ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2018
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 26.08.18
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
24.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Dezamăgire maximă

TIPĂREȘTE

Fascinanta Romanie - hotel de patru stele terminat cu cateva luni de zile inainte de vizita noastra cred:

- acelasi frappe cu inghetata si frisca facut la acelasi hotel. La barul de zi, la cel separat al restaurantului si la cel de la beach bar... trei preturi diferite si trei retete complet diferite... desi le-am cerut acelasi lucru

- la micul dejun nu se mai uita ca taranii la tine in farfurie sa vada ce si cat iti iei... in schimb, fiind de patru stele, vin la tine la masa si te intreaba daca e totul in regula sau te intreaba daca esti multumit (in timp de ai dumicatul in gura... ????????????)

- tot designul este deosebit de frumos, numai ca romanul tot roman... bateria de la dus are inversate racordurile de apa calda/rece. Ii spuneam copilului sa o lase sa curga pana vine calda ca de...

- baia avea inainte un ventilator la nivelul aerisirii ce functiona doar cand era lumina aprinsa. Acum nu mai e decat o gura de aerisire fixa si micuta. Se aduna abur ca la balamuc

- desi totul e in trend, daca apesi dopul de la chiuveta, nu mai poti sa il scoti de acolo pana nu cheama ei instalatorul. Mai exact, maneta nu functioneaza pentru ridicarea dopului

- una din usile culisante de la dressing nu se inchide

- usa de la intrare se blocheaza in mocheta si trebuie sa fortezi un pic ca sa intri

- dubla comanda a luminii functioneaza perfect, doar ca al doilea intrerupator ce ar trebui actionat din pat... e pus in colt dupa veioza si nu ajungi la el decat daca te dai jos din pat ????????????

- usile de la balcon nu se rabateaza. Aici fiecare decide dupa bunul plac.

- Foarte important. Hotelul de langa are program zilnic muzical ce incepe pe la 22.00 si tine vreo 5 ore. Muzica foarte buna dar nu poti sa dormi nici daca inchizi usa de la balcon. Cantaretii fac o pauza de 30 min undeva dupa 00.30 sa manance probabil. Asta e momentul sa incerci sa adormi altfel...

- plasa de insecte nu mai au desi culmea aveau cand erau de 3 stele. Mi-au spus din prima zi ca nu au probleme cu tantarii... in aceeasi seara am omorat 2 in baie dar pe al treilea nu l-am mai vazut cel putin... ca de ciupit ne-a ciupit copilul

- pe balcon e apa tot timpul pe jos de la furtunul de condens al aparatului de aer conditionat montat in interiorul balconului spre camera!?!

- cearceafurile si fetele de perna pe care le-am gasit la checkin au fost aceleasi pana la checkout....doar le intindeau

- in sfarsit am vazut si la noi aparatul automat cu perie pentru indepartarea nisipului de pe incaltari si picioare. Numai ca, in loc sa fie la intrarea dinspre plaja, l-am vazut la un etaj superior unde il observau doar cei care stateau pe latura cu pricina (oricat foloseai dusurile de la iesirea de pe plaja, copiii tot mai aveau pe ici pe colo

- la receptie a sunat cineva si a comandat 5 beri. Doamna, foarte pregatita de altfel, a confirmat comanda si le-a spus ca le trimite imediat si a inchis. Doar ca ne-a bufnitul rasul pe toti prezenti, inclusiv pe colega dansei... uitase sa intrebe la ce camera si ce bere. Cand i-a atras atentia discret colega dansei a venit intrebarea: "Pai ce, nu ne arata pe telefon daca ii dam redial? ". Raspuns: "Nuuu, pentru nu noi am sunat in camera... ei ne-au sunat pe noi... " ???????????? Noroc cu colega. A spus sa o ia logic, prin eliminare, verificandu-i pe toti care au comandat room service pentru ca nu sunt foarte multi care fac asta...

-Acum experienta proprie dupa faza de sus: am comandat de 2 ori room service. De fiecare data acelasi lucru: 2 meniuri pentru copii cu frigarui si cartofi. Prima oara am sunat la receptie si am dat comanda. M-au sunat de la restaurant imediat sa imi confirme comanda. Dupa 40 de minute am sunat iar... uitasera de noi... a ajuns in total la 1h de la comanda. A doua oara a venit comanda direct dupa 1h 30 min... motivul:"Nu a mers gazul la aragaz... ". E foarte important de mentionat ca am trecut pe la terasa de afara (de unde vezi inauntru tot restaurantul) si erau 3 mese ocupate doar. Preturile sunt mai mari decat pe Dorobanti dar nu asta e important

- pe plaja, apartamentele au dreptul la 3 sezlonguri iar camerele matrimoniale sau duble la doua sezlonguri. Logica normala de altfel. Dar daca mai vrei sa iei un sezlong in plus... nu se poate. Acum sa va explic in ce conditii: grad ocupare hotel de maxim 40% dupa spusele lor si vizibil cu ochiul liber (in conditiile in care pe bkg aparea doar "ultima camera... " cand am rezervat di dupa...) iar sezlongurile erau inchiriate cu 50 ron oricui venea si platea indiferent cat de bronzat era. Avand in vedere ca era plaja complet privata oficial... e pur si simplu rusinos. Prioritate ar trebui sa aiba clientii... nu oricine vine si se baga in seama. Angajati de la plaja nu ajungeau mai devreme de 07.50 iar daca cineva se aseza pe sezlongurile din primul rand cu intentia de a plati 50 ron erau ale lor. Raspunsul angajatilor: "Nu pot dom'le sa ii dau la o parte daca stau deja pe ele cand venim noi intelegeti si dumneavoastra"

