ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.09.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 24.09.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 1 an, 3ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Groaznic!!! Bataie de joc

TIPĂREȘTE

Comparativ cu majoritatea unităților de cazare unde predomină iarbă verde, flori, etc. aici veți găsi doar pietre, de jur împrejurul hotelului. De vreun balansoar, leagăn sau vreun grătar uitat p-acolo printr-o un colțișor nici gând de așa ceva, pentru ca nu există.

trecând peste astea, piscina este de fapt un jacuzzi situat la et 3, unde copiii sub 12 ani nu au voie, dar dânșii au uitat să specifice în ofertele mult lăudate pe diferite site uri. Dacă nu va luați bonă cu dvs. în concediu... adio "piscina".

Mâncarea??? ciorba de văcuță avea un gust groaznic, nu recomand, dacă va gândiți să va alegeți aripioare picante o să primiți de fapt unele prăjite cu niște ketchup pe deasupra :( și... cam atât!!! dacă nu va plac "gustările" alese de noi, să va pregătiți un Sandwich de acasă pentru ca altceva nu prea găsiți aici, au o varietate mare de mâncăruri, daaar, doar scoase la imprimantă și atașate frumos la meniul restaurantului.

noi am plătit o ofertă în care aveam incluse mic dejun și cină, dar, Atenție!!! doar pentru adulți se oferea mâncarea deoarece copiii nu "au anunțat" ca vor veni în concediu cu părinții, știind ca nu au acces la piscina :), iar părinții nu au specificat la recepție k vor veni însoțiți :( Cina a fost ceva de vis: trei "bucăți" de carne de porc (deh, puiul are colesterol) și niște orez. Era să uit desertul, plăcinta de mere care, din nefericire, n-a fost de ajuns pentru toată lumea. sucuri sau apă plată la masă exclus... Se comandau si se plăteau separat... nu aveai voie cu produse cumpărate din altă parte. toate minunățiile astea au fost aduse de singurul ospătar, barman, și cine știe ce alte funcții mai avea săracul.

"Doamna" recepționeră era foarte plină de ea și foarte nervoasă atunci când am cerut să vorbim cu patronul acestui mirific hotel și a refuzat categoric să ne returneze banii pe care îi plătisem pe motiv ca nu are cum să anuleze bonul deja tipărit (mă întreb, oare ce părere are Anaf-ul despre asta). abia după 3 ore de ceartă și nervi (timp în care eu am stat cu bebe în brate... îi era foame, somn...) am completat o reclamație, după care urma să primim doar jumătate din banii plătiți, ca, deh, restul e can-can... :) și nu i puteau restitui pe toți.

din păcate, Doamnă recepționeră a observat ca am scris pe reclamație ca am primit ofertă pe mail și ca trebuie să vin cu telefonul să i arat mail ul, ca nu pot minți cu nerușinare, mai ales intr o reclamatie, dar probabil ca dansa nu știa k mail ul trimis râmane și în pc ul lor, intr un folder mic numit "sent" (pfff, tehnologia asta)... moment în care soțul meu a " explodat" și a început s o injure. au fost chemați doi agenți de paza, (sărăcii, era a 3a oară în ziua respectivă... si, culmea, la același hotel). intr un final, am primit jumătate din banii achitați și am fugit din pușcăria asta de hotel, ca altfel nu l pot denumi.

am fost la multe vile, hoteluri, pensiuni, unele fără nici o stea, darămite *** cum au ei dar niciodată nu mi s a întâmplat să mor de foame ca aici :(( și chiar nu suntem mâncăcioși. va sfătuiesc nici prin gând să nu va treacă să mergeți aici!!!

Aa, era să uit... noi am stat la camera 108, și era destul de spațioasă față de celelalte, curata... camerele chiar erau ok!!!


[fb]
---
Trimis de oanaburghel in 25.09.15 00:25:11
Validat / Publicat: 25.09.15 08:31:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN. A mai fost în/la: Conacul simonean-simon, vilă iancului-bran, pensiunea poiana izvorului-sambata de sus, pensiunea diana-moeciu, hotel carpathia-sinaia
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2665 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oanaburghel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3598 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

17 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[25.09.15 13:44:14]
»

"Doamna" recepționeră era foarte plină de ea și foarte nervoasă atunci când am cerut să vorbim cu patronul acestui mirific hotel și a refuzat categoric să ne returneze banii pe care îi plătisem

Care a fost motivul pentru care aţi solicitat "banii înapoi" (din câte-mi dai seama, integral)

oanaburghelAUTOR REVIEW
[26.09.15 00:24:06]
»

