Atentionare pentru posesorii de laptopuri HP ProBook. Nu va grabiti cu abgradarea la Windows 10. Eu am facut-o si-mi pare rau. Orice incercare de a deschide o aplicatie sau un fisier conduce la un mesaj de eroare (la mine "INTERNAL_POWER_ERROR").
Contactand Microsoft Romania, am aflat ca HP nu a pregatit driverele necesare pentru acest tip de laptop. Contactand HP Romania, am aflat ca deocamdata nu au solutii pentru aceasta problema. Am fost trimis la un service, poate pot salva ceva de pe disc.
Partea proasta este ca aveam doua articole proaspete pentru AmFostAcolo care, pana se rezolva problema, pierd din actualitate.
Vacante placute tuturor, si fara probleme de genul celor pe care le am eu.
Trimis de msnd in 06.08.15 14:19:30
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Ne pare rău pentru "accident", mai ales că suntem — cu toţii! — într-un fel afectaţi
-
Ar fi util să precizezi, totuşi, şi modelul - s-ar putea ca nu toate ProBookurile de la HP să fie afectate de acest inconvenient.
-
Mutat, la reorganizare, în rubrica "AVERTIZĂRI" (deja existentă pe sait) - rubrică dintr-o secțiune OFFTOPIC sau DE INTERES TURISTIC RESTRÂNS!
@webmasterX:
Modelul meu este 470G1. Dar doamna de la Microsoft a făcut o referire globală la ProBook. Nu am alte informații.
Eu am un Compaq CQ58-d50SQ, cu procesor AMD și grafica tot de la ei - a mers upgrade-ul ca uns. Da' știu că și ăștia fac parte din concernul HP.
E drept, prin nu știu ce minune, la mine driverele video sunt permanent instalate direct de la AMD.
Și mai știu că timp de o lună de la upgrade poți să faci „roll-back” - să revii la sistemul de operare anterior, sistemul refăcându-se la starea chiar de dinaintea acelui upgrade. Fișierele oricum NU sunt afectate.
@Dragos:
Cu sprijinul doamnei de la Microsoft, am încercat revenirea la sistemul anterior. Pașii, făcuți inițial conform indicațiilor telefonice, și reluate ulterior, au condus la aceiași eroare. De fapt, din experiența anterioară, doamnă respectivă și-a declarat de la început scepticismul în o asemenea rezolvare.
@msnd - Problema - și nu numai la HP - pare să fie din cauza drivere-lor plăcii video (în special la AMD).
Dacă mai ești in posesia laptopului și nu l-ai dus încă la service încearcă ce scriu mai jos e posibil să meargă și să recuperezi mai rapid articole AFA și chiar și vechiul sistem de operare.
Var 1.
1. la pornirea laptopului imediat ce auzi ventilatorul pornind/ sau când se aprind beculețele apasă tasta F8 (normal o dată, dar nu știu dacă prinzi exact momentul) de mai multe ori până îți apare un ecran negru de unde ai de ales mai multe opțiuni.
Opțiunea care te interesează pe tine este ''SAFE MODE''. Te deplasezi cu săgețile până la acea opțiune, apoi apeși Enter.
Normal ar trebui să pornească sistemul de operare, fără să țină cont de drivere. Dacă problema este din drivere, ar trebui să nu se mai manifeste și să poți folosi laptop, lucru care îți va permite salvarea fisierelor care te interesează pe alt suport.
Dacă ai ajuns până la acest pas, ulterior poți încerca procedura descrisă aici pcadvisor.co.uk/how-to/wi ... -8-easy-3615606 (sunt și imagini) care ar trebui să-ți permită downgrade la vechiul sistem de operarea avut. (această procedură nu am testat-o, eu încă nu am trecut la win 10). Evident revenirea este recomandat să se facă tot in faza de SAFE MODE în cazul tău!
Var2.
Dacă reușești să recuperzei fișierele fiind în ''SAFE MODE'', și dacă laptopul a fost cumparat cu licență de win preinstalată din fabrică, atunci pe hard există o partiție de recovery care accesată îți aduce laptopul din pucnt de vedere software la stadiul din ziua cumpărării. ATENȚIE însă această procedură trebuie făcută NUMAI după savarea datelor personale pe alt suport, altfel riști să le pierzi, iar recuperarea lor - deși nu imposibilă - te va costa foarte mult.
Ar trebui totuși, dacă problema e din drivere (se vaită multi pe pagina suport de la HP) să îți rezolvi problema apelând la varianta 1.
Baftă! Poate reușesti să recuperzi fișierele înainte de a ajunge cu el în service.
@msnd - oricum, M$ sucks când e vorba de suport clienți, mai ales la primul nivel.
@Nasshu:
Mulțumesc pentru idei. Deocamdată nu pot să le aplic. Poate mai spre seară. Voi reveni cu detalii despre ce am reușit.
@msnd - mai ai și varianta 3 oferită pe suportul HP pentru un laptop exact ca al tău aici
”Proceedure:
''power on PC
hit the F10 button (enter BIOS)
Select Advanced Menu
Select Device Configuration
Scroll down to: Hybrid Graphics
untick (debifeaza, banuiesc) Hybrid Graphics
Select Save
Confirm Save Changes
Reboot''
Omul a mulțumit zicând că merge.
===
Atenție -mai spun odată - varianta 2 (in final) ar fi cea mai bună dacă ai licență preinstalată, revenirea la setările de fabrică pentru că ai avea un sistem de operare curat, DAR NUMAI după ce te-ai asigurat că ai salvat toate datele personale, pentru că se pierd.
@Nasshu -
E posibil să fi rezolvat problema. Deocamdată laptopul a pornit de două ori, și merge. De folos a fost varianta 3. Pentru Windows 10, ca să ajungi la ”Safe Mode” este o întreagă aventură, plecând de la ”shift+restart”, plus încă vreo alte 4 comenzi. Și când am ajuns acolo, am dat din nou de ecranul albastru cu mesajul de eroare. De vreo trei ori. Cealaltă mi-a ieșit din prima și îmi e frică să nu-l deochi.
Mulțumesc încă odată.
Curios că domnul de la HP România spunea că nu au soluții.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2024 [Larnaca] Mare atentie — scris în 04.10.24 de BIBILOI73 din BUCURESTI
- Sep.2024 [Nessebar] Țeapă mare la parcare aveți grijă citiți mesajul meu — scris în 14.09.24 de viohoney din BUCUREșTI
- May.2024 [Side, Turcia] Atenție la magazinul de aur!!! — scris în 08.05.24 de Luca95 din BUCUREșTI
- May.2024 Cum sa iti strici vacanta / Calea ferată Oravița - Anina — scris în 03.05.24 de Camie din GIURGIU
- Dec.2023 [Aeroport Munchen] Groaznic — scris în 03.12.23 de ux131866 din DEVA
- Aug.2023 Atentie la neatenție sau Lungul drum către casă — scris în 25.08.23 de Lucia Roxana M. din BUCURESTI
- Aug.2023 Hoti deghizati in politisti civili cu acte false pe autostrada spre Istanbul — scris în 14.08.23 de Dandan2023 din BUCURESTI