ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 11.07.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
1 AD. + 1 COPII -- v: 17

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

ATENTIE! Poate alegeți mai bine o altă destinație

TIPĂREȘTE

Am găsit in toate ziarele (libertatea, click) si alte reviste pt. femei reclama pentru aceasta zona feerica - Delta Dunării. Mi-a plăcut. Reclama excepțională, camera de vis (în poze, că aceea nu avut nici o legătura cu cea în care am fost cazați), mese superbe? A, da... la fiecare prânz si seara PESTE mai bine sau mai prost gătit, dar asta era de așteptat.

Gulliver Resort – ajuns ora 15.30. Cazare la rapid, masa prânz imediat (suspiciune mea – ceea ce a rămas de la masa celor care au fost acolo.

Acum noi intrând cu PRANZ – ieșeam cu mic dejun??!!! Ok. La 16.30 Prânz, la 19.30 CINA.

ALL INCLUSIV... ROMÂNESC???

Eu beau multa apa. Si noaptea. Soțul meu a crezut de cuviința ca eu si băiatul meu sa nu avem problema cu băuturile (apa + suc) a preferat ALL INCLUSIV pentru noi, in speranța ca nu vom avea SURPRIZE…

Primul contact cu personalul deosebit, manierat si ALES…

Merg conform statusul meu de ALL INCUSIV să îmi iau apa pentru seara in camera, pentru care s-a plătit de altfel.

La barul care funcționează (voi atașa hârtia primita la resort « condițiile si cerințele pentru clienți _ bine definite) după un program aleatoriu, am cerut apa… Mi-a răspuns un domn deosebit de educat si manierat: apa pt aLL inclusive se ia de la dozator, din butoi (nimic îmbuteliat, dacă doream apă la sticlă trebuia să o plătesc). Neavând sticle și cum beau apa noaptea am întrebat cum să o iau de la dozator. Domnul mi-a spus că trebuia să îmi aduc sticle de la Bucuresti, sa le umplu. „Va rezolva pana seara, pot sa le iau din gunoi – care e treaba – dar mă uit la dumneata și pari cucoana; pana seara rezolv, nu- i problema”.

Am căpătat o jena de a mai cere ceva deși a fost plătit.

Alte discuții a propos de bar; se jucau table, iar o persoana a întârziat după ora 21 cu 5 min, așa că a fost obligat să-și plătească berea… (21 ora închidere bar)

L a rugămintea de a mai sta jumătate de ora s-a răspuns „CONTRA COST”.

Revenind la ce se putea consuma ALL inclusive (ceai, cafea - numai dimineața, LA PRANZ SI SEARA nu mai se regăseau la consum). Program restaurant si bar (anexa) – pentru cafeaua de la bar, orice îmbuteliat se cereau bani, bere draft GOLDEN BRAU + suc GIUSTO (pahar) din sticla la PET – sigur, cât vrei, dar nu mai mult de 2-3 buc, că altfel primeai O PRIVIRE CRUNTA…

Într-o seară, servindu-se plăcinta cu brânza, fiind caldă, am încercat să o iau în cameră și am căpătat amenințări “AICI SUNT REGULI“ nu se poate, am zis aduc dimineața înapoi, spălata… NUUUUUUUUUUU, ca vine DSV... vă/ne amendează.

La ALL INCLUSIVE se beneficiază și de alte produse pe care noi nu le am folosit, ni s-a răspuns. Dar de ce nu erau pe lista?

ALL inclusive cu PROGRAM, cu 4 produse pentru așa ceva. Se cereau bani pentru orice serviciu pe care erau obligați să-l facă. În plus, pâine MUCEGAITA la masa. Economie??? Sau bătaie de joc? Desert neservit LA TIMP și pentru toata lumea.

Reclamații… D-na Marcela NICI NU a clipit… ne-a rugat pe toți să fim calmi. Trăiesc cu suspiciunea că reproșul turiștilor nici nu ajuns la destinație.

