ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2023
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.08.23
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2023
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 15
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Melia Grand Hermitage - merita!

TIPĂREȘTE

Buna tuturor!

Nu sunt genul care sa dea review-uri (de regula doar le citesc), insa vazand pretentiile exagerate ale unora, m-am simțit obligat sa scriu, pentru informarea corecta a conationalilor amatori de vacante.

Am ales cu inima usor indoita destinatia, fiind surprins cum un hotel de 5 stele poate avea grad de recomandare de doar 50%. Verificand insa scorul (si review-urile) de pe o platforma de rezervari - notat cu 9/10, am decis sa "risc".

Concluzia noastra e ca destinatia merita, luand in consideratie atat bugetul alocat cat si ceea ce am primit in schimbul lui.

Nu vreau sa atac sau sa contrazic pe nimeni cu acest review. Respect dreptul fiecaruia de comenta in fel propriu experienta pe care a avut-o, insa cred sincer ca avem obligatia de a ramane (macar putin) ancorati in realitate (si cu asteptarile corelate cu bugetul) atunci cand postam impresii care pot afecta deciziile de vacanta ale altor membri.

Desi am ajuns putin peste inceputul programuluj de check-in (15:15), camera noastra nu era inca gata, insa am primit bratarile de sejur; ce-i drept, lobby-ul era destul de plin de turisti in aceeasi situatie. Asa ca in loc sa ne enervam ca majoritatea, am ales sa luam o bautura de la bar si sa asteptam aprox 40 min.

Camera / conditii de cazare: spatioasa, curata, cu dotari specifice 5 stele (cada + dus, lavoar dublu, bideu, seif, minibar, etc). Daca voiai sa cumperi camera in time sharing, probabil te deranja faptul ca in unele locuri mocheta (deschisa la culoare) era usor decolorata, semn ca cineva in trecut a patat-o. Noi locuind-o doar 5 nopti, nu am considerat asta drept un motiv sa scadem rating-ul. Saltelele foarte comode (cel putin cele din patul matrimonial; cea din patul suplimentar era standard), prosoapele schimbate zilnic, ori de cate ori am permis accesul menajerei.

Ascensoare: desi sunt multe, specific unui hotel mare (cu peste 700 camere) destul de aglomerate, mai ales in perioada meselor

Gastronomie: sortiment foarte variat la toate mesele. Probabil bucatarul nu avea stele Michelin, unele preparate nu erau suficient de condimentate, dar intotdeauna gaseai ceva care sa te satisfaca. Oricum, judecand dupa cat de inarcate erau farfuriile majoritatii turistilor, consider ca nu sunt subiectiv si ca mancarea chiar a fost buna.

Staff: amabil, comunicativ, de cele mai multe ori cu zambetul pe buze, nu am intalnit pe niciunul cu care sa nu pot comunica in engleza. Majoritatea tineri, plini de energie si dorinta de a te simti bine, chiar daca uneori ii vedeai cu bateriile consumate. Animatorii foarte ok, incercau mereu sa te surprinda si sa te antreneze in diverse activitati. In fiecare seara program artistic, atat pentru copii, cat si pentru adulti

Plaja: relativ aproape fata de hotel (cred ca aprox 200m), destul de ingusta (cate 5 randuri de umbrele pe adancime), dar suficient de lunga. Bine intretinuta, bar pe plaja (destul de limitat insa ca si sortiment), curata. Nisipul e ok (fara "spartura" de scoici de la noi), fara alge, insa am simtit cateva "pietroaie" in apa. Nu multe, nu pun probleme, dar probabil puteau lucra putin aici.

O problema destul de mare cu sezlongurile: Metehnele noastre cu "mergi dimineata la 7 si lasi 10 prosoape" loveste si aici. Chiar daca peste tot sunt inscriptii ca nu este permisa rezervarea sezlongurilor, chiar daca staff-ul incearca sa le stranga prosoapele, se pare care ca "prosopul balcanic de rezervare" loveste si aici. Concluzia: desi sunt sezlonguri suficiente, majoritatea sunt ocupate... de prosop (ca poate dupa masa, mai am chef sa vin la plaja).

