GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cea mai urata experienta cu acest hotel din viata mea!
Hotelul este mult supraevaluat la 4*, cel mult 3* as zice, personalul foarte neprietenos ma refer la cei de la receptie si manager.
Am rezervat cu 170€/zi camera dubla de lux cu vedere la mare si pat suplimentar pentru bebelul nostru de 7luni iar cand am ajuns am primit o camera twin fara pat pt bebe.
Frigiderul nu racea nici macar o apa ca sa nu mai vb ca s a strica si piureul de legume al copilului plus ca era gol fara produse cum ar trebui sa fie la un hotel de 4*
La chiuveta s a blocat supapa de inchidere si a trebuit sa o scoatem de tot, la dus apa iesea din cadita in toata baia... si o multime de neplaceri.
Sejlongurile pe plaja se platesc suplimentar si sunt vai de mama lor, parcarea pt masina se plateste suplimentar cu 10€/zi.
Mancarea foarte slab diverisificata si calitativ, cina incepe de la 19-21:30 scria pe meniu miel si pe la ora 8 cand am ajuns in restaurant mai erau 100-gr de carne pe un os de pulpa, iar cand am intrebat bucatarul mi s a spus ca s a terminat, gatisera 2-3kg de miel pt tot hotelul (2-300 pers), ...
In prima zi cand am ajuns si am vazut camera am mers de 4 ori la receptie sa le spun sa mi dea o camera asa cum este in descrierea de pe siteul lor iar ei au trimis camerista si mi a pus un cearceaf de pat dublu peste cele 2 paturi de o persoana... iar patutul pt bebe pe care l au adus in a 2a zi de cazare era fara saltea in el si au pus o patura jos si peste ea un cearceaf...
Niciunde nu sunt afisate stelele hotelului... am depus o plangere prin email la ministerul tursimului... sper ca macar ei sa cerceteze situatia...
Vazand toate acestea le am cerut anuarea rezervarii pe motiv ca nu corespunde calitatea si conditiile din hotel cu ceea ce scrie la ei pe site, fara succes, ba mai mult dupa a 2a noapte de cazare am chemat politia pentru ca tot nu doreau sa mi schimbe camera sau macar sa mi puna un pat dublu dar surpriza cea mare a fost cand a venit politia din localitate care se vedea ca se cunosc intre ei (personalul hotelului si politistii) si a inceput sa tipe tot la mine ca fac scandal si tulbur linistea hotelului... fara ca eu sa ridic vocea macar... si atunci le am spus sa nu mai tipe la mine ca sunt turist nu terorist... orcum nu m au ajutat cu nimic... nici macar o plangere scrisa oficiala nu mi au dat voie sa fac pe motiv ca ei nu se ocupa de asa ceva... deci cu alte cuvinte daca va aflati intr o situatie de genul asta autoritatile din Grecia nu va vor ajuta... si vorbesc la modul general pentru ca am sunat la mai multe numere precum politia turstica, politia regionala, 112...
Serviciile pe [***] sunt ok pana iti cumperi biletul dupa care nimeni nu poate sa te ajute cu prea multe lucruri, in speta reprezentantul lor in Grecia mi a spus ca nu poate veni la hotel sa lamurim situatia si ca ea mai mult decat sa traduca ce spun eu nu poate face nimic...
Agentul meu de vanzare a biletului -G.N - m a sunat dupa 2 zile sa mi spuna ca grecii sunt foarte rai in astfel de situatii si ca pot sa ma si dea afara din hotel daca vor... in concluzie nu prea ai ce sa faci...
Trimis de Mihai_c_d in 22.06.17 19:02:47
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Zakinthos, Skiathos, Rodhos, Paralia Katerini, Muntele Olimp
24 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihai_c_d); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 40.07552100 N, 23.44988300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
24 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Mihai_c_d: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
Urata treaba, eclar ca ceva nu e in regula!
Aici vorbim de bani multi, nu de un chilipir.
Au inceput grecii sa se sature de turisti?
@adrianaglogo: eu inca ma aflu la acest hotel pt ca am plecat la un drum de 1000km cu sotia si copilul sa ajung pana aici si acum pierdeam toti banii de pe rezervare daca as fi plecat, dar credeti ma ca nu merita mai mult de 50-60€/zi acest hotel, mancarea este toata de calitatea a 3a incepand de la fructe si pana la masline (cele mai mici si mai urate posibile...) din pacate nici macar politia nu a vrut sa mi inregistreze o plagere pe motiv ca ei nu se ocupa de asa ceva... hotelul sa nu mai vorbesc ca nu fac nimic pt imbunatatirea lucrurilor stau tot in camera twin tot fara un frigider care sa raceasca macar o st de apa si multe alte neplaceri... plaja murdara, de 5 zile n am vazut pe nimeni sa curete plaja sau sa nivelez nisipul plin de coji de seminte si alte mici gunoaie... pt cei care stiu cu adevarat ce inseamna 4* nu va recomand sa veniti aici... o sa va stricati sejurul cu aceasta locatie si stafful de aici...
