GRAD SATISFACȚIE
Anemolia Apartments & Studios(încă) NECLASIFICATĂ / MENIU
Lefkada - Experiente inedite
Pe 1 ianuarie ora 11.00 2014 am facut rezervarea prin booking la Anemolia Apartments - Vasiliki - Lefkada luand in considerare comentariile favorabile ale celor care au stat acolo.
De acum numai aveam decat sa astept vacanta binemeritata dar parca cava imi spunea sa cer confirmarea la studioul respectiv pentru rezervarea mea. La prima solicitare de confirmare - liniste la cea dea doua la fel. Am cerut confirmarea celor dela booking si surpriza am primit confirmarea cu asigurarea ca totul este in regula si pot pleca linistit in vacanta.
Greu trece timpul cand astepti vacanta dar totusi a trecut.
Ne imbarcam cu "arme si bagaje" in masina si la drum.
Am parcurs distanta de aproape 1.175 km si dupa aproape 14 ore de drum si iata-ne in fata visului implinit dar aici am avut marea SURPRIZA.
Ne intampina cu voiosie si zambete proprietara care imi spune ca nu imi poate da camera dacat a doua zi pentru ca turistii care au stat in respectiva camera sunt la plaja si nu pleaca decat a doua zi.
- Bine si eu ce fac? Am rezervat camera de 6 luni am mers 1.175 de km si condus 14 ore... eram deja visiniu la fata.
Imi spune ca imi ofera pentru o noapte camera dela parter unde statea camerista.
Am afisat o grimasa de totala dezaprobare si ma apuc sa le scriu celor dela booking despre situatia in care ma aflu.
In tot acest timp proprietara a vorbit la studioul aflat alaturi si au gasit o camera pentru tot sejurul meu (nota bene!).
Conditiile de cazare erau cu totul altele (mai rele) dar in situatia in care ma aflam cu bagaje in strada si obositi am inghitit-o si la gandul ca am venit sa vad insula si sa ma bucur de peisaje si nu de un nenorocit de studio.
Abia a doua zi primesc un mail dela booking in care ma intrebau daca am nevoie de asistenta.
Cam asta a fost patania cu vacanta din Lefkada.
Pentru mine concluziile a fost foarte clare :
- booking nu este atat de "safe" cum credeam
- nu disperati si nu va panicati in situatii similare pentru ca va stricati si vacanta si rezolvarea e tot la voi.
Vacante placute pe oriunde va vor duce pasii!
Trimis de ufoman in 21.03.15 07:49:35
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ufoman); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 38.63285100 N, 20.59619900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
21 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Ceva-mi spune că, fooarte probabil/posibil, unitatea va dispărea, peste un timp, de pe booking
-
Recomandarea va fi publicată, cf Regulamentului, FĂRĂ NOTE (nu aţi fost cazaţi minim o noapte).
DARRRR: rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.
După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.
-
Cât despre cazarea "alternativă" - dacă aceasta a fost la o vilă sau pensiune (cu "nume propriu") — ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).
Mutat în rubrica "Anemolia Apartments & Studios [Vassiliki], LEFKADA" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@ufoman - parerea mea: booking este "safe", el isi face treaba, dar nu poate raspunde pentru unii proprietari de pensiuni, hoteluri, etc, care fie uita fie incurca programarile, fie pur si simplu se arata prea binevoitori cu unii clienti (cei care trebuiau sa elibereze camera), in detrimentul celorlalti (in cazul asta, dumneavoastra).
deci eu cred ca trebuia as insistati cu telefonul pina cind va raspundeau cei de la pensiune.
o zi buna si vacante placute fara evenimente.
@webmasterX - Foarte bine pozitionat. Documentele trimise fac dovada veridicitatii afirmatiilor mele.
@mario 110 - Dupa cum spune un proverb " Tot patitu-i priceput " nu doresc nimanui sa aibe asemenea probleme. Te duci sa te relaxezi si in loc sa-ti faci vacanta te apuci sa cauti cazare asta in situatia in care ai o rezervare.
In mare parte si booking este raspunzator ca doar nu am facut rezervarea pe Goanga si Tarlica Tour care dispare cu banii.
