FILTRE:2023

Poze Descoperă Oslo / OSLO — by geani anto / 2023 [pg. 4 / 5]

total [255] fotografii încărcate de geani anto în această destinație
P12 [AUG-2022] Expozitia „La mare!” prezinta viata marinarilor expusa pe 12 panouri cu scurte naratiuni si obiecte, incepand cu anul 1066 pana in 1977. Povestile incep cu cea a unui viking plictisit, terminand cu cea a unui chelner entuziast pe o nava de croaziera. Desi situatiile sunt fictive, ele se bazeaza pe cercetare si ar putea fi reale.
[50 PMA, +BONUS]
P13 [AUG-2022] Expozitia „La mare!” prezinta viata marinarilor expusa pe 12 panouri cu scurte naratiuni si obiecte, incepand cu anul 1066 pana in 1977. Povestile incep cu cea a unui viking plictisit, terminand cu cea a unui chelner entuziast pe o nava de croaziera. Desi situatiile sunt fictive, ele se bazeaza pe cercetare si ar putea fi reale.
[50 PMA, +BONUS]
P14 [AUG-2022] Expozitia „La mare!” prezinta viata marinarilor expusa pe 12 panouri cu scurte naratiuni si obiecte, incepand cu anul 1066 pana in 1977. Povestile incep cu cea a unui viking plictisit, terminand cu cea a unui chelner entuziast pe o nava de croaziera. Desi situatiile sunt fictive, ele se bazeaza pe cercetare si ar putea fi reale.
[50 PMA, +BONUS]
P15 [AUG-2022] Ce gandea un chirurg de la bordul unei nave de sclavi in 1768? Un alt panou vorbeste despre comertul danezo-norvegian cu sclavi si prezinta ingrijorarea unui chirurg cu privire la starea de sanatate a echipajului si a sclavilor pe nava Fredensborg, care la 1 decembrie 1768 s-a scufundat intr-o furtuna, in Norvegia. Epava a fost descoperita de trei scafandri in 1974.
[50 PMA, +BONUS]
P16 [AUG-2022] Ce gandea un chirurg de la bordul unei nave de sclavi in 1768? Un alt panou vorbeste despre comertul danezo-norvegian cu sclavi si prezinta ingrijorarea unui chirurg cu privire la starea de sanatate a echipajului si a sclavilor pe nava Fredensborg, care la 1 decembrie 1768 s-a scufundat intr-o furtuna, in Norvegia. Epava a fost descoperita de trei scafandri in 1974.
[50 PMA, +BONUS]
P17 [AUG-2022] Ce gandea un chirurg de la bordul unei nave de sclavi in 1768? Un alt panou vorbeste despre comertul danezo-norvegian cu sclavi si prezinta ingrijorarea unui chirurg cu privire la starea de sanatate a echipajului si a sclavilor pe nava Fredensborg, care la 1 decembrie 1768 s-a scufundat intr-o furtuna, in Norvegia. Epava a fost descoperita de trei scafandri in 1974.
[50 PMA, +BONUS]
P18 [AUG-2022] Panoul intitulat Pericolul U-boat si razboaiele, prezinta in desene, fotografii si obiecte o alta perioada dureroasa pentru norvegieni. U-boats au fost submarine operate de Germania in razboaiele mondiale.
[50 PMA, +BONUS]
P19 [AUG-2022] Cum e sa fii marinar in zilele noastre? Vapoarele de croaziera sunt hoteluri plutitoare, cu bucatari, chelneri, stewarzi si muzicieni. Toti sunt necesari pentru a opera vasele de croaziera Cei ce lucreza pe vasele de croaziera au uniforme care sa-i diferentieze de pasageri. Fiecare categorie are un tip de uniforma, in functie de meserie si de grad. In vitrina intitulata Kelner 1977, este expusa uniforma unui chelner de pe linia maritima norvegiano-americana.
