ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Mahmudia
ÎNSCRIS: 23.08.11
STATUS: JUNIOR
LUNA
AUG-2011
TIPĂREȘTE

'Dunarea Albastra' - pensiune foarte frumoasa, dar doar pentru turisti civilizati

Buna ziua tuturor celor care citesc aceste review-uri. Eu sunt proprietarul acestei pensiuni, si vreau sa clarific aceasta adevarata fictiune scrisa de grupul AncaTerra, grup care se dovedeste in continuare (prin cele scrise aici) a fi de o uriasa si de neinchipuit [***]. Se pare ca traim intr-o tara in care proasta crestere si aruncatul cu noroi sint sport national, si acum imi dau seama ca nu degeaba ne arata strainii cu degetul cand le invadam hotelurile... Voi clarifica punctual cele scrise de grupul AncaTerra (A. si A. T. + compania...: vezi aici si aici), in incercarea de a prezenta viitorilor turisti realitatea (si nu inchipuirile unora).

1) Grupul a fost chiar primul grup care si-a facut rezervarea de la deschiderea pensiunii, si ca atare a beneficiat de super reducere: 200 ron/zi cazare pt 11 persoane, fara masa (cu proviziile dansilor). Cum s-ar zice pe romaneste aproape “moca”

2) La un moment dat, ne-am dat seama ca nu avem spatiu fizic unde sa stocam provizii pt 11 persoane, pt o saptamana, si am revenit cu conditia de masa obligatorie (tinind cont si de pretul foarte mic cu care facusem intelegerea). Acest lucru a fost comunicat cu o luna inainte, deci suficient timp….

3) Pentru proviziile aduse, acesti “stimabili” turisti, ne-au scos aproape tot ce aveam noi in frigedere si lada frigorifica, au pus efectiv pe jos tot ce aveam noi, si si-au pus dansii bidoane de vin si pepeni. Totul efectiv fara sa ne intrebe, fara sa le pese ca se decongeleaza, ca se strica…. I-am rugat sa ne lase si noua putin loc, sa puna pe rind pepenii si vinul lor, am procedat asa, dar a doua zi dimineata iar am gasit scos totul (dezghetate, decongelate) si puse ale lor. Normal ca dupa asta am incuiat lada frigofirica si bucataria…

4) Grupul (ca de altfel toate grupurile) a stiut dinainte ca avem o baie la 2 camere. Legat de asta era evident ca nu avem cum sa le dam si prosoapele la comun. Povestea domnului este minciuna gogonata. Si tot minciuna este si baia la 3 camere: faptul ca pe un hol avem si scara la masarda nu inseamna ca baia e si pt mansarda…. Iar pt personalul pensiunii exista baie separata in celelalt corp de cladire

5) Apa curenta nu este potabila: adevarat, dar nu inteleg cum poate sa creada cineva ca la o pensiune izolata din delta, apa menajera este si potabila…. ? Nici in Mamaia la hotel apa de la robinet nu este potabila.

6) Dupa reclamatiile cu prosoapele, li s-a spus politicos domnilor ca daca nu le place la noi, putem sa-i cazam la un partener al nostru care are coditii de 4 stele, dar nu are piscina si iesire la Dunare. Ni s-a raspuns ca raman la noi

7) Drumul pina la Mahmudia l-au platit pentru ca chiar daca noi facem aprovizionare pt clienti, tb totusi sa stim dinainte cu un timp, sa optimizam si drumul cu barca, si timpul nostru. Nu putem fi la dispozitia turistilor in regim de taxi instantaneu si non stop si GRATUIT. Iar banii platiti au fost “enorma” suma de 30 Ron, care de fapt inseamna benzina consumata, nu mai punem la socotela cele 3 ore in care barcagiul le-a stat la dispozitie in loc sa-si faca treburile pt care este angajat…

8) “Scrumbia congelata” – pentru cine stie, scrumbie in august este deja delicatesa (e ca si cum ai manca cirese in decembrie), pentru ca scrumbia se pescuieste doar in aprilie si foarte putin in mai. Si tot pt cine stie, 1 kg de scrumbie in sezon costa 30Ron/Kg la supermarket, iar in afara sezonului nu se mai gaseste, decat la restaurantele cu profil pescaresc care se respecta. Dar ce pot sa fac cu turisti obisnuiti cu hamsii prajite in ulei de anul trecut, care intr-adevar costa 4 lei o portie. Acum imi pare rau ca am stricat orzul pe gaste; pacat de scrumbii [****]

9) Felul 2 fara peste: nu inteleg de ce se pling domnii, cind ei insisi au insistat sa nu manince si la felul 2 peste (de fapt s-au targuit intre ei mai bine de-o ora, timp in care bucatareasa nu se putea apuca de gatit, si statea blocata…)