Apropo de booking, eu am vrut să fac o rezervare în urmă cu circa o lună de zile la Hotelul Bulevard din Predeal (hotel de 3 stele), iar preţul pentru o noapte, cameră dublă, era 1.775 lei (nu, nu e nicio greşeală), fără masă, la care se adăuga 22 lei/persoană micul dejun. Preţul pentru trei nopţi era 3.727 lei (tot fără masă). Precizez că, potrivit condiţiilor de pe booking, rezervarea odată făcută era fără posibilitate de anulare. Am scris la booking să întreb dacă nu cumva este o greşeală, căci peste 400 euro/noapte o cameră dublă la un hotel mediu (modest) nu prea era în regulă. Am trimis şi print-screen-uri, însă cei de la booking nu mi-au răspuns nici până astăzi. Am verificat şi în zilele următoare, căci m-am gândit că poate au remediat greşeala, însă preţul era la fel. Faptul că nu s-au obosit să-mi răspundă când sesizam un preţ absolut aberant mă determină să am reţineri pe viitor să mai rezerv prin ei...
@alex1968 - booking.com mai oferă ceva, în afară de cazări: „best price guarantee”. La mine a funcționat și, deși pentru o sumă relativ mică, s-au ținut de cuvânt și am primit diferența de bani înapoi (prețul lor la data rezervării fiind mai mare - e drept, nu mult mai mare - decât cel cerut de hotel pe pagina lor web).
@ufoman - booking.com oferă asistență gratuită non-stop; pentru România, numărul de telefon este: 0373 788 021. Din câte știu, și pe mail-ul de rezervare e trecută o modalitate de contact direct, pentru asistență în cazuri de necesitate. Din câte înțeleg, ai preferat să îi contactezi doar prin e-mail. Dacă ar fi oferit asistență ȘI prin e-mail, cu siguranță ar fi evidențiat acest lucru pe undeva. Dar din câte știu, mail-ul e o metodă nu prea rapidă și nici foarte sigură de rezolvare a unor probleme urgente... Deși e doar un intermediar între unități de cazare și turiști, au totuși interes ca în primul rând aceștia din urmă să fie mulțumiți, pentru că de pe urma lor câștigă. Din câte am observat de când îi știu, chiar se străduiesc să rezolve problemele în timp util. Evident, având atât de mulți clienți (din rândul hotelierilor), e posibil ca unii dintre aceștia să nu-și respecte întotdeauna prevederile contractuale, preferând un câștig mai mare pe termen scurt, prin oferirea camerelor la prețuri „de recepție” mult mai mari. Oricum, după câteva astfel de „surprize”, booking le cam dă papucii.
Păcat de situația neplăcută creată, dar pe viitor să fii mai incisiv în solicitarea drepturilor tale.
@Dragos,
Și eu am mai făcut rezervări prin Booking și a fost OK. Dar în cazul menționat de mine în mesajul anterior era vorba cred de o disfuncționalitate, căci mi se pare absurd ca o cameră dublă la un hotel modest de 3 stele să coste 17 milioane (lei vechi) pe noapte. Cred că era de datoria lor să clarifice acel aspect, și nu au facut-o.
@alex1968 - corect - probabil că, nefiind vorba despre o rezervare fermă, au lăsat informația ta pe un plan secund, și când s-o fi (dacă) ocupat careva de ea, or fi spus că-i prea târziu să te mai informeze.
Dar ai dreptate, nu „dă bine”.
Nu este nici o disfunctionalitate. Am mai vazut asta, cand au hotelul plin intr-o perioada, unii hotelieri prefera sa puna un pret fff mare in loc de stop sale. Iar in cazul ca se gaseste vreun fraier sa rezerve la pretul ala, se descurca ei.
@Andox,
Am facut simularea pentru mai multe perioade iar rezultatul era aproximativ acelasi. Oricare ar fi, insa, explicatia nu mi se pare deloc in regula. Astazi m-am uitat, de curiozitate, sa vad ce suma afisaza si am constatat ca nu se mai fac rezervari pe Booking ptr. hotelul respectiv
@ufoman: Și eu cred că booking nu rezolvă problemele corespunzător în cazul în care acestea apar. De obicei nu prea se ivesc, dar cred că în ultima vreme au scăzut nivelul de exigență.
În cazul în care apar neconformități nu reacționează foarte bine. Cel puțin așa îmi spune mie experiența personală. Am pățiț-o în România cu Hotel Class Oradea care încă mai este listat pe booking (lucru care ridică un semn de întrebare suplimentar).
