ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
    DIN: Braila
    ÎNSCRIS: 02.04.12
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2014
    DURATA: 4 zile
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    CADRUL NATURAL:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    90.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    AFA RECOMANDĂ: Pentru transfer Aeroport - Hotel (Roma) și/sau tururi turistice ale Romei / Vaticanului - recomandăm ghidroma.eu
  • Informatii sau rezervări: pe sait sau tel. +39 324 981 3672
  • TIMP CITIRE: 4 MIN

    Transfer la/de la aeroport: Terravision - pierdere de timp si bani

    TIPĂREȘTE

    Apreciez in mod deosebit comunitatea AFA si, desi nu prea am obiceiul sa-mi impartasesc parerile deoarece au facut-o altii, cu mult mai mare talent, inaintea mea, intru frecvent pe site pentru a hotari noi destinatii sau pentru a gasi informatii referitoare la locurile in care urmeaza sa ajungem.

    Asa am facut si acum, inainte de plecarea la Roma, si astfel am aflat despre cea mai "serioasa" companie de transport de la aeroport in oras - Terravision. Am intrat pe site-ul lor si, trecand cu vedera fitele lor cu tiparitul biletului - nu se accepta biletul in format electronic (?) - si conditia de a fi cu 20 min. inainte in statia de retur la aeroport pentru a-ti rezerva locul, totul parea ok. Am cautat sa aflu ce se intampla daca pierzi autocarul pentru care ai facut rezervare si am aflat, de pe site-ul lor, ca: "If you miss your coach or get to the stop late, do not worry, you will be able to board the following coach with your existing ticket and no penalty fare will be applied! ". Ma interesa in mod deosebit acest aspect deoarece eram cam la limita cu timpul pentru cursa aleasa, avand in vedere ca urmatorul transfer se facea mult mai tarziu.

    Deci, ca sa scapam de grija transferului la si de la aeroport, am achizitionat biletele online.

    Bineinteles ca avionul companiei Blue Air a avut o "mica" intarziere de 20 minute asa ca am ratat cursa de la 18:35 pentru care facusem rezervarea. Cand am ajuns pe peronul de la care pleca autobuzul erau 4 persoane care asteptau urmatoarea cursa. Ne-am asezat si noi la coada, scurgandu-ni-se ochii dupa masinile care plecau nonstop de la aeroport spre Roma: autocare si microbuze. Conform principiului romanesc "bani am dat, sapun mananc", am ramas sa ne asteptam transportatorul. Intr-un tarziu, pe la 19:25, a aparut o duduie cu insemnele companiei. Intre timp se facuse ditai coada dupa noi. Am avut inspiratia sa o intreb care este procedura in cazul in care am ratat imbarcarea in cursa programata si am aflat, scurt si taios, ca trebuie sa stam deoparte pana la imbarcarea tuturor persoanelor care au rezervare/bilet la respectiva cursa si, daca mai raman locuri disponibile, urcam si noi, daca nu va trebui sa asteptam, respectand procedura de mai sus, pana cand vom prinde doua locuri libere. Cum pana la urmatoarea plecare mai erau 20 min. si coada era deja de zeci de persoane, ne-am mutat frumusel cu bagajele spre autocarul de alaturi, apartinand companiei T. A. M. Acolo, un baiat foarte amabil ne-a eliberat pe loc doua bilete a 5 euro/buc, am urcat intr-un autocar curat, pe jumatate gol, dar care la 19:30 fix a plecat, conform graficului (au curse din 15 in 15 minute spre deosebire de Terravision care a avut un interval de 1h15' intre curse, respectiv 18:35-cursa pierduta- si 19:45). Cu autocarul T. A. M. am facut fix 41' pana la statia Termini.

    La intoarcere, sotul meu a propus sa renuntam la biletele cumparate online si sa mergem cu alt transportator, dar eu am vrut o experienta completa.

    Cu experienta capatata, am fost vigilenti, am sosit din timp la cafeneaua in care, chipurile, se face check-in pentru asigurarea locului si nu am avut probleme, dar cati calatori am vazut alungati de la usa autobuzului spre casa de bilete si cati am vazut ramasi pe peron si fluierand a paguba... In aeroport am intalnit o familie de tineri bucuresteni, cu sturdii superioare si slujbe serioase - vreau sa spun ca nu erau chiar ultimii prosti din lume, care au fost nevoiti sa ajunga cu un taxi la aeroport pentru ca isi luasera, de la aeroport, bilete dus-intors la aceasta firma si, ce sa vezi, ghinion, n-au mai avut loc in cursa de intoarcere si au fost sfatuiti sa astepte urmatoarea cursa.

    Chiar nu inteleg ce marketing are firma asta de este asa supra-apreciata. Din tot ce am vazut nu pot sa spun decat ca sunt tepari cu proceduri bine puse la punct.

    Odata ajunsi acasa i-am cautat pe TripAdvisor si am regretata ca nu am facut-o inainte de a le cumpara biletele online - au cele mai proaste reviw-uri ever.

