ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.04.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: arad
ÎNSCRIS: 24.03.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 65 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

A fost OK, dar nu era ceea ce asteptam

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

in luna iunie a anului trecut am fost la Papillon Belvil cu sotul si baietelul de 2 ani. Am ales acest hotel datorita recomandarilor de pe AFA.

Ajunsi acolo, cazare super rapida, 20e pusi in pasaport ne-au cazat intr-o vila aflata mai departe de toate cele, dar unde era fffff multa liniste. Ajunsi in camera am constatat ca era de fapt un apartament cu living, chicineta si 2 dormitoare.

Insa apartamentul nu a fost renovat niciodata de cand a fost deschis hotelul. Nici vorba de luxul la care te astepti cand auzi cuvantul "Turcia". Chiar si in Egipt, la Jungle Aqua Park am primit o camera mai frumoasa. Chiar cand am ajuns luau mesterii usa de la cabina de dus, o sparsesera clientii de dinainte, si noi am stat fara usa la dus 5 zile, facand in fiecare zi 2-3 sesizari. Trebuia sa avem mare grija, pentru ca scurgerea fiind proasta, era plina baia de apa cand faceam dus si nazdravanul parca tot in baie mergea.

La fel am avut probleme si cu mini-bar-ul, in fiecare zi trebuia sa sunam la receptie ca nu ni-l umpleau, si daca cumva se sinchiseau sa-l umple, ba ne pricopseam cu 4 doze de mirinda si 4 de bere, in cazul in care nici eu si nici sotul nu bem nici mirinda, si nici bere.

Nu am cerut schimbarea camerei din cauza faptului ca era liniste si chiar nu se auzea nici un zgomot de niciunde.

Dupa cateva zile pe plaja am tot vazut genti de plaja cu Papillion Belvil si am intrebat o romanca de unde are geanta, ea spunandu-ne ca a gasit-o pe pat cand a ajuns in camera. Noi am primit geanta doar dupa ce am cerut la receptie.

Odata iesit afara din camera, se schimba toata situatia: personal dragut, amabil, mancare fffff buna, variata, piscina curata, plaja curata. Insa cred ca personalul de la barul principal trebuie suplimentat, pentru ca nu facea fata. Uneori ramanea un singur barman, care era strigat din toate partile.

Dupa-masa de pe la 15-16 se faceau gogosi la care se statea la un rand luuuuuuung, ca si uitai de ce te-ai dus, numai mirosul gogosilor iti reamintea.

Prajiturile erau "ascunse" in restaurantul mexican (parca), cel de sub restaurantul principal, doar dupa cateva zile ne-am dat seama de unde venea lumea cu farfurii pline cu bunatati.

La capitolul mancare chiar ca nu pot comenta, in fiecare seara am mancat doar la restaurantul principal, mancarea fiind fffffffffffffffffff variata, pe toate gusturile.

Seara se facea mini-disco urmat de spectacole pentru adulti, la care nu mai ramaneam, pentru ca eram franti. Acolo am dat de niste conationali, care simteau nevoia sa se faca vazuti si auziti, blocand cu scaunele aleea pe unde circulau barmanii, acestia fiind nevoiti sa ii ocoleasca toata seara. Toata lumea trebuia sa stie cat au costat trabucurile lor si ca ei vor sa bea cea mai scumpa bautura.

Ajunsi la hotel in data de 19, nu am intalnit inca f multi romani, insa dupa au intrat copii in vacanta, peste tot puteai auzi despre organele genitale ale conationalilor, plus "baaaaaa", "maaaaa" etc. Asa ca eu cred ca ar trebui sa fim mai rezervati in privinta rusilor :)

Per total a fost un hotel ok, insa nu stiu daca m-as reintoarce. Anul acesta am cumparat bilete la Royal Alhambra Palace, sper sa avem o experienta reusita.


[fb]
---
Trimis de khristina in 06.04.15 18:23:21
Validat / Publicat: 06.04.15 19:16:07
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2371 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (khristina); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14600 PMA (din 19 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 65.70 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [06.04.15 21:55:46]
    »

    @khristina -

    Ajunsi acolo, cazare super rapida, 20e pusi in pasaport ne-au cazat intr-o vila aflata mai departe de toate cele, dar unde era fffff multa liniste. Ajunsi in camera am constatat ca era de fapt un apartament cu living, chicineta si 2 dormitoare.

    Se pare că atenția oferită în pașaport nu a fost tocmai de bun augur, în condițiile în care ai primit un apartament cu două dormitoare în locul unei camere duble, însă nemulțumirile legate de condițiile de cazare și serviciile cameristei au reușit să-ți umbrească bucuria sejurului.

