GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am achizitionat sejurul printr-o agentie, alegand ora de zbor si hotelul.
Avionul a plecat pe la 7,10 si am ajuns cu bine la ora 9 –ora locala.
Informandu-ne de pe internet am ales sa ajungem in centrul orasului cu trenul, apoi sa luam tramvaiul 3.
Drumul cu trenul dureaza 15-20 min si sunt cam 3-4 statii. Am coborat la Gara Centrala si cautam tramvaiul 3 care, din cate vazusem, ajungea langa hotel. Ne-am lamurit, insa, ca nu are ruta pe la Gara Centrala, asa ca am luat 24 pana cand s-a intersectat cu 3, ajungand astfel pana langa hotel, statia Van Woustraat. A doua zi am constatat ca se ajunge foarte usor cu tramvaiul 4, care se ia chiar de la Gara Centrala.
Hotelul se afla intre alte cladiri de 4 etaje. La cazare am solicitat o camera spre zona linistita si am primit camera 407, cu vederea spre spatele hotelului, in fata fiind un bloc la distanta de o straduta.
Am primit o harta, bonul pentru micul dejun-care trebuia prezentat zilnic si cardul de acces in camera. Fetele de la receptie au fost foarte amabile, ca si cei care le-au succedat de-a lungul celor 6 zile.
In camera se intra direct, fara vreun hol. Cum se intra, in lateral dreapta este usa de la baie si in stanga- paturile. Camera este destul de lunga, dar mai ingusta. De la pat la perete este cam jumatate de metru, insa era loc suficient de trecere. Geamul se deschide de tot si da spre spatele hotelului, unde este un mic balcon in care poti iesi (pe geamul care incepe de la jumatate de metru de la podea).
Paturile sunt incadrate de cate un mini sifonier cu cate 2 etajere. Langa paturi, spre exterior se afla cate o mini noptiera alba, ca o cutie de lemn pusa pe verticala.
Televizorul se afla pe peretele din fata paturilor, iar spre fereastra este un birou si un scaun. Al doilea scaun este intre perete si sifonierul dinspre geam. Pe birou se afla o cana fierbator electric cu pliculete de ceai/cafea/zahar si 2 pahare cerate de carton. Toate se completau zilnic.
Baia are cabina de dus, este in rosu si negru, cu sapun lichid si gel/ sampon la dozator, cu foehn. Pe etajeta troneaza 2 pahare de plastic, mari, albastre, care deranjeaza armonia de rosu si negru.
Camera este mochetata, are aer conditionat, nu are minibar.
Internetul este foarte bun.
Liftul este foarte silentios. Aveam un perete comun si nu l-am auzit deloc.
Micul dejun, in fiecare zi acelasi este acceptabil: ou fiert, 3 tipuri de cascaval, 3 de sunca/salam, croasante foarte bune cu branza, paine- batoane calde, dar si felii, alba si neagra, cereale, iaurt, 2 tipuri de suc si apa si 4 tipuri de cafea la un dozator care o macina pe loc.
Curatenie se facea zilnic, la ore la care eram plecati, asa ca nu am fost deranjati deloc.
Recomand acest hotel.
Trimis de rora in 19.06.17 13:31:51
- A fost prima sa vizită/vacanță în BENELUX
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rora); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 52.35527490 N, 4.90251230 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)---
Mutat în rubrica "Atlantis Hotel, AMSTERDAM" (nou-creată pe sait)
@webmasterX: da, acolo este, str. Ceintuurbaan nr. 215-217
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)