ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: vaslui
ÎNSCRIS: 25.07.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 7 nopți
prieteni
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Este un loc unde nu vrei sa revii!

TIPĂREȘTE

In acesta vara am mers pentru prima data in Grecia la acest hotel, pe care pot sa-l descriu drept groaznic... groaznic. Hotelul e in centrul statiunii iar patronul, Vanghelis se numeste, este un om lipsit de orice principiu care nu doreşte altceva decat bani.

In camera e mizerie, micul dejun ingrozitor iar pe patron daca-l superi (si nu-i prea greu) te pocneste... la propriu, nu e nicio metafora. Daca iti uiti cartela in camera iti cere 5 E ca sa-ti dea alta, daca nu mergi in excursii cu firma lui (asa l-am suparat noi) nu vrea sa-ţi mai dea cina, o pune de la 6 la 6,30 si daca vii dupa aceea iti cere bani, nouă ni s-a emis o factura de 12 E. Initial s-a spus ca cina e de la 6 la 8 dar cand a vazut ca mergem in excursii cu altă firma (diferenţa de pret este de vreo 30 E) ne-a facut programul de mese in asa fel încât sa nu ajungem...

Ideea e ca se comporta fix ca un ******, face ce vrea, daca suni la politie nu vine nimeni şi tu îţi petreci concediul suportându-l.

Oricum, noi ne plângem de serviciile din Romania dar eu pe unde am fost în ţara n-am întâlnit aşa atitudine şi sper să nu mai intâlnesc niciodata.

As putea scrie un roman intreg cu multe nemultumiri dar eu vă spun ca daca va hotaraţi să mergeţi în Grecia NU VA CAZAŢI LA ACEST HOTEL.


[fb]
---
Trimis de DanielaR in 25.07.11 21:59:13
Validat / Publicat: 26.07.11 07:15:59
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2359 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanielaR); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmaster28
[26.07.11 07:15:23]
»

@DanielaR, pe acest site nu se accepta jignirile, asa ca am editat un cuvant in review-ul tau.

Zoazore
[24.08.11 15:24:31]
»

Da, si noi am fost acolo, in perioada pastelui. Acum, ca noi am fost in extrasezon si hotelul e de vara... n-a fost vina lor. Cert e ca am stat 2 nopti acolo si-am indurat un frig...

Subtire si la micul dejun, si la cina.

Si subscriu si la ce-a zis DanielR despre Vanghelis!

Pacat! Pe-afara arata bine, dar camerele...

HTS Travel
[04.05.12 17:56:20]
»

Buna ziua

Suntem agentia touroperatoare HTS Travel!

Stimata doamna, ne pare rau de necazurile suferite in acest sejur, insa tinem sa va aducem aminte ca in orice hotel cu demipensiune exista un intervam de timp in care aveti dreptul sa serviti mesele.

Sa nu uitam de asemenea ca nu v-a obligat nimeni sa plecati in excursii cu agentia noastra, insa daca hotelul incepe sa serveasca micul dejun la ora 8 si dvs doriti sa-l servicti la 6, NU este posibil, iar la pretul cinei, va asigur ca dupa terminarea meniului pentru grup, suna de 8 euro/persoana a la carte, este derizorie.

Dl Vangelis, NU v-a batut, NU v-a bruscat si NIMIC din ceea ce sugerati mai sus, sunt simple inventii sa sa nu le spun altfel.

Cat despre camere, am inteles, nu va plac, sunt destul se simple si realizate in urma cu destui ani, nu au mobila noua, nu au lampi cu swarovski, insa va rog sa ma iertati ca imi permit sa va intreb, ati platit pentru un hotel de o alta categorie?

Multumesc pentru atentie

ps: in atentia www.amfostacolo.ro va rugam insistent, verificati datele postate pe forumul dvs inainte de a le aproba. Multumim

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Ioana A.
[06.05.12 12:43:28]
»

@HTS Travel: @HTS Travel: Daca asa va tratati clientii, asa le raspundeti, in loc sa va preocupe ca ei sa fie multumiti de sejurul pentru care platesc, indiferent de cat de "derizorie" vi se pare suma, atunci pe mine m-ati convins. NU VOI ALEGE agentia dumneavostra daca imi doresc o vacanta.

Si ar fi indicat sa va exprimati si sa scrieti corect romaneste. Nu clientii "servesc mesele", ci chelnerii, intre subiect si predicat nu se pune virgula ("Dl Vangelis, nu v-a batut", "suma de 8 euro/persoana a la carte, este derizorie").

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[06.05.12 14:23:54]
»

@HTS Travel,

ps: in atentia www.amfostacolo.ro va rugam insistent, verificati datele postate pe forumul dvs inainte de a le aproba. Multumim

Dupa cum scrie mai sus, chiar pe aceasta pagina, responsabilitatea legala pentru toate afirmatiile facute in articol revine integral si in mod exclusiv autorului. Echipa tehnica nu are cum sa verifice care au fost conditiile la fiecare hotel despre care se scrie, sau ce se intampla intre un turist si proprietarul hotelului.