@Mihai_c_d: va spun de exemplu meniul din seara asta de la cina... bucatele de piept de pui la gratar, nicidecum piept intreg, peste cod la cuptor, fleica de porc intr un sos, dovlecei cu gris gratinati, paste pene cu sos de rosii si carne tocata iar in loc de parmezan este cascaval ras... ???????????? iar in rest cateva feluri de salate pe care le face orice om acasa, la desert au niste prajituri ieftine si felii de lubenita care este necomestibila... oribil pt 4*... si au un bucatar care sta mandru printre bolurile si tavile cu mancare si iti prezinta acestea de parca ar fi ceva special... ????????????
@Mihai_c_d: Imi pare tare rau pentru voi... Intr-adevar, nu poti sa pleci, dupa ce ai facut atata drum. Am mai vazut articole in care lumea se plange de masa proasta sau de conditiile proaste de cazare, dar de obicei e vorba de preturi mult mai mici. 170 E/noapte e foarte mult si ai si asteptari pe masura. Ati rezervat pe booking sau direct la hotel?
In prima varianta merita sa scrieti si acolo, poate iese ceva, macar sa nu fie de gasit si pt altii.
Va doresc mult noroc data viitoare.
@adrianaglogo: am rezervat pe [...] de care sunt foarte dezamagit pt modul in care au tratat si in continuare trateaza situatia mea... le scriu email zilnic si nu mi raspunde nimeni... mai nou ieri am cerut un fier de calcat la receptie si mi au spus ca nu au atunci si sa revin maine pt unul contracost... niste [***]..
@Mihai_c_d: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
@Mihai_c_d:
”ba mai mult dupa a 2a noapte de cazare am chemat politia pentru ca tot nu doreau sa mi schimbe camera sau macar sa mi puna un pat dublu
A fost nevoie să chemi poliţia pentru un pat matrimonial în loc de două single???
Hotelul a fost foarte recent renovat. Parchetul este schimbat, tot mobilierul este absolut nou, de nerecunoscut.
Nu vreau să mă gândesc cum ai fi reacţionat dacă ai fi primit o cameră cum am avut eu în urmă cu nouă ani
Şi eu m-am certat cu ei zilnic până am obţinut în scris faptul că nu am beneficiat de ceea ce plătisem şi pentru a putea să-mi recuperez de la agenţie banii imediat după întoarcerea în ţară, dar în cazul meu agenţia românească a fost vinovată pentru rezervarea greşită, nu hotelul.
@Mihai_c_d:
Nu-ți votez review-ul, pentru că nu-mi place să votez negativ.
Doar atât îți spun: ești prea pătimaș și cauți nod în papură.
Nu știi vorba românească Vorba dulce, mult aduce... ?
Sunt absolut convins că dacă nu te-ai fi dus la ei cu gura mare și ai fi fost mai maleabil, ai fi rezolvat mult mai multe. La urma urmei, grecii sunt și ei balcanici
Conform studiilor efectuate de cercetătorii britanici, cuplurile care dorm în paturi separate, se înțeleg mai bine, așa că grecii v-au făcut un bine!
E drept că ești după o lungă așteptare și vrei să recuperezi, dar, la urma urmei, paturile erau alăturate, aveai nevoie de doar puțină fantezie...
Cât privește pretenția ta absurdă ca poliția să se ocupe de calitatea serviciilor hoteliere, cred că ăia au râs și cu...
Bine că nu ți-au ars o amendă, pentru că ai sunat la 112 pentru nimic și ai ținut linia ocupată degeaba!
Eu am o simplă întrebare: v-ați interesat înainte să plecați? Ați citit măcar un articol despre acest hotel?
Eu vă înțeleg supărările, pentru că atât eu, cât și @nicole33 am fost în acest hotel înainte de renovare, primind niște camere groaznice. Însă eu am primit această vacanță cadou. Dacă exista posibilitatea să dau 170 euro/cameră, nu că citeam un singur articol, ci verificam toate comentariile de pe internet, care sunt mai mult decât edificatoare.
