ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.05.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.08.11
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
MAY-2019
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Golden Line Aparthotel **** - de cautat sau de revenit oricand

TIPĂREȘTE

Mi-am luat o minivacanta de 1 mai si am plecat pe litoral la vecinii bulgari. Gasisem o oferta buna pe un site de rezervari, pentru Golden Line si am intrat sa vad care sunt impresiile colegilor mei de pe AFA :). Am gasit una alba, una neagra si tot asa. Impresiile erau ca intr-un carusel… cand sus… cand jos…

In fine, am hotarat sa ma risc si am plecat cu trei copii (mari) dupa mine, rezervand un apartament in regim all inclusive, pentru 4 zile (1-4 mai). Am calatorit cu autocarul, care ne-a luat de la Gara de Nord si ne-a lasat in statie la Nisipuri, in dreptul hotelului Melia Grand Hermitage, de unde am facut cateva minute pe jos, fiind in jur de 400 m pana la hotelul nostru. Desi am ajuns la ora 12.00, ni s-a spus ca putem face check-in-ul, dar cheile le vom primi doar la ora 14.00, cand vom primi si bratarile. Personalul de la receptie… doi tineri, un baiat total depasit de situatie, si o fata profund afectata, care abia clipea si abia deschidea gura, Lora, care este singurul minus pe care il aduc hotelului.

Am stat in hol, langa bagaje, doua ore si jumatate, pentru ca la ora 14, mi s-a transmis ca nu este gata camera.

Cand intr-un final am reusit sa ajungem in camera 310 (deci etajul 3), am descoperit bucuroasa ca este cu vedere la mare, pe care o puteam admira printre hotelul Admiral si unul pe care nu stiu cum il cheama.

Camera, de fapt apartamentul, este foarte spatios, aerisit, curat, decorat cu mult bun gust, cu chicineta dotata cu cate 4 din fiecare lucru necesar (pahare, cani, cesti, farfurii, tacamuri etc + tigaie, cratita, oala mica), cu plita si hota, fierbator si frigider. Aveam chiar si detergent lichid pentru vase, intr-un dispenser, deasupra chiuvetei.

In living, canapeaua extensibila era intinsa si pregatita cu asternuturi. Tv-ul prindea si cateva posturi romanesti de stiri. Dulapuri mari si incapatoare erau si pe hol si in dormitor, iar intr-unul dintre ele aveam chiar si seif pentru valori.

Dormitorul era destul de spatios, cu o saltea super odihnitoare, si cu iesire pe balconul – terasa, foarte mare, unde puteai sa stai si sa admiri marea, sau unde iti puteai intinde rufele la uscat pe suportul disponibil.

Baia cu cada, foarte curata, era prevazuta cu boiler, si aparat de incalzire. Prosoapele folosite erau inlocuite in fiecare zi.

De la balcon vedeam piscina, barul, si un urias spatiu verde (cu gazon), unde puteai sa-ti tragi un sezlong si sa citesti in liniste, la umbra, o carte. Barul de la piscina functiona intre orele 10.00 – 22.00, destul de dotat, iar barmanul era un baiat tanar foarte distractiv, rupand si in romana cateva fraze. Tot acolo sunt trei terase: una mica cu vreo 4-5 mese sub umbrele, una mai mare de lemn, dar goala, care inca nu era deschisa, si inca una foarte mica, in capatul ei, cu mobilier de plastic. Iesirea catre strada de la terasa era blocata, asa ca se facea mergand pana la iesirea din capatul piscinei.

Piscina hotelului are apa incalzita si desi vremea a fost destul de schimbatoare, au fost destui curajosi care sa o incerce. Prosoapele mari si groase, pentru piscina, se preiau de la receptie, gratuit, solicitand in baza numarului camerei, oricate va trebuie. Daca se pierde, taxa pentru inlocuirea unui prosop este de 10 leva.

Exista si o scena, unde probabil exista in sezon ceva programe de animatie, dar acum era nefolosita.

