RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
5 stele reprezintă o înșelătorie. Chiar și în Turcia au primit 4 stele la acreditare
Am fost acolo din 14-21 septembrie 2024. Ne-au cazat doar la ora 15 și nu la 14, motivând că nu este gata camera.
Masa sub orice standard de calitate, repetitivă, tip Cantină. 50+% din feluri recondiționate și reservite la următoarea masă. Pui gătit din aripi și pulpa inferioara. Peștele prăjit și gătit de slabă calitate, mic și cu oase multe, de nemâncat. Vita lipsă aproape cu desăvârșire. 3 zile din 7 nu au avut pepeni la prânz. O singură zi portocale, piersici puține dar fără gust. Pui la grătar numai lângă piscină, nu in restaurant. Toate felurile de ouă reci.
Lipsa restaurante a la carte.
Gozleme numai coca, f putina umplutura. Programul la gozleme se întrerupea uneori pentru turiști 1/2 până la o ora că să se facă porții pt angajații hotelului.
Plaja f mică, înghesuită, șezlonguri murdare. Ne-au cerut 10 euro pe oră că să rămânem în camera maxim 3 ore după 12, când aveam transferul la ora 17:30. Am avut noroc de o cameristă care și-a făcut treabă conștiincios in fiecare zi.
Prețul enorm pt serviciile oferite.
Partea de SPA, care nu este a hotelului are câteva persoane profesioniste care își fac meseria cu seriozitate.
Trimis de Grig in 23.09.24 09:09:43
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Lara-Sherwood, Venetia, Grand, wind of lara, etc, side - 3 hoteluri diferite,
- Alte destinații turistice prin care a fost: Spania, grecia, Austria, Germania, Dubai...
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Grig ); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.79308000 N, 31.37534000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux135894: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 115605&hid=3902.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux135894 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
”5 stele reprezintă o înșelătorie. Chiar și în Turcia au primit 4 stele la acreditare
Hotelul are doar patru stele, iar preţul îmi pare pe măsură.
Nu ştiu cine te-a amăgit că vei merge la cinci stele, însă puteai şi tu să te mai informezi înainte de a-l alege.
”Ne-au cerut 10 euro pe oră că să rămânem în camera maxim 3 ore după 12, când aveam transferul la ora 17:30.
Late check out-ul se plăteşte peste tot. Aici mi se pare chiar ieftin.
În plus, este opţional. Dacă nu vrei să plăteşti, predai camera la ora 12.00, depozitezi valizele în camera specială pentru bagaje şi te bucuri în continuare de toate celelalte facilităţi ale resortului până la ora transferului.
”Prețul enorm pt serviciile oferite.
Hai să nu exagerăm!
Despre ce preţ "enorm" vorbim aici? Circa 43 euro de persoană pe noapte este un preţ modest chiar pentru cele oferite, aşa cum au fost.
@nicole33:
”Hotelul are doar patru stele, iar preţul îmi pare pe măsură. Nu ştiu cine te-a amăgit că vei merge la cinci stele, însă puteai şi tu să te mai informezi înainte de a-l alege.
Asta voiam sa intreb si eu. Peste tot am gasit ca hotelul are patru stele, nu am gasit nicaieri ca ar avea cinci. Acuma, asta cu stelele e o chestie relativa. Eu am stat o noapte la un hotel Hyatt de 4 stele la Gebze care depaseste multe hoteluri de 5 stele cu pretentii. O sa scriu un review in curand despre hotelul asta.
@Yoda:
”Asta voiam sa intreb si eu. Peste tot am gasit ca hotelul are patru stele, nu am gasit nicaieri ca ar avea cinci.
Unele agenţii este posibil să-l vândă ca fiind, chipurile , de cinci stele, astfel satisfăcând ambiţiile românilor mândri că au fost în Turcia la cinci stele cu mai puţini bani decât ar fi plătit la Mamaia pentru un hotel de doar trei stele . Am găsit pe net ambele variante şi cu patru, dar şi cu cinci.