Piscinele din complex: curate, ingrijite, salvamar. Da, uneori se simte aglomeratie si dezordine, dar in mare parte cred ca e vina unei parti dintre turisti care ignora cu buna stiinta regulile scrise sau cele de bun simt (nu stropi, nu sari in piscina, incearca sa renunti la saltea fiindca nici tie probabil nu-ti place sa inoti printre ele). Aceeasi problema cu sezlongurile si aici, deh, chiar daca hotelul are un numar de stele, turistilor nu le da nimeni rating.

Ce nu mi-a placut: ca in toate destinațiile "affordable", intalnesti si grupuri (de regula de-ai nostri) care nu inteleg ca distractia lor deranjeaza, sau ca in unele locuri exista o eticheta (nu mergi la cina in slapi sau cu o costumatie aproape cu cea de plaja) - asta am incercat sa o spun poate cu prea multa eleganta decat ar fi meritat. Nu sunt la fel de multi ca la 3 si 4 stele, dar ii avem si aici...

Concluzii: daca compari 5 stele din Bora Bora sau Maldive cu acest hotel doar din prisma conditiilor si a atmosferei, vei fi dezamagit. Daca pui in comparatie si cat platesti, cel mai probabil vei fi multumit sau chiar incantat. Noi am fost incantati si recomandam si altora.

PS: cand ma gandesc ca alesesem initial o oferta din Jupiter, cu 1000lei de mai scumpa, cu o stea mai putin, fara program, mese intermediare, animatie... doar cu o amarata de piscina, ma simt fericit ca niciuna din agentiile de turism mari de la noi nu au raspuns la telefon sambata. Asa ca, dorind sa rezerv undeva, am folosit o platforma de rezervari si am gasit acest loc. Uneori, raul este inspre bine, iar serviciile proaste genereaza progres :) (din pacate nu noua)


[fb]
---
Trimis de Musad in 12.08.23 16:42:36
Validat / Publicat: 12.08.23 18:13:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipuri - Griffid Encanto,

VIZUALIZĂRI: 2340 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Musad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 Panorama seaside din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15750 PMA (din 18 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [12.08.23 18:12:46]
    »

    Bun review de debut, merită remarcat

    -

    @Musad: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =112180&hid=349.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    cris1982PHONE
    [12.08.23 19:52:59]
    »

    @Musad:

    Nu sunt genul care sa dea review-uri (de regula doar le citesc), insa vazand pretentiile exagerate ale unora, m-am simțit obligat sa scriu, pentru informarea corecta a conationalilor amatori de vacante.

    Sper că veți continua să scrieți despre vacanțele trecute și viitoare. Chiar mi-a făcut plăcere să citesc un review echilibrat, scris de un om cu bun simț și educat. Cititorii site-ului au nevoie să fie corect informații.

    FlorrisPHONE
    [13.08.23 07:59:49]
    »

    Din 2020, merg la Melia de câteva ori pe vara. Anul trecut am petrecut acolo 5 nopti si alte 2 weekenduri. Anul acesta, am stat in perioada 22-30.07, plus weekendul trecut. Întotdeauna am ales The Level, tocmai pentru a beneficia de liniștea pe care n-ai sa o gasesti, la all inclusive.

    Ma bucur ca ați scris acest review echilibrat, nu e drept ca oamenii sa își facă păreri greșite citind recenziile altora, scrise la nervi.

    Atunci când achiziționezi pachetul Level, ai acces in tot resortul, si după atâtea vizite, eu stiu foarte bine cum stau lucrurile acolo și nu e dracul chiar așa de negru, cum spun unii.

    De exemplu, am mancat mâncare buna, la restaurantul de jos, unde este de preferat sa mergi cand se deschide, altfel se aglomerează foarte tare. Din 2 restaurante, mi-e greu sa cred ca nu ai ce sa alegi sa mănânci și dacă chiar nu gasesti, înseamnă ca ți-ai ales prost vacanța/hotelul.

