Goa - fata morgana
Prin primăvară mi-a sărit în ochi o ofertă foarte bună a companiei Flydubai, către Goa India. Am achiziționat-o fără să stau foarte mult pe gânduri. 300 de euro de persoana până în India, un chilipir ce să mai! Zborul urma să aibă loc în perioada 5-15 februarie 2017 pe ruta București-Dubai-Goa și retur.
Goa. Nu știam mai nimic despre aceasta destinație exotică. Am început o documentare temeinică, pentru o călătorie deosebită. Mie această parte de pregatire a excursiei îmi place foarte mult, de multe ori mai mult ca excursia în sine!
Am făcut rezervări pe booking la vreo zece hoteluri. Bine că toate erau cu anulare gratuită!
Mai deunăzi primesc un mail de la compania Flydubai, în care mi se precizează că zborul Goa-Dubai a fost anulat!!! Pentru mai multe informații au zis să-i contactez exclusiv telefonic.
Inițial am sunat la filiala din România. Am dat de o domnișoară foarte ”drăguță” care cu o candoare nedisimulată mi-a explicat ca nu are cum să mă ajute! Pe bune? Mă întreba doar dacă am achiziționat biletele [...] printr-un sait de rezervări online bilete avion. I-am spus că nu, le-am cumpărat singur de pe site-ul companiei. Mi-a precizat că trebuie să sun musai în Dubai, la compania mamă. Păi și atunci de ce au mai deschis filială în România? Doar pentru vânzarea de bilete? Dacă ai nevoie de sprijin ești refuzat politicos!!! O mare mizerie!
Nu sunt un bun vorbitor al limbii engleze, așa că am apelat la o cunoștință să sune în Dubai, la sediul companiei. De acolo nu am primit nicio variantă viabilă, nicio variantă de bun simț. Nu am fost rerutați către o alta companie. Nu ni s-a oferit o alternativă, un alt zbor cu o zi, doua înainte sau după. Ne-au spus că pot să ne găsească un alt zbor India-Dubai, dar de pe un aeroport din alt oraș, Delhi sau Mumbai. Absolut incredibil! Mai mult transferul către acest alt eventual aeroport nu ne este asigurat de companie, ci ne priveste personal! Timp, bani și nervi pierduți!
Evident că am refuzat din start această variantă și am decis să ne anulăm toate zborurile către această destinație. Vacanța de iarnă de anul viitor a fost iremediabil compromisă. Acu să sperăm că vom reuși să ne recuperăm banii, fără eventuale penalizări, de la această companie neserioasă.
De-a lungul timpului mi s-a mai întâmplat să nu-mi vină avionul în Helsinki vezi aici sau în Beijing - vezi aici, dar cu chiu cu vai am fost cazați peste noapte la un hotel și a doua zi dimineața am fost trimisi catre destinație cu alte avioane ale unor companii partenere, pe un drum mai mult sau mai puțin ocolit. Măcar au rezovat decent problema, nu ca aici.
Din acest motiv recomand tuturor ce au de gând să zboare cu Flydubai , să se gândească de două ori, înainte să o facă!
Călătorii frumoase tuturor, fără incidente neplăcute!
Trimis de robert in 21.09.16 09:19:06
49 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol - pg. 1 / 2
49 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, la reorganizare, în rubrica "AVERTIZĂRI, DE LA LUME ADUNATE" (deja existentă pe sait)
-
Aş sugera (e doar o recomandare) să incluzi în titlul "subiectul" principal al avertizării (numele companiei aviatice)
@robert: Cum se spune ghinion de nesansa. Vad ca in ultima vreme tot apar diverse probleme ba cu agentii de turism sau acum cu companii aeriene incat nici nu mai stii ce sa faci.
Cand am fost in China prima data in 2013 am avut si noi o mica astfel de neplacere rezolvata in final ok.
Eram intr-un oras in zona fluviului Yangzte si de acolo trebuia sa luam un avion (ruta interna) pana in Guangzhou (unde ajungeam spre miezul noptii) urmand ca a doua zi sa zburam spre Malaezia si agentia cu care am colaborat pentru bilete si cazari (ei doar le-au achizitionat deoarece deciziile si cautarile au fost ale noastre) ma cauta disperata (nu raspundeam la telefon deoarece in aria in care intrasem si unde am stat cam vreo 2 ore nu aveam voie cu telefon) sa-mi spuna ca avionul fusese anulat si suntem rerutati pentru a doua zi insa putem avea din nou ghinion si sa pierdem astfel legatura spre Malaezia.
In acel moment am oprit putin auditul, au fost draguti si ne-au ajutat gasind astfel sa plecam cu trenul vreo 500 km sa ne cazam intr-un uras (Wuhan) de unde a doua zi am plecat spre Guangzhou cu trenul (1100 km) si apoi in normal.
Insa sa-ti fie anulate atat de urat planurile inca nu mi s-a intamplat si sper sa nu mi se intample.
Despre Flydubai aveam o impresie buna, se pare insa ca va trebui sa ne ferim serios de acum inainte, dar de cine?
Asteptam insa sa ne tii la curent cu ce s-a mai intamplat mai departe.
