ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.02.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Targoviste
ÎNSCRIS: 17.02.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
FEB-2013
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.17%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagire totala!

TIPĂREȘTE

O pensiune cu pretentii de hotel. Am fost doua cupluri pentru o noapte si am rezervat apartamentul 304 care avea doua camere + living pe care am platit 375 de lei. La acest pret era inclus si micul dejun pe care nu am avut curajul sa il incerc din cauza mirosului urat care venea de la bucatarie si care se raspandea in tot 'hotelul'.

Apartamentul trebuia sa fie dotat cu plasma, jacuzzi, telefon. Jacuzziul exista dar nu era functional, apa calda nu exista nici ea si desi am fost de doua ori la receptie coborand 3 etaje pentru ca nu functiona nici un telefon, mi s-a spus sa las apa sa curga ca o sa vina si apa calda (precizez ca nici dupa 1 ora de lasat apa curgand tot nu venise).

Robinetele de la calorifere erau stricate si nu puteai oprii caldura asa ca aveai 2 optiuni ori sa ingheti cu geamul deschis ori sa mori de cald.

Toaleta era una inteligenta cu multe optiuni dar nici ea nu functiona.

Singurul aspect de laudat era curatenia dar la cati bani au luat pentru o singura noapte mi se pare bataie de joc sa ti se zica 'ne cerem scuze dar asta e'.


[fb]
---
Trimis de teo_munteanu in 17.02.13 20:34:32
Validat / Publicat: 17.02.13 21:39:10
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2059 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (teo_munteanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

22 ecouri scrise, până acum

webmaster
[17.02.13 21:17:50]
»

@teo_munteanu: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Nu ai dat note pentru "cazare"; folosește te rog linkul EDIT IMPRESII (disponibil permanent până la publicare) pentru a seta o notă și la acest capitol.

Dacă timpul de editare a expirat, poți scrie nota la cazare ca ECOU (aici) și o completăm noi în caseta tehnică.

teo_munteanuAUTOR REVIEW
[18.02.13 16:51:03]
»

Ca sa mai adaug si ultima "bomba": m-au sunat de la acest renumit hotel si ma acuza ca nu stiu sa folosesc un jacuzzi ca telefonul mergea dar trebuia sa apas tasta 0.

Stimata doamna telefonul din camera nici macar nu mergea iar cel din living era blocat si cerea pin.

Toaleta am bagat-o in priza si am incercat sa o folosesc dar tot nu mergea.

In loc sa va vedeti de treaba in continuare sunati clientii nemultumiti si ii faceti inculti. Va multumesc pentru apreciere .

Inca odata feriti-va de pensiunea asta cu pretentii de hotel!!!

ENESCU NICOLETA
[18.02.13 17:00:34]
»

In primul rand va spun sincer ca traim intr-o lume in care oamenii ar trebui sa stie sa foloseasca UNELE obiecte.

Dl draga nu este vina noastra ca Dvs nu stiti sa folositi un jacuzzi, in al doilea rand se executau lucrari in aceasta zona, deci prin urmare nu era vina noastra referitor la apa, in al treilea rand toaleta trebuie pusa in functiune prin introducerea intr-o priza (speram ca macar curentul a functionat ), iar referitor la telefon daca apasati tasta 0 suna la receptie, nu trebuia sa coborati 3 etaje.

Ma scuzati referitor la mancarea care spuneti ca nu ati mancat-o (anunt pe toti care vizioneaza acest site ca ati mancat-o, este batut bon fiscal pe casa)... ma scuzati era miros de mancare nu de toaleta sa miroase urat cum spune DVS.

Si va anuntam ca acel apartament este la un pret aproape dublu.

In fine suntem satuli de rautatile acestor ,,domni".

Numai bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Admin
[18.02.13 17:06:33]
»

@ENESCU NICOLETA: Stimată d-nă Enescu (în caz că nickul reprezintă numele real), de pe calculatorul de pe care scrieți au fost create pe pe acest sait în jur de 6-7 conturi distincte (majoritatea covârșitoare fără activitate sau cu activitate neacceptată spre publicare pe AFA).