- la beach bar in primele doua zile, au avut inghetata pentru frappe... dupa asta... nu au mai avut. "Doar clasic daca vreti... "

- la bere Corona in primele doua zile puneau elegant un dop dintr-o felie de lime. Dupa asta, nu prea. Motiv: a venit angajatul trimis sa cumpere lime doar cu patru bucati. "Ce sa fac, daca nu a mai adus ala la magazin... trage si tu de ele... ". Toate citatele sunt reale, intamplate in prezenta mea.

- In ceea ce priveste sezlongurile... am intrebat daca pot rezerva anumite sezlonguri. Clar nu se poate, e plaja privata a hotelului... hmm... atunci ce cauta altii pe aici? ... trecem peste. Concluzia: primul venit primul servit. Regula impusa de ei: Daca vii mai devreme de 8 cand apar majoritatea angajatilor, iti pui prosopul personal, costum de baie sau jucarii pe sezlongurile care le vrei si cand vin ei iti dau saltele si prosoape de la hotel. La sfarsitul sejurului au venit sa ne goneasca, dupa ce unul din angajati a dat prosoapele si jucariile la o parte ca sa stea altcineva... a iesit circ. Ne-au stricat concediul.

- Nu in ultimul rand am recunoscut cativa dintre baietii care lucrau pe portiunea asta de plaja, cand nu era privata. Sunt aceiasi de la care cumparam in avans pe 1 saptamana sezlonguri si ne trezeam cu scandal dupa 1 zi sau doua ca mai vandusera aceleasi locuri la altii. Niste [***] si o spun fara tragere de inima. Ca mentiune, mergem la alcor de 7 ani... de cand era de 3 stele. Anul trecut nu am putut rezerva ca era in renovare. Am stat 2 hoteluri mai sus.

Concluzie generala: Afara e vopsit gardul si inauntru e leopardul. Aceeasi mentalitate de [***] intr-un decor nou si la pret triplu. A fost ultima oara cand am calcat pe acolo. Cu stima


[fb]
---
Trimis de neopetre in 26.08.18 10:59:52
Validat / Publicat: 26.08.18 11:50:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: In ultimii 7 ani, primii 6 ani la alcor iar anul trecut la comandor pentru ca alcorul era in renovare completa

VIZUALIZĂRI: 1509 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (neopetre); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[26.08.18 11:49:31]
»

@neopetre: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 79&ridAnt=89041

nicole33
[26.08.18 13:20:59]
»

@neopetre:

Ca mentiune, mergem la alcor de 7 ani... de cand era de 3 stele. Anul trecut nu am putut rezerva ca era in renovare. Am stat 2 hoteluri mai sus.

Concluzie generala: Afara e vopsit gardul si inauntru e leopardul. Aceeasi mentalitate de [***] intr-un decor nou si la pret triplu. A fost ultima oara cand am calcat pe acolo.

Îţi înţeleg perfect dezamăgirea, mai ales având în vedere preţul plătit.

Ceea ce nu înţeleg este de ce timp de şase ani în care te-ai bucurat de vacanţe plăcute şi mulţumitoare la acest hotel, pentru că altfel nu ai fi revenit mereu an de an, nu ai găsit timpul necesar sau nu ai considerat oportun să scrii ŞI despre sejururile reuşite petrecute la Alcor, aşa cum ai procedat imediat ce hotelul tău preferat te-a dezamăgit.

Despre sejurul de la Comandor de anul trecut nu vrei să ne povesteşti?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
neopetreAUTOR REVIEW
[26.08.18 13:35:48]
»

@nicole33: In ceilalti ani in care am fost la alcor au avut probleme cu nemiluita dar nu puteam avea aceleasi pretentii pentru ca pretul era aproape de trei ori mai mic si era de trei stele asadar... pe principiul cati bani dai atata face... L-am ales in toti anii suportand conditiile astea datorita pretului mic si locatiei (prin spate iesi direct pe plaja). Cand ai copil mic te intereseaza sa nu mergi cu el kilometri in brate si sa fie mancare buna si proaspata in apropiere cu diversitatea alegerii. Pe principiile astea am ales alcor de cate ori am facut sejur la Mamaia. Despre celalalt hotel sincer nu imi aduc aminte sa fi fost probleme sau daca or fi fost nu le-am sesizat. Cert e ca nu arata ca alcorul in 2018 dar m-am simtit bine Te rog sa ma ierti dar nu vreau sa fac reclama... nu am mentionat numele hotelului asadar sper sa nu fii un angajat al alcorului... daca vrei sa te duci, te rog du-te. Mi-am exprimat nemultumirea in mod clar si nu vreau ca altii sa pateasca asa ceva. E jenant. Doar sa nu iti para rau de bani dupa ce faci asta... Cu stima

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
neopetre
Alte impresii din această RUBRICĂAlcor Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037915945053101 sec
    ecranul dvs: 1 x 1