    Ce pot sa spun, este faptul ca anul acesta, nivelul Level a scăzut foarte mult, fata de anii trecuți si fac referire fix la partea cu restaurantul/mâncarea.

    Ca peste tot, personalul vine și pleacă, cert este ca n-am mai regăsit varietatea si preparatele de anii trecuți, nici la mâncare și nici la prăjituri. Sigur s-a schimbat bucatarul chef și mai mult decât sigur s-a scăzut bugetul. Prețul a rămas ca anul trecut, dar calitatea mâncării este mult sub nivelul anilor trecuți.

    Altfel, aceleași servicii ca anii trecuți: piscina din parc, încălzită, exclusiv pentru Level, zona de relaxare, bar și sky bar de la etajul 8, astea fiind principalele motive pentru care am revenit, sa ne bucurăm de liniștea pe care n-o prea gasesti in alt hotel similar, din Nisipurile de aur.

    Citind ce scria cineva zilele trecute, ma întrebam, cum poate fi cel mai prost hotel preferat de atata lume, pentru ca hotelul are cam 740 camere și funcționează la capacitate maxima. Asta explica aglomerația de la lifturi, de la restaurant și din toate zonele comune.

    Foarte aglomerata este toată stațiunea, o mare de oameni seara pe faleza, doar este vârf de sezon!

    In încheiere, câteva informații pentru cei care doresc sa meargă la acest hotel: parcarea este 25 leva/ zi și se plătește fie ca stai 1 noapte, fie ca stai 10 nopti.

    Personalul, vorbește și engleză, te poți înțelege cu ei foarte ușor (receptie, baruri, restaurante, animație).

    Plaja este mică, pentru ca așa este plaja in aceasta zona din centrul stațiunii, și este la aproximativ 5 min de mers de la hotel.

    Exista in resort, mai multe zone unde se poate manca in timpul zilei, dacă vreți sa scăpați de aglomerația din restaurant: Paella, burgeri, pizza, sandwiches si dulciuri.

    Melia nu este hotelul perfect, dar depinde de fiecare cum își calibreaza asteptarile. Eu prefer zona de relaxare cu copaci și piscina, in timp ce altora li se pare o jungla, prefer sa plătesc parcarea și sa stau liniștita, altora li se pare inadmisibil sa plătești pentru asta. Suntem diferiți și e foarte bine ca suntem așa, dar înainte de toate, trebuie sa fim corecti????

    Dupa experiența de anul acesta, recomand in continuare Melia, dar nu pentru vacante lungi (noi am decis, o sa mai rezervam doar pentru weekend).

    Numai bine!

    webmasterX
    [13.08.23 08:44:27]
    »

    @Florris: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    nicole33PHONE CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [13.08.23 09:06:36]
    »

    @Florris:

    Stiu ca tu vizitezi Bulgaria cât este vara de lunga alegând mereu hoteluri peste medie, de fapt cele mai bune. Este păcat sa nu scrii impresii despre acestea la ce termeni de comparație ai.

    M-am saturat sa citesc impresii aproape exclusiv negative, cu argumentații aiuristice sau deloc, mai mult reclamații și exagerări lipsite de o minima obiectivitate sau credibilitate și care nu cred sa folosească cuiva.

    FlorrisPHONE
    [13.08.23 10:10:04]
    »

    @nicole33: buna dimineața! Așa este, cam toată vara venim in Bulgaria, pentru ca ajungem destul de repede. De acasa pana la Nisipuri fac maxim o ora și jumătate. Am văzut cam tot ce se poate in Bg, n-am fost încă la Duni și nici nu cred ca vom ajunge, însă in mare parte hotelurile noi, le-am probat, unele dintre ele chiar de câteva ori (Reina del mar x 3, Wave x 3, Grifiduri aproape toate, ex Riu Palace, Melia și multe altele).