[50 PMA, +BONUS]
P20 [AUG-2022] Cine a fost femeia care a operat telegraful in 1960? Traditional, rolul femeilor pe mare era asociat cu gatitul si curatenia. Dupa al doilea razboi mondial rolul femeii s-a schimbat, multe au absolvit cursuri, putand participa activ pe puntea vapoarelor. Prima dintre ele a fost ofiter de telecomunicatii.
[50 PMA, +BONUS]
P21 [AUG-2022] DS Stavangerfjord- Modelul vaporului liniei Norvegia-America
[0 PMA, fără bonus]
P22 [AUG-2022] DS Stavangerfjord- Modelul vaporului liniei Norvegia-America
[0 PMA, fără bonus]
P23 [AUG-2022] Muzeul are si cateva sectiuni pentru copii. In atelierul de barci pentru copii, acestia isi pot construi propriile modele de barci.
[0 PMA, fără bonus]
P24 [AUG-2022] Muzeul are si cateva sectiuni pentru copii. In atelierul de barci pentru copii, acestia isi pot construi propriile modele de barci.
[0 PMA, fără bonus]
P25 [AUG-2022] Exista o sectiune a machetelor de vapoare si petroliere, frumos realizate, unele dintre ele in sectiune, pentru a prezenta cat mai detaliat ceea ce se petrece si sub punte.
[0 PMA, fără bonus]
P26 [AUG-2022] Exista o sectiune a machetelor de vapoare si petroliere, frumos realizate, unele dintre ele in sectiune, pentru a prezenta cat mai detaliat ceea ce se petrece si sub punte.
[0 PMA, fără bonus]
P27 [AUG-2022] Exista o sectiune a machetelor de vapoare si petroliere, frumos realizate, unele dintre ele in sectiune, pentru a prezenta cat mai detaliat ceea ce se petrece si sub punte.
[0 PMA, fără bonus]
P28 [AUG-2022] In exteriorul muzeului exista o statuie ridicata in memoria marinarilor de la bordul navelor norvegiene, victime ale celui de-al doilea razboi mondial. Multe mii dintre ei au murit, iar multi supravietuitori au fost mutilati pe viata. Dupa mai bine de 30 de ani de tacere, memorialul a marcat recunoasterea faptelor marinarilor de razboi norvegieni, memorialul fiind dezvelit de regele Olav al V-lea, in 1980.
[0 PMA, fără bonus]
P01 [AUG-2022] Corabia Fram este gazduita de Muzeul cu acelasi nume aflat in Bygdøy, la capatul liniei de autobuz 30 sau la debarcaderul vaporasului care porneste din fata primariei Oslo. Cladirea este foarte usor de observat datorita formei distinctive de litera ,,A”.
[50 PMA, +BONUS]
P02 [AUG-2022] Corabia Fram este gazduita de Muzeul cu acelasi nume aflat in Bygdøy, la capatul liniei de autobuz 30 sau la debarcaderul vaporasului care porneste din fata primariei Oslo. Cladirea este foarte usor de observat datorita formei distinctive de litera ,,A”.
[50 PMA, fără bonus]
P03 [AUG-2022] Fram a fost prima nava de lemn cu panze, special construita in Norvegia pentru cercetarea polara, folosita in 3 expeditii cruciale spre Arctica si Antarctica, intreprinse de exploratorii Fridtjof Nansen, Otto Sverdrup si Roald Amundsen.
[50 PMA, +BONUS]
P04 [AUG-2022] Fram a fost prima nava de lemn cu panze, special construita in Norvegia pentru cercetarea polara, folosita in 3 expeditii cruciale spre Arctica si Antarctica, intreprinse de exploratorii Fridtjof Nansen, Otto Sverdrup si Roald Amundsen.
[50 PMA, +BONUS]
P05 [AUG-2022] Fram a fost prima nava de lemn cu panze, special construita in Norvegia pentru cercetarea polara, folosita in 3 expeditii cruciale spre Arctica si Antarctica, intreprinse de exploratorii Fridtjof Nansen, Otto Sverdrup si Roald Amundsen.