Până acum, ca reprezentant oficial al acestei unități de cazare era adnotat (setat) contul "hotel flo'mary" - amfostacolo.ro/user.php?uid=26333. Am re-adnotat contul dvs ("ENESCU NICOLETA") ca "operator"; pentru a putea seta răspunsul de mai sus ca "drept la replică". Vă invit însă să vă hotărâți asupra unui SINGUR cont (cf Regulamentului) și să-l folosiți doar pe acela, în toate intervențiile dvs.

ENESCU NICOLETA
[18.02.13 17:14:46]
»

Dvs va-ti facut singur inclul (la concluzia acesta ati ajuns chiar Dvs se pare).

Dupa ce, ca v-am facut o favoare, nemaifiind locuri libere in hotel si v-am dat apartamentul de lux la pretul pe care vi l-am dat... apreciem multumirile Dvs.

Pentru cultura Dvs nu suntem o pensiune suntem un hotel de 3 stele si nu doar o spunem (cum faceti Dvs) ci o demonstram cu actele ce atesta acest lucru.

Din fericire noi ne vedem de treaba, se pare ca Dvs nu aveti treaba si ne stricati noua treburile si buna dispozitie prin minciunile pe care le scrieti pe acest site.

O zi frumoasa!

teo_munteanuAUTOR REVIEW
[18.02.13 17:41:09]
»

Ca sa fie clar potentialilor clienti care ar vrea sa ajunga la dumneavoastra, o sa spun toata povestea sa inteleaga toata lumea.

Pe 9 februarie este ziua mea si m-am gandit sa iau inca un cuplu de prieteni si sa mergem o fuga la munte. Am sunat cu doua saptamani inainte sa rezerv camera nu ca mi-ati facut vreo favoare ca mi-ati dat-o. Am depus si un acont de 150 de lei sa fie totul in regula.

Cand am ajuns acolo m-ati pus sa va platesc si restul de bani adica 225 de lei inainte sa urc in camera. Am fost de acord si cu acest lucru.

Cand am urcat in camera mi s-a parut ok era curatenie. Abia dupa ce ne-am intors de pe partie au inceput problemele.

Cum ziceam mai sus apa calda nu mergea si cand am incercat sa sun la receptie telefonul din dormitor nu mergea iar cel din living cerea un cod pin pe care nu il aveam la dispozitie si mi s-a parut normal sa cobor la receptie 3 etaje. Receptionera mi-a spus ca exista probleme cu unul dintre boilere ca exista decat doua la tot hotelul si unul dintre ele nu merge si sa las apa sa curga mai mult ca vine pana la urma. Dupa ce am lasat apa sa curga vreo 30-45 de minute apa calda tot nu venise si am coborat la receptie din nou, unde receptionera a ridicat dezinvolt din umeri ca nu are ce sa faca.

Jacuzziul nu mergea. Doamna cred ca stiu si eu sa invart 2 robinete si sa apas un buton. Cred ca cel mai simplu mod era sa chem pe cineva sa il porneasca dar neavand apa calda nu isi avea rost.

Toaleta inteligenta pe care dumneavoastra ati pus-o la dispozitia clientului va asigur ca nu mergea. Am bagat si stecherul in priza si in pozitii diferite asa ca mai mult ca sigur era nefunctionala.

Ma deranjeaza nesimtirea crasa de care dati dovada sunand clientii cerandu-le explicatii pentru review si mai aveti si tupeul sa ma mintiti in fata ca nu.

Micul dejun este trecut probabil pe bon pentru ca asta includea pachetul pe care l-am achizitionat dar noi nu am avut curajul sa il incercam tocmai din cauza mirosului urat de mancare. Nu sunt singurul care se plange de acest lucru... cititi si alte review-uri de mai jos si o sa vedeti.

Mi-am adus aminte si de wi-fi pe care spuneti ca il aveti in camera. Din cate am vazut eu exista decat un router la etajul 1 care era insuficient pentru un hotel cu trei etaje. Eu unul am incercat sa ma conectez dar abia il gasea, cu atat mai putin sa se si conecteze. Si ca sa nu mai dati vina pe alte lucruri va anunt ca am incercat sa ma conectez cu 4 aparate diferite dar nici unul nu a mers.

