărât că nu voi mai folosi niciodată serviciile acestei agenții, și că voi face public incidentul.

Anexez, pe post de fotografii, copii după câteva din documentele edificatoare. Am marcat cu galben paragrafele pe care le-am considerat edificatoare.

Pentru a respecta regulamentul saitului, am eliminat din acestea datele de identificare ale agenției de turism și ale subsemnatului. Celor interesați de detalii, le voi transmite, la cerere, prin mesaj personal.


[fb]
---
Trimis de msnd in 05.08.18 00:03:20
Validat / Publicat: 05.08.18 10:05:56

VIZUALIZĂRI: 1606 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 1. Contract excursie - pagina 1
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34 PMA (din 34 voturi)

ECOURI la acest articol

24 ecouri scrise, până acum

Carmen Ion
[05.08.18 10:09:13]
»

@msnd: Bine de știut!

msndAUTOR REVIEW
[05.08.18 10:15:16]
»

@Carmen Ion:

Așa am crezut și eu.

Îți dorim o zi bună!

iulianic
[05.08.18 10:35:17]
»

@msnd: Mai aflasem câte ceva din peripețiile voastre în legătură cu agenția organizatoare a circuitului în Maramureș. Deși nu am putut analiza atent documentele atașate - pozele nemărindu-se atât de mult încât să pot eu citi totul - pentru cele expuse în articol, dacă deranjul și cheltuiala nu ar fi prea mari, agenția în cauză ar trebui chemată în instanță și determinată - prin lege - să respecte contractele asumate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
Zoazore
[05.08.18 10:56:04]
»

@msnd: Cam ciudată politică au agențiile de voiaj de pe la noi!

Hai că dacă pentru străinătate se mai acceptă, pentru România de ce aș achita in euro, dacă moneda națională este leul?

Ai făcut sesizarea la ANPC și BNR? Sunt curioasă cum se va rezolva!

Pușcașu Marin
[05.08.18 11:16:33]
»

@Zoazore: Nu te obliga nimeni sa achiti in EUR pentru o vacanta in Romania. Poti achita in lei la cursul BNR +2%, de obicei. Iar asta e o chestie permisa. Insa, in opinia mea, cea mai buna metoda de plata este in EUR, dar plata sa fie facuta cu cardul de debit in lei. Am avut de multe ori surpriza sa constat ca suma in lei a fost transformata in EUR la un curs identic si uneori chiar mai mic (foarte putin, dar mai mic) cu cursul BNR. Asta pentru ca VISA sau MASTER CARD au o alta modalitate de a calcula cursul de schimb. Au ceea ce ei numesc un "cos de schimb" propriu, care tine oarecum cont de cursul BNR insa cu un coeficient de corectie.

Asta insa n-are nicio legatura cu cele prezentate in articol. Eu unul as astepta data de 17 august, adica 30 de zile de la ultima sesizare, timp in care agentia este obligata de lege sa ofere un raspuns la ultima sesizare, apoi m-as adresa ONPC.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[05.08.18 11:28:26]
»

@Zoazore & @iulianic

Cred că ar fi o complicație a mă adresa tribunalului. Suma pe care am cerut-o este mai mult simbolică, iar experiența pe care o am cu „Secția Civil” nu mă atrage să o repet.

Deocamdată m-am adresat ANPC, și nu știu dacă nu cumva, pe această cale, în cazul în care îmi acceptă reclamația, nu se va ajunge la judecată.

Nu am idee cum să mă adresez BNR, și ce poate face acesta. Deocamdată sunt interesat să-mi recuperez banii. Dacă se realizează aceasta, probabil că-i va amenda cineva și pentru „politica” lor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
msndAUTOR REVIEW
[05.08.18 11:47:34]
»

@ghisor:

Nu sunt de acord! Așa cum spuneam și în articol, cursul BNR+2% este mai mare decât cursul de vânzare euro la casele de schimb. Ar însemna să plătesc și mai mult, agenția să câștige în plus de pe urma mea.

Nu am idee cum pot plăti cu cardul meu, la un cont în lei, în România, în euro. Am plătit cu cardul în străinătate, în moneda țării respective, iar la întoarcere, verificând contul, descopeream că a fost folosit cursul de schimb al băncii la care am contul.

Nu cred că mail-ul meu din 17 iulie este considerat de agenție drept reclamație. Aveam dreptul la reclamație în 5 zile de la data întoarcerii. Pe aceea au primit-o și au înregistrat-o. La cea din 17 iulie nu au avut nici o reacție. Parcă nici nu ar fi primit-o. Așa că m-am adresat deja ANPC.

