Solicitare CMR / CIRCUITE MULTI-ȚARĂ

Cum folosim Booking.com?

Trimisă în 20.09.11 15:21
autor TraianSSE [Radauti]
» VIZUALIZĂRI: 70921

Inainte de a-mi face cont pe Amfostacolo nu stiam de booking.com. Citind mai multe reviewuri am vazut ca foarte multi utilizatori folosesc acest site pentru a-si rezerva hotelul.

De curand mi-am facut si eu cont pe booking.com, dar nu stiu cum sa-l folosesc pentru a profita la maxim.

Cum folositi voi acest site? Asteptati pana in ultima clipa pentru a profita de "oferte fulger"? Faceti rezervari la mai multe hoteluri cu mult timp inainte, profitand apoi de "free cancelation" si alegand pana la urma cel mai potrivit? Orice sfaturi sau idei mi-ar fi de folos.

Ma pregatesc pentru o vacanta si incerc sa inteleg acest site mai bine. Cred ca orice contributii pe acest subiect ar fi foarte de folos si altor utilizatori.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Răspunsuri — pag 6 / 6

giulianiSR[21.07.16 11:00]

@Michaell - Exact asa cred si eu, ca sunt client booking fiindca nu gasesc altii mai buni, sau altii care sa aiba atat de multe hoteluri la dispozitie... probbail si obisnuinta are un rol important in aceste alegeri, cand vreau sa caut ceva oferte de cazare intru imediat pe booking, nici nu stau sa caut altceva.

Intotdeauna a fost ok cu ei totusi, cu o mica problema. Am rezervat odata un hotel in Köln care arata cu totul altfel decat in pozele de pe booking. Noroc ca am putut anula pana la ora 18:00 in ziua sosirii. Receptionerii nu au vrut sa imi anuleze camera zicand ca nu e posibil asa ceva, asa ca am intrat pe booking si am facut anularea... apoi m-au lasat oamenii in pace. Oricum, in camerele alea nu se putea sta, erau dezastru. Daca intereseaza pe cineva, e vorba de Hotel Arde in Köln

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmaster45[21.07.16 11:02]

@marcval:

Aşa cum scrie în mai multe locuri pe aici, referirile la agenţii (sau alte entităţi comerciale) care activează în România (sediu / sait etc) sunt interzise explicit (şi) pe acest sait. Vezi, de exemplu, textul scris cu roşu mai jos.

Aceste informaţii se pot însă trimite fără probleme prin mesaje private (vezi mai jos, la finalul textului scris cu roșu, cum).


giulianiSR[21.07.16 11:05]

@marcval -

si de fapt asta vroiam sa evidentiez Marketing-ul de la booking.com este facut sa renunti - de asta am zis ca e teapa pentru mine - si probabil pentru multi (- pentru asta am si postat).

Tocmai despre marketing e vorba. 90% dintre cei ce utilizeaza site-ul nici macar nu se uita sumar peste termenii si conditile lor. Cand vezi atentionarea aia cu "cel mai bun pret garantat" alegi fara sa te intereseze neaparat ce inseamna lucrul asta, abia cand vrei sa profiti de o asemenea oferta iti dai seama ce inseamna de fapt, adica fix praf in ochi... de multe ori sunt convins ca diferenta poate sa fie chair mai mica de 60 RON.

Nu vreau sa le iau apararea, chiar sunt de acord ca practicile astea sunt un fel de inselatorii morale fiindca mizeaza pe faptul ca nimeni nu citeste ce scriu ei pe acolo. Insa din punct de vedere legal sunt acoperiti.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

edymaxJR[07.10.16 17:52]

Am si eu o mare rugaminte, daca ma puteti ajuta cu un sfat. Am facut multe rezervari pe booking si totul a fost ok, nu am nimic de reprosat. Numai ca azi am reusit sa fac o boacana, la propriu, mare boacana. Am facut rezervare pe booking la un hotel din Bulgaria pentru luna iunie anul viitor si ca toanta ce sunt am reusit sa selectez nonrefundable. In datele cerute nu au solicitat un card de credit si nici nu am completat decat numele meu si adresa de mail.

Imediat ce am primit confirmarea rezervarii de catre booking pe mail, am ramas socata sa vad ca daca anulez am de platit intreaga suma.

Evident ca m-am speriat si am anulat imediat rezervarea si am primit si confirmare tot de la booking.

Cu riscul sa imi iau bobarnace de la multi dintre dvs. indraznesc sa va intreb ce e de facut? Daca nu am introdus niciun card pot sa patesc ceva? Practic nu am adus niciun prejudiciu hotelului caci am anulat in secunda 2.

Am mai patit cineva asta pana acum? Daca da, cum ati rezolvat?

Nu am primit nimic de la hotel nici confirmare, nici nimic.