Desi noi nu am avut nevoie de parcare, venind cu autocarul, am vazut ca locuri de parcare sunt destule, in mai multe locatii, pe partea din fata a hotelului, si pe partea dreapta a lui. Parcarea costa destul de mult, fiind 15 leva pe zi, dar in apropierea hotelului este un spatiu, unde parcarea costa 5 leva/zi. Aveti grija unde va lasati masinile, bulgarii nu stau la discutie, le ridica non stop. Un grup de romani din hotel considerand prea scumpa parcarea, si-a parcat cele 7 masini, bara la bara, pe unde nu era cazul, crezand ca sunt in siguranta. Urmarea? Toate au fost ridicate, fara exceptie, si i-a costat 60 de leva ridicatul si 10 leva depozitarea.

La nivel cu receptia exista si cateva tonomate cu jocuri, pentru care se poate achizitiona cardul necesar de la receptie. Nu stiu cat costa, noi am preferat sa folosim sala de sport, pe care o gaseai la acelasi nivel, trecand prin spa, unde gaseai tot felul de aparate, biciclete, benzi de alergat, toate puse in fata a trei televizoare mari. Noi am folosit masa de ping pong, pentru care, paletele si mingea se luau de la receptie, gratuit, la fel, comunicand doar numarul camerei.

Tot de la receptie, am vazut copii luand diverse mingi, cu care mergeau afara, pe gazon la joaca. Pe prima intrare in hotel de la piscina se poate ajunge in a doua incapere cu masa de ping pong. Intrand din parcarea laterala (din dreapta hotelului), se trece pe langa o camera de joaca pentru copii, spatioasa si plina de jucarii si jocuri.

Peste tot, la fiecare colt de etaj exista canapele mari, unde poti sa te odihnesti sau sa stai la o vorba cu un vecin :) .

Mancarea a fost senzationala, foarte diversificata, nerepetandu-se nimic in cele 4 zile petrecute acolo. Oricat de mofturos ai fi, nu aveai cum sa nu gasesti nimic de mancare, fiind de toate, foarte gustoase si foarte proaspete. Tavile erau inlocuite inainte de a fi golite total, un bucatar verificand in permanenta sa fie pline, iar fetele tinere se plimbau printre mese si debarasau instantaneu orice farfurie ramasa goala. Sunt doua prajitoare mari, daca vrei paine prajita, iar painea era de 6-7 feluri. In spatele restaurantului este un gratar si o plita, unde un baiat face dimineata oua ochiuri si clatite, iar la restul de mese, legume si carne. Prajiturile erau foarte proaspete si in fiecare zi altele, iar fructele erau in castroane mari pline. Salata puteai sa-ti faci si singur din ce legume doreai, acestea fiind din plin. La iesirea din restaurant era pusa strategic o vitrina plina cu inghetata la cutii mari, pe care puteai sa o iei cu tine, in cornet, la finalul mesei.

Restaurantul este destul de mare, cu mese si la interior si la exterior, langa piscina, si niciodata nu am asteptat sa se elibereze masa, indiferent de ora la care m-am dus. Este localizat la -1 si accesul se face mentionand doamnei de la intrarea in restaurant, nr de camera, ca sa te bifeze pe o lista. Programul de masa este foarte lejer, oferind o plaja orara mai mare decat alte locatii (mic dejun 7.30 – 10.00, pranz 12.00 – 14.30, cina 18.30 – 21.00).

La etajul cu receptia mai este o sala de mese, numita Snack, unde poti sa gasesti gustarele si desert, inclusiv o vitrina mare cu inghetata de diverse feluri, intre orele 11.00 – 16.00. Noi nu l-am folosit… era de ajuns ce serveam la masa.

Spa-ul ofera diverse servicii contra cost (masaje, sauna, Jacuzzi, manichiura, pedichiura… etc), dar noua nu ne-a trebuit. Tot in hotel, pe partea cu parcarea, este un cabinet medical, deschis non stop, in caz de urgenta.

Clar acest hotel a trecut pe primul loc in preferintele mele!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de vulpe mihaela in 08.05.19 12:17:54
Validat / Publicat: 08.05.19 13:59:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 2844 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vulpe mihaela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 Si una artistica.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 28100 PMA (din 30 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂApart Hotel Golden Line:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036526203155518 sec
    ecranul dvs: 1 x 1