Imi pare rau ca inca exista [***] in societatea de azi. Pentru potentialii clienti va spun sa ocoliti acest "hotel" pentru ca aceasta stimata doamna reuseste prin cutezanta ei sa va strice si sejurul dar si ziua in care faceti greseala sa dati un review negativ faimosului hotel FLO-MARY.

ENESCU NICOLETA
[18.02.13 21:04:36]
»

@teo_munteanu:

Va rugam chiar sa ocoliti acest hotel. Nu avem nevoie de astfel de oameni (care nu stiu sa foloseasca obiectele din dotare), care sa spuna ca 375 lei cu mic dejun inclus pentru 4 pers in apartamen de lux este "mult" si care sa "nu serveasca micul dejun", dar care sa spuna ca mirosea urat; pentru a va demonstra ca nu aveti dreptate, dvs trebuia sa folositi fixul pentru receptie (telefonul din living). Tocmai pentru ca avem hotelul cu un grad de ocupare de 100% am cerut un avans, iar referitor la asa-zisa dvs suparare, plata se face la receptie in momentul sosirii (pentru ca sunt genul de clienti ca dvs care se cazeaza, iar dupa ce isi termina sejurul au pretentii sa-si primeasca banii inapoi invocand tot felul de motive).

Speram sanu mai avem parte de astfel de oaspeti!

O seara frumoasa si sa aveti parte in viata asa cum dati!

P. S Referitor la cei care au mai scris pe site sunt la fel ca si dvs "stimate domn"

Nasshu
[18.02.13 21:15:00]
»

@ENESCU NICOLETA:

P. S Referitor la cei care au mai scris pe site sunt la fel ca si dvs "stimate domn"

Stimata doamna si eu am scris pe acest site, chiar si dumneavoastra vad ca faceti acelasi lucru. Din pacate prin postarile de mai sus - cele care va apartin - va faceti o reclama negativa.

p.s.

Vad ca ati evitat sa raspundeti la intrebarea Admin-ului. Sa inteleg lucrati la departamentul de marketing ? (asta in conditiile in care exista in organigrama un astfel de post)

ENESCU NICOLETA
[18.02.13 22:18:19]
»

@Nasshu: ... din pacate cei care administreaza acest site nu ne-au dat drept la replica... acum cred ca aveti raspunsul. Cu acestea inchei mica mea pauza de relaxare. Numai bine, stimate domn!

webmaster
[18.02.13 22:31:54]
»

@ENESCU NICOLETA:

din pacate cei care administreaza acest site nu ne-au dat drept la replica...

Hmmm... O minciună și o obrăznicie ca asta, mai rar. Și dovada este chiar sus, în chenar, sub textul articolului:

NOTA: Operatorul acestei destinatii (proprietarul, administratorul etc) a scris un raspuns / drept la replica referitor la aceste impresii

Ciudat, nu? Nu vi s-a dat drept la replică, dar ați scris unul...

Nasshu
[18.02.13 22:52:36]
»

@ENESCU NICOLETA: nu am inteles cui nu au dat drept la replica? userului Enescu sau userului hotel flo'mary care a postat un drept la replica aici vezi impresii in urma cu cca 7 luni.

Pina la urma care dintre cei doi useri este imputernicit sa ofere drept la replica?

Nu de alta dar mai sunt 2 luni si parca vad ca mai apare un ''pui'' nascut la termen si sustine ca e reprezentantul oficial.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ENESCU NICOLETA
[18.02.13 23:02:09]
»

@Nasshu: Cu toate acestea incheiem publicitatea acestui site de 3 parale.

Nasshu
[18.02.13 23:11:34]
»

@ENESCU NICOLETA:

Cu toate acestea incheiem publicitatea acestui site de 3 parale.

conform matematicii clasa 7-a |x| (modul) poate sa fie egal cu +3 parale, sau - 3 parale, replica dumneavoastra este clar de - 3.

Multe ''succesuri'' in afacere!

Nicu V
[18.02.13 23:12:13]
»

@ENESCU NICOLETA:

Nu va convine cand sunteti criticati.