Cu toate astea am mai rezervat pe booking ulterior, considerând a fi o excepție.
Și o observație suplimentară, fără supărare: se scrie "de la" nu "dela". Nu aș fi atras atenția dacă nu s-ar fi repetat în text și ecouri de 7-8 ori.
@Dabator - Daca aveti experiente similare de ce nu le expuneti?
Scuze pentru greseli! Se pare ca a fost in forma continuata si porneste cel mai probabil de la faptul ca nici o = nicio si nici un = niciun. Sper ca sunt scuzat!
@ufoman: Deja e cam târziu să povestesc, căci au trecut vreo 2-3 ani de la întâmplare. Atunci nu am avut timpul necesar.
Am mai avut un impuls, când am văzut câteva impresii despre hotel în aceeași notă. Atunci am vrut să las un ecou, dar mi-a fost destul de lehamite să caut prin mail-uri.
Te rog să mă scuzi că am ridicat problema cu "dela". Nu mi-aș fi permis dacă nu aș fi observat că este o scăpare, privind textul în ansamblu.
De asemenea, dacă te deranjează modul de adresare directă (la pertu), te rog să-mi spui și mă voi corecta în ceea ce te privește. Altfel, te rog, să folosești și tu același tip de adresare. Din ce văd suntem cam în aceeași grupă de vârstă, dar mai ales suntem în aceeași mare comunitate AFA.
@Dabator - Nu este "nicio" problema aici suntem prieteni si se poate permite modul de adresare.
E drept ca sunt de varsta parintilor multora de aici dar asta nu ma face sa ma simt batran.
@alex1968 -
Daca vorbim despre hotelul acesta: booking.com dupa cum vezi mai este listat pe booking.
Este foarte bine vandut pe perioada de vara si probabil de aceea mai intra in "bucluc".
Referitor la unele reclamatii ale turistilor nemultumiti de serviciile directe sau indirecte (hotelieri) acest lant al slabiciunilor este doar la prima veriga, mult mai multe sunt reclamatiile care curg dinspre ofertantii de locuri cazare spre booking iar acesta fiind prins intre ciocan si nicovala ajunge sa faca unele compromisuri.
Oricum as cuteza sa spun despre o locatie de cazare care nu se afla listata pe booking ori ca managmentul este al naibii de inteligent sau ca si-au facut singuri viata grea.
Booking si fratele geaman tripadvisor sunt portalurile cele mai accesate de cine are de-a face cu ceea ce inseamna turism.
Nu sunt un partizan al monopolului reprezentat de o institutie foarte potenta si nici fan neaparat al booking de regula am de multe ori alternative mai viabile datorita altor portaluri de rezervari de acest gen de aceea indemn si pe altii, cum am fost si eu la randul meu sfatuit sa caute si alte alternative in acesta piata imensa care ne sta la dispozitie.
Din pacate sejurul partial ratat de colegul, trage un semnal de alarma in privinta onestitatii si profesionalismului unor institutii si asta se poate intampla oricui.
@ufoman - primit dovezile solicitate, indică fără putinţă de tăgadă îndeplinirea condiţiilor necesare pentru ca unitatea să fie deja inclusă pe Lista neagră AmFostAcolo - unități care nu respectă rezervările.
Anemolia va fi listată acolo, cf Regulamentului, timp de 1 an de la data incidentului, adică până în 31.7. 2015.
În urma răspunsul primit azi dimineaţă de la proprietari - prin care contestă listarea şi anunţă "acţiuni legale" :-) - suspend afişarea unităţii pe "Lista Neagră" timp de 2 săptămâni, în care aştept de la ei un punct de vedere oficial - prin email sau publicat direct, ca Drept la Replică, aici - asupra situaţiei de nerespectare a rezervării.
@webmaster - Abigua rau treaba cu "actiuni legale ".
Le este teama sa nu piarda turistii din Romania care reprezinta cam trei sferturi din totalul turistilor.
Asteptam sa vedem vrajeala grecilor.
Nu am primit NICIUN răspuns oficial; considerăm că proprietarii/adminsitratorii unităţii îşi asumă tacit (prin această tăcere) starea de fapt.
Unitatea a fost reafişată pe "Lista Neagră AFA"
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)