@mishu: e groaznic să pierzi zborul de legatură, mai ales daca nici nu e vina ta! Să fii si într-o locatie indepartată și făra bani esti așa ca fiul ploii!
Pe de alta parte sunt foarte constient că la atâția călatori și la atâtea zboruri apar probleme inerente.
Ei bine aici se diferențiază companiile între ele: modul cum soluționează aceste probleme inerente.
La mine nu înțeleg cum pot sa anuleze zborul cu 5 luni înainte. Pot să mă duca până acolo si acolo ma lasă să mă descurc! Tare ciudat! Daca anulau zborurile catre Goa trebuia sa le anuleze pe toate! În fine ei stiu mai bine! S-au folosit si ei câteva luni de bani! Acu sa văd cum si când îi primesc înapoi! Noi sa fim sănatosi!
Mersi de vizita si de comentariu! Călătorii frumoase!
@robert:
Sper sa rezolvi cu bine, este totusi o suma frumisica de recuperat.
Daca nu ma insel, Flydubai sunt o subsidiara low-cost a Emirates, mult mai celebra companie din EAU. Este jenant si rusinos sa faca asa ceva. Daca zborul se anula, trebuia sa va ofere o rerutare cu o alta comanie cu care au parteneriat... era o complicatie in plus pt tine, dar rezolvai problema cu pierderi minime.
Incearca sa trimiti un mail celor de la emirates in care sa povestesti problema si sa ameninti nitelus cu trimiterea catre mass-media a intamplarii. Cei de la emirates mi s-au parut foarte profesionisti la toate capitolele.
Sa fie vreo legatura cu accidentul Flydubai de anul trecut?
"Flydubai Flight 981" (Wikipedia)
Flydubai Flight 981 Flydubai Boeing 737-800 (A6-FDN).jpg
A6-FDN, the aircraft involved in the crash (Dubai, 2011)
Accident summary Date 19 March 2016 Summary Crashed during aborted landing attempt; under investigation Passengers 55 Crew 7 Fatalities 62 (all) Survivors 0 Aircraft type Boeing 737-8KN
Operator Flydubai
Flight origin Dubai International Airport
Destination Rostov-on-Don Airport
The flight, operated with a Boeing 737-800 aircraft, originated from Dubai International Airport in Dubai, United Arab Emirates. Rostov Airport was experiencing inclement weather at the time Flight 981 approached. Flight 981 aborted its first landing attempt and went into a holding pattern nearby for nearly two hours before making a second landing attempt. After aborting the second landing attempt, the aircraft climbed to 4,000 feet (1,200 m), then descended rapidly and crashed near the threshold of Runway.
@dorgo: Cred ca in situatia asta Robert nu poate decat sa se bucure ca nu mai zboara cu ei si daca isi recupereaza si banii cu atat mai bine.
@rentea: Salutare! Ai dreptate Flydubai este parte a companiei Emirates, mai precis divizia low cost a acesteia.
Era o idee să continui demersurile catre Emirates dacă doream să continui călătoria! Doar ca eu m-am decis să-mi bag picioarele și să nu mai merg.
Mai ales că întâmplator am dat de o fostă angajată a Flydubai România care mi-a confirmat că aceasta e o practică destul de des uzitată. Dacă nu li se umple avionul anulează cursa, te trimit în alt oraș sau îți returnează banii. Și au si niste contracte beton în care sunt foarte bine acoperiți pentru aceste situații.
Momentan aștept banii!
Oricum multumesc de sugestie!
@dorgo: Sper din tot sufletul ca nu-i vreo legatură!
Iar dacă este atunci tot răul spre bine, vorba românului!
@robert: Am o veste bună si una proastă! Vestea bună este ca biletele au fost chiar mai ieftine de 900 de euro si anume 760 euro.
Vestea proastă este că nu văd banii înapoi!!! Mi-au propus să-mi dea un voucher de banii ăstia, cu care îmi pot cumpăra în decurs de un an, bilete de avion doar cu Flydubai fireste!
Ce fac în situația asta? Mă gândesc să mă duc în Goa și să aștept avionul până vine să mă ia! Sau poate nu!
@robert: Imi pare rau insa nu stiu la cine ar trebui sa te rogi, la Doamne, Doamne sau la Alah
@robert: Ce sa mai înțeleg din asta?
”Hello,
flydubai flights to Goa will resume operations from 15 October 2016. If you are travelling after 15 October this is for information only and you do not need to do anything. For flights reservations before 15 October please call the Contact Centre on (+971) 600 544 445.
@robert: înseamnă că te-ai scos: zbori spre Goa. Dar mai bine dai și telefon la numărul ăla (evident, pe banii tăi) să fii sigur că nu au anulat rezervarea în urma demersurilor tale de până acum.
@Dragos: Dacă-i musai cu plăcere! Doar că am apucat de mi-am anulat rezervările la hotel si acu sunt alte prețuri!
De ex la unul pe care pusesem eu ochii prețul era 1700 USD iar acu a sărit un pic la 4000 USD. Un fleac!
În fine! Vom mai vedea!
@robert: Cert e ca fata Morgana încet, încet se transformă într-una reală.