Acum, vom trăi, și vom vedea!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
adrianbogdan
[05.08.18 12:37:07]
»

Foarte bine că cineva a luat atitudine vis-a-vis de asemenea probleme privind oferta in comparație cu ceea ce s-a primit în realitate

Mă bucur ca v-ați bucurați de plimbare.

Va îmbrățișez!

Pușcașu Marin
[05.08.18 13:25:14]
»

@msnd: Din pacate, chiar daca nu pare normal, este perfect legal ca la plata unei sume in EUR sa se calculeze la cursul BNR +2%.

Pentru plati in zona EUR folosesc doar card de debit in lei, iar cursul de schimb a fost mereu OK pentru mine. Pentru plati in zona non EUR folosesc card in EUR si am observat deasemenea ca am avut un curs de schimb favorabil.

Cat despre ONPC... mi-as dori sa ia masuri. Insa adeseori am impresia ca acest acronim inseamna Oficiul National pentru Protectia COMERCIANTILOR, nicidecum al consumatorilor.

Oricum, mult succes.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
nicole33
[05.08.18 13:39:55]
»

@msnd:

„De ce a trebuit să plătesc, pentru o excursie în România, în euro? Eu nu încasez pensia în euro, iar cheltuielile agenției de organizare a excursiei se plătesc în lei. ”.

Cred că de fapt aici este adevărata problemă. De ce au stabilit un preţ în euro pentru un pachet turistic desfăşurat exclusiv pe teritoriul României şi nu modul de plată în lei la cursul BNR+2%, de altfel o practică foarte uzuală, cei 2% adăugaţi peste cursul BNR din ziua plăţii fiind consideraţi comision de risc valutar. Evident, ieşi mai ieftin cumpărând euro.

Ştiu despre ce agenţie este vorba, am studiat şi eu ofertele acesteia, dar pe mine nu preţul m-a determinat să trec mai departe, ci drumul lung cu autocarul, din motive personale. Am sesizat şi eu preţul afişat în euro şi mi s-a părut puţin ciudat, fiind vorba de o excursie în România, dar nu am analizat mai departe implicaţiile problemei.

O situaţie oarecum asemănătoare am sesizat în cazul rezervărilor pe booking făcute pentru locaţii de cazare din România, când preţul rezervării este stabilit în euro, chiar dacă vei plăti în lei, cash sau cu card, la recepţie, însă calculat la cursul din ziua plăţii, diferit de cursul din ziua în care a fost făcută rezervarea.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[05.08.18 13:51:23]
»

@nicole33:

Da, într-adevăr, aceasta este problema! De ce în euro în România, pentru o excursie în România?

Și ar mai fi aspectul „overbooking”-ului, pe care îl practică cu bună știință. Bineînțeles că, umplând un autocar de 55 de locuri, câștigi mai mult la o excursie. Iar dacă mai păcălești 8 sau 10 turiști, încasând o cazare mai scumpă decât cea pe care o oferi, câștigul crește și mai mult.

Mulțumesc pentru completare!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[05.08.18 14:09:50]
»

@adrianbogdan:

Sărut mâna și mulțumim mult!

Dan&Ema
[05.08.18 15:07:47]
»

@msnd:

Tepele astea dor si enerveaza.

Este o gainarie romaneasca ofertarea si contractarea de catre o agentie romaneasca a unui pachet turistic catre o destinatie romaneasca in EUR.

A doua gainarie si asta seamana cu patania noastra din Roma este sa te trimita la alta unitate de cazare partenera cand ajungi la destinatie. Chiar daca a fost ok si v-a placut voi ati platit pentru mai mult caci Secret Garden **** este pentru noi de top am si scris despre ei si cred ca ramane locul 1 in preferintele noastre de cazare si stiti ca ne cam plimbam pe colo colo si avem ce compara.

Sa le fie rusine!

Personal chiar daca poate nu esti de acord, Mihai, eu iti recomand sa renunti la orice demers de contestare care te va consuma mai mult decat merita. Decizia a renunta la panglicarii astia si de a informa pe AFA este de apreciat.

Pe PM sau telefon poti sa imi spui de cine e vorba sa ii rejectez si eu pe viitor si sa spun si la altii?

Ganduri de bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[05.08.18 19:50:03]
»

@Dan&Ema:

Nu știu dacă este o simplă găinărie. Este o găinărie ridicată la rang de „politică”, scopul fiind același cu al majorității celor care au ridicat nițel capul peste medie: să facă cât mai repede și cât mai ușor, cât mai mulți bani. Este enervant că îi fac luându-i cu japca de la noi, „cei mulți și proști”.

