ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 13.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Încarcare negativa

TIPĂREȘTE

1. parcare insalubra in afara curtii neadecvata atat ca spatiu cat si ca siguranta;

2. la intrarea pe poarta: cotet cu 3 porci cu mirosul de rigoare, 4 tomberoane de gunoi;

3. locuri de joaca pentru copii cu paienjeni de care nu se sinchisea nimeni;

4. usile de acces in vila cu arcuri foarte dure - fapt ce a condus la ranirea unuia din copii;

5. obiectele de feronerie si sanitare din cele mai ieftine (am ramas cu clanta in mana);

6. apa (calaie) curgea cu un debit foarte mic, sau deloc;

7. nu se intra in camere pentru curatenie "din respect pentru turisti". Chiar si gunoiul il duceam singuri;

8. lipsa unui spatiu de intins la uscat prosoape, slipi... ni s-a recomandat sa o facem in curtea lor din spate (la fel de murdara ca intreg peisajul);

9. asternuturile din nylon ne-au fost schimbate la solicitarea noastra cu altele tot sintetice si cu acelasi miros de naftalina, cu reprosul ca cele initiale erau din MATASE.

10. micul dejun invariabil era format din ou (cu coaja nespalata) plus ceva foarte bine masurat si cantarit in fiecare zi acelasi lucru. Am solicitat, macar pentru copii altceva, si, cu greu ni s-a oferit numai noua o cutiuta de branza tartinabila, in conditiile in care eram la aceasi masa cu alta famile tot cu copil;

11. desi se prefaceau ca le pasa de sugestiile turistilor, masa era formata dintr-un singur menu - cat se poate de economic, portionat pana la ultima firmitura. Daca se solicita sare, ni se raspundea ca sa folosim branza..., se uita sa se aduca tacamuri, servetele nu se puneau aproape niciodata...

12. tinuta gazdei a fost formata din pantaloni scurti si tricou (2 schimburi in 8 zile) ambele rupte;

13. nu se inregistreaza turistii, nu se emite factura, chitanta;

14. orice gest pe care il faceau era dublat de o adevarata predica de cat de greu este totul, ce dificil este sa ne satisfaca toate dorintele - in acest context am incercat sa relationam cat mai putin.


[fb]
---
Trimis de bruno16 in 13.07.13 18:03:04
Validat / Publicat: 13.07.13 19:04:49

VIZUALIZĂRI: 1708 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bruno16); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [13.07.13 19:05:33]
    »

    @bruno16: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    melena
    [14.07.13 09:46:00]
    »

    @bruno16: @Coca Dosky: O singura intrebare am pentru d voastra? De ce acolo si Romania?

    Exista multe alte locuri in lumea aceasta la acceasi bani, fara a te simti jecmanit?

    Analizati... !

    bruno16AUTOR REVIEW
    [15.07.13 18:35:39]
    »

    @melena: Am ales acea zona pentru plaja si liniste.

    Cu siguranta voi evita sa mai mergem " la pomul laudat".

    Ce ramane in urma este gustul amar ca am fost inselati de recenziile postate probabil de gazda care traieste intr-o iluzie greu de demontat.

    Toate persoanele cu care am relationat in timpul sederii erau nemultumite (de aceea ma mir cum apar numai comentarii fanteziste despre cat de bine era totul). Sau... acasa la ei mananca mai prost de atat, au conditii mai precare decat acolo.

    Daca, macar, vedeai ca oamenii sunt limitati, nu pot mai mult, dar isi dau silinta... am fi inghitit mai usor galusca. Dar, la superioritate, erau campioni.

    Trist, cu atat mai mult cu cat, ne permitem sa mergem in concediu o singura data pe an... si ne doream deconectare si linistire.

    In ceea ce priveste un sejur in afara, asta presupune un cost suplimentar pentru transport (iar 4 bilete de avion, transferuri la hotel, taxiuri...) cantaresc mulr in bugetul unei familii care PLATESTE toate impozitele si taxele la stat.

    socrita
    [16.07.13 00:05:40]
    »

    @bruno16: Succint:

    1. Socrita se adreseaza, la fel ca orice pensiune rurala, oaspetilor cu mult bun simt. Domnul [...] si familia sa cu cei 2 baietei care au distrus nu numai clanta usii de la camera proprie ci si alte lucruri "din cele ieftine", sunt in mod categoric turisti nedoriti chiar si la 5 stele unde sunt dansii invatati.

    2. Eu trebuie sa imi fac mea culpa ca nu suntem hotel restaurant. Afacerea noastra este de tip familial. Lucram 3 suflete de la 6 dimineata pana dupa miezul noptii pentru a servi cat putem de bine cele 6 camere ale pensiunii.

    3. Problemele cu presiunea apei sunt datorate lucrarilor de schimbare a conductelor in comuna. Ne cerem scuze pentru neplacerile produse.

    4. Din respect pentru intimitate nu intram in camerele oaspetilor nostri decat daca ne solicita sa schimbam prosoape, asternuturi sau curatenie (fiind permanent la dispozitia oaspetilor nostri).

    5. Legat de micul dejun - omleta, ochiuri, branza telemea, cascaval, salam uscat, unt, dulceata, lapte, cafea, cereale sunt permanent si invariabil la mic dejun. Icre, salata de vinete sunt ocazional. Daca putin din toate acestea nu este suficient putem sa mai completam si aducem exact ce se comanda.

    6. Branza tartinabila "almette" nu face parte din meniul nostru de 3 stele. Totusi, daca am cumparat pentru domnul tudor si copii oare trebuia sa cumpar cate o cutiuta pentru fiecare din oaspeti?

    7. La pensiune oaspetii pot sa ajute - un servetel, un tacam pot sa le aseze si singuri dupa ce s-au familiarizat cu locul in conditiile in care se intampla ca toate cele 6 camere sa vina la masa in acelasi timp.

    8. Tinuta mea este cea de serviciu. Eu servesc masa, fac gratarul, torn in pahare, spal vase. Nu sunt director de hotel si nu port camasa si pantalon la dunga.

    9. Despre problema cu factura, dumneavoastra ati plecat cam grabit - am uitat motivul exact. Oricum puteti trece sa va ridicati bonul cu urmatoarea ocazie pe la noi pe la tara. Si eventual poate achitati si reparatiile ieftine.

    10. Inchei cu speranta ca toti cei ce ne vor alege sa aiba respect nu atat fata de banutii investiti in pensiunea noastra cat mai ales fata de munca investita pentru a o ridica si mai ales pentru a o intretine.

    Daca toti oaspetii nostri ar pleca nemultumiti ca dl. tudor ar insemna ca noi sa ne adaptam si sa ne transformam in hotel sau sa ne desfiintam. Lasam timpul sa le aseze cum e bine.

    Doamne-ajuta!

    Va multumesc,

    Cristian Mititescu


    NB socrita este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][5 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bruno16, melena
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Socriţa [Corbu, CT]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039751052856445 sec
    ecranul dvs: 1 x 1