”Acuma, asta cu stelele e o chestie relativa.
Mie-mi spui?
”Eu am stat o noapte la un hotel Hyatt de 4 stele la Gebze care depaseste multe hoteluri de 5 stele cu pretentii. O sa scriu un review in curand despre hotelul asta.
Probabil genul business. Abia aştept să povesteşti ce ai ales anul acesta şi cum ţi-a plăcut Cred că ai acumulat ceva restanţe şi de anul trecut, aşa-i?
@Grig: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@nicole33: Părtinirea este trăsătura ce caracterizează răspunsul dvs. Incercati să minimalizați lucrurile negative ale acestui hotel cât și faptul că Ag de turism îl vând că fiind de 5 stele, in hotel de 4,5 stele schimbă așternutul zilnic, nu la 3 zile. Nici un comentariu despre plaja, recondiționarea mâncării...
@nicole33: Nu am acumulat restante. Mergem în Turcia de pe vremea când 2 săptămâni costau 750 de euro pt 2 persoane cu avion cu tot, iar serviciile erau impecabile. Pot evalua decăderea majoră a acestor servicii, cât și încercările de a le ridica la rang de normalitate de un "consilier Onorific" direct interesat să perpetueze această stare de confuzie în detrimentul Românilor.
@Grig: Eu îți respect opinia, sunt de acord c-ai fost nemulțumit de acest hotel. Așteptările ți-au fost înșelate vis-a-vis de cum ți le-ai” setat” la momentul alegerii hotelului și-apoi e dreptul tău să fii nemulțumit dacă tu consideri că la prețul plătit trebuia să primești altceva.
Eu aș avea două întrebări. Unu... Acasă schimbi așternuturile în fiecare zi? Bănuiesc c-o să-mi spui că acasă nu te costă 600 de euro pentru două persoane pentru o săptămână, în fine... chestii de-astea.
Și doi... În vacanțele alea de care zici mai sus, n-ai găsit niciodată un hotel pe care să-l poți recomanda ca fiind bun? Nu vrei să scrii un review și despre ceea ce ți-a plăcut?
@Grig:
”Un hotel de 4,5 stele schimbă așternutul zilnic, nu la 3 zile.
Nu este deloc adevarat. Numai unele hoteluri de top - si foarte scumpe - schimba asternuturile zilnic. De obicei asternuturile sunt schimbate la trei zile.
Sincer, eu cred ca ai asteptari prea mari de la un hotel la care ai platit maximum 100 EUR/noapte. Hotelul este de nivel mediu, nu e grozav, dar nu e nici dezastru. Vremurile alea cand plateai 750 EUR pe doua saptamani au trecut si nu vor reveni niciodata.
@Pușcașu Marin: am uitat. Verifica oferta […] și o să găsești unde este cotat la 5 stele, pentru a nu mai face afirmații neadevărate.
@Grig : Realitatea este ca s au scumpit pachetele peste tot. Ce a fost odată nu mai este nici la turci și nici la greci. Depinde de noi sa facem un research atent, insa contează și așteptările noastre și experientele. Eu am fost 2 zile la Brașov și am cheltuit 400 eur și am stat la o mansarda unde am leșinat de căldură și abia am respirat.
Eu m am învățat sa nu mai am așteptări la curățenie zilnica, prosoape schimbate și nici la consumabile. Găsesc soluții la fata locului atata timp cât sunt chestii care nu pun în pericol sănătatea și viata.
Foarte multe hoteluri merg pe servicii minime și tot mai mult se promovează ideea de eco friendly, adică mai puțin consumabile, mai puține servicii și mai puțin pierderi.
@Grig:
”Nu am acumulat restante.
Nu vorbeam cu tine! Ecoul meu ii era adresat colegului Yoda de ale cărui impresii după vacanța din Turcia chiar sunt interesată, nu ca in cazul tău
”Mergem în Turcia de pe vremea când 2 săptămâni costau 750 de euro pt 2 persoane cu avion cu tot, iar serviciile erau impecabile.