@webmasterX: ne doream banii înapoi, pentru ca noi plătisem pentru o oferta care includea niște facilitați ce n au fost îndeplinite!!! eram conștienți k nu vom primi avansul de 30% virat prin bancă, dar, pe lângă banii aia au mai oprit încă 50 lei... în condițiile în care noi nici măcar nu ne cazasem în camere (abia primisem cheia camerei la ora 17:30). iar doamna recepționeră a zis k ea nu poate anula bonul emis. acum să vedem ce părere vor avea și Anaf ul și Opc ul despre asta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[29.09.15 14:33:57]
»

''Hotel Flo' Mary

To *[Oana]*

Sep 4 at 3:20 PM

Buna ziua,

In urma discutiei avute cu Dvs va trimit oferta noastra pentru aceasta perioada

2 nopti/2 pers cazare in camera dubla cu mic dejun si cina-260 ron (exclus bauturi)

sau

2 nopti/4 pers cazare in ap cu 2 camere cu mic dejun si 1 acces Spa-440 ron

Asteptam raspunsul Dvs!

O zi frumoasa!

Cu respect,

Camelia T.

=========

Oana

To

Hotel Flo' Mary

Sep 4 at 8:13 PM

Am uitat să va întreb dacă piscina este funcțională și dacă avem acces acolo!!!

Trimis de pe telefonul meu Vodafone Smart

=========

Hotel Flo'Mary

To

Oana

Sep 4 at 10:12 PM

Daca alegeti varianta cu ap aveti acces, la oferta cu camera dubla nu include accesul Spa...

O seara frumoasa!

Trimis de pe iPhone-ul meu

Aceasta este oferta prin care ati venit la noi. Precizam ca ati ales oferta pentru camera dubla. Aici este dovada ca dvs. nu spuneti adevarul. Mentionam ca adevarata dvs. suparare a constat in faptul ca cei 8 copii ai dvs., nu au primit meniu (deoarece nu-l aveau inclus conform ofertei).

Dupa cum vedeti in e-mail-urile de mai sus, nici spa-ul nu era inclus (nici pt. dvs., cu atat mai putin pt. copii.) Precizam ca cei 8 copii ai dvs aveau varste cuprinse intre 3 si 12 ani, iar noi nu v-am solicitat nici un ban in plus la cazare, cu toate ca, copiii intre 7-12 ani achita 50% din oferta, iar cei peste 12 ani achita pret integral. De asemenea, dvs., v-ati cazat la ora 12:00, ati luat cina la ora 20:00 si ati plecat la ora 21:00, dupa ce am fost nevoiti sa chemam paza doarece erati foarte agresivi verbal. Ati primit banii pt. a doua noapte dupa ce ati semnat dispozitia de plata.

Pentru cei care au timp sa citeasca aceste randuri: va rugam sa analizati bine si corect situatia.

O zi frumoasa!

Cu respect,

Camelia T.


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
webmasterX
[29.09.15 19:14:43]
»

@Trimbitas - Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

webmaster
[29.09.15 19:27:17]
»

@oanaburghel -

dar, pe lângă banii aia au mai oprit încă 50 lei...

Din cele de mai sus reiese că aţi fi primit cel puţin o parte din bani înapoi. Să înţeleg c-aţi plecat, renunţând până la urmă, la cazare?

Trimbitas
[29.09.15 20:40:22]
»

Doamna stie exact cu ce oferta a venit... ce avea inclus sau nu... vroiam doar sa stie adevarul viitorii potentiali oaspeti care citesc "parerile unora"... o seara frumoasa!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
oanaburghelAUTOR REVIEW
[02.10.15 15:16:21]
»

@webmaster: da am renunțat!!! și nu mi pare rău deloc!!! cine nu mă crede și are curaj să meargă aici... sper să aibă mai mult noroc.

doamna omite să spună k pe data de 12 sept am fost acolo și k atunci am aflat ca de fapt "piscina" e... și nu e...

stia foarte clar k vom veni cu copiii dar n au spus nimic ca am avea de plătit un plus pentru ei (nici la cazare, nici la mâncare...) deși am intrebat!!!

știe foarte bine k de atunci ne am arătat nemulțumirea pentru ca nu aveam voie cu copiii la "piscina"...

Doamna a postat mail-urile care conțin decât jumatate din ce s a stabilit!!! conțin exact ce au oferit dânșii!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
oanaburghelAUTOR REVIEW
[02.10.15 15:31:43]
»

@Trimbitas: în primul rând, erau 6 copiii, dintre care decât o fetiță avea 10 ani, restul aveau vârste cuprinse între 1-4 ani. iar pentru fetița de 10/ani de ce ar fii trebuit să plătească??? (în condițiile în care, oricum nu aveau pat suplimentar).

mințiți cu nerușinare ca ne am cazat la ora 12, cand am ajuns acolo ni s a emis bonul fiscal în jurul orei 12,30, după care ne ati spus ca nu sunt încă libere camerele și k, oricum cazarea se face după ora 14!!!