10) “Micul dejun fara o bucatica de cascaval”; poate n-au avut cascaval, dar au avut chiftelute de peste si cas de oaie proaspat (aici iar am stricat orzul pe gaste - ce sa stie [***] care-i diferenta dintre cas proaspat si cascaval plin de conservanti). Intr-adevar cantitativ poate cam putin [***]. Si pina la urma cit vroiau sa manince de 10 Ron /portie (atita costa la noi), 10Ron e o inghetata mai buna…. In fine acum imi dau seama pentru cine s-au inventat all-inclusiv-urile din Bulgaria, unde ghici cine sint majoritari? chiar romani asemeni grupului despre care vorbesc

11) Despre merele din pomi: vorbim de niste copacei de 1 metru inaltime, plantati anul acesta, care au cite 1 – 2 mere (dar multi nici un fruct macar). Pe aceste nici 10 mere in total (si inca necoapte) s-au repezit ca termitele membrii grupului, de parca nu mai mancasera mere in viata lor; iar eu chiar imi doream sa ajunga a se coace aceste prime mere…. Domnul T., la toamna o sa cumpar si o sa va trimit cadou 100kg de mere, poate va saturati si dumneavoastra….

12) “Comportamentul de vataf” nu au fost decit observatii de bun simt in momentul cind [***] proasta crestere a domnilor s-a facut evidenta: usile la frigidere lasate deschse sau trantite cite se poate de tare, cu buna intentie pentru a le strica. Usile la camere si geamurile la fel trantite (pina la urma un geam s-a si spart). Sezlongurile transformate in trambuline, si normal ca pina la urma 2 s-au rupt. Toate gunoaiele le aruncau ostentativ pe jos prin curte. Baile aratau realmente ca niste WC-uri publice – asta era nivelul de igiena cu care era obisnuita familia T.. Intr-o seara s-a lasat cu o betie, ale carei urme s-au regasit a doua zi sub forma de voma in asternaturi si la bai, fara sa se sinchiseasca nimeni dintre ei sa curete cit de cit, macar de rusine si bun simt, daca nu de nevoia de a sta in curatenie.

13) La masa dansii nu au comandat mancare pt toate persoanele, si cei care nu aveau portii mancau din acelasi farfurii cu cei care aveau. Vazand acestea li s-au dat portii intregi DIN PARTEA CASEI si celor care nu aveau.

14) Acei copii despre care discutasem la telefon s-au dovedit a avea 18 si 14 ani doi dintre ei, deci de unde atita pretentie sa plateasca 50%. Iar cel mai mic avea 11 ani, iar la noi pe site este scris clar copii pina in 8 ani au reducere 50%

15) Mesele pt “copii”: dansii au refuzat plata replicand “nu trebuia sa le puneti portie daca noi nu am cerut…” – asta in situatia in care multe portii au fost din partea casei, iar dansii mancau 2 persoane la o farfurie, nu mai ramanea nimica, ba chiar mujdeiul si ketchp-ul le mancau goale pe paine!!!

16) Singura suma in plus fata de cele discutate au fost cei 20 Ron pt pat suplimentar pt copii. Si asta pt ca deja domnii facusera o gramada de stricaciuni (2 sezlonguri rupte, un geam spart, un pat gonflabil spart, in total cam 500 Ron daune, iar toata cazarea dansilor insemna ridicola suma de 800 ron pt 11 persoane 5 zile). Acel 80% pt pat suplimentar…, domnul T. ar tb sa calculeze 20 impartit la 60 cit e tariful normal care inseamna 30% si nu 80%

17) Nu s-a vorbit nimic inainte despre TVA; sintem o pensiune mica, asociatie familiala neplatitoare de TVA, nu stiu ce vise a avut domnul T. peste noapte. Pt factura ar fi tb sa trecem cheltuielile si incasarile pe o firma, si degeaba are domnul T. agentia de turism ****, ca vad ca sta cam prost cu matematica si cu preturile: de unde sa mai suportam TVA din ridicola suma de 18Ron/pers sau 10Ron/mic dejun?? Dumnealui chiar nu constientiza ca statea aproape gratis (la cost de productie), doar pt ca a fost primul client al pensiunii...

18) Totul a culminat cind intr-o dimineata i-am surprins pe domnii aruncand gratarul pensiunii in Dunare. Probabil din razbunare, din rautate, [****]… Degeaba am vazut, ca era prea tarziu: dus a fost (la mal apa are 5 metri adancime), nu l-am mai putut recupera. Atunci s-a luat decizia sa-i dam afara ca sa nu ajungem sa ne arunce si pe noi in Dunare. Le-am dat inapoi banii exact cit au vrut, si bine ca am scapat de ei. Dupa aceea am constatat ca mai lipsesc si 2 scaune de gradina…; probabil stau la un gratar pe fundul Dunarii…. Acum regret ca nu i-am data afara din prima zi…...