[50 PMA, +BONUS]
P06 [AUG-2022] Fram a fost prima nava de lemn cu panze, special construita in Norvegia pentru cercetarea polara, folosita in 3 expeditii cruciale spre Arctica si Antarctica, intreprinse de exploratorii Fridtjof Nansen, Otto Sverdrup si Roald Amundsen.
[50 PMA, +BONUS]
P07 [AUG-2022] Pe langa panourile informative si interactive, aici se gaseste si un simulator de expeditie polara, unde aflam ce se intampla cand o nava este prinsa in gheata si este zdrobita incet dar sigur, precum si un iglu in care se poate intra pentru afla ca blocurile de gheata sunt sculptate cu un cutit confectionat din coarne de ren.
[50 PMA, +BONUS]
P08 [AUG-2022] De-a lungul zidurilor imensei sali care adaposteste nava Fram sunt expuse pe 3 niveluri, obiecte si marturii despre expeditiile la poli si despre istoria corabiei, iar pentru mai multe informatii pot fi vizionate filme.
[50 PMA, +BONUS]
P09 [AUG-2022] Muzeul Fram publica jurnalele transcrise din expeditiile lui Nansen si Amundsen, precum si alte carti de istorie polara.
[50 PMA, +BONUS]
P10 [AUG-2022] Piesa centrala este insa cea mai puternica nava din lemn din lume, nava polara Fram. Acasta are un design ingenios permitandu-i sa pluteasca pe bucatile de gheata.
[50 PMA, +BONUS]
P11 [AUG-2022] La fiecare 20 de minute, pe puntea principala a Framului se proiecteaza un spectacol de aurora boreala.
[50 PMA, +BONUS]
P12 [AUG-2022] Pentru a experimenta navigarea pe timp de furtuna, in partea superioara a peretilor salii, este proiectat un film cu imagini in continua miscare, astfel incat de pe puntea corabiei, din orice directie te-ai uita, ai senzatia ca aceasta infrunta valurile puternice, iar vocile echipajului creeaza atmosfera traita de navigatori.
[50 PMA, +BONUS]
P13 [AUG-2022] Pentru a experimenta navigarea pe timp de furtuna, in partea superioara a peretilor salii, este proiectat un film cu imagini in continua miscare, astfel incat de pe puntea corabiei, din orice directie te-ai uita, ai senzatia ca aceasta infrunta valurile puternice, iar vocile echipajului creeaza atmosfera traita de navigatori.
[50 PMA, +BONUS]
P14 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P15 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P16 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P17 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P18 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P19 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P20 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[50 PMA, +BONUS]
P21 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P22 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P23 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P24 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P25 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P26 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P27 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P28 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P29 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P30 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P31 [AUG-2022] Am explorat in voie puntea si cala navei pentru a vedea cum se desfasura viata echipajului de la bordul ei, aruncand o privire in cabinele, saloanele, magazia si camera motoarelor, traind experiente audio si vizuale impreuna cu manechine in marime naturala.
[0 PMA, fără bonus]
P32 [AUG-2022] In cea de-a doua expeditie arctica cu Fram, din perioada 1893-1896, Nansen a intentionat sa descopere daca este posibil sa ajunga la Polul Nord folosind deriva naturala a ghetii polare. Planul era sa navigheze cat mai departe de nord posibil, pana cand nava va fi ingropata in bancheta de gheata care, in deriva va ajunge cat mai aproape de Polul Nord.
[0 PMA, fără bonus]
P33 [AUG-2022] Prima si a doua expeditie a lui Fridjof Nansen
[0 PMA, fără bonus]
P34 [AUG-2022] Prima si a doua expeditie a lui Fridjof Nansen
[0 PMA, fără bonus]
P35 [AUG-2022] Amundsen a folosit abilitatile de conducere a cainilor, construirea de iglu, imbracaminte si supravietuire polara de la inuiti.
[0 PMA, fără bonus]
P36 [AUG-2022] Roald Amundsen a pornit cu Fram in cea de-a treia expeditie, in 1910, la Polul Sud. Cu toate acestea, Amundsen a tinut secreta adevarata sa intentie, surprinzand presa, care se astepta ca Fram sa navigheze spre nord si nu spre sud, spre Antarctica. Amundsen a ajuns la Polul Sud cu cei patru insotitori ai sai si cei 17 caini de sanie, pe 14 decembrie 1911. Au petrecut trei zile in zona, facand masuratori si inconjurand Polul pe schiuri pentru a se asigura ca au acoperit intr-adevar Polul Sud.
[0 PMA, fără bonus]
P37 [AUG-2022] Monumentul Amundsen, o sculptura din bronz si granit a celor 5 exploratori care au ajuns la Polul Sud: Roald Amundsen, Olav Bjaaland, Helmer Hanssen, Sverre Hassel și Oscar Wisting. Aceasta a fost realizata cu ocazia implinirii a 100 de ani de la atingerea Polului Sud geografic de catre exploratorii norvegieni.
[0 PMA, fără bonus]
P01 [AUG-2022] La intrarea in muzeul Kon-Tiki, ne-au intampinat replici uriase ale statuilor moai de pe Insula Pastelui, una dintre ele avand 10 metri inaltime (o parte din ea, in stanga spate).
[50 PMA, +BONUS]
P02 [AUG-2022] Povestea aventurilor sale a inceput atunci cand Heyerdahl i-a propus sotiei sale, Liv, sa-l insoteasca intr-o excursie pe o insula din Pacificul de Sud, dorind sa se intoarca la natura, evadand din civilizatia din vest, supravietuind doar cu ceea ce natura le-ar oferi. Au decis sa se indrepte pentru Fatu Hiva, una dintre Insulele Marquesas din Polinezia franceza, unde au poposit timp de un an, intre 1937-1938.
[50 PMA, +BONUS]
P03 [AUG-2022] In mijlocul salii muzeului este expusa pluta originala Kon-Tiki, pe care am inconjurat-o pentru a o vedea cat mai bine. Nu s-au folosit cuie, trunchiurile de lemn fiind legate doar cu ajutorul corzilor (din liane), iar o cabina de bambus amplasata pe una dintre fete era folosita pentru adapost.
[50 PMA, +BONUS]
P04 [AUG-2022] In mijlocul salii muzeului este expusa pluta originala Kon-Tiki, pe care am inconjurat-o pentru a o vedea cat mai bine. Nu s-au folosit cuie, trunchiurile de lemn fiind legate doar cu ajutorul corzilor (din liane), iar o cabina de bambus amplasata pe una dintre fete era folosita pentru adapost.
[50 PMA, +BONUS]
P05 [AUG-2022] Thor a fost sfatuit sa nu porneasca in aceasta calatorie, marinarii experimentati sustinand ca barca se va destrama, estimand ca franghiile care o legau nu vor rezista mai mult de doua saptamani, odata expuse la apa. Din fericire, acest lucru nu s-a intamplat.
[50 PMA, +BONUS]
P06 [AUG-2022] ,,Acvariul” nu era real ci doar o vitrina de sticla care sa creeze impresia ca este plina cu apa, ce continea balene, rechini, confectionati din plastic, unul fiind chiar replica celui intalnit in expeditie.
[50 PMA, +BONUS]
P07 [AUG-2022] Biblioteca lui Heyerdahl (la birou e insusi Thor, bineinteles figura de ceara a lui), in care sunt expuse cartile sale, din care s-au inspirat generatii de savanti care au invatat multe despre trecut si care au dat nastere conceptului de arheologie experimentala.
[50 PMA, +BONUS]
P08 [AUG-2022] Nici pesterile nu erau adevarate, dar a fost distractiv sa mergem prin ele, intalnind tot felul de surprize, mai mult sau mai putin infricosatoare.
[50 PMA, +BONUS]
 
  • MO=

  • AiFostAcolo? »» Încarcă fotoAfișate [187 - 248] din total 255 FOTOGRAFII Descoperă Oslo / OSLO — by geani anto / 2023
  • NOU! Toate pozele încărcate de geani anto pe AFA

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

  • [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05856990814209 sec