și, Nu!!! Supărarea noastră nu a pornit de la faptul k nu erau incluși copiii la "porțiile" de mâncare... le puteam comanda și plăti de la restaurantul Dvs. Dacă am fi avut ce să comandăm... Dar, 90% din felurile de mâncare trecute în meniu lipseau cu desavarsire!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[02.10.15 16:19:44]
»

... ,,nu stiu care minte, pacat ca cei de pe scest site nu mi-au publicat convorbirea de pe e-mail pe care am avut-o cu Dvs. Nici macar nu ati intrebat daca se plateste pentru copiii, ca sa nu platiti bininteles..., ati uitat ca ati semnat o fisa la receptie, cea postata de d-na Magda si in care scris clar ce tarife practica hotelul pentru copiii... . va rugam sa o cititi! O zi frumosa sa aveti! Si D-zeu sa ne dea la fiecare dupa sufletul nostru!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
oanaburghelAUTOR REVIEW
[02.10.15 17:32:47]
»

@Trimbitas văd ca nu ne înțelegem, ce aș fi avut eu de plată în condițiile în care copiii mei au 1 an, respectiv 3 ani jumătate??? toată lumea care se caza acolo a semnat hârtia aia! d aia și puneți lumea să semneze ca să va scuzați după, ca ati înștiințat lumea despre ce au voie/ce n au voie... ce au inclus/ce nu au inclus!!! de ce nu mi ati trimis și hârtia aia pe mail??? A trebuit să ajung la Dvs la hotel ca să aflu tot ce este tipărit pe hârtia aia. și, după, veniți Dvs cu zâmbetul pe buze și mi spuneți ca am semnat o hartie care, oricum, pentru mine nu are nici o valoare. nici în săptămână dinaintea cazării, când am venit și am văzut piscina nu mi ati spus condițiile impuse și nici nu mi ati arătat hârtia aceea, deși, subliniez, k am specificat destul de clar ca vom veni cu copiii și am întrebat dacă asta presupune să mai plătim ceva suplimentar. recepționeră știe k am întrebat de copii, dar normal ca n ar recunoaște în veci!!! eram foarte supărați ca nu avem voie la piscina cu copiii și mi a zis k, dacă nu am cu cine să i las, atunci nu mai intru la piscina . oricum, în toată țara se pot anula bonuri și se pot restituii banii unui client care nu e mulțumit de un produs/o ofertă, la Dvs nu s a putut lucrul acesta, deși noi nu beneficiasem de nimic din ofertă plătită în momentul solicitării de a ni se restituii banii. ati oprit abuziv banii p o noapte de cazare de care noi nu am beneficiat. o să vorbesc la Anaf să văd dacă este legal cum ati procedat Dvs.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[02.10.15 17:36:37]
»

@Trimbitas -

... pacat ca cei de pe scest site nu mi-au publicat convorbirea de pe e-mail pe care am avut-o cu Dvs.

Păcat că nu ați scris decât „o parte”; care de altfel a fost publicată. Dacă mai sunt și alte mesaje, sunteți liberă să le puneți aici (copy/paste). Nu vi s-a interzis niciodată acest lucru. Singura restricție este de a divulga date personale. Și nu o impunem noi, ci legile în vigoare.

Trimbitas
[02.10.15 18:34:16]
»

Ah... k, daca a fost publicata, o rog atunci pe aceasta doamna sa posteze partea care spune ca nu am publicat-o, in care spune ca avea inclusa partea Spa si meniu pentru copiii..., eu zic sa mai cititi odata e-mailurile in care va contraziceti... d-na din cate vad ar fi dorit banii inapoi si pe prima noapte... nu va suparati deranjul nostru cine il plateste, masa pentru 8 pers?!... precizez ca dispozitia de plata nu ati dorit sa o semnati, de aceea nu va dat banii inapoi, pana nu am chemat paza... apropo paza a venit o sg data pentru dvs, in rest au venit sa vada ce mai fac fetele, vin in vizita la noi si de cate 5-6 ori pe zi, si asta de placere, nu ca in cazul dvs... si cu aceasta inchei sa mai intru in polemici cu dvs... o seara frumoasa!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[02.10.15 22:45:04]
»

@oanaburghel

da am renunțat!!! și nu mi pare rău deloc!!! cine nu mă crede și are curaj să meargă aici... sper să aibă mai mult noroc.

Era bine să fi specificat asta mai clar mai demult.

În conformitate cu Regulamentul - articolul va fi republicat FĂRĂ NOTE - nu aţi fost cazaţi efectiv (minim 1 noapte).

oanaburghelAUTOR REVIEW
[02.10.15 23:22:27]
»

@Trimbitas: în primul rând, ni s a refuzat din start să ni se înapoieze banii, pe motiv k bonul a fost deja tipărit și k nu se poate anula.