Pe acest sait o sa continue discutiile si cu voi, si fara voi. Fiecare isi spune parerea personala, asa cum considera, in functie de cat de bine s-a simtit acolo, si asta gratis.

La voi functioneaza principiul: "nu-ti convine, pleaca" - asta auzim dupa ce ne luati banii inainte.

Admin
[19.02.13 06:23:08]
»

@ENESCU NICOLETA: dreptul la replică scris asumându-vă (explicit sau implicit) calitatea de reprezentant al unității de cazare vă este, evident și dovedit mai sus, întotdeauna publicat.

Prin "drept la replică" insinuat ca negat de noi mai sus dvs înțelegeți însă cele 5-6 tentative de a scrie impresii în calitate de falși turiști, pe conturile clonă menționate de mine anterior - acestea nu v-au fost, la fel de evident, acceptate.

Moralitatea și agresivitatea afișate până acum nu vă acordă, din păcate, șanse la o prea mare credibilitate, doamnă.

Irina1974
[19.02.13 09:12:08]
»

"Nu avem nevoie de astfel de oameni (care nu stiu sa foloseasca obiectele din dotare) "

Oau! Asta da replica din partea unui proprietar de pensiune! Daca cu o asfel de abordare a clientilor inca nu ati dat faliment, aceasta se datoreaza doar lipsei (inca) de exigenta a turistilor romani... dar probabil ca si asta se va remedia curand!

Daca tot aveti obiecte sofisticate, puteti conduce clientul in camera explicandu-i cum functioneaza acestea. Nu o data am avut parte de acest tratament, chiar daca nu era mare lucru de explicat pe acolo...

Sunt multe persoane cu mai putine inclinatii tehnice care uneori nu nimeresc nici sa puna cartela de la usa in locul special pentru a activa lumina! Pe acestia nu i-ati primi in hotel? Sau daca nu-i duce capul sa bage toaleta (!!) in priza? Astfel de toalete am mai vazut (rar) in spatii publice, dar niciodata in camere de hotel (si cred ca am fost in peste 150 de hoteluri - de la 1 la 5 stele pe 4 continente!).

Pentru mine raspunsurile dumneavoastra au fost socante, nu as lua nici macar in calcul vreodata o unitate de cazare cu un astfel de proprietar. Din pacate asta e principala suferinta a industriei hoteliere din Romania. Din fericire am avut parte si de experiente frumoase in aceasta tara (dar pentru a evita surprizele neplacute e necesara o documentare inainte, chiar de pe astfel de site unde o lectura de 10 minute poate salva o vacanta de cateva zile) !

urjanclaudiu CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[19.02.13 10:36:13]
»

@ENESCU NICOLETA Stimată doamnă, nu îmi place să mă implic atunci când este vorba despre „contre” între reprezentanţii unei unităţi şi turiştii, însă după ce am citit toate cele de mai sus îmi dau seama că discuţia a depăşit de mult acest nivel, ajungând la o confruntare cu întreg site-ul. Şi cum mă consider a face parte din AFA iar Constituţia îmi dă dreptul la liberă exprimare, nu mă pot abţine să nu îmi spun părerea. Presupun că vor exista insinuări cum că apăr vreuna din părţi. INCORECT! Nu intenţionez să apăr nici site-ul, nici turistul şi nici unitatea în cauză. Îmi apăr doar propria opinie, despre care vreau să cred că este obiectivă.

minciunile pe care le scrieti pe acest site. - Referitor la cei care au mai scris pe site sunt la fel ca si dvs "stimate domn"

Să înţelegem că toţi cei care scriu de bine (până acum, trei la număr) despre unitatea dumneavoastră sunt credibili iar cei care îşi spun nemulţumirile (aceştia sunt cinci) sunt mincinoşi. OK. Dar dumneavoastră, în calitatea pe care o aveţi, oare cât de credibilă sunteţi? Spuneţi că:

din pacate cei care administreaza acest site nu ne-au dat drept la replica

Aceasta fie este o minciună din partea dumneavoastră, fie ne jigniţi în faţă făcându-ne... nevăzători. Eu unul văd cât se poate de clar că "Operatorul acestei destinatii (proprietarul, administratorul etc) a scris un raspuns / drept la replica" Şi nu doar o dată!