În final, îmi pare rău să vă întreb așa ceva, însă, dacă erați în țara dumneavoastră dragă, chemați poliția (serviciul 112 URGENȚĂ) pentru că nu ați primit serviciile promise? Eu zic să vă gândiți bine la asta și la probabilitatea (NU posibilitatea) de a primi o amendă de aprox. 500 lei pentru sesizarea organelor de poliție în mod inutil.
@nicole33: iti doresc sa mergi si tu la acest hotel si sa experimentezi ceea ce am experimentat eu... si dupa mai vorbim...
am ajuns luni in acest hotel dupa ce plecasem sambata din bucuresti dintr-un hotel tot de 4stele de pe bvd poligrafiei... deci diferenta este enorma la absolut tot...
iar partea cu politia a venit dupa ce timp de 2 zile pur si simplu m am rugat cu frumosu de ei pe banii mei sa mi puna la dispozitie o camera dubla asa cum scrie in rezervare si nu twin - se vede ca nu suntem un popor unit...
nu va cer voua dreptatea dar macar sa fiti de partea unui roman cand este vb de astfel de situatii... oamenii m au tratat cu multa nesimtire desi eu am fost politicos cu ei pana nu am mai rezistat si am chemat politia pt ca cei de la agentie nu m au ajutat cu nimic, nici macar sa le spuna sa mi dea o camera ok...
eu am scris aceasta descriere a hotelului pt a fi de folos altor romani care vor sa mearga in acest hotel ca eu deja am ramas cu banii platiti si nu am ce face...
zii merci ca ai obtinut ceva in scris de la ei... mie nu vor sa mi dea nici o hartie oficiala cu tipul de camera pe care o am si conditiile de aici...
nici macar cei de la politie nu au vrut sa mi inregistreze i plangere oficiala...
@Mihai_c_d: De la grec nu cred că o primești ceva... pentru că nu grecului i-ai platit ci agenției.
Ea era obligată să primești ce ai plătit.
Prin urmare sfatul meu este să îti vezi de sejur că tot ești acolo și la întoarcere să te iei la trântă cu agenția de la care ai luat biletele.
Fă poze în care să se vadă clar în ce cameră aști fost cazați - vedeți să apareși și voi în poze să nu zică că ați pozat altă cameră - cu hotelul. Păstrează toate dovezile de plată și cnd ajungi acasă pângere la ANPC.
Dar ai grijă să poți furniza cât mai multe dovezi.
Eventual explică=i grecului cp nu (mai) esși suparat pe el și că ai o nevoie de o dovadă despre camera în care ai stat pentru a rezolva problema cu agenția de unde ai luat biletele nu cu el.
Baftă...
@Mihai_c_d: Nicole a stat la acel hotel. Cum am mai spus-o și mai sus. Și eu am stat la acel hotel. Nu contestă nimeni condițiile în care ați stat, ci vă anunțăm că se putea mai rău (hotelul nu era renovat decât parțial, iar agențiile îl prezentau din acea perspectivă renovată. Ajungând acolo aveai un șoc atunci când primeai cameră veche).
Contestăm însă atitudinea dumneavoastră. În primul rând nu v-ați interesat de acest hotel înainte. În al doilea rând, nici în ultimul ceas nu vă puneți problema lipsei de competență a poliției în rezolvarea cazului dumneavoastră. De când poliția, un serviciu de urgență, rezolvă probleme de protecția consumatorilor și servicii hoteliere?!
@cloverina: consider ca atunci cand te aflii ca turist in alta tara si agentia prin care ai plecat nu te ajuta, personalul hotelier nu numai ca nu te ajuta ba chiar mai mult nu iti pun la dispozitie cele solicitate (un fier de calcat, un frigider care sa raceasca o apa...), i am rugat pe cei de la receptie sa cheme politia turistica sau politia locala si mi au spus ca nu pot sa faca asta... spuneti mi dvs ce ar fi trebuit sa fac... (sa stau cuminte in camera si sa mi vad de treaba mea sa accept toate grosolaniile si mizeriile pe care le au facut cu mine... ?) repet am pretentii de 4* nu de 3,2, 1*... pt asta am platit si asta am solicitat... iar treaba cu verificatul nu am cautat intens depre acest hotel deoarece timpul nu mi permite acest lucru... consider ca asta este treaba agentiei si stiu cand scriu acolo la descrierea hotelului ca acesta corespunde sau nu celor 4*... cautati pe siteul ANAT sa vedeci ce indatoriri au firmele de turism... daca se intampla asta la un neamt, elvetian, englez... sau din tarile cu adevarat dezvlotate cred ca se ajungea si la ruperea contractului firmei de turism cu hotelul respectiv... la noi imi spune agentul care mi a facut rezervarea ca sa accept conditiile ca grecii pot sa ma si dea afara din hotel... o bataie de joc...