în al doilea rând, am spus de N ori ca am venit personal acolo și am întrebat și de piscina și dk plătim în plus pentru copiii. ar fi trebuit să cer și scris, acum era mai bine, dar am mers pe încredere. dacă la Dvs copiii între 7-12 ani plătesc, atunci de ce nu am fost taxați pentru o sumă mai mare de bani???

Spuneți k știam de lucrurile astea dinainte... deci, familia care a venit cu copilul de10 ani ar fi trebuit să plătească mai mult, nu??

și, care deranj mă rog??? La prânz am mâncat Pe BANII nostrii, deci deranjul a fost plătit... iar la cină am decis să rămânem pt k nu ni s a restituit sumă integral și nu meritați să va rămână Dvs acei bani și au mâncat copiii, care erau lihniți, obosiți așteptând 3 ore să plecăm de la hotel!!!

dispoziție de plată??? Nici măcar nu ne a arătat o, darămite să refuzam să semnăm!!! Cine e prost, să și vrea banii înapoi și să refuze să semneze o hartie k să i poată primi??? repet, recepționera a spus foarte clar k nu poate anula bonul și nu ne poate da banii înapoi, iar după ce am amenințat noi k o să sunăm la Opc și o să chemam și Anaf ul, a zis ca ne poate restituii doar jumătate din sumă!!! ati chemat pază k să ne dați banii înapoi??? practic, ne ati obligat să ne luăm banii înapoi, nu??

domnii de la pază vin să vadă fetele de acolo - spuneți Dvs - de câteva ori pe zi nu??? mă îndoiesc, doamna de la receptie era trecută de 40 ani iar domnii de la pază puțin peste 30 ani, mă rog, gusturile nu se discuta!!! deși, dânșii au spus afară k e a treia oară knd sunt chemați la Dvs și ca a patra oară o să fiți nevoiți să le plătiți intervenția!!!

plus, k pe lângă grupul nostru (4 familii) mai erau încă 3 familii din ce am apucat noi să vedem care și au vrut banii înapoi și au plecat. de ce nu puneți poze și cu reclamațiile făcute de noi, de ei???

Mai era o familie care abia sosise pe la ora 17,30-18 nu mai stiu exact, și erau nemultumiti k au luat o ofertă cu pensiune completă dar pt k n au ajuns la ora 12 au pierdut prânzul (deși plătise pentru el).

nu meritați nici măcar colțul dintr o steluță, darămite ***. și cu asta am încheiat!!! cine vrea să meargă la Dvs la hotel să se convingă, este liber, eu doar mi am spus "pățania". Poate, pe viitor, alții vor fi mai norocoși decât noi!!!

Trimbitas
[03.10.15 08:40:11]
»

Mintiti cu desavarsire... dispozitiile de plata sunt semnate de dvs, cum nu le-ati vazut? ... o sa le postez, ., cum sa piarda pranzul la ora 12... cand pranzul inclus este intre orele 14-16?!... apropo dna pe care ati injurat-o ca la usa cortului are 54 ani... cred ca nu m-am facut inteleasa... cei de la paza nu vin la noi la agatat vin sa vada ce facem si in plus si daca am avea si 10 interventii pe zi nu se percepe nici o taxa in plus, avem contract pe care il platim in fiecare luna, pt ca asa cere legea sa ai paza... ati spus ca nu ati stat in camere, atunci de ce camerista in urmatoatea zi a facut din nou curatenie... ati uitat ce dezastru ati lasat in camera?! in fine intelegem la atatia copii ma rog cine crede asemenea "vorbe" sa nu vina, oamenii care intradevar calatoresc si stau prin hoteluri stiu cine are dreptate si cine nu... Sa fiti sanatoasa si aduceti dovezi din urmatoarele excursii nu mai mintiti oamenii, Ps educati-va sotul, nu suntem in jungla!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
oanaburghelAUTOR REVIEW
[03.10.15 11:15:58]
»

@Trimbitas: mai are rost să vorbim de educație, având în vedere cele scrise de dumneavoastră???

vorbiți despre "atâția" copii de parcă au stat grămadă intr o singură cameră!!! Se pare k nu am cu cine vorbi!!!

repet, dispozițiile de plată ne au fost date la semnat abia după ce am început să ne certam cu receptionera, nu înainte!!! nu mai are rost să continui, cine are curaj să vină, cine nu să fugă cât mai departe de așa oameni și așa "ospitalitate!!! toate cele bune

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster0
[03.10.15 14:29:18]
»

@all - e evident, cred, că discuțiile astea în contradictoriu nu duc decât... în derizoriu!

Considerăm că argumentele ambelor părți au fost deja expuse - restul e (din păcate) can-can. Și nu face obiectul de activitate al acestui sait.

Topic închis.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂFlo' Mary Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03565788269043 sec
    ecranul dvs: 1 x 1