Fir de discutie deschis din necesitate (vezi mai jos), posibil temporar
Am deschis acest fir de discutie pentru ca nu gasesc in acest moment un loc potrivit pentru unele ecouri utile, instructive si (consider eu) constructive, insa din pacate contrare Regulamentului general si/sau deciziilor particulare referitoare la un anumit fir de discutie sau altul.
Firul de discutie va fi 'inaugurat' cu mutarea aici a unui ecou scris de motaneata la acest thread, dupa expirarea termenului limita in care se admiteau interventii ale unor terti care nu sunt implicati in acea 'disputa'.
---
Am numit in titlu, firul 'temporar' pentru ca e posibil ca ecourile care se vor aduna mai jos sa fie mutate, in timp, intr-un alt loc, mai potrivit.
La fel de posibil este insa ca acest lucru sa nu se intample.
Trimis de webmaster in 03.10.12 13:40:31
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
ECOURI la acest articol
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
AFA este un spatiu virtual in care cei pasionati de turism fac schimb de impresii. Daca impresiile sunt favorabile, ne gandim ca am putea sa mergem si noi acolo, daca insa ni se impartasesc experiente triste, evitam respectivele locatii.
Rar se intampla ca pe un sait de profil sa intervina managerul hotelului sau al agentiei de turism. Asta pentru ca exista riscul ca interventia sa faca mai mult rau decat bine.
Un manager bun nu-l preseaza niciodata pe turist si mai ales nu-i da lectii. Se limiteaza in a-i multumi celui care i-a calcat pragul, pentru ca stie ca din banii acestuia traieste. Ii multumeste si celui care a scris negativ despre hotel/agentie, asigurandu-l ca a luat nota de cele semnalate si ca va lua toate masurile posibile, astfel incat, data viitoare, clientul sa fie foarte multumit. Evita orice conflict cu tact si il invita pe turist sa revina.
Un manager bun este un fin psiholog, un om decent, echilibrat, cu mult bun simt.
Un manager prost este exact contrariul. Managerul prost este dusmanul propriei lui afaceri (sau a celei pe care o conduce).
HTS Travel este condusa prost. Si nu ma refer aici la rezultatele economice ale minusculei societati (asta nu e treaba mea si nu ma intereseaza). Ma refer la atitudinea acestei firme fata de clientii sai. Nici urma de respect, bunavointa sau grija fata de turist. Daca nu esti multumit esti imediat admonestat, certat, chiar si jignit. Parca nu esti intr-o firma de turism, ci intr-o macelarie, parca si auzi: "Ce ba, nu-ti convine? Ia halca asta, ca-i de-alaltaieri. Nici asta nu-ti convine? Ia iesi tu afara, ca gasesc eu alt fraier care sa o cumpere! Ce sa spun, nu mai pot eu de grija ta! Lilico, ia ia-l pe asta in primire! "
Si clientul pleaca cu coada intre picioare, aproape multumit ca nu a luat si bataie. Oricum, a invatat ceva, data viitoare va casca bine ochii. Cine va face ca el, ca el sa pateasca:
”... deschideti ochii bine, nu ca mine care am inghitit toate prostiile lui HTS Travel.
Nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda varianta aceasta pe care eu, ca un mare idiot, am ales-o!
P. S. Rog sa-mi fie publicat acest ecou. Este dreptul meu la opinie, drept care, in mod legal, nu poate fi incalcat. Nu voi reveni cu adaugiri sau replici. Ce am avut de spus, am spus.
Firul va fi INCHIS, cel putin temporar ramanand utilizabil doar in scop administrativ (doar noi vom putea muta alte ecouri aici, atunci cand va fi cazul).
Exista destule alte 'locuri de joaca' deschise (momentan) pe site.
Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.
- Jul.2017 AFA si premiile…. un comando perfect — scris în 19.07.17 de danyo din BUCURESTI
- Jul.2017 Ce astept eu de la Afa? — scris în 17.07.17 de danyo din BUCURESTI
- Jul.2017 AFA – eu, un simplu seppuku? – I'm a rebel just for kicks — scris în 14.07.17 de danyo din BUCURESTI
- Nov.2016 Despre Post şi victimele lui — scris în 25.11.16 de DaRKruCS din BUCUREșTI
- Aug.2015 Doar statistică — scris în 22.08.15 de robert din BUCURESTI
- Oct.2012 Antrenament de minte :) — scris în 05.10.12 de Admin din TIMISOARA
- Nov.2011 Coltul... degraba socializatorilor — scris în 21.11.11 de Admin din TIMISOARA