Nu pun mare bază pe rezultatul demersurilor mele. Deși nu am idee cine este în spatele acestei agenții, nu cred că se va pune nimeni cu el. De consumat, m-a consumat destul de mult evenimentul în sine, așa că acum nu a mai rămas prea mult.

Am vrut totuși să nu las să treacă timpul și uitarea peste un asemenea moment și, poate, pe viitor, să încurajez și pe alții să ia atitudine împotriva unor asemenea nedreptăți. (Celelalte 3 familii în aceiași situație cu noi nu au dorit să facă reclamație.)

Vă dorim o seară excelentă!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
valimi
[06.08.18 12:22:27]
»

Mesenede, in materie de tepuiala astia sunt pantaloni scurti. Le-ar trebui o perioada de specializare la Corbeanca, la o fosta consateanca de-a mea, din Slobozia.

Cu asta ajungeai in Grecia de la hotel 3* AI cu pistina la vecinu' Alecu, cu canci margarete... Iar de la Duni - Pelican 4* AI pe 1100 de coco la Dubova pe vouchere de vacanta. Sa nu mai spun de Delphin Diva Antalya la 2000 de coco, unde a fost oferta, mai dai 1200 si mergi gratis pana la aeroport.

Asa ca ai matale sunt bunii samariteni pe langa ai mei. Sa mi-i recomanzi, te rog.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[06.08.18 12:47:06]
»

@valimi:

Tare! Recunosc că ai experiențe mai grozave ca mine. Chiar am și râs.

Numai că ai mei sunt mai „centrali”, mai mari și mai teribili. Ți-aș face cunoștință cu ei, eventual am face un schimb de experiență, dar ai dezactivat primirea mesajelor personale.

Îți urez o zi bună!

mogly
[06.08.18 16:48:39]
»

@msnd: Imi pare rau pentru cele intamplate! Eu va sfatuiesc si pe tine si pe toti calatorii ca atunci cand incheiati un contract cu agentia sa-l cititi bine. De regula au contracte tipizate, kilometrice si cu scris mic, insa daca citesti cu atentie descoperi ca cel putin unele agentii de turism undeva in cuprinsul contractului insereaza un articol care spune ca in anumite situatii (mai mult sau mai putin clar definite si/sau enumerate) agentia poate schimba hotelul cu conditia sa fie de aceeasi categorie (si aici se refera la conditii adica la numarul de stele) fara ca turistul sa poata primi despagubiri sau sa poata denunta unilateral contractul (adica sa renunte la contract si la serviciile achizitionate fara penalitati) Deci atentie ce semnati pentru ca o conventie odata semnata si asumata se transforma in lege fata de partile semnatare si nu prea mai poti obtine despagubiri in instanta decat greu si daca demonstrezi ca respectiva clauza contractuala este abuziva, nu e clara si creeaza un dezechilibru semnificativ intre partile contractante (semnatare ale contractului) Deci atentie ce semnati in primul rand!

Calatorii de vis si fara incidente neplacute, va doresc!

@ghisor: Nu prea ma pricep la carduri, insa am unul de cumparaturi care e in lei ( de credit) si am descoperit ca pot cumpara cu el inclusiv bilete de avion si servicii hoteliere in strainatate in euro, pe site imi apare pretul in euro, eu cumpar iar banca in minutul urmator imi trimite un mesaj cu pretul in lei, transformat de ei si imi debiteaza cardul. De asemenea am primit un mesaj de la banca in care imi spune ca pot plati cu cardul oriunde in Uniunea Europeana, nu am incercat insa, merg tot cu euro cash dupa mine deocamdata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[06.08.18 19:39:26]
»

@mogly:

Da, aveți perfectă dreptare! Trebuie să fim foarte atenți atunci când semnăm ceva. Și nu neapărat un contract, ci orice.

Și contractul nostru are niște clauze pricind schimbarea condițiilor de cazare. Pentru a le evidenția, am atașat, sub formă de fotografie, pagina a 3-a a contractului. Din nefericire, nu mi-am dat seamă că, la dimensiunea de redare a saitului, aceasta nu poate fi citită.

Contractul nostru, la articolul 4.6., spune:

În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată, sau Agenția constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:

a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate și cantitate:

b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate și cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice

.

Ori, în contractul nostru scria „cazarea pentru 4 nopți într-o cameră dublă standard la Hotel Secret Garden, 4 stele”, iar când am ajuns acolo ni s-a oferit cazare la o pensiune fără clasificare turistică. De restituit ceva, nici vorbă!