@Mihai_c_d: V-ați dat singur niște răspunsuri:
1. "poliția turistică" este un fel de ANPC. Văd că aveți internet la hotel. Trebuia sa căutați numerele de telefon, nu să vă folosiți de numărul unic 112.
2. Cu agenția aveți niște chestiuni de rezolvat, nu cu hotelul. Sper să le rezolvați când ajungeți în țară.
@Nasshu: asa am vrut si eu... am mers si i am rugat frumos pe cei de la receptie si pe manager sa mi dea o hartie cu descriea camerei dar bine inteles ce crezi au zis ca nu se poate... au doar un caiet de sugestii, multumiri si probabil reclamatii in care am scris si eu toate cele si l am pozat... alta solutie nu am cu ei... nu vor nici macar sa mi dea o a doua cartela pt accesul in camera... afara fiind foarte cald sunt nevoit sa las clima pornita in camera si automat si cartela ca aceasta sa mearga si cum banuiti vine un tip de la receptie de fiecare data sa mi deschida usa pt ca nu vor sa mi mai dea o cartela... chiar idioti... asta se intampla la 4*... ????????????????????????
@cloverina: am internet de la abonamentul propriu ca cel din hotel merge ca in secolul trecut... am cautat pe net si am sunat dar imi raspundea un robot care mi spunea ca trebuie sa astept sa intru in legatura cu un agent dupa care am asteptat si am tot asteptat pana m am saturat si am apelat direct 112 sa mi faca legatura cu o institutie care ma poate ajuta in situatia asta... omul a fost foarte intelegator si a procedat exact cum trebuia...
”... sa mi puna la dispozitie o camera dubla asa cum scrie in rezervare si nu twin...
Nu te supara pe mine, dar ai primit o camera dubla. Care poate sa fie cu pat matrimonial sau cu paturi twin. Daca patul este o mare problema pentru tine, puteai sa specifici agentiei cand ai rezervat, sa mentioneze in rezervare acest lucru si sa apara pe voucher ca doresti pat matrimonial.
In rest nu am ce sa comentez, dar eu peste tot unde am fost am rezolvat cu vorba buna.
@Mihai_c_d: Categoric cu agentia ai de impatit, nu cu hotelul
ai rezervat de la cea mai ieftina agentie, asa-i?
Te-ai scos cu vreo 10- 20 de euro dar ai "castigat" cateva kg de nervi... Merita?
Orice agentie care se respecta:
1. Ti-ar fi spus foarte clar ce cumperi si la ce sa te astepti acolo, ca sa nu mai spun ca in mod normal ar fi trebuit sa-ti recomande ALTCEVA (avand in vedere nivelul asteptarilor/ "standardu"l pe care pari ca le ai)
2. Te-ar fi ajutat, telefonic sau prin reprezentai locali, sa gasesti o rezolvare.
Sa nu-ti rsp nici la telef???!! Pfff.
Eu zic ca ai de tras clar invataminte, multe, din toata ac poveste - macar in privinta alegerii unei agentii NORMALE
@Mihai_c_d:
”iti doresc sa mergi si tu la acest hotel si sa experimentezi ceea ce am experimentat eu... si dupa mai vorbim...
Poate nu m-am exprimat eu suficient de clar, deci repet: am fost acolo în 2008. Am ales hotelul pentru poziţia excelentă a acestuia pe superba plajă din Kallithea. Am plătit 96 de euro în plus pentru a beneficia de vedere la mare şi am primit vedere la drumul de acces şi la dealul care duce în staţiune. Frumos, dar departe de ceea ce îmi doream şi de ceea ce plătisem. Despre cum arăta atunci camera nici nu are sens să mai comentez, am scris la vremea respectivă - vezi impresii. Aveam la balcon obloane de lemn identice ca vechime şi aspect cu cele întâlnite prin taberele şcolare din copilăria mea.
M-am certat trei zile cu agenţia din România şi cu cei de la recepţie pe tema vederii la mare, dar am acceptat situaţia şi m-am bucurat de vacanţă, mai ales că după săptămâna la Ammon Zeus urma o alta în Hanioti unde a fost mai bine. Diferenţa de bani am recuperat-o imediat de la agenţie fără comentarii, dar şi fără scuze, însă am râmas cu un gust amar.
Atunci parcarea era gratuită, dar insuficientă, însă şezlongurile erau tot contra cost.
Prin iarnă anul acesta, văzând pozele cu hotelul renovat, chiar m-am gândit la o nouă vizită la Ammon Zeus, însă preţul mi s-a părut exagerat de mare.