    Sfatul meu, pentru cei care mergeti la Roma: evitati firma Terravision. Gasiti o gramada de alte firme de care nu ati auzit dar care isi fac treaba in liniste si foarte profi. Toti transportatorii aveau, la peronul corespunzator, grafice cu orele de plecare, Terravision nu. Toti ceilalti isi vindeau biletele la usa de acces in autocar, pe masura ce soseau calatorii, la Terravision sunt proceduri si trebuie sa iei biletul dintr-un loc, apoi sa stai la coada asteptand sa fii verificat si acceptat de signora controloare. Super tare! Umilit pe banii tai.


    [fb]
    ---
    Trimis de GeorDana* in 11.07.14 20:30:34
    Validat / Publicat: 11.07.14 21:36:08
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ITALIA.

    VIZUALIZĂRI: 6011 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (GeorDana*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Bilet eliberat pe loc, la urcarea in autocar
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 13 voturi)

    ECOURI la acest articol

    12 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [11.07.14 21:35:51]
    »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Descoperă Roma" (deja existentă pe sait)

    -

    Foarte bună (contra)recomandarea!

    TraianS
    [12.07.14 00:00:52]
    »

    Ca sa-ti poti folosi biletul cumparat e musai sa intri in barul lor pentru boarding card, poate-ti vine pofta de o bere sau o cafea.

    Asteptarea devine mult mai placuta si mai usoara. ... si profitabila pentru unii, nu? Poate de aia nici nu se grabesc!?

    Foarte interesante / utile informatiile.

    melena
    [12.07.14 07:34:57]
    »

    Documentarea atenta si migaloasa va scapa de tot felul de neplaceri, intr o lume foarte grabita si deloc adaptabila! O experienta buna pentru toata lumea!

    Calatorii placute!

    Dabator
    [12.07.14 09:01:11]
    »

    @melena: În acest caz mie mi se pare că că @GeorDana s-a informat cât a putut de bine.

    O bună informare te scapă de foarte multe țepe dar nu de toate. Acum cred că nici nu m-aș fi gândit să caut pe tripadvisor experiențe cu autobuzul. Asta pentru că niciodată nu am avut experințe triste cu transferul oriunde în lume.

    Să-i mulțumim GeorDanei că ne-a împărtățit experiența ei neplăcută de care voi ține cont.

    @GeorDana: mi-a plăcut:

    La intoarcere, sotul meu a propus sa renuntam la biletele cumparate online... dar eu am vrut o experienta completa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    GeorDana*AUTOR REVIEW
    [13.07.14 12:31:11]
    »

    @melena: Tocmai datorita (sau sa zic "din cauza"?) documentarii atente am apelat la serviciile lor. De aceea am simtit nevoia sa impartasesc si experienta noastra, altfel nu-mi place sa fiu redundanta.

    GeorDana*AUTOR REVIEW
    [13.07.14 12:41:41]
    »

    @Dabator: Multumesc frumos. Avand in vedere recomandarile calatorilor romani citite inainte de a pleca si care, fara exceptie, recomandau aceasta firma, nici mie nu mi-a trecut prin cap sa caut in mod deosebit pereri despre ei.

    M-a deranjat indeosebi sentimentul ca am pornit cu stangul scurta noastra excursie la Roma si, in final, ca observator detasat, grobianismul cu care aceasta firma isi trateaza clientii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    melena
    [13.07.14 12:45:54]
    »

    @GeorDana: 20 minute intirziere la avion inseamna destul de putin la cum merg! Asa ca ramane tot marja de timp necesara in caz de intarziere. Oricum ati procedat corect cu altii si am aflat ce inseamna rigurozitatea de fier a unora!

    Calatorii placute!

    webmaster26
    [27.01.16 09:03:35]
    »

    Mutat în rubrica "Cu avionul spre Roma, ROMA" (nou-creată pe sait)

    roxi-nico
    [15.05.16 17:32:05]
    »

    Buna, ai idee daca Tam-ul opreste si in statia Tuscolana?

    maria55 †
    [15.05.16 18:33:38]
    »

    @roxi-nico - o intrebare! Despre care aeroport este vorba? Ciampino sau Fiumicino?

    Din Fiumicino, cu siguranta nu... toate merg la Termini! Tuscolana nu este pe traseul lor direct! Dar din Termini este usor de ajuns in orice directie mai apoi!

    roxi-nico
    [16.05.16 09:52:26]
    »

    @maria55 -

    In Fiumicio ajungem si sunt in dubiu daca sa aleg un autocar pana la Termini si apoi metroul sau trenul (care opreste si in gara Tuscolana). Oricum, multumesc de raspuns si felicitari pentru umorul u care ati tratat situatia, ar fi fost pacat sa va stricati vacanta minunata!

    maria55 †
    [17.05.16 00:13:10]
    »

    @roxi-nico - in acest caz, trebuie sa stii ca din Fiumicino, pleaca atat autobuzele Cotral, Tam, cat si Terravision!

    Toate au statia terminus la... Termini! De aici la Tuscolana sunt convinsa ca ai metrou!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    GeorDana*, maria55, melena, roxi-nico
    Alte impresii din această RUBRICĂCu avionul spre Roma și transfer aeroport:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.0606849193573 sec
    ecranul dvs: 1 x 1