Același contract, la articolul 4.7, vorbind despre „overbooking”, menționează că:

într-o astfel de situație agenția de turism este obligată să asigure cazarea la o altă unitate de cazare de aceiași categorie sau mai mare cu cea confirmată; în cazul în care varianta de cazare oferită ca alternativă este clasificată inferior, agenția de turism este obligată să returneze turistului diferența de tarif aferentă diferenței de clasificare

.

Aici situația este ceva mai complicată. „Overbooking”-ul este premeditat de la înscrierile în excursie. Ca dovadă, se repetă de fiecare dată. Se știe de la început că numărul maxim de turiști ce poate fi primit la Secret Garden este 46.

Dar autocarul are 55 de locuri, și trebuie umplut complet, astfel încât profitul să fie maxim. Normal, din partea lor, ar fi fost ca, de la al 47-lea turist înscris, să ceară un tarif mai mic al excursiei, corespunzător noilor condiții de cazare. Dar și de aici se pot obține niște bani nemeritați în plus.

Și, probabil, contează pe faptul că toată lumea acceptă situația, și tace. Eu am încercat să nu tac.

Vă doresc o seară plăcută!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
Pușcașu Marin
[06.08.18 20:02:45]
»

@mogly: Exact ce spuneam si eu . In zona EUR platesc cu card de debit in lei (cardul pe care primesc salariul). Eu nu folosesc card de credit. Mi se pare cel mai diabolic produs inventat vreodata .

De curiozitate... cursul de schimb eur-lei cum a fost la platile pentru platile serviciilor in eur?

mogly
[06.08.18 21:54:04]
»

@ghisor: A fost la cursul normal practicat de casele de schimb valutar din perioada aceea. Si eu am tot fugit de cardurile de credit insa pana la urma am facut unul tocmai pentru a putea cumpara servicii turistice si bilete de avion instantaneu, cu cardul meu de salariu nu reuseam pentru ca dura o zi pana ajungeau banii in cont la ei si pana atunci se schimba pretul avionului si trebuia sa tot fug la banca cand ma suna operatorul, parca eram la bursa, dupa 20 de minute se schimba tot si era si incomod. Asa cu asta e OK, tranzactia e pe loc din fata calculatorului si il am deja de aproximativ doi ani (tin minte ca in august 2016 in Mykonos nu aveam si doamna de la receptie care imi tot cerea numarul cardului de credit si eu ziceam ca nu am se uita la mine ca la ultimul om de pe pamant ce nu are asa ceva) Nu am platit nici un leu dobanda pentru ca pun banii inapoi de pe cardul de salariu, e o perioada de gratie de 55 de zile precum si posibilitatea de achita in rate, in fuctie de valoare tranzactiei. E adevarat ca dobanda e enorma de 33% pe an, deci daca te prinde descoperit e cam rau, depinde acum de plapuma cat o intinzi. Insa pentru servicii turistice eu zic ca e bun, fara a ajunge la dobanda, normal.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
msndAUTOR REVIEW
[05.09.18 20:52:58]
»

@all:

Vă informez astăzi că ANPC mi-a dat câștig de cauză. Am primit chiar de la agenția cu pricina un e-mail ce mă invita la oricare din sucursalele lor, să-mi ridic diferența de bani, în euro, solicitată. Nu am idee, deși mi-ar fi plăcut, să știu și dacă au fost sancționați pe această temă.

Deci, se poate! Recomand tuturor celor care au fost, sau vor fi păcăliți, să nu renunțe și să lupte până la capăt

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
Nasshu
[05.09.18 20:57:37]
»

@msnd: 100% au fost sancționați!

și sunt sancționabili și mai rău - de alte autorități- dacă chiar îți fac plata cash în EURO!

Zoazore
[05.09.18 21:42:03]
»

@msnd: Suuupeer! Bravo!

Dragoș_MD
[05.09.18 23:23:01]
»

@msnd:

Nu am idee, deși mi-ar fi plăcut, să știu și dacă au fost sancționați pe această temă.

dacă ai semnat că ești mulțumit de compensarea / soluția oferită se consideră că reclamația s-a încheiat amiabil și scapă nepedepsiți (din câte știu eu, cel puțin).

Oricum, bravo ție că ai fost consecvent și ți-ai cerut dreptul!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianbogdan, Dan&Ema, iulianic, mogly, msnd, Pușcașu Marin, valimi, Zoazore
Alte articole din această RUBRICĂAVERTIZĂRI:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050162076950073 sec
    ecranul dvs: 1 x 1