” am ajuns luni in acest hotel dupa ce plecasem sambata din bucuresti dintr-un hotel tot de 4stele de pe bvd poligrafiei... deci diferenta este enorma la absolut tot...
Să compari patru stele din Grecia cu patru stele din România sau din oricare altă ţară este nerelevant şi inutil, criteriile fiind diferite
@tm67bru: agentia este cea mai in voga din Ro la ora actuala... isi fac reclama pe toate posturile tv... din pacate nu permite acest site publicarea numelui dar sper sa ti dai seama ca nu este o agentie cu un singur sediu in cartier ci o agentie cu acoperire la nivel national+ reprezentanti in exterior... din pacate cred ca cei de la agentie au ajuns la un nivel mare incat nu le mai pasa de un client nemultumit... cumnatul meu care locuieste in elvetia si a rezervat prin cel mai renumit site international un sejur la un hotel tot de 4* iar cand a ajuns la fata locului nu i au convenit conditiile - a trimis mail la agentie iar cei de la receptie cand au vazut cartea de identitate de elvetia nici nu au stat pe ganduri si i au anulat rezervarea + banii returnati in cont... despre asta e vb cat suntem noi de respectati ca si clienti romani in strainatate... bineinteles ca din start agentia are cea mai mare parte din vina... le am explicat destul de clar si calm ca eu am venit de la 1000km cu un copil de 7 luni sa ma relaxez si sa mi fac un mini concediu nu sa stau la cearta cu ei... pe oameni i a deranjat foarte tare cand le am spus ca nu au conditiile unui hotel de 4* din toate pct de vedere si nici nu au afisat niciunde cele 4* cum ar fi normal...
@Mihai_c_d: da, FIX cum mă așteptam, știu care e agenția. Cea care vinde și cel mai ieftin de pe piață. (Pentru că nu include niciun fel de servicii în preț)
Cu alte cuvinte - și deși ai eschivat răspunsul - ai apelat la ei pentru a economisi 10-20 de euro. Cu rezultatul pe care îl descrii mai sus.
Se întâmplă. Cum se zice - errrae humanum est.
Din ce scrii mi se pare însă FOARTE probabil să nu fi învățat nimic din asta - pe viitor tot așa vei proceda, vei cumpăra după criteriul ”să fie cu măcar 5 euro mai ieftin”, așa-i?
@tm67bru: wow... adica tu ce vrei sa mi spui ca ti ai fi cumaprat la pretul cel mai mare... ? Hmm! Am scris mai sus ca este o agentie de nivel national... cred ca tu nu ai inteles nimic din ce am scris eu mai sus... eu oricum am platit banii si nu mai am ce face, am scris aceste lucuri doar in sprijinul urmatorilor potentiali clienti indiferent ca ai agentiei sau direct pe site ul acestui hotel... nu am nevoie de astfel de critici... bafta si tie la un astfel de sejur si dupa mai vorbim... am intalnit o multime de romani nemultumiti in acel hotel dar niciunul nu a indraznit sa se duca la receptie sa o spuna sau sa i zica bucatarului in fata ca mancarea este de proasta calitate sau ospatarilor ca servirea este mizerabila sau managerului ca in camera nu se face curat si nu se schimba prosoapele, ca nu le merge frigiderul, ca hotelul nu corespunde descrierilor etc... motivul probabil ca este sa nu cumva sa i deranjeze pe acei nemernici care iau niste bani frumosi pe niste conditii de rahat...
@Mihai_c_d: Buna ziua,
puteti sa-mi dati mai multe detalii despre statiune, ce este de vizitat, etc.
Am vazut postarea dvs. si... eu am bilet de pe 26. la acest hotel.
Multumesc,
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2015 Locatie mediocra — scris în 15.11.15 de cloverina din TâRGOVIşTE - nu recomandă
- Jul.2015 Un concediu de vis, un hotel superb, plaja EXCEPŢIONALĂ!! — scris în 25.04.16 de eliana77 din IASI - RECOMANDĂ
- Jul.2015 Sejur cu un gust amar — scris în 03.08.15 de SEVER56 din BUCUREşTI - nu recomandă
- May.2015 Sejur frumos — scris în 25.05.15 de Mihai STEFAN din BRASOV - RECOMANDĂ
- Aug.2014 Locatie excelenta pt familii cu copii — scris în 26.09.14 de ovis2009 din RIMNICU VALCEA - RECOMANDĂ
- Jul.2014 O vacanta minunata! — scris în 06.08.14 de cris_beccue din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2014 Un concediu reusit. — scris în 31.07.14 de moraca din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