Ultima zi (slava D-lui ca s-a terminat, mi-am zis, am intrat la mic dejun atenționați ca ESTE ULTIMA MASA ACOLO, am încercat sa iau 2 Sandwich pentru mine si băiatul meu pentru că ne-a cerut să eliberăm camera de dimineață, dar plecarea urma să fie după ora 14. Mi s-a reproșat ”NU E CORECT, DOAMNĂ” asta fost la restaurant (plecarea în hârtia primită de la recepție, va fi anexa, era 14.30). Mi-a smuls sandwitchurile din mână, la fel ca tuturor copiilor care au încercat să–și ia ceva pe drum – călătoria de întoarcere dura 6 ore. Întreb: oare salamul ăla (2 felii) nu era plătit???

Plecarea a fost până la urmă la ora 16, așa că am așteptat la Murighiol în soare o oră și jumătate să vină autocarul. Eu cred că ne-au dus la Murighiol mai devreme ca să scape de NOI, că erau prea multe reproșuri. Noi eram adulți, am PLECAT NEMANCATI, dar copii aia de 6-7 ani au plecat și ei la fel. Ni s-au cerut bani, 15 lei ciorba, 25 lei felul 2. Oare copiii mai aveau bani după înghețatele care porneau de la 6 lei in sus? orice era de la 6 lei in sus. Eu am plătit pentru unica cafea băuta de mine 6.50 lei. M-am revoltat. „Dar, cucoană, de ce nu ai băut, cine te–a ținut, Cafea+ ceai dimineața? ”

Desigur au fost și lucruri bune. Cearceafurile curate si apretate, Bravos, ca și reclama făcută acestui resort de către agenția de turism. Felicitări!!! CU ASTA M-ATI PACALIT. A propos, ce era în poze NU ARE nicio legătura cu realitatea…. Iar terenul de tenis… era PESTE GARD.

Piscina s-a curățat in prima zi de puf de la sălcii, că zbura peste tot. După aceea NU A MAI CONTAT. Eram de ai casei, nu mai trebuiau să curețe…

La ultima cina ni s-a solicitat să oferim personalului ciubuc – “recomandat “ în scris și în hârtia primita la cazare privind obligațiile și îndatoririle noastre, precum și regulile care trebuiau respectate.

Unii am înțeles că au dat, majoritatea NU, nefiind mulțumiți de serviciile primite.

D.C.


[fb]
---
Trimis de Horiace in 11.07.17 23:05:25
Validat / Publicat: 12.07.17 09:10:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UZLINA.

VIZUALIZĂRI: 1343 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Horiace); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Informații de la pensiune - All inclusive românesc și cererea pentru bacșiș.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [12.07.17 08:43:55]
    »

    @Horiace: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    nrs †
    [12.07.17 10:37:26]
    »

    asa cum s-a mai scris pe aici ai si nu ai dreptate sa fii nemultumita. ai dreptate sa pretinzi paine nemucegaita, ai dreptate sa pretinzi servire rapida. nu ai dreptate sa pretinzi sa iesi cu mancare daca nu era permis. salamul nu era platit, all se bazeaza pe un consum mediu, iar acesta se face pe baza a ce poate manca un om la o masa nu la mai multe mese. nu ai dreptate ca ar fi pensiunea de vina ca nu ati stiut din start ce inseamna all inclusive, era treaba agentiei sa va informeze ce cuprinde conceptul respectiv.

    pacat ca aceste neajunsuri v-au stricat vacanta, pe viitor e bine sa ceri cat mai multe informatii despre serviciile care urmeaza sa le primesti

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    managergulliver
    [12.07.17 17:14:22]
    »

    Buna ziua, stimată doamnă D.C.!

    Am primit cu interes însemnările dumneavoastră și vă mulțumim pentru ”feedback”. În primul rand, ne pare rău dacă vacanța dumneavoastră nu a decurs conform așteptărilor, deși dorința noastră este de a mulțumi fiecare oaspete care ne calcă pragul. Suntem conștienți de faptul că unele dintre serviciile pe care le oferim sunt perfectibile și comunicarea cu turiștii noștri este un caștig real pentru viitorul produsului pe care-l oferim. Drept pentru care, încercăm să răspundem mai jos, cat de cat punctual, la unele dintre nemulțumirile dumneavoastră:

    - Transferul cu autocarul la Murighiol: considerăm că barcagii hotelului au efectuat transferul conform graficului, iar perioada de ”o oră și treizeci de minute petrecută în soare” este, în mod evident, o aproximare inexactă a timpului de așteptare. Drept dovadă, avem rapoartele GPS ale bărcilor care monitorizează exact orele de plecare, locul de plecare, distanța parcursă etc.