site de 3 parale

Dumneavoastră aveţi dreptul să-l consideraţi cum doriţi dar acest site, prin tot ceea ce oferă, pe mine şi din câte se pare, pe mulţi alţii (vorbim de câteva zeci de mii de persoane) ne-a convins că merită să-i fim alături. De altfel, din câte îmi dau seama chiar şi pe dumneavoastră v-a convins că are destulă credibilitate căci altfel nu cred aţi fi intervenit. Ce să mai zic şi de

cele 5-6 tentative de a scrie impresii în calitate de falși turiști

Imi pare rău dacă mă înşel dar îmi este cât se poate de clar că v-aţi bazat pe „puterea de convingere” a site-ului, atlfel nu aţi fi încercat să vă faceţi reclamă prin tentative de a posta false review-uri (binenţeles, sunt ferm convins că acestea erau „de bine”). Acestea fiind spuse, cred că s-au clarificat lucrurile şi în privinţa

incheiem publicitatea acestui site

Din cele afirmate de administratorii AFA (mă refer tot la articolele false), pare că dumneavoastră aţi fi avut nevoie de reclamă şi nicidecum invers.

Concluzionând, nu ştiu ce condiţii şi ce servicii oferiţi la nivelul unităţii însă oricât ar fi de bune, atitudinea dumneavoastră nu cred că a fost una care să vă facă cinste. Chiar făcând abstracţie de cele scrise în articole şi rezumându-mă doar la intervenţiile dumneavoastră ulterioare, ţin să vă spun cu părere de rău că mi-am făcut deja o impresie, iar aceasta nu vă avantajeaza deloc. Şi cea mai bună metodă de a mă face să mă răzgândesc nu înseamnă nicidecum lupta cu turistul. Am mai spus-o şi o să repet de câte ori am ocazia. Până nu vom înţelege că relaţia operator (patron, administrator, etc.) – turist trebuie să fie una de COLABORARE, din care fiecare parte implicată să câştige câte ceva, mi-e greu să cred că turismul românesc se va îndrepta pe calea cea bună. Dar... încă mă mai ambiţionez să cred că vom reuşi până la urmă.

neimportant
[19.02.13 10:52:57]
»

Ce păcat de așa locație, tocmai intenționam să vin însoțit cu un grup de vânători să ne facem rezervare aici din 22 februarie taman până pe 28 când se închide sezonul de vânătoare la fazani. Suntem vreo 8 cărora ne-a intrat în sânge vânătoarea. Fondul cinegetic din această regiune este foarte potrivit pentru unii ca noi. Am fi trecut peste multe obstacole de dragul sportului în sine, dar să vin și să fac duș la jacuzzi cu apă rece, este prea mult, oricât de ”aghesmuiți” am fi fost.

Dacă și celelalte utilități ne-ar fi fost potrivnice, în special toaleta care se conectează la 220V, am fi rescris cu suscces ”Pseudokynegeticos” a lui Odobescu în termeni contemporani.

La mâncare n-am fi făcut nazuri, suntem obișnuiți cu ”parfumuri” diverse, de le cele mai fine până la ”efluviile” emanate chiar de o brânză contrafăcută de Camembert.

După cele citite, cred că fazanii am fi fost chiar noi, dacă am fi urmat să ne cazăm cu tot cazarmamentul în acest stabiliment, bien-sur mes amis.

Ca să închei ca un corolar al întregii întâmplări, îmi permit să-l citez pe marele vânător de promoții la ”mistreți” care a constatat după o partidă de ”pescuit” prin zona hotelurilor-pensiuni din zonă, că ”Avarus ipse miseriae causa est suae” - Avarul este cauza propriei lui mizerii.