IonutA*
[06.05.12 15:03:42]
»

@Ioana A. : scuze ca ma bag ca musca-n lapte, insa ospatarul serveste la masa, eu servesc masa, deci e corect! In afara de corecturi gramaticale, ai ceva sa spui despre hotel, oamenii astia de la HTS? Pe bune, ce va place sa sariti in sus, nu pricep!! Eu le sunt client de 3 ani si dupa bine s-au indreptat catre ei 3 sucursale BCR din Bucuresti. Nu mai vb aiurea, e fff bine si *** si Orea!

RECOMAND!

ps: nu mai fiti rai si nu mai infloriti realitatea ca axact cum spune seful meu, m-am plictisit de minciunile mele, nu o sa le mai ascult si pe ale dvs

@Amfostacolo ba va asumati raspunderea ca pastrati denigrarea anumitor persoane fizice sau juridice fara a verifica autenticitatea surselor, ca eu pot fi de la o agentie de turism, sa scriu minciuni impotriva altei agentii de turism si dvs sa spune-ti ca este adevarat!

De asemenea va rog sa imi aprobati comentariile pozitive, atat mie, cat si prietenei mele si promit de asemenea sa anunt si ceilalti colegi de birou sa scrie, ca sa stim o treaba! NOI angajatii BCR, ne-am simtit super acolo

Ioana A.
[06.05.12 15:23:39]
»

@IonutA: E foarte bine ca esti multumit de agentie si de hotelul de care se vorbeste. E dreptul fiecaruia sa isi spuna parerea, sa fie multumit sau nemultumit.

Mie mi-au atras atentia comentariile negative ale reprezentantilor agentiei la adresa propriilor clienti. Atat. NU mi se pare normal ca agentia "sa isi certe clientii" ca nu s-au simtit bine. Cred ca ar fi dovedit profesionalism daca ar fi luat in considerare si ce spun oamenii care au apelat la serviciile sale, daca ar fi tratat subiectul cu obiectivitate; pentru ca mesajul transmis de catre agentie este: hotelul e OK, voi, clientii, aveti niste probleme.

IonutA*
[06.05.12 18:09:42]
»

@Ioana A. :

Hai sa fim seriosi, daca e asa cum ziceau respectivii turisti, nu as fi mers nici eu nici colegii mei de serviciu, insa de ce ti se pare absurd sa spuna ca da, exista si oameni din Romania care mint? Eu personal am dormit, mancat, s. a. m. d. acolo la aceste hoteluri si spun cu mana pe inima, ca merita sa mergi si sa si revii! Hai sa nu fim ipocriti, nici romanul nu e o specie aparte, iar ce spun ei ca ca nu i-a batut nimeni cum sustine persoana de mai sus, ca nu stiu ce nu le-a mai facut... ok, si pe asta o cred, ca nici eu nu am vazut asa ceva in cele trei randuri!

Si stii ce? Pentru ca mi-am pus ambitia si am citit ce scriu mai toti, o sa iti spun clar, da am vazut si eu oameni care-si indesau in sacosa de la micul dejun si treaba cu eliberatul camerelor e cunoscuta, asa se procedeaza acolo!

Nu te supara pe mine daca sunt mai acid, insa incerc sa fiu corect!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
HTS Travel
[07.05.12 16:18:46]
»

Buna ziua, ne cerem scuze pentru tonul mesajului si anumite greseli gramaticale (de vina a fost numai graba), ne cerem scuze turistilor care nu sunt multumiti de noi, insa precizez ca atunci cand e rea vointa, nu putem facem lucruri imposibile, nu la preturile acestea!

Cu stima

HTS

IonutA*
[08.05.12 01:40:51]
»

Sincer si cu mana pe suflet, cred ca aceste critici, sunt mai mult decat exagerate si rautacioase!

Citesc si ma minunez, ca doar si eu am fost acolo cu agentia in cauza si totul a fost super ok

Zoazore
[08.05.12 14:32:46]
»

Cu diferenta ca TU, Ionut, ai fost ca angajat al unei banci, iar noi ceilalti, ca simpli turisti!

Cunosc ff bine genul asta de turism, si stiu cum sunt tratati turistii si-ntr-un caz, si-n celalalt!

Numai bine va doresc!

mikaescu
[24.05.12 09:31:26]
»

Exagerezi cu mizeria gasita. Programul de cina e standard de la 18.30 la 19.30 iar micul dejun de la 8 la 10. E normal sa mergi in excursiile optionale cu firma lui pentru ca serviciile de la el le ai nu de la alta firma, ca doar nu altii se ocupa de tine. Daca te duci in alta parte sa platesti excursii si nu ajungi la ora mesei e problema ta, nu e vina patronului, sa te duci la aia unde ai platit pentru optionale sa-ti dea masa.

Patronul mi sa parut ok, noi nu am auzit sa fie vre-un scandal sau vre-o problema.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
HTS Travel, Ioana A., IonutA*, mikaescu, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂOrea Eleni Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049724102020264 sec
    ecranul dvs: 1 x 1