ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 19.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel de cel mult 3 stele, cu pretentii de 5. bani irositi!

TIPĂREȘTE

nemultumirile cele mai importante sunt cu privire la mancare si la conditiile de cazare, care in niciun caz nu sunt de 5 stele. Pana la achizitionarea biletelor de sejur, la citirea unor recentii negative, nu am vrut sa cred ca, la 5 stele, conditiile pot fi atat de nesatisfacatoare, DAR REALITATEA M- A LAMURIT SI CONVINS: .

Ma refer in primul rand la restaurant si la mancare. Astfel, sala de mese nu sclipea de curatenie nici pe departe, scaunele in special (tapitate) fiind pline de mizerie si pete. Atentie, pentru cei cu copilasi mici!!! Scaunele de masa pentru copii nu sunt curatate si sunt fabricate din lemn, fix, astfel ca un copil de 2 ani nu incape in el. mancarea de f proasta calitate, in special pentru micul dejun si masa de pranz.

Produsele de patiserie nu sunt proaspete, legumele si fructele in putine sortimente, necoapte si de proasta calitate, mezelurile si branzeturile, de asemenea, iar ceea ce nu se consuma la o masa era refolosit la masa urmatoare. toate felurile de mancare erau fara gust, de cantina, chiar dezagreabile. absolut toate produsele sunt de slaba calitate, de la puii la rotisor (uscati si fara gust), la piureuri sau supe, la paste sau mancaruri de legume, orez, fructe de mare... etc. Repet! nu doar fara gust, dar si aproape de nemancat!!!

Numai la cina, cu putin noroc, puteai sa prinzi, stand la rand, o bucata de carne la gratar, peste sau porcini-ciuperci, singurele preparate care erau comestibile. Despre camera se poate spune ca era acceptabila ca mobilier, desi nu era f mare, dar curatenia lasa de dorit. asternuturile de proasta calitate, patutul copilului prezenta pete, la fel si cuvertura si mocheta. pe balcon nu a fost aspirat nisipul decat o data in 8 zile, iar praful nu era bine sters. Exista o usa despartitoare de camera vecina, care face ca zgomotul de acolo sa fie prezent. Sa nu va imaginati ca exista halat de baie sau papuci de unica folosinta!

Alte cateva neajunsuri care mi mai vin in minte: pana la plaja sunt scari de coborat, ceea ce poate fi obositor pentru cineva cu copil mic si carucior, de exemplu. Plaja ingusta, curatenia spre satisfacator, marea in schimb curata si calda - dar asta tine de noroc! :) umbrela se plateste, la fel si parcarea- 10 euro pe zi.

Ca sa concluzionez, vacanta petrecuta la acest hotel (regim all inclusive) nu si a meritat banii, chiar daca statiunea este acceptabila, nu este aglomerata si are destule locuri unde pe poate lua masa in conditii mai placute decat la hotel.


[fb]
---
Trimis de larisa popescu in 19.08.13 14:45:33
Validat / Publicat: 19.08.13 16:14:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: sunny beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3663 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (larisa popescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [19.08.13 16:14:32]
    »

    @larisa popescu: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    DB-01-VIN
    [20.08.13 08:32:05]
    »

    Am citit acest review pt ca acum cativa ani am fost la Melia, pe vremea cand inca serveau vanat la masa, mancarea era diversificata, curatetnia se facea zilnic in camere, romanii erau cam 30% din ponderea turistilor cazati la hotel, etc. De atunci aud doar impresii negative si-mi pare putin rau, pt ca amintirile mele chiar sunt frumoase si credeam ca este de departe cel mai bun hotel din Nisipurile d eAur (peste lantul Griffid sau Admiral). Dar intre timp (de cand s-a schimbat si patronul si hotelul a devenit proprietate bulgara) vad ca lucrurile au luat o intorsatura urata... si hotelul s-a transormat in ceva "pentru masele de oameni", fara a mai pune pret pe calitate. Imi pare rau ca ai fost dez. de acest hotel. Citesc zilnic impresii din zona Bulgariei (pt ca cu litoralul lor mi-am inceput iesirile din tara si parca ceva mi-a ramas pentru acea zona) si notele generale sunt in medie in scadere fata de anii precedenti. O zi minunata, Radu R.

    Dragoș_MD
    [14.09.14 13:33:56]
    »

    @larisa popescu:

    Sa nu va imaginati ca exista halat de baie sau papuci de unica folosinta!

    Ba există, trebuie solicitate la recepție; e drept, nu intră în cadrul serviciilor oferite gratuit, în cadrul programului AI - sunt contra cost.

    Alte cateva neajunsuri care mi mai vin in minte: pana la plaja sunt scari de coborat, ceea ce poate fi obositor pentru cineva cu copil mic si carucior, de exemplu.

    Cei cu cărucioare (pentru copii sau persoane cu dizabilități) au rute alternative, cu rampe în pante destul de line, chiar nu au de ce se teme de acele scări. De asemenea, toate zonele din interiorul complexului Melia sunt adaptate traficului cărucioarelor, având zone cu rampe line pentru acces.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    DB-01-VIN
    Alte impresii din această RUBRICĂMelia Grand Hermitage Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039282083511353 sec
    ecranul dvs: 1 x 1