19) Ca sa termin cu un citat din marele T. patron al agentiei de turism ***, “clientul este regele” – dar in cazului dansului clientul a fost regele [***] proastei cresteri.

20) In concluzie acest grup AncaTerra nu este decit un grup specific stirilor tv: [***] care devasteaza padurea la iarba verde, si invadeaza all-inclusiv-urile din Bulgaria. Nu am nevoie de asa ceva, si nu ma supar (chiar ma bucur) daca ma vor ocoli de acum inainte acest fel de turisti, dupa ce vor fi citit aceste review-uri…

21) Si nu in ultimul rind voi apela la fostii turisti de la noi, astfel incat sa apara si impresii reale, nu doar noroiul aruncat de rautaciosi.


[fb]
---
Trimis de dunareaalbastra in 24.08.11 19:32:20
Validat / Publicat: 24.08.11 20:50:53
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1940 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dunareaalbastra); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[24.08.11 20:30:00]
»

@dunareaalbastra, aşa cum Dv. aveţi nişte reguli şi cerinţe minime de la clienţii Dv. , la fel şi noi dorim să menţinem discursul pe acest site la un nivel de decenţă rezonabil. Drept pentru care a trebuit să edităm câteva pasaje din dreptul la replică de mai sus, fără însă a-i ştirbi conţinutul şi sensul original.

De asemeni, notele sunt retrase la astfel de articole.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[24.08.11 21:27:37]
»

AmFostAcolo saluta orice asemenea drept la replica, considerand ascultarea punctului de vedere al "celeilalte parti" implicate o conditie necesara, poate chiar obligatorie, inainte ca fiecare cititor sa-si poate creiona propria parere/pozitie vizavi de aceste situatii.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[25.08.11 09:54:08]
»

Eu as fi totusi curios cum se impaca afirmatia aceasta

Toate camerele au [...] baie proprie.

de pe saitul propriu (preluata evident si pe restul saiturilor de promovare pe care v-ati inscris), cu ceea ce declarati cu doar cateva randuri mai sus, aici

avem o baie la 2 camere.[...] Povestea domnului este minciuna gogonata. Si tot minciuna este si baia la 3 camere

Stati putin, ca da cu virgula! daca e o baie la 2 camere, si aveti 5 camere in total, nu inseamna ca de fapt e o baie la 2 si o alta la 3?!?

Si ma intreb si eu ca Stan patitul (foarte recent!): oare oamenii aia, vazandu-si asteptarile inselate nu ar fi putut s-o ia razana, d.p.d.v. comportamental? Ca nu e frumos, e alta poveste, dar intrebarea este daca e posibil ca motivul sa fie reclama mincinoasa? Abia cand va veti raspunde (singur) la aceasta intrebare, s-ar putea ca astfel de necazuri sa nu mai aibe loc, evident, daca se inlatura si cauza.

PS am facut un snapshot al paginii, pentru conformitate, in eventualitatea ca textul va fi ulterior editat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
dunareaalbastraAUTOR REVIEW
[25.08.11 10:47:18]
»

Stimate domn, daca ai fi stiut ca se scrie "site-ul" si nu "saitul", poate m-as fi suparat putin. Dar asa vad ca gradul dumnitale de cultura a ramas la nivelul basmelor de tip "Stan patitul".

Ca sa nu te mai ambalezi cu rautati in continuare, te anunt ca cea de-a 5 camera nu se inchiriaza (e folosita ca depozit pt lucrurile personalului de acolo), asa ca mai socoteste o data si o sa-ti dea fara virgula.

Cit despre efortul tau de a pune un snapshot (... ma tot intreb cita rautate poate avea un om astfel incit sa depuna un efort, sa piarda un timp, doar ca sa arunce cu noroi...), te anunt ca formularea este astfel pentru ca in egala masura nici "baie comuna" nu e corect, pentru ca cele 2 grupuri de camere au intrari separate (si in 90% din cazuri cine a venit au venit grupuri de prieteni - deci iarasi nu vorbim de a imparti baia cu necunoscuti). In fine o sa atasez chiar astazi un plan al pensiunii, ca sa fii dumneata satisfacut. Orisicum inainte de a fi nemultumit de o baie "comuna" va trebui sa depui eforturi sa deprinzi a folosi o baie...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[25.08.11 12:39:42]
»

Multumesc frumos pentru raspunsul Dv. extrem de lamuritor si mai ales amabil.

Dupa o astfel de expozitiune, nu mai ramane nimic de adaugat.

commandorsteel*
[25.08.11 19:35:07]
»

Sustin teoria lui @Dragos cu privire la nr. bailor raportate la camere (din reclama de pe saitul pensiunii), dar acesta a pus elegant punct discutiei ptr. a nu se starni diverse divergente de opinii.

Felicitari @Dragos

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
commandorsteel*, dunareaalbastra
Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Dunărea Albastră:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050864934921265 sec
    ecranul dvs: 1 x 1