GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dupa ce am lamurit faptul ca nu particip la concurs, as vrea sa postez doar cateva impresii, pentru ca altii sa nu pateasca ce am patit noi.
Dupa cum probabil v-ati dat seama, nu prea recomand. Spun "prea" si nu sunt foarte sigura pentru ca nu am termen de comparatie: nu am mai stat in alta parte in Amsterdam si nu prea stiu care e obiceiul locului la cazare. Poate ca asa e standardul acolo, poate ca un pret mai mic chiar ofera conditii mai jos.
Sa incepem. In primul rand, dupa cum probabil oricine a trecut pe la orele de geografie din scoala, macar din greseala, poate ghici, in noiembrie era FRIG in Amsterdam. Era si la noi, ce sa mai zic acolo. Partea cea mai proasta era ca era frig si in camera. Asta a fost primul contact cu camera. Executive room. De fapt, cred ca a fost al doilea, dupa cel vizual, care a evaluat-o ca fiind foarte mica pentru cele 5 stele ale ei. Zau ca era mica. Nu aveam incalzire centrala, ci pe aer conditionat, pe care l-am pornit si dupa vreun sfert de ora mi-am dat haina jos. Am constatat ca nici geamurile nu erau termopan. Nu credeam ca asa ceva mai este posibil la un hotel cu pretentii dintr-o mare capitala europeana.
Am iesit in oras si am lasat aerul conditionat pornit. Cand ne-am intors, era foarte cald, dar irespirabil. Aerul dat pe cald a actionat, asa cum ma asteptam, ca o aeroterma.
In ce priveste micul dejun, care la Executive room e inclus in pret, ni s-a oferit acces la Executive lounge, unde se servea aceasta masa. Vedere frumoasa, atmosfera placuta si discreta, accesul era liber si consumatia inclusa in pret oricand era lounge-ul deschis, dar micul dejun nu era foarte consistent. Nu vroiam sa nu ma mai pot ridica de la masa, dimpotriva. Dar de la un Marriott aveam pretentia sa pot gasi si mancare mai light (eu fiind destul de preocupata de acest aspect), nu numai croissants, cereale cu zahar, branze topite sau cascavaluri, gemuri, iaurturi cu fructe si salamuri. Deci, desi aveai ce sa manaci si bottom line erau bune, varietatea nu era prea mare. Poate sunt eu cam carcotasa, dar la 340 de euro pe noapte ma astept la mai mult.
Desigur, exista si aspecte pozitive. In primul rand, locatia. Mai mult pentru asta l-am ales. E chiar in centru, foarte aproape de canale, de Rijksmuseum, de Muzeul Van Gogh, de piata de flori si de Red Light District, la o distanta rezonabila de mers pe jos de Piata Dam si de Muzeul Madame Tissaud's.
In rest, camera curata, dotata cu minibar consistent, cu cana electrica pentru incalzit apa, mobilier modern, pat si perne foarte confortabile.
A, si am uitat sa mentionez ca, desi am facut rezervare printr-un site specializat (nu stiu daca ii pot spune numele), la receptie nu aparea rezervarea si pana s-au lamurit, au incercat sa ne convinga sa luam camera la un pret mai mare decat cel de pe site.
Trimis de luizapadiu in 31.03.10 20:51:16
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BENELUX. A mai fost în/la: Bruxelles, nu imi amintesc hotelul
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (luizapadiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Pe ce site ai facut rezevarea? Sunt direct interesat deoarece voi pleca si eu in Amsterdam luna viitoare cu rezervare de pe booking.com
Multumesc
Pe booking am facut si noi, dar pot sa spun ca nu a fost nici prima si nici ultima data cand am rezervat de pe booking si de regula nu am avut probleme. A mai fost odata, nu mai stiu pe unde, cand ne-au blocat banii in cont, cu 2 sau 3 zile inainte de data de checkin (pentru ca nu anulaseram rezervarea - asta e politica site-ului), iar apoi, cand am platit la plecare, ne-au luat banii de pe card, dar altii decat cei blocati, iar primii au ramas blocati. A trebuit sa sunam la banca si banca la ei, sa confirme ca am platit si sa ii deblocheze. Dar asta cred ca a fost greseala hotelului.
In rest a fost ok cu booking.
Ok, multumesc mult. Sper sa fie ok si la mine, am rezervat tot la un hotel din lantul Marriott - Renaissance Amsterdam Hotel.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)