    - ”Sărmanii copii care au plecat nemancați”: în mod evident, și aici induceți publicul în eroare. Spre deosebire de dumneavoastră, ”sarmanii copii” nu au sustras mancare dimineața din restaurant (au înțeles pană și faptul că dacă un sandviș se strică pe drum, la peste 30 de grade, pot avea de suferit) și au mancat un pranz cald, în mod civilizat servit la ora 13:30... Iar, deși au luat masa în același restaurant cu dumneavoastră, nu s-au întalnit cu ”painea mucegăită” la care faceți referire. Pentru conformitate, vă rog vorbiți cu părinții, bunicii și cadrele didactice care i-au însoțit pe copii în vacanță.

    - Programul barului și componența meniului all-inclusive: barul are un program de all- inclusive stabilit în acord cu cel al resorturilor și serviciilor similare din zonă, iar componența pachetului de băuturi all-inclusive și programul barului au fost comunicate pe mai multe canale, inclusiv în corespondența pe mail și în contractul cu turistul, înainte de achiziționarea pachetului de servicii turistice. Vă rog recitiți cu atenție corespondența cu doamna A.R. După acest program, barul servește băuturi contracost.

    Asta nu înseamnă că excludem o comunicare deficitară dintre dumneavoastră și personalul de la hotel, dar ne-ar fi fost de mare folos tuturor să primim de la dumneavoastră un mail sau un telefon, prin care să ne semnalați orice problemă nouă sau agenției de turism, de la care a fost achiziționat pachetul. Astfel, ar fi fost mult mai ușor să reglăm lucrurile.

    - Restaurantul: ne vine greu să credem, cand vorbiți despre apa plată consumată, că a fost oferită dintr-un ”butoi”, pentru că apa vine îmbuteliată în dispensere, direct de la Metro Constanța, și este oferită prin intermediul a două dozatoare. Și noi folosim dozatore similare la birou și nu avem senzația că bem apă dintr-un recipient neconform...

    În ceea ce privește alimentele scoase din restaurant, nu putem decat să ne aliniem standardului intern și internațional. Mesele tip bufet pun mancare la dispoziție atat de multă cat turiștii poftesc, dar doar pe perioada programului de masă. Nimeni nu agreează, nici măcar la hotelurile de 5* ultra all inclusive ca turiștii să scoată mancarea din restaurant, indiferent de motiv, cu atat mai puțin să-și pună și la pachet. La acest capitol, Gulliver Delta Resort nu reprezintă o excepție, ci respectă regula, pe care, de altfel, personalul v-a adus-o la cunoștință.

    Ideea că în afară de preparate din pește, nu există alt tip de mancare, este chiar o scăpare care vă aparține. Dacă doriți, noi vă putem trimite listele de meniuri, din care o să vedeți că în afară de preparate din pește, la toate mesele erau și alternative din preparate pe bază de paste, orez, carne de pui, de porc, mancare gătită din legume, salate etc. Dincolo de procesele verbale de intrare, ieșire, produse, meniuri etc. semnate între bucătărie – administrație – magazie și contabilitate, întamplător, varietatea preparatelor, conform meniului agreat, ne-a fost confirmat și de către patru turiști care călătoresc de ani de zile cu agenția noastră, și care și-au petrecut sejurul în Delta Dunării, exact în perioada în care ați fost și dumneavoastră.

    Din nou, vă amintesc faptul că am avut o serie cu mulți copii, care nu preferă pește, si care au consumat cu mare plăcere șnițele, piept de pui la grătar, pulpițe la tigaie, ceafă de porc și multe alte preparate din meniu. Au mancat exact din aceleași ”chafing dish” ca și dumneavoatră. Mesele fiind tip bufet, fiecare turist a servit din același loc, ce preparate i-au fost pe plac.

    În final vă multumim încă odată pentru ”feedback” și ne manifestăm speranța că toate aceste neînțelegeri pot fi corectate...

    Cu stimă,

    Echipa Gulliver Delta Resort


    NB managergulliver este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster26
    [12.07.17 18:46:16]
    »

    @managergulliver: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    managergulliver, nrs
    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.45468401908875 sec
    ecranul dvs: 1 x 1