GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am petrecut 7 zile super la acest hotel. Pe scurt: camera mare si curata, mobilier curat si bine intretinut, baia micuta dar foarte curata, chicineta utilata si functionala.
Despre hotel: pozitionat bine langa un magazin cu produse variate si la preturi bune, la cativa pasi de cateva plaje mici printre care si Canal D'Amour, dar si de plaja principala a statiunii.
Piscina hotelului: curata si cu sezlonguri din belsug.
Personalul de mare calitate, micul dejun e variat, iar varianta full e satioasa. Cafeaua oferita la micul dejun e doar o incercare nereusita. Meniurile oferite pentru pranz si cina erau maricele si gustoase (depinde de asteptari si de papile gustative), la preturi de la 6-7 euro. Cei cazati in hotel aveau un card cu reducere de 20% pentru consumatie.
Sa revin, hotelul este la cateva minute de mers pe jos de centrul statiunii, plin de terase si taverne la randul lor pline de englezi. Fiecare aveau angajati englezi fete sau baieti. Mancarea pleaca de la 6-7 euro portia iar berea la sticla de 0,5 de la 2 euro. La magazinul de langa hotel Amstel la sticla de 0,5 era 1 euro + 15 centi garantia care se returna.
La 30 de minute de mers pe jos de la hotel spre iesirea din statiune sunt 2 supermagazine ceva mai mari ca Mega Image cu preturi foarte bune.
Firme care ofera excursii si masini de inchiriat (20 euro/zi) sunt peste tot. Noi am fost in 2 excursii: una barbeque cu vaporasul si a doua in turul insulei - ambele super!
Concluzie: recomand atat statiunea Sidari cat si Hotel Angelina.
Trimis de #florin# in 26.12.12 21:35:58
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Paralia Katerini, Skiathos
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (#florin#); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 39.79445100 N, 19.69950000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@webmaster22: Este foarte corecta pozitionarea dvs.
De curand am facut o rezervare prin booking.com la acest hotel, o camera dubla, demipensiune, 10 nopti la un pret total de 658 E. Ca de obicei, am citit cu atentie care sunt conditiile rezervarii si chiar daca s-au cerut date legate de card-numar card, cod CVC, data expirarii, am luat la cunostinta ca aceste date sunt necesare DOAR pentru a garanta rezervarea (fara aceste date nu puteam face rezervarea) si totodata se specifica clar ca nu se va debita cardul.
Fiindca primesc notificari pe telefon cand au loc tranzactii in contul meu deschis la banca, exact in urmatoarea zi primesc cu stupoare un mesaj cum ca a avut loc o ,,tranzactie esuata a sumei de 650 E’’-de catre Antzelina-adica exact suma intreaga care trebuia sa o platim pentru rezervarea facuta. Aceasta nereusita se datoreaza faptului ca intamplator in cont nu aveam suma respectiva. Mentionez ca suntem in luna februarie si rezervarea era pentru sfarsit de august si pana pe 7 august puteam oricand anula gratuit aceasta rezervare. Pasul urmator a fost sa vorbesc cu banca sa verific cele intamplate, apoi am trimis un mesaj atat proprietatii cat si la booking.com. Apoi imediat am anulat rezervarea. De la proprietar nu am mai primit raspuns dar dupa 2 zile primesc un mail de la booking.com in care eram informata ca in ,,anumite conditii’’ proprietarul are dreptul sa debiteze cardul. Mesajul primit este halucinant:
Stimată Doamnă
Vă mulţumim că aţi contactat Serviciul Clienți - Booking.com.
Vă scriem în legătură cu preautorizarea cardului de credit. Vă asigurăm că preautorizarea nu este o încasare reală. O preautorizare este o verificare a validităţii, prin care se blochează temporar pe cardul de credit o sumă aproximativ egală cu preţul rezervării dumneavoastră. Suma va fi deblocată după o anumită perioadă. Mărimea perioadei până la deblocarea sumei depinde de unitatea de cazare şi de furnizorul de card de credit.
Unităţile de cazare preautorizează adesea cardurile de credit pentru a verifica că sunt valide şi active, precum şi pentru a îşi acoperi riscuri cum ar fi anulările târzii. Pentru a evita surprizele neplăcute pentru clienţii noştri, includem informaţii despre preautorizare în descrierea unităţii de cazare.
Va rugam sa notati ca fiecare hotelier are dreptul de a efectua aceasta pre autorizare iar informatia este prezenta pe site inainte de a valida rezervarea dvs.
Este posibil sa primiți un chestionar pentru a va exprima părerea despre serviciul oferit de către mine astăzi. Acest chestionar se refera exclusiv la serviciul pe care vi l-am oferit eu și la disponibilitatea mea de a va ajuta. Durează doar 30 de secunde pentru a îl completa și ne ajuta sa îmbunătățim serviciul pe care îl oferim clienților
Am incercat prin acest ecou sa trag doar un semnal de alarma si sa stiti la ce puteti sa va asteptati daca vi se solicita si date despre card cand faceti rezervari prin booking.com. Poate pentru unii li se pare ceva normal sa fie debitat cardul atat de repede sau chiar inainte de termenul limita specificat si mai ales cu intreaga suma, dar pentru mine a fost o intamplare nefericita care m-a pus serios pe ganduri si nu cred ca voi mai face rezervari pe booking.com la hotelurile unde se cer detalii despre card. Chiar daca am anulat rezervarea, nimeni nu ma poate asigura in continuare ca proprietarul nu mai detine si acum datele mele personale.
Vacante minunate sa aveti!
Nimic nou sub soare. Si cardul nu a fost debitat ci doar blocata o suma, iar mesajul primit explica foarte clar acest lucru.
Ce nu inteleg eu este de ce faceti rezervari pe booking??
Prin agentie 10 nopti la sfarsit de august un studio cu demipensiune costa 600 de euro.
@Andox, pentru mine este ceva nou, nu mi s-a mai intamplat asa ceva pana acum si chiar nu sunt de acord si doar sa mi se blocheze suma respectiva pe card (lucru aflat ulterior de la booking.com). Imi place mai mult cand stiu de la inceput cum stau lucrurile si ca trebuie sa trimit un avans de... proprietarului. Iar prin booking.com m-am cazat pana acum si fara sa dau date despre card si totul a fost ok. In ceea ce priveste preturile, nu poti sti dinainte ce pret iti ofera agentiile fata de booking com, trebuie sa intrebi la mai multe agentii ca sa poti face o comparatie. Pana la urma am gasit o alta varianta mult mai convenabila.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2016 Angelina Hotel - ok, dar... — scris în 23.06.16 de elenairina din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2012 Concediu in Corfu la sfarsit de septembrie. — scris în 24.05.13 de Ioan Raita din SINAIA [PH] - RECOMANDĂ
- Sep.2012 Un hotel bun — scris în 11.09.12 de n.andreea din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2012 Angelina Hotel - o surpriza placuta la un pret avantajos — scris în 06.08.12 de ssp_ro* din BUCURESTI - RECOMANDĂ