Bine, cu o conditie, să nu se întâmple ce a remarcat Dorgo!
@robert: Salut. Si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine cand ieri am primit un email de la Fly Dubai spunandu-mi ca zborul de la Bucuresti la Colombo a fost anulat... tel in Dubai pentru reprogramari, vaucere valorice samd. Spune-mi te rog daca ai reusit sa-ti recuperezi banii inapoi. Eu nu am fost de acord sa sun acolo ci vreau ca toata corespondenta sa se poarte pe email. Multumesc.
@mihai 72: Salutare! Nu am recuperat nimic, deoarece m-au anunțat că anularea se anulează, daca pot să spun așa ceva și zborul va avea loc în aceleași condiții inițiale.
Mai multe nu-ti pot spune! Plecarea este pe 4 februarie, așa ca până nu ma văd plecat și întors fireste, nu pot spune nimic!
Îți urez baftă, ca să-ți recuperezi pierderea sau poate se răzgândesc si la tine!
Toate bune!
@robert: Multumesc. Sper sa-si revina... ciudat e ca in continuare pe site-ul lor in ziua de 12.06 ziua plecarii sunt in continuare posibile rezervari, atunci ce cursa au anulat? Ai idee daca numarul din Dubai e cu suprataxa?
@mihai 72: nu am idee, dar dacă nu e anunțat cred ca nu! Ati mai facut ceva sau s-a anulat anularea?
@robert: Deocamdata nu, nu se grabeste nimeni nici ei sa raspunda nici eu sa-i sun, dar va tin la curent su evolutia ostilitatilor.
@mihai 72: Buna dimineata!
Noi avem zbor sambata 27.01,2017 la Colombo. Nu am primit nici o informatie pe mail despre vreo posibila anulare. Ati mai primit vreo informatie de la fly dubai despre zborul dvs. ?
Scuze pentru intarziere. A trebuit sa vorbesc de 2 ori in Dubai la telefon (evident suprataxat) si am schimbat zborul cu o zi mai devreme. In rest totul a decurs ok.
@robert: Azi am pățit ceva similar cu Emirates care sunt în parteneriat cu Fly Dubai. Am achiziționat în urma cu vreo 10 zile bilete ptr avion Japonia pt la vara. Deoarece direct pe site Emirates pretul era mai jos și conversia lei eur se făcea la curs mai ok decât la agenție unde se achita la curs BNR +2%, am luat online biletele. Ulterior am mai solicitat anumite informații tehnice sa zic de la Emirates România la care directoarea agenției mi. a răspuns deranjata de faptul ca fetele declarat agenție au muncit sa. mi facă oferta iar eu am ales varianta online de achiziție și pt alte detalii sa sun la Budapesta care se ocupa de administrarea online a rezervărilor. Într. Adevăr am cam trimis multe mailurile în timp la agenție dar nu sm crezut ca vor fi deranjate dacă nu voi și cumpăra servicii ale acestora. Voi avea grija PD viitor sa nu. I mai deranjez.
@mcnegoita: De ce le-ai spus ca ai achizitionat online? Daca tot aveai o relatie cu ele mergeai pe varianta "am un prieten care a luat bilete online si... "
@mihai 72: cand am achizitionat online am si putut rezerva locurile la flyDubai dus-intors + emirates la dus. Am dorit detalii suplimentare pentru al 4-lea zbor motiv pentru care le-am dat codul de rezervare sa verifice. Dar nu asta e problema ca ma descurc. M-a deranjat modul cum a pus problema - ca au muncit pentru mine sa-mi faca oferta si am luat direct de pe site. Mi se pare correct ca o agentie reprezentativa sa raspunda tuturor solicitarilor legate strict de compania aeriana pe care o reprezinta. Nu cred ca sunt peste cap de aglomerati mai ales ca sunt printer cele mai scumpe zboruri. I-am ales pentru ca timpii de zbor Dubai-Japonia si retur sunt mai rezonabili decat la alte companii.
@mcnegoita: Rezervand pe net le-ai afectat comisionul lor sau target-ul de vanzari si aceea au fost asa de "opariti".
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2024 [Larnaca] Mare atentie — scris în 04.10.24 de BIBILOI73 din BUCURESTI
- Sep.2024 [Nessebar] Țeapă mare la parcare aveți grijă citiți mesajul meu — scris în 14.09.24 de viohoney din BUCUREșTI
- May.2024 [Side, Turcia] Atenție la magazinul de aur!!! — scris în 08.05.24 de Luca95 din BUCUREșTI
- May.2024 Cum sa iti strici vacanta / Calea ferată Oravița - Anina — scris în 03.05.24 de Camie din GIURGIU
- Dec.2023 [Aeroport Munchen] Groaznic — scris în 03.12.23 de ux131866 din DEVA
- Aug.2023 Atentie la neatenție sau Lungul drum către casă — scris în 25.08.23 de Lucia Roxana M. din BUCURESTI
- Aug.2023 Hoti deghizati in politisti civili cu acte false pe autostrada spre Istanbul — scris în 14.08.23 de Dandan2023 din BUCURESTI