Nu cred ca mai interesează pe cineva povesti de pe când era bunica fata.
”Pot evalua decăderea majoră a acestor servicii, cât și încercările de a le ridica la rang de normalitate de un "consilier Onorific" direct interesat să perpetueze această stare de confuzie în detrimentul Românilor.
Nu poti evalua NIMIC!
Credibilitatea ta este sub nivelul marii cât timp nu ai postat pe sait decât aceasta reclamație trecând sub tăcere vacantele reușite din trecut.
In plus, pretențiile absurde emise aici pe mine m-au cam convins și in legătura cu experiențele tale anterioare
Confuzie este doar in mintea ta și a altora ca tine care habar nu au unde merg și de ce, merg orbește pe mâna unei agenții suficient de dubioase, fără sa se informeze câtuși de puțin și apoi pac cu reclamația ca doar trebuie sa-și verse năduful undeva
Ce interes as putea avea eu in legătura cu acest hotel foarte modest? Nu am fost niciodată acolo și nici nu intenționez
Lasa încrâncenarea, asuma-ti vina de a nu te fi informat chiar deloc și schimba agentia care te-a păcălit in legătura cu clasificarea hotelului
Doar de curiozitate: dacă ti se spunea de la început ca hotelul asta are doar patru stele îl mai alegeai?
@Mirinda:
”Realitatea este ca s au scumpit pachetele peste tot. Ce a fost odată nu mai este nici la turci și nici la greci.
Intr-adevar, prețurile au crescut mult peste tot și deseori constatam și o scădere a nivelului serviciilor oferite.
”Eu m am învățat sa nu mai am așteptări la curățenie zilnica, prosoape schimbate și nici la consumabile.
Asteptarile trebuie sa fie in concordanța cu oferta, adică trebuie sa primesti exact ce ti s-a promis. Au zis ca fac curat zilnic, atunci sa facă. Sa schimbe și prosoapele și lenjeria cu frecventa promisa.
La mare din cauza umidității prosoapele nu se usucă și atunci schimbarea acestora zilnică nu este un moft ci o necesitate.
”Foarte multe hoteluri merg pe servicii minime și tot mai mult se promovează ideea de eco friendly, adică mai puțin consumabile, mai puține servicii și mai puțin pierderi.
Conceptul ECO friendly intr-adevăr aduce economii importante hotelierilor, însă acesta este Opțional, in sensul ca se lasa la latitudinea turistului decizia schimbării prosoapelor sau a lenjeriei. Eu nu sunt prea ecologista de felul meu și pentru mine confortul propriu este mai important.
@nicole33: Legat de curățenie, consumabile și schimbat așternuturi sincer eu nu am văzut astfel de informații furnizate de agenții și nici în oferta asa ca uneori mergi la risc. De exemplu, am întâlnit hoteluri care ofereau doar un produs cosmetic pentru toate nevoile și altele o diversitate de produse de la pasta de dinți la pila de unghii sau burete de pantofi. Cu siguranta când plătești pentru un pachet turistic mai mult te aștepți sa ai și servicii pe masura, doar ca de multe ori pretul nu este corelat intotdeauna cu serviciile ci este doar influențat de locație, zona, de sezon sau perioada, nimic mai mult și nu neapărat de servicii.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Distractie in Turcia — scris în 30.08.24 de delinyka din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2024 Vacanta reusita, raport pret calitate ok — scris în 05.07.24 de ux130243 din BRASOV - RECOMANDĂ
- Jul.2009 Face de 4 stele, nu mai mult — scris în 06.08.09 de Motanu.Costel din ORADEA - RECOMANDĂ
- Sep.2008 Un sejur ok cu familia... recomand — scris în 04.12.09 de ANCASEBOK din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Sep.2008 Nu se incadreaza in 4* — scris în 23.04.09 de co_codruta din SALONTA - nu recomandă