ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.06.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 17.06.18
STATUS: UCENIC
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Am platit 7 zile, am fost furați 1 zi

TIPĂREȘTE

In data de luni 4 iunie 2018 aveam bilete de avion către Bodrum (decolare la ora 9.30), și cazare la Marmaris, la Grand Pașa Hotel, cu intrare la ora 14. OK! Plătit!

Cu două zile înainte de plecare, agenția schimbă biletele de avion, cu plecare la ora 23.30, în loc de 9.30. Fără nici o scuză, fără rușine, țeapă.

Așa încât cei 200 turiști din avion, am pierdut o zi de cazare, fără nici o compensație din partea agenției.

La numeroasele noastre sesizări, ni s-a răspuns printr-un comunicat general, de către directoarea agenției, cât de eroi au fost ei, câte eforturi supraomenești au făcut, ca să găsească și acest zbor, din care noi pierdem o zi din sejur.

Am înțeles că AFA nu acceptă să numim explicit agenția. Este o agentie [***], tour operatoare, preluată din 2016 de agenția corespondenta din Turcia. Așa am fost țepuiți noi de o zi.

În plus, am ajuns la hotel, a doua zi, la ora 6 dimineața, după o noapte obositoare de transfer de la aeroport Bodrum, la Marmaris. De aceea vă scriu, să vă țineți departe de țeparii de la agenția [...].

Și nu numai noi am pățit-o. Și următoarele avioane, încărcate cu turiști, la câte o săptămână distanță, care pierdeau o zi de cazare, din cauza schimbării companiei aviatice. Au schimbat Laserjet, cu Tailwind, din Turcia ambele, pe cheltuiala turiștilor. Fără nici o scuză, fără bun simț, ca să nu iasă în pagubă.

Aviz amatorilor!


[fb]
---
Trimis de arhimede1962 in 17.06.18 21:41:39
Validat / Publicat: 17.06.18 22:37:28

VIZUALIZĂRI: 754 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15 PMA (din 15 voturi)

ECOURI la acest articol

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.06.18 22:35:21]
»

@arhimede1962: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Mutat, la reorganizare, în rubrica "AVERTIZĂRI, DE LA LUME ADUNATE - COMUNITATE" (deja existentă pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CĂLĂTORIE]

--

cazare la Marmaris, la Grand Pașa Hotel

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

nicole33
[17.06.18 23:10:09]
»

@arhimede1962:

În plus, am ajuns la hotel, a doua zi, la ora 6 dimineața, după o noapte obositoare de transfer de la aeroport Bodrum, la Marmaris.

Neplăcută situaţia, chiar dacă schimbările în orarul de zbor sau întârzierile nu sunt o noutate în cazul curselor charter.

Totuşi îmi este tare greu să înţeleg cum decolând din Bucureşti la ora 23.30 ai ajuns la hotelul din Marmaris abia la ora 06.00 dimineaţa. Transferul de la Milas la Marmaris nu are cum să dureze chiar atât de mult, mai ales noaptea când traficul este foarte lejer.

Camera bănuiesc că a fost primită chiar în momentul sosirii fără a fi considerat early check in care, mereu se plăteşte.

Dar în ziua plecării spre casă care a fost ora de decolare?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
michaela_1961
[18.06.18 09:42:36]
»

Neplacuta situatie! La zborurile charter se poate intampla o situatie de genul acesta, noi eram pregatiti intr-un fel. Zborul nostru a fost intarziiat la venire de furtuna cu 3 ore, ceea ce nu m-a deranjat pentru ca nu-mi plac turbulentele in avion.

Drept pentru care ma gandesc serios la anul la Turcia dar cu masina, ceea ce si faceam cu ani in urma si chiar ne e dor; articolele lui @nicole33 imi vor fi ghid.

Incercati sa depasiti situatia si sa ramaneti numai cu amintirea sejurului pentru ca faptul e consumat!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
arhimede1962AUTOR REVIEW
[18.06.18 19:18:50]
»

Aterizare, ora 01.15. Debarcare, bagaje, viza, ora 02.15. Împărțirea celor 200 pasageri în mai multe autocare, în funcție de destinatie, verificarea voucherelor, ora 3. Drum de noapte, 130 km, plus pauză pt. Șofer, ora5.15. Bâjbâit prin Marmaris pt. Plasat 5 turisti la 2 hoteluri mai mici, pe care ghidul nu le cunoștea locația, plus încă 10 turiști la alte 3 hoteluri. Iată ora 6 dimineața. Am fost cazați repede și am dormit până la ora 13. Iată ziua furată.

La plecare: ora 14, hotelul nostru era cap de secție. Strâns și ceilalți 11 turiști de la cele 4 hoteluri, ora 15.30. Sosit la Bodrum, inclusiv pauza de pe drum de alimentate cu benzina și odihnă șofer, ora 17. De la ora 17, până la ora 21, ora decolării, timp de așteptare și admirat aeroportul, care nu este mare. Din nou o minunată organizare a companiei [***].

Acum înțelegi cum se scurge timpul în favoarea patronilor de agenții și în defavoarea turistului? Dacă nu crezi, încearcă și o să crezi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
nicole33
[18.06.18 20:55:00]
»

@arhimede1962:

Acum înțelegi cum se scurge timpul în favoarea patronilor de agenții și în defavoarea turistului? Dacă nu crezi, încearcă și o să crezi.

Da, acum am înţeles cum se poate pierde o zi ŞI printr-o organizare deplorabilă.

De încercat cu siguranţă nu o voi face, eu fiind adepta mersului cu maşina în Turcia, când programul mi-l fac eu şi este mult mai greu să mi-l dea alţii peste cap.

Traseul Bucureşti - Marmaris l-aş face în maxim 14 ore şi jumătate şi-mi calculez timpul în aşa fel încât să ajung la hotel în jurul orei 10 dimineaţa.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
dan_gina2006
[01.11.18 18:46:47]
»

Din pacate ma numar si eu printre cei tepuiti de aceasta agentie. Am facut reclamatie la flight claim. Este cam complicata situatia care s-a creat din cauza ca Talwind a decolat la ora corect, dar problema este de fapt la Atlasjet. Oricum flight claim mi-a comunicat ca se vor ocupa si ca sunt multe reclamatii pe acest zbor. Va sfatuiesc sa faceti si dvs., ca sa-i traga la raspundere si pe viitor sa nu se mai intample asa ceva.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
arhimede1962AUTOR REVIEW
[01.11.18 23:02:31]
»

@dan_gina2006: Am renunțat la serviciile lor și am recomandat și altora același lucru. Am făcut astfel economie de stres, bani, timp. Cred că vor fi și ei "mulțumiți". Nu merită să pierzi timpul cu țeparii, de orice nație.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
arhimede1962, dan_gina2006, michaela_1961
Alte articole din această RUBRICĂAVERTIZĂRI:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042188167572021 sec
    ecranul dvs: 1 x 1