ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2018
DE MML
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 07.09.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 3 nopți
prieteni
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
7.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIPĂREȘTE

Dupa aproximativ 10 ani am ales sa vizitez din nou Delta Dunarii. Din pacate am ales Gulliver Delta Resort Uzlina, o unitate de cazare clasificata cu 3 stele, dar, in opinia mea nu ar merita nici macar o stea. In cele ce urmeaza am sa justific aceasta opinie:

- mizerie in camere, mucegai in baie si la fereastra;

- curtea neingrijita;

- mobilierul de gradina murdar si stricat;

- meniu nediversificat - fiind in delta, te-ai astepta sa ai parte de un meniu pescaresc diversificat si gustos. Ei bune, nici vorba. Un meniu banal pe care l-ai fi putut regasi in orice cantina... Mai mult decat atat, daca nu erai printre primii cand se deschdea asa zisul restaurant, riscai sa nu mai gasesti mancare. Am patit noi in prima seara. "Restaurantul" se deschidea la ora 19.30, iar noi am indraznit sa mergem pe la ora 20.00. Ghinion. Mesele care se eliberasera nu erau curatate (ne-am ocupat noi de debarasarea lor), iar mancarea se terminase. Ne-am dus la bucatarie si am solicitat si noi mancare (ca, deh... aveam si noi dreptul...) si intr-un final ni s-a adus pe o farfurie niste bucati de peste. Asta ne-a fost invatatura de minte. Cu jumatate de ora inainte de deschiderea "Restaurantului" eram pe trepte ca sa fim siguri ca prindem mancare...

La receptie trona un anunt prin care eram invitati sa salvam planeta. Era vorba de inlocuitul prosoapelor; un prosop pe raft inseamna "voi folosi din nou", un prosop pe podea inseamna "va rugam sa inlocuiti". Si acum ma intreb oare cum isi dadeau seama cei de la hotel daca vrei sau nu sa salvezi planeta pentru ca nu s-a facut curatenie nici macar o data in camera. Probabil ca angajatii hotelului nu cunosteau acest "cod" intrucat, desi am lasat un prosop pe jos, a stat bine mersi pe podea pentru ca nimeni nu l-a inlocuit. Asadar, vrand nevrand toti am fost salvatorii planetei.

Excursiile optionale: un alt motiv de nemultumire. In conditiile in care una dintre excursii nu se organizeaza (din lipsa doritori), nefericitii care si-ar fi dorit acea excursie nu au nicio alta optiune. Otiunea de a apela la alti barcagii este exclusa intrucat taxa pe care hotelul o percepe pentru folosirea de catre alte ambarcatiuni pontonului din dotare este prohibitiva: intre 600 si 1000 lei, functie de capacitatea ambarcatiunii.

Din fericire pentru noi, am fost in excursiile pe care ni le-am dorit, desi as avea si aici de comentat avand in vedere ca una este reclama si alta se executa...

Spre exemplu, la una din excursiile pentru care am optat ("Marele tur al Deltei Dunarii") se mentiona ca jeep safari este incus in costul total (320 lei/persoana). Cu toate acestea, cand am ajuns in satul Letea de unde incepea safari, am fost obligati sa platim cate 25 de lei de persoana... (evident ca nu ni s-a dat bon fiscal).

Cotez mai jos reclama de pe site-ul hotelului:

"MARELE TUR AL DELTEI DUNARII – barca – 7-9 ore (oferta valabila pentru min 8 persoane)

Profitam de cea mai buna ocazie pentru a ne bucura, intr-o singura zi, de unele dintre cele mai interesante atractii turistice ale Deltei Dunarii. Un tur in care se viziteaza obiectivele turistice prezentate la excursiile: Sulina, orasul piratilor si Misterele padurii Letea.

Excursia include: jeep safari cu atelajele locale la Letea.

320 lei/pers "

Cat despre personal, atitudinea acestuia a fost neprietenoasa. Fiind cazati intr-o camera langa receptie, auzeam plangerile clientilor, raspunsul celor de la receptie fiind total nesatisfacatoare, neavand nicio dorinta sa rezolve aceste plangeri, ba mai mult, erau pusi pe cearta si intr-un final reiesea ca tot clentul este de vina...

Transferul: un alt motiv de nemultumire. Daca in ziua sosirii a mai fost cum a mai fost, desi nici acum nu pot sa-mi dau seama cum am reusit, in acea degringolada, sa ajungem la hotel, in ziua plecarii lucrurile au decurs asfel: ni s-a spus ca trebuie sa eliberam camera la ora 10.00 si ca transferul spre Murighiol se faca incepand cu ora 13.30 Timid, am intrebat de ce trebuie sa eliberam camera la ora 10.00 si nu la ora 12.00 cum se procedeaza de obicei. Mi s-a raspuns pe un ton taios ca asa este la ei si asa scrie si in contract. Pusa la colt, m-am retras la umbra si am studiat contractul. Nici vorba sa scrie ceva. Deci a ramas varianta, asa este la ei...

Aasadar, de la ora 10.00 si pana la 13.30 toata lumea statea cu bagajele pe unde apuca. Evident, daca voiai sa manaci ceva, ala erai...

Cei de la hotel, batandu-si joc de clienti, urmaresc eficientizarea transferului. De ce sa fi facut transferul imediat dupa eliberarea camerelor, astfel incat nenorocitul ala de client sa aiba posibilitatea, eventual sa manance si el ceva in Murighiol? Nooo, mai bine ii lasam sa astepte astfel incat barca sa fie plina pe ambele sensuri (se astepta sosirea urmatorului grup la Murighiol).

Am avut de asemenea ghinionul ca in acelasi timp sa fie cazati si un grup care avea in dotare o boxa portabila, boxa ce era scoasa afara iar manelele erau puse la maxiumum. Ne-am plans conducerii hotelului, dar fara succes...

Un aspect pozitiv: calitatea hartiei igienice!

In concluzie: nu as recomanda pentru nimic in lume Gulliver Delta Resort Uzlina!


[fb]
---
Trimis de MML in 10.09.18 10:23:03
Validat / Publicat: 10.09.18 12:37:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UZLINA.

VIZUALIZĂRI: 1389 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MML); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [10.09.18 12:36:38]
    »

    @MML: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    managergulliver
    Alte impresii din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055264949798584 sec
    ecranul dvs: 1 x 1