ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Barlad,Vaslui
ÎNSCRIS: 10.07.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
17.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Vacanta de cosmar

TIPĂREȘTE

Bun gasit tuturor.

Vreau sa va povestesc un pic despre vacanta de cosmar pe care am avut-o anul acesta in speranta de a feri pe cineva de o asemenea experienta.

Si anul acesta,ca si in ceilalti doi de dinainte, am optat pentru Bulgaria, desi, recunosc, anul acesta, n-am avut prea mare dorinta de a ajunge acolo. Mi-am dorit cu tot dinadinsul insa, sa-mi sarbatoresc ziua de nastere la malul marii, asa ca, sotul meu, pe ultima suta de metri, a gasit acest hotel. La fel ca si multi dintre dumneavoastra, am citit impresiile de aici si nu am fost prea incantata dar ne-am zis ca si in anii precedenti, ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si am pornit increzatori la drum. Traseul l-am facut ca si in anii precedenti (am postat la hotelul Elitza/Albena - vezi impresii). Am calatorit ok si am ajuns chiar foarte repede, obtinand si cazarea la fel de repede. Odata rezolvata insa problema cazarii, au inceput sa apara si surprizele.

Camera am avut-o la etajul 10. Dragut amenajata cu mobilier nou, cica etajele superioare au fost renovate acum doi ani, pe noi insa ne-a intampinat o pata mare de ghips proaspata si uda, semn ca tocmai se acoperise o gaura acolo, dar am refuzat sa ne stricam buna dispozitie cu o pata de ghips. In camera era mocheta, asta l-a bucurat pe sotul meu care nu suporta sa umble in papuci de casa dar bucuria lui a fost scurta cand a vazut cata mizerie era pe jos, nici nu fusese aspirat. Langa geam erau o multime de cioburi de sticla, inclusiv pe canapeaua imitatie din piele.

Praful era la el acasa, adica peste tot, inclusiv si in frigider, oglinzile nespalate de la inceputul sezonului estival, atat in camera cat si in baie, geamurile, la fel, nu mai vazusera apa si carpa demult, in balcon numai mucuri de tigara pe jos ca scrumiera era lipsa, in baie numai fire de par si pe jos si in chiuveta, si la dus. Singurele lucruri ce pareau a fi totusi proaspat schimbate, erau prosoapele si lenjeria. Am fost nevoiti sa chemam pe sefa mopului si sa-i dam 2 leva ca sa ne curete camera ca de la receptie ni s-a spus ca acolo se facuse curatenie.

Ca sa ne mai treaca din suparare, am decis sa ne ducem pe plaja, cand am coborat, niste tipi foarte "draguti" tocmai ne ridicau masina, caci, nici o cucoana de la receptie nu s-a obosit sa ne spuna ca parcarea lor e cu plata si daca n-o platesti, ei chiama imediat "baietii draguti" ca s-o ridice. Oricum n-am scapat de asa ceva, pentru ca in lipsa locurilor de parcare,am parcat ceva mai la vale langa un gard (de langa hotel Elena) ca sa aflam dupa ce ne-am recuperat masina (am platit 60 de leva), ca acel gard se afla, chipurile in proprietatea hotelului Odesos, care era pe partea cealalta a strazii. Culmea e ca din toate masinile parcate sub acel gard, erau vreo 8, numai pe a noastra au ridicat-o, fiind singura cu nr.romanesc, restul erau bulgari, nemti si austrieci. Pentru restul sejurlui am platit parcarea la cucoana de la receptie cate 10 leva pe zi, adica 40 de leva=20 de euro.

Despre conditiile de cazare va mai pot spune ca, nu am mai vazut curatat si aspirat pana am plecat, prosoapele care le-am lasat pe jos spre a fi schimbate, ne-au fost ridicate, scuturate si puse la loc, si schimbate doar dupa ce m-am certat cu receptionera si i-am dat sa miroase efectiv, prosoapele murdare, lenjeria am avu-o aceeasi toate cele 5 zile. La toate aceste mai adaug si aerul conditionat defect ca sa va puteti imagina ce confort de 4 stele am avut. Personalul hotelului ingamfat si nesimtit.

