88307 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Alcor Hotel

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
08.08.2018
DE
Avatar Moondy
--- F ---
vârsta 30-40 ani
DIN Snagov [IF]
înscris/ă în 08.08.18
MEMBRU: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 3 nopti
TIP: FAMILIE CU COPII
REGIM MASĂ Mic dejun
PREŢ SEJUR:
10000 lei, fără masa
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 3
+ COPII: 2 -- varsta: 4ani + 8ani

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
0.0 %
 
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.5 %
  
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.0 %
 
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA
25.0 %
  
Foarte nemulțumit
DISTRACŢIE / RELAXARE
----  
 
[Nu sunt în masură să mă pronunț]

NOTA MEDIE rez.:
0.94
  
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)
Autorul NU ar recomanda această destinaţie unui prieten sau unui cunoscut

   
Renovat in 2017
încărcat de pe telefon!

Hotelul prostiei, lipsei bunului simt și normelor standard de cazare!


De la Recepție te întâmpina ineficienta. Ne prezentam la orele 16:10, ținând cont ca check in se face după orele 16:00 dar ni se comunica ca apartamentele nu sunt încă gata dar se lucrează din greu la ele și doamnele de la curatenie transpira trebăluind. O fata pierdută undeva in alta lume reușește sa irite puțin un alt turist datorită eficientei și alta pune mâna pe telefon verificând când sunt camerele gata, strigând in telefon “miscati-va sunt străini! ”, referire la noi, o familie mixtă. Eh și dacă eram doar romani, eram mai prosti, aha, I got it!

Avem doua apartamente închiriate, in unul apa curge la toaleta, telefonul nu funcționează. Încercam sa raportam cele întâmpinate și o doamna menajera ne comunica ca și dumneaei a comunicat deja, este doar vina turiștilor dinaintea noastră! Aha, nici vorba. In fiecare zi am făcut sesizare ca noi turnam apa cu găleata in toaleta și pana astăzi când am făcut check out nu au rezolvat apa de la toaleta. Ați înțeles, acum este vina noastră ca viitorii turiști nu vor putea trage apa la toaleta!

Voi enumera in linii mari ce am întâmpinat noi:

- pe holuri in hotel, Recepția și holul aferent dar și in restaurant nu poți respira de caldura, adică lipsa aer condiționat;

- micul dejun cu produse slab calitativ, salate gen de vinete acrite. La micul dejun servesc castraveți tăiați de cu o seara înainte. Dacă vrei sa servești ceva trebuie sa ceri deoarece nu aduc noi platouri când acestea se termina. In trei zile de concediu a trebuit sa cerem miere, lapte, aparatele de cafea nu funcționau deoarece se umpleau filtrele de zaț, roșii, etc etc.

- personal fără zâmbet pe fata și sictirit, nu fac nici cel mai mic efort sa îți răsplătească banii plătiți ci te fac sa mori ca ai ales acest hotel.

- ah, la plaja! Trebuie sa ai nervi, nu au umbrele suficiente, încearcă totuși sa te vâre și pe tine printre alte rânduri de parca îți fac un favor, aparatul de cafea de la barul de pe plaja merge doua zile da și una nu. Prosoapele pentru șezlong sunt mici iar dacă vi mai târziu puțin la plaja nici nu mai au disponibile.

- oameni care îți vorbesc in sictir și asta ma enervează la culme pentru ca noi suntem respectuoși și avem răbdare multă, de ce sa îmi vorbească mie una in doi peri!

- curățenia este relativ ok dar după ce te-ai cazat vor face minimul necesar atât cât sa nu o iei razna definitiv. De exemplu soțul meu fumător a fumat pe balcon și a lăsat scrumiera pe balcon. Când am venit in camera am găsit scrumiera plină de țigări și scrum pe masa, lăsată acolo și am curățit-o noi dar deja in camera mirosea a birt.

- apa nu doar curge pe lângă cabina de dus dar se reglează relativ greu la temperatura, asta după ce ai așteptat deja 10-15 minute sa vina calda.

- la check out, ca sa fie ineficienta maxima, soțul (străin) este lăsat singur in așteptare pentru 10 minute fără nici o explicație, fără nici o avertizare, fără nici o rezolvare după ce duduia merge in spate și uita sa se întoarcă.

Acest hotel nu merita sa primească turiști. Poți Închide ochii, poți accepta anumite neajunsuri când vezi ca exista bunăvoința in rezolvarea sau concilierea lor.

---
Impresii încărcate de Moondy in 08.08.2018 15:04:28

Validat / Publicat: 08.08.18 18:10:57

VIZUALIZĂRI: 528


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (Moondy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  4949 PMA (din 9 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- webmaster26
[08.08.18 18:10:48]
» mesaj pers

   @Moondy: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

   ===

   Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 79&ridAnt=88307

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
- Rofri
[09.08.18 17:13:12]
» mesaj pers

   Am citit cu uimire cele scrise de dvs, mă așteptam ca după renovarea hotelului, și mai ales după nivelul astronomic al prețurilor, să ofere ceva foarte bun.

   Spun asta pentru că am fost și noi în 2014 și 2015 la Alcor. Nu era renovat pe atunci, dar poziția lui pe plajă și vederea la mare au fost un avantaj în fața căruia am trecut cu vederea mobilierul vechi. Pe un sejur de 6 nopți, două persoane, cu MD nu am dat mai mult de 900 de lei. Suma aceasta se cere acum pentru o noapte!!

    În ultima vreme m-am mai uitat de curiozitate să văd cum arată ”strugurii acri”... pe Booking mi s-a părut că hotelul arată bine, dar oricum prețurile sunt enorme. Și iată, din ce spuneți, că nu sunt nici măcar justificate. Păcat!

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 450 PMA1 (din 2 voturi)]
- cristina47
[09.08.18 17:38:46]
» mesaj pers

   @Rofri: Eu am dat un negativ. Nu prea fac eu chestii din astea, dar acum nu m-am putut abtine. Nu mi-a placut titlul.

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
  • Alcor 2018 (Sep.2018) - punctaj satisfactie: 8.70 (scris in 02.09.18 de silvian62 din RâMNICU VâLCEA) - NU RECOMANDĂ
  • Dezamăgire maximă (Aug.2018) - punctaj satisfactie: 2.45 (scris in 26.08.18 de neopetre din BUCURESTI) - NU RECOMANDĂ
  • Se fura din camere (Aug.2016) - punctaj satisfactie: 1.25 (scris in 25.08.16 de ester din BUCURESTI) - NU RECOMANDĂ
  • Rușine! (Jul.2016) - punctaj satisfactie: 0.42 (scris in 28.08.17 de aishor din BUCURESTI) - NU RECOMANDĂ
  • Vechi (Aug.2015) - punctaj satisfactie: 2.75 (scris in 18.08.15 de alinamaslina din BUCUREşTI) - NU RECOMANDĂ
  • O alegere reușită (Sep.2014) - punctaj satisfactie: 9.30 (scris in 07.09.14 de Rofri din BRAşOV) - RECOMANDĂ
  • Camerele de 2 stele sunt decente (Aug.2013) - punctaj satisfactie: 9.12 (scris in 09.07.14 de Lullaby din BUCURESTI) - RECOMANDĂ
  • N.B.: Recomandarile evidenţiate (pe fond galben) aparţin unor autori cu statut de membru GOLD sau superior

    INFO:
  • PUNCTE SATISFACŢIE MEDIE pentru acest obiectiv: 3.69
  • GRAD RECOMANDARE: 14.29%
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

pagină generată in 0.0833048820496 sec