Cu stimă!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ENESCU NICOLETA
[19.02.13 15:18:55]
»

WOW... cate comentarii!!! Nu este bine sa intri in polemici cu romanii, se pricep foarte bine la critici, pacat ca nu fac nimic si doar la vorbe sunt artisti, care mai de care... Oameni buni, sunteti de groaza! Nu vedeti ca acest site este unul de barfe (mai rau ca cele de la televizor) sunt scrise doar pareri negative. Va precizam ca din partea noastra puteti scrie ce doriti, pentru noi este o pierdere de timp sa mai stam la discutii si va asiguram ca este ultima data cand mai raspundem provocarilor unor frustati (totul se putea rezolva si fara atat de multa pubilcitate negativa (sunand la nr de telefon al patronilor care este afisat in fiecare camera - nu cred ca nu v-ar fi rezolvat "asa zise-le'' probleme)). Cand o sa va faceti Dvs propria afacere, in care investiti timp si bani, iar unii arunca cu noroi doar de dragul rautatii invocand tot felul de motive si spunand anumite pareri care nu reflecta realitatea sa va aduceti aminte de noi. Pacat ca oamenii de calitate si cu bun simt, avand cei 7 ani de acasa nu isi fac timp sa va spuna cate de bine s-au simtit la noi. Repet... este o mare satisfactie sa vad oamenii plecand multumiti, din pacate nu avem cum sa multumim pe toata lume. Ne cerem scuze daca unii oaspeti au avut neplaceri din partea noastra si speram pe viitor sa le remediem, daca sunt asa grave cum le exagereaza ei! Numai bine si cand o sa ne fie mai rau asa sa fie!

Nicu V
[19.02.13 15:44:43]
»

@ENESCU NICOLETA:

este o mare satisfactie sa vad oamenii plecand multumiti, din pacate nu avem cum sa multumim pe toata lume. Ne cerem scuze daca unii oaspeti au avut neplaceri din partea noastra si speram pe viitor sa le remediem

Asa era civilizat sa incepeti si altfel s-ar fi derulat discutia aici...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[19.02.13 16:06:32]
»

@ENESCU NICOLETA:

Nu vedeti ca acest site este unul de barfe (...) sunt scrise doar pareri negative.

Serios? Atunci cum oare se explică locurile care au 100% grad de recomandare și note generale de peste 9,5?! (lăsând, desigur, la o parte excursiile, mânăstirile și restaurantele)

Va precizam ca din partea noastra puteti scrie ce doriti,

Și noi vă precizăm că putem scrie ce vrem conform Constituției României (art. 29 & 30), nu grație mărinimiei domniilor Dv.

Iar dacă bunul simț, cei șapte ani de acasă și probitatea profesională vă permit să numiți un client nemulțumit, ori din care motiv, „frustat” (sic!) dați-mi voie să spun (sau nu, că tot o fac!) că eu, dacă aș avea o afacere în domeniu, în niciun caz NU aș avea astfel de ieșiri publice.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
teo_munteanuAUTOR REVIEW
[19.02.13 19:49:55]
»

Se pare ca pana la urma mi-am indeplinit scopul, de fapt scopul acestui site, de a prevenii potentiali clienti de a fi pacaliti. Chiar daca am fost facut incult si atat de prost incat nu stiu sa folosesc o priza pana la urma totul se termina cu bine. Intrebarea mea la care o rog pe DOAMNA ENESCU sa raspunda este de ce ar fi trebuit sa bag eu in priza un obiect din dotare si de ce nu erau toate facilitatile conectate? Pentru ca asa cum ati spus stiati ca o sa venim pe data respectiva, am sunat cu 30 de minute inainte de check-in tocmai ca sa aveti timp sa pregatiti camera. Si da 375 de lei pe noapte pentru 4 persoane cu mic dejun inclus mi se pare un pret enorm cand nu am cum sa fac un dus in minunatul dumneavoastra jacuzzi. Sau trebuia sa ma duc sa bag si lemne in foc ca sa pot sa o folosesc? Da mi se pare un pret enorm pentru ca am platit acest pret pentru a putea sa ma bucur de wi-fi, de jacuzzi, si chiar de telefon lucru care nu a fost cu putinta din motivele enumerate mai sus. Sincer imi pare rau pentru ca apartamentul arata exceptional, pacat ca nu sunt respectate promisiunile facute.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ENESCU NICOLETA, Irina1974, Krisko, neimportant, teo_munteanu
Alte impresii din această RUBRICĂFlo' Mary Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051296949386597 sec
    ecranul dvs: 1 x 1