Sa va scriu ceva si despre bucatarie.Toate 5 zile de sejur am mancat doar cartofi pai si macaroane, la amiaza si seara, caci altfel de garnitura nu era. Intr-o zi am vazut niste orez dar pana sa ajung eu sa-mi pun in farfurie se terminase, si degeaba am asteptat un sfert de ora ca n-au mai adus altul in loc iar intr-o seara am vazut niste cartofi copti, dar, la fel, mie nu mi-au ajuns. Meniul destul de sarac pentru 4 stele, niste aripioare prajite si piept de pui la gratar si peste pane sau prajit, intr-o singura seara am vazut friptura de porc. Am vazut niste sosuri dar n-am avut curajul sa le gust, datorita aspectului lor straniu. Carnatii, micii, chiftelele si chebaburile lor (un fel de parjoale) aveau un gust necomestibil, dar acest aspect imi era cunoscut din anii trecuti. Legume la gratar nici pomeneala doar ceva morcovi fierti si broccoli si, parca am vazut si mazare, odata. Cateva feluri de paine si 2 feluri de cereale pentru copii si ovaz integral.

La micul dejun imi era frica sa ma apropii de mezeluri caci aratau toate foarte, foarte dubios. Au salvat situatia clatitele,care erau proaspete,fiind preparate pe loc si produsele de patiserie (cornulete, chifle dulci si biscuti) .Mai aveau si unt amestecat cu margarina si 2 feluri de gem+miere de porumb, 2-3 feluri de branza/cascaval,un pateu si salata de icre. Erau si cateva salate dar care erau preparate din legumele ramase de la masa precedenta. Legume crude au fost mai de toate si relativ proaspete,am avut posibilitatea de a ne pune ce doream pe farfurie. Prajiturile, la fel ca si cartofii prajiti, au fost aceleasi si neschimbate dejun/pranz/cina.

La barul de la piscina nici n-am fost sa vad ce aveau. Inghetata era singura acceptabila. Fructe:mere,grefe,portocale iar de sezon, nectarine/piersici si pepene. La acest capitol as vrea sa inchei prin a va spune ca daca am fi luat copiii cu noi (avem unul de 12 si altul de 3,5 ani) ar fi facut foamea, cel putin ala mic.

Animatia a fost lipsa. Hotelul avea totusi o echipa de animatori care a reusit intr-o dimineata sa ma distreze. Dupa ce i-au intrebat pe toti cei prezenti la pisicna daca vor animatie si dupa ce au primit mai multe de nu decat de da, si-au luat de la bar cate o cafeluta si dusi au fost.

Piscina prea mica si sezlongurile prea putine pentru un asemenea hotel si in plus, n-am vazut s-o curete cineva, dimineata se scaldau oamenii printre paharele de plastic aruncate de consumatorii de la bar, care nu mai nimereau cosurile de "treji" ce erau.

Plaja murdara si plina de scoici, de fapt, asa era doar portiunea libera, ca acolo unde erau sezlongurile era acceptabila. Spre deosebire de 2012, cand am mai fost acolo,acum sezlongurile erau pana in buza apei nemailasand nici macar un centimetru liber. Doar un petec de langa faleza unde erau multe scoici si multa mizerie.

A fost si un strop de culoare in vacanta asta de cosmar, faptul ca am avut camera la etajul 10 si astfel am avut o superba vedere la mare,de unde am putut vedea o superluna incredibila si un magnific rasarit de soare si de luna.Sper ca cele insiruite de mine aici sa va ajute sa faceti alegerea potrivita. Eu, insa,cu siguranta nu voi mai merge la hotelul Royal si nici nu-l voi recomanda vreodata cuiva.In 2012 am fost la un hotel care era cu o strada mai jos si-l vedeam din camera noastra, se numeste Perunika, chiar daca are doar 3 stele,am avut parcare gratuita si conditii de cazare si de masa net superioare fata de ce ne-a oferit hotel Royal,care merita cel mult 2 stele, poate si mai putin.


[fb]
---
Trimis de Iuliana C in 17.08.14 19:18:36
Validat / Publicat: 17.08.14 23:14:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: hotel Elitza/Albena- iunie 2012, hotel PerunikaNisipurile de aur - august 2012, hotel Slavuna/Albena -iunie 2012
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5226 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Iuliana C); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Aceasta a fost pata de culoare din vacanta noastra de cosmar.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster21
    [17.08.14 23:15:30]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [17.08.14 23:45:09]
    »

    @Iuliana C:

    ... cand am coborat, niste tipi foarte "draguti" tocmai ne ridicau masina, caci, nici o cucoana de la receptie nu s-a obosit sa ne spuna ca parcarea lor e cu plata si daca n-o platesti, ei chiama imediat "baietii draguti" ca s-o ridice.

