GRAD SATISFACȚIE
Buna ziua!
Am achizitionat un sejur ptr. 2 persoane (24 sept. - 2 oct.) in Turcia, orasul Icmeler – Marmaris, la un hotel de de 4* - Idas. Dupa parcurgerea traseului catre destinatie, traseu de 24 ore, ajungand in holul hotelului Idas am descoperit foarte dezamagit si consternat ca acest hotel nu era de 4* si nici macar de 1*.
Holul hotelului era in paragina, canapelele ingrozitor de patate si murdare, picioare lipsa la ele, geamuri murdare, praf pe masute si multe altele.
Intrand in posesia cheii cu acel dispozitiv de aprindere a luminii in camera (spart si f. f. murdar, slinos), am urcat in camera unde nu cred ca dv. ati putea sta o ora, nu un sejur.
Usa nu avea butuc (nu am vazut rostul cheii), era gaura in usa, mizeria de pe jos nu o pot descrie, fire de par peste tot, pe masa, pe oglinda din baie, in chiuveta, pe cearceafuri, pe ecranul televizorului, cearcefuri pline de gauri de la dimensiunea unei fise de 10 bani la 50 bani, pereti crapati si plini de panze de paianjeni, intrupatoare f. murdare (lipicioase la atingere), efectiv un grajd in care nu pot sta oameni. Am ramas trazniti cand am vazut aceasta mizerie si bataie de joc la care nici prin cap nu ne trecea sa ni se intample din partea unui hotelier si a unei agentii care ne-a mintit; agentie cu care am mai calatorit in Grecia mergand pe mana si recomandarea reprezentantelor de la Ploiesti.
Dupa ce am vazut pozele de pe saitul dv (nota wb - siteul hotelului/agentiei vanzatoare), nu pot crede ca puteti pacali oamenii cu aceste poze care probabil le luati din alte hoteluri. Nu pot crede ca dv. cand ati contractat acest hotel nu stiati ce se afla in el. Mi-e greu sa cred ca om, ca manager, ca nu va intereseaza intereseaza clientii dv., ca nu va pasa daca ei sunt multumiti, daca o sa mai acceseze pachete de la agentia ce o reprezentati sau daca o sa o mai recomande.
Receptionerul a inceput sa rada cand i-am aratat biletele pe care era scris 4*. Am fost umiliti spunanduni-se ca ei nici nu au tins vreodata la 4*, ca am fost pacaliti de agentia din Romania care ne-a vandut sejurul.
La sosirea colaboratorului roman din Turcia ni s-a spus ca asa sunt toate camerele; atat de catre dansul cat si de la receptie si ca asta e…sau sa mai dam ceva bani ptr. alt hotel sau sa stam acolo ca pana la urma am venit la plaja, la soare.
Totusi cu ajutorul lui si al managerului sau turc (care spunea ca nu intelege de ce agentiile din Romania isi bate joc de oameni vanzand bilete la un hotel de 4*, cand de fapt e de 2*) am fost cazati la un hotel de 3* (care cred ca era de 2*). Acolo cazarea era cat de cat ok, in schimb mancarea a fost execrabila, fiind refolosita 2-3 zile la rand. Am facut cheltuieli in plus mancand la restaurant deoarece a doua zi ne-am umplut de bube la gura si pe corp de la alimente.
Totul bun in aceasta vacanta dupa un an de munca a fost doar amabilitatea soferilor si maiestria acestora. Stima lor!
Trimis de cristianyonut in 19.10.13 11:02:56
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Bodrum
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristianyonut); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Din câte înțeleg, nu ați stat nici măcar o noapte acolo, este corect?
-
În altă ordine de idei, ar fi util și un reveiw de la hotelul de la care v-ați mutat - cum se numește el?
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
Transmite-mi te rog prin mesaj privat numele agentiei de la care ai luat sejurul, multumesc.
Pe viitor, pentru cazari externe, folositi Booking.com! Este mai ieftin si un site foarte serios.
Voi reveni si cu alte recomandari si impresii...
Adrian- Bucuresti.
@webmaster: Nu, nu am stat decat 5min. in camera. Hotelul se numeste Portofino, este catalogat la 3*, dar este cam de 2*. A fost ok din pct. de vedere al ospitalitatii, al curateniei (la 2 zile schimbau lenjeria si zilnic curatenie in camera), in schimb mancarea execrabila (se refolosea de la o masa la alta ce nu se consuma + acelasi menu zilnic).
@istratescu: Buna seara! Nu gasesc sectiunea ptr. msg. private.
@cristianyonut: trebuie sa dai click pe orice link valid @ user-ului istratescu (in cazul de fața dai click aici) adica pui ''sageata'' soricelului (mouse) pe click aici , apoi apesi ''urechea - butonul'' stanga din dotarea mouse-lui!
Am vizualizat ca sunt scoase sejururi in continoare ptr. acest hotel si tot la 4*. De aceasta data pe diverse saituri. Nu va lasati pacaliti!!!
@cristianyonut: Sigur este vorba despre Hotelul Idas din Icmeler. Ce vad eu pe tripadvisor sau booking nu prea se potriveste cu descrierea dumneavoastra.
@FlaviuGeorge: Buna ziua! Dupa cum obs. am scris articolul in 2013. Posibil sa fie renovat...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)