    Chiar acum suntem pentru 4 zile, in Sveti Vlas, la Voya beach resort 5*, care este chiar o supriza extrem de plăcută!!

    Legat de recenziile astea in care multă lume arunca cu noroi in stânga și in dreapta, sunt de acord cu tine! Aceeași discuție cu plata parcării deși e mega cunoscut ca sunt putine hoteluri in Bg, la care nu plătești parcare, celelalte toate percep taxa între 15-25 leva/zi.

    Aglomeratie este peste tot, toate hotelurile sunt la capacitate maxima, faleza e plină, plaja la fel, este vârf de sezon! Sa te duci într-un hotel cu peste 700 de camere, cu 12 etaje și sa ai pretenția sa îți vina liftul după prima apăsare, mi se pare ca ești putin rupt de realitate. In plus, hotelul are scări, le poți folosi ca nu sunt blocate ușile de acces către ele ????

    Multa lume se leagă de cele 5* ale hotelului Melia, si își fac niște așteptări exagerate, deși prețul plătit nu este pentru hotel de 5*, dacă îl compar cu Reina sau Wave.

    Hotelul este fix ca si acum 3 ani când am început eu sa merg acolo, nu se investește si nu se renovează, deși ar fi nevoie de un refresh, de fapt cred ca este la fel de când s-a construit! Probabil îl tin doar pentru profit.

    Pentru cine vrea 5*, sa beneficieze de condiții de lux, trebuie sa-si reconsidere opțiunile, dar sa si plătească pentru alegere, căci luxul costa, nu-i așa?! ????

    Weekend plăcut, sa aveți ????

    nicole33PHONE CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [13.08.23 11:12:49]
    »

    @Florris:

    Chiar acum suntem pentru 4 zile, in Sveti Vlas, la Voya beach resort 5*, care este chiar o supriza extrem de plăcută!!

    M-am uitat și eu la Voya încă de anul trecut, dar acum am preferat ceva mai aproape de granița

    Aceeași discuție cu plata parcării deși e mega cunoscut ca sunt putine hoteluri in Bg, la care nu plătești parcare, celelalte toate percep taxa între 15-25 leva/zi.

    Tocmai pentru faptul ca putine hoteluri bulgărești oferă parcare gratuită, trebuie luat in considerare și acest cost suplimentar. In final, totul tine de informare și de asumarea alegerilor pe care le facem.

    Si eu voi plăti 20 leva pe zi pentru privilegiul de a parca la umbra a doi pini , dar asta a fost alegerea mea. Puteam plăti jumătate din suma sau chiar un sfert, dar nu as fi stat la fel de liniștita

    Legat de recenziile astea in care multă lume arunca cu noroi in stânga și in dreapta, sunt de acord cu tine!

    Mie nu-mi place sa văd cum AFA se transforma dintr-un sait de turism intr-unul de reclamații ????????

    FlorrisPHONE
    [13.08.23 11:38:49]
    »

    @nicole33: ce hotel ați ales pentru acum? ????

    Sper sa am timp sa scriu despre Voya beach resort, care este peste Wave resort, din multe puncte de vedere (de exemplu, are foarte multe băuturi internaționale incluse, multe rău!), iar eu la Wave am fost de 3 ori in plin sezon și o data de Paste, deci nu ma hazardez in afirmații! Ia in calcul Voya, pentru o viitoare vacanța, o sa va placa maxim!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [13.08.23 13:10:05]
    »

    @Musad: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    Câteva detalii referitoare la fiecare poză ar fi totuși utile & binevenite -- dacă dorești poți adăuga un scurt text la fiecrae poză folosind butonul „SUPER-EDIt-DESCR” afișat sub poza pde pe coloana review-ului

    Sau direct pe același link amfostacolo.ro/pic_add9fi ... ustE=1#f1380417

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, Florris, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂMelia Grand Hermitage Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037414073944092 sec
    ecranul dvs: 1 x 1