    Pe site-urile agențiilor este precizat explicit faptul că parcarea este contracost.

    Oricum n-am scapat de asa ceva, pentru ca in lipsa locurilor de parcare, am parcat ceva mai la vale langa un gard (de langa hotel Elena) ca sa aflam dupa ce ne-am recuperat masina (am platit 60 de leva), ca acel gard se afla, chipurile in proprietatea hotelului Odesos, care era pe partea cealalta a strazii. Culmea e ca din toate masinile parcate sub acel gard, erau vreo 8, numai pe a noastra au ridicat-o, fiind singura cu nr.romanesc, restul erau bulgari, nemti si austrieci.

    Faptul că nici după prima tentativă de ridicare a mașinii nu v-ați hotărât să plătiți parcarea este greu de înțeles.

    Poate că bulgarii, nemții și austriecii respectivi plătiseră și din acest motiv mașinile lor nu au fost ridicate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Iuliana CAUTOR REVIEW
    [19.08.14 10:13:25]
    »

    Dna nicole, nu stiu la ce agentia de turism sunteti angajata, eu am luat biletele prin [***] si agenta care ne-a vandut biletele nu s-a obosit sa ne spuna nimic despre parcare iar la receptia hotelului nu era nici un anunt de acest gen. As fi platit buna bucuroasa parcarea de cum am obtinut cazare, daca ar fi fost locuri libere in prarcarea hotelului si receptionera ar fi spus ceva in acest sens. In plus avem niste cunoscuti, care si-au cautat masina 3 zile prin statiunea Nispurile de Aur, fiindu-le efectiv furat dintr-o parcare cu plata si dusa in intr-un sat vecin, si recuperata ulterior cu politia desigur. Corect ar fi sa nu aruncati cu vorbe in vant in necunostina de cauza.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [19.08.14 10:29:12]
    »

    @Iuliana C: ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [19.08.14 19:54:37]
    »

    @Iuliana C:

    Dna nicole, nu stiu la ce agentia de turism sunteti angajata, eu am luat biletele prin [***] si agenta care ne-a vandut biletele nu s-a obosit sa ne spuna nimic despre parcare iar la receptia hotelului nu era nici un anunt de acest gen. As fi platit buna bucuroasa parcarea de cum am obtinut cazare, daca ar fi fost locuri libere in prarcarea hotelului si receptionera ar fi spus ceva in acest sens.

    Nu sunt angajata niciunei agenții de turism. Lucrez într-un domeniu total diferit.

    Înainte de a scrie ecoul anterior, am căutat hotelul pe site-urile agențiilor de la care îmi cumpăr de obicei sejururile în Bulgaria și am avut confirmarea faptului că parcarea se plătește la acest hotel.

    Pe booking am găsit următoarea precizare:

    „Parcare:Este posibilă parcarea publică la o locaţie în apropiere (nu este necesară rezervare) şi costă 5 EUR pe zi. ”

    Dacă nu ai găsit loc în parcarea hotelului trebuia să-i spui recepționerei că ai venit cu mașina personală și ai nevoie de un loc de parcare, urmând ca aceasta să-ți ofere o soluție și să scapi de necazurile cu ridicarea/recuperarea acesteia. Tot așa se pare că a procedat un alt user cazat la Royal - vezi aici:, fără nervi și fără stres.

    Ce legătură are pățania cunoscuților cu furatul mașinii cu parcarea? În opinia mea, o mașină parcată aiurea pe trotuar poate fi furată mult mai ușor decât una dintr-o parcare păzită, dar astea sunt alte discuții.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    resita2009
    [20.07.16 13:09:23]
    »

    Nu vreau sa comentez referitor la masa/hotel pt. ca nu stiu cum este dar referitor la masina aici este vina d-voastra. Inainte de a pleca in concediu trebuia sa va informati despre posibilitatea parcarii, de asemenea e cunoscut faptul ca, in Bulgaria marea majoritate a hotelurilor nu au parcari proprii iar parcarea se plateste.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Iuliana C, nicole33, resita2009
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036051988601685 sec
    ecranul dvs: 1 x 1