    Clădirile cu apartamente sunt cele mai îndepărtate de plajă, dar și de restaurant, piscine, amfiteatru etc.

    Insa apartamentul nu a fost renovat niciodata de cand a fost deschis hotelul.

    Hotelul a fost construit în 1995. Mi-e greu să cred că nu a fost renovat deloc timp de aproape douăzeci de ani, dar nu am stat acolo.

    Camerele de la vile au fost renovate în iarna 2011-2012, astfel că, la vizita mea din vara anului 2012, chiar arătau impecabil, tot mobilierul era schimbat, instalații sanitare noi și în perfectă stare de funcționare. Tot de frică să nu am parte de zgomot am ales și eu o vilă ceva mai retrasă, dar termopanele izolau fonic foarte bine și nu cred că ar fi fost probleme nici în zone mai „neliniștite”, cum ar fi piscina cu activități, amfiteatrul sau mai noul PapiLand.

    jimmybitza
    [07.04.15 20:23:25]
    »

    @nicole33 - parerea fiecaruia, conteaza!

    '' Insa apartamentul nu a fost renovat niciodata de cand a fost deschis hotelul. '' este desigur o figura de stil si nu inseamna ca dna khristina stia sigur ca nu a fost renovat, ci incerca doar sa ne sugereze noua tuturor impresia avuta de dansa

    /Cu atat mai mult daca dvs stiti ca acest hotel a trecut prin schimbari/renovari si acestea nu se '' simt'' este cu atat mai rau... parerea mea!

    iar in ceea ce priveste ''atentiile'' dupa cum bine stim, cuvantul - bacsis - provine chiar de la turci si sunt convins ca multi dintre noi - balcanicii dar nu numai, ne folosim de acest mod pentru a avea beneficii... bineinteles mai mult sau mai putin deranjante pentru altii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.04.15 23:58:37]
    »

    @jimmybitza -

    parerea fiecaruia, conteaza!

    Absolut.

    Dacă autoarea ar fi postat măcar o fotografie din apartament, puteam comenta mult mai la obiect, dacă acesta a fost sau nu renovat în 2012 sau dacă uzura a fost foarte accelerată.

    /Cu atat mai mult daca dvs stiti ca acest hotel a trecut prin schimbari/renovari si acestea nu se '' simt'' este cu atat mai rau... parerea mea!

    Da, am știut că partea de bungalow-uri a fost renovată chiar în anul în care am fost acolo, acesta fiind și motivul pentru care am ales cu încredere acest tip de cazare (de obicei, prefer cazare în clădirea principală), iar așteptările nu mi-au fost înșelate.

    iar in ceea ce priveste ''atentiile'' dupa cum bine stim, cuvantul - bacsis - provine chiar de la turci si sunt convins ca multi dintre noi - balcanicii dar nu numai, ne folosim de acest mod pentru a avea beneficii... bineinteles mai mult sau mai putin deranjante pentru altii.

    Mesajul meu a fost altul. Mă gândeam că eu nu am pus nici un fel de atenție în pașaport și am primit o cameră de care am fost absolut încântată, neavând nimic de reproșat. Poate am avut și noroc că am nimerit o cameristă cu simț de răspundere, mi-a dat și geantă de plajă, mi-a umplut și minibarul, iar de recompensat am recompensat-o după 2-3 zile după ce m-am convins că merită. De felul meu nu dau bacșiș pentru a obține servicii pe care deja le-am plătit și nu puțin (am fost la mijloc de august când prețurile sunt maxime), iar alte beneficii nu mă interesează.

    red dog
    [12.04.15 10:11:17]
    »

    @nicole33 -

    Se pare că atenția oferită în pașaport nu a fost tocmai de bun augur, în condițiile în care ai primit un apartament cu două dormitoare în locul unei camere duble, însă nemulțumirile legate de condițiile de cazare și serviciile cameristei au reușit să-ți umbrească bucuria sejurului.

    Tu chiar nu ar trebui sa mai faci referire asupra celor care dau mici atentii receptionerului. Toata lumea stie ca nu esti adepta acestei proceduri :-)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [14.04.15 20:32:07]
    »

    @red dog -

    Tu chiar nu ar trebui sa mai faci referire asupra celor care dau mici atentii receptionerului. Toata lumea stie ca nu esti adepta acestei proceduri

    Este o țară liberă în care fiecare își exprimă liber opinia, la fel cum fiecare are deplina libertate de a cotiza sau nu. Eu am ales să NU cotizez.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    jimmybitza, nicole33, red dog
    Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Belvil Club Hotel [Kadriye]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036840915679932 sec
    ecranul dvs: 1 x 1