Multumesc pentru ajutor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[10.10.16 16:10]

... daca nu ai introdus datele de pe card nu aveau cum sa-ti retina suma. In plus, si daca ai fi introdus datele, cred ca exista un termen de reziliere. Din experienta mea, booking te anunta data cind nu te mai poti razgindi. Asa ca, relax... nimic nu este asa de tragic cum pare :-)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

edymaxJR[10.10.16 16:13]

@Lusiluca: Multumesc mult pentru raspuns. Nu am primit nimic asa ca m-am linistit.


StefanutAdiCH[16.09.17 21:57]

Recomand cu incredere, am utilizat aplicatia lor pentru a ma caza in Paris si Venetia, unele hoteluri iau banii inaite de a ajunge la hotel cu o zi sau doua, deci de preferat sa aveti banuti pe card, de asemenea ar fi bine sa va puneti filtre pe raiting si pe pret, daca doriti sa folositi booking.com puteti utiliza urmatorul link pentru a beneficia de o reducere de 10%

(...)

Va doresc vacanta placuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

webmasterX[17.09.17 19:54]

@StefanutAdi:

daca doriti sa folositi booking.com puteti utiliza urmatorul link pentru a beneficia de o reducere de 10%

ai uitat să comunici colegilor că la orice rezervare efectuată prin acel link, TU primești un credit de 15 $. Cum metoda de autopromovare nu ni se pare corectă, am editat mesajul anterior.


mihaelallSV[09.03.18 19:30]

@Dragos: buna. Am citit ca folosesti frecvent booking. Eu sunt la prima rezervare pe booking si am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv. Am facut rezervare la o vila in Grecia, prin booking, unde am introdus si un numar de card valid. In rezervarea facuta, booking imi comunica ca se poate anula gratuit pana pe 31 mai, iar in 1 iunie imi vor extrage de pe card un avans de 30 %, urmand ca restul sa achit in momentul cazarii. Insa la doua zile de la rezervare am primit un mail de la vila din Grecia in care ma someaza sa plaresc urgent (1-2) zile un avans de 30 % intr-un cont al lor din Grecia im caz contrar imi anuleaza rezervarea. I-am intrebat de ce nu extrag ei de pe card si cuca booking nu le-a comunicat toate datele cardului meu. Acum nu stiu ce sa fac: sa achit direct in contul lor desi avansul sr platea dupa 1 iunie sau sa caut alta rezervare. Nu prea am incredere in felul cum mi'au cerut sa platesc. Un sfat, va rog!!! Multumesc. Mihaela

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

edymaxJR[09.03.18 19:43]

@mihaelall:

Buna,

Nu am patit niciodata asa ceva si am facut peste 20 rezervari pe booking pana acum, dar nu e normal ce iti cer ei. Eu una nu as plati sub nicio forma in vreun cont trimis de ei atat timp cat ai facut rezervarea pe booking si ai dat si datele de pe card. Sincer, astfel de gazde nu imi inspira nici cea mai mica incredere si, daca mi-ar face asa ceva, as anula in secunda doi.

Acum decizia iti apartine, poti sa trimiti mail chiar la booking si sa ii intrebi cum e posibil asa ceva. De asemenea, daca platesti in contul dat de ei, e foarte probabil sa te trezesti si fara cei 30% de pe cardul dat la booking.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

mihaelallSV[09.03.18 21:01]

@edymax: multumesc pentru sfat. Cam asa ma gandeam si eu dar fiind prima rezervare pe booking nu stiam daca este ok sau nu. O seara buna!


Dragoș_MDAU1r[09.03.18 21:51]

@mihaelall: sincer, nu știu exact ce anume scrie în condițiile rezervării tale (implicit și în mailul de confirmare de la booking), dar pot să spun altceva: anul trecut am făcut și eu o rezervare pentru o pensiune din Lefkada și a fost pentru prima oară când un proprietar mi s-a adresat ulterior și mi-a cerut un avans prin transfer (bancar sau WU). Cum oricum era specificat în condițiile de rezervare ale acelei pensiuni că ulterior rezervării voi fi contactat de proprietari, am zis - OK, fie. Am dat un telefon la pensiune și am stabilit de comun acord modul de transfer al sumei și totul a fost OK.

Au mai fost pe aici discuții privind seriozitatea grecilor care cer avans după ce primesc o rezervare - concluzia a fost că deși nu pare a fi ceva „cușer”, încă nu am auzit să fie vreun păgubit după o astfel de plată.

Pe de altă parte, dacă în condițiile primite NU e specificată obligativitatea de a achita ceva PÂNĂ la 31 mai, ar trebui anunțați și cei de la booking.com, pentru că proprietarul respectiv pune condiții extra celor din pagina lui de rezervare. Au totuși un contract de respectat, nu?

Oricum ar fi, nu te costă mare lucru și să dai un telefon la proprietari și să discuți direct - o să îți faci o idee despre ce și cum și decizi în consecință.

Orice ai face, îți doresc o vacanță plăcută și te așteptăm cu impresii spre toamnă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [151-162] — din total 162 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039731025695801 